KK heeft helemaal niks te mogen!!!quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:46 schreef bijdehand het volgende:
KK mag me verbeteren als ik ongelijk heb!!!
Alsof jij hem niet zou doen.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:52 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
KK heeft helemaal niks te mogen!!!
Dat jij dat wil wil nog niet zeggen dat ik dat zou willen.quote:
Mij deed je ook zonder zak over mn hoofdquote:Op woensdag 6 juli 2011 08:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat jij dat wil wil nog niet zeggen dat ik dat zou willen.
Jij bent KK niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Mij deed je ook zonder zak over mn hoofd
Nee, maar ik moest even aantonen dat je niet zó kieskeurig bentquote:
Als ik niet kieskeurig zou zijn dan zou ik niet al bijna 3 jaar vrijgezel zijn.quote:Op woensdag 6 juli 2011 09:07 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, maar ik moest even aantonen dat je niet zó kieskeurig bent
Nee, voor een relatie moet je ook wel kieskeurig zijnquote:Op woensdag 6 juli 2011 10:24 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Als ik niet kieskeurig zou zijn dan zou ik niet al bijna 3 jaar vrijgezel zijn.
Proficiat!quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
HA, een 8 voor mn Master's Thesis![]()
![]()
Jammer van twee andere vakken waar ik laag voor heb gescoord, anders was ik nog cum laude geslaagd ook.. Maar ach, hier ben ik ook dik tevreden mee
Eerst maar genieten van vakantie, en daarna de rest van mn leven als loonslaaf voor de boeg.
Hoewel ik wel genoeg heb gezopen de afgelopen jaren om manager te kunnen worden denk
Dat was eergisteren, in de Kruiskamp, dus geen probleem.quote:Op woensdag 6 juli 2011 15:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Netjes AT! Congrats!
Weet iemand trouwens wat al die sirenes gisteravond waren?
Terwijl de naam Tokkie niet zo heel veel voorkomt.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, in mijn nieuwe gebouw wonen nog 3 mensen met mijn achternaam en de verwarring begon vanmiddag al toen er voor mij een pakketje kwam. Dat voorspelt niet veel goeds.
Poepiepoepie ook niet.quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:34 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Terwijl de naam Tokkie niet zo heel veel voorkomt.
Ik ben dan ook de enige in de jeugdgevangenis met die naam.quote:
Huisnummer?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Nou, in mijn nieuwe gebouw wonen nog 3 mensen met mijn achternaam en de verwarring begon vanmiddag al toen er voor mij een pakketje kwam. Dat voorspelt niet veel goeds.
Wie heb je omgekocht dat je mag internetten?quote:Op woensdag 6 juli 2011 18:37 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik ben dan ook de enige in de jeugdgevangenis met die naam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |