zo vroeg al aan de popcorn? Dikzakquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Si vis amari, ama~

quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:13 schreef FedExpress het volgende:
[..]
zo vroeg al aan de popcorn? DikzakUit de woorden van een gedwongen maagd komt niets hard aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''

Had je me gisteren weer in de steek gelaten, zat ik in mn eentje met die gek opgescheept.quote:

En ik had nog zo mijn best gedaan, ben in slaap gevallen met mn laptop aan in bed.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 12:29 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Had je me gisteren weer in de steek gelaten, zat ik in mn eentje met die gek opgescheept.

Ja dat dacht ik ookquote:Op dinsdag 5 juli 2011 14:05 schreef kutkabouterin. het volgende:
Wel mooi dat uitgerekend tuxxx me "die gek" noemt.

Neequote:

tettenquote:

Neequote:

lingoquote:

Neequote:

GROEN!! GROEN!! GROEN!!quote:

69quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:02 schreef bijdehand het volgende:
[..]
GROEN!! GROEN!! GROEN!!
(43) Drie-en-veer-tig
(groen) JAAAAAA

Die hebben we nooit gedaanquote:

En jij bent 32?quote:

quote:

Je hebt helemaal gelijk! Na je dertigste heb je geen sex meer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:10 schreef kutkabouterin. het volgende:
[..]
En jij bent 32?Niveautje hoor.

is tochquote:

Ja aan mij lag het niet hoor.quote:

quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |