SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik pakte een tekentang om dat beest eruit te halen, de tering wat is dat moeilijkMja uiteindelijk gelukt, nu maar hopen dat ie in het proces niet zijn maaginhoud in mijn teelzak heeft gespuugd waardoor ik nu Lyme heb.
Hier, dit is de motherfucker:
Groetjes,
9611Niels
(heb unban trouwens hoera)Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Je moet wat he als je hem maar 1x per jaar mag wassenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
dus het eerste wat je doet als je wakker bent is aan je zak zitten?
Jij niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wtf is daar vreemd aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hoe weet jij dat hij daar die teek heeft opgelopen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:37 schreef ukga het volgende:
TS is weer eens op een homo-ontmoetingsplek geweest
hij werd volgeblaft op die parkeerplekquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daar die teek heeft opgelopen?
of een lange zak die hij over de grond meesleurtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:38 schreef Kabolter het volgende:
Is het raar als ik denk dat TS hele korte beentjes heeft?
Jij blafte hem vol dan ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
hij werd volgeblaft op die parkeerplek
Hoe moet je anders aan een teek op je balzak komen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daar die teek heeft opgelopen?
Geen idee, ik heb het nog nooit gehad. Jij wel dus?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:39 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoe moet je anders aan een teek op je balzak komen?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Nee, want ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit gehad. Jij wel dus?
Ik zou liever met haar naakt door het bos gaan, maar als jij met haar naakt door de bos wilt gaan is dat ook prima hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef piraat013 het volgende:
[..]
Ik wil wel naakt met jou door de bos
Haha! Jij hebt hem nu echt wel tuk hoor! hihiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij het daar heeft opgelopen?
Dat doet mij denken toen ik als 16-jarige in de keuken werkte en er een teek in een grote pan met soep viel. Op het moment natuurlijk een grote ramp, hele pan soep verpest. Gelukkig wel heel veel van geleerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:57 schreef knight-errant het volgende:
Net zo naar. Wij hadden vroeger katten en die beesten hadden af en toe ook teken. Ik ben een keer in een volle teek gaan staan die eraf was gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is daar mis mee, buiten een teek vindenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:21 schreef Fosfolipide het volgende:
TS scheert zijn balzak. HAHHAHAHHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
TS, je hebt de FP gehaald!
Teek bijt FOK!ker in z'n ballen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
Piet Paulusma mailde me net of hij morgen het weerpraatje bij Niels mag houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:22 schreef Splutje het volgende:
Over een half uurtje weten we of je ook het 8 uur journaal hebt gehaald
Het schijnt dat Niels in de eerste aflevering van Ik hou van Holland zitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Piet Paulusma mailde me net of hij morgen het weerpraatje bij Niels mag houden
Hij mag zelfs opdraven in Wie van de drie bij MAXquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het schijnt dat Niels in de eerste aflevering van Ik hou van Holland zit
Hmm, per ongeluk wel, ik had zo'n ding gekocht: http://www.veiligopreiswi(...)940/?osadcampaign=DC Maar dan van een ander merk en daar zat een tekentang bij in, nog niet nodig gehad gelukkig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook bijzonder dat iemand een tekentang in huis heeft. Wie heeft zo'n ding uberhaupt?
Vroeger deden wij bij onze hond teken verwijderen gewoon met een pincet en wat tact en wat Fingerspitzengefühl. Ging altijd goed.
Als je nooit van je donkere zolderkamer afkomt dan is het best bijzonder.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef cw2cu het volgende:
is dit nou echt zo bijzonder?
Afgelopen week had ik een oefening op de Leusderse Heide. Ik heb er maar met geluk 3 gehad. Een collega had er op een dag 132! Daar hebben we aardig lang aan zitten trekken.
En ook 2 op zijn dop/duitse helm of hoe je het ook wilt noemen.
Dus zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
132 teken? Inb4 verzonnen aantallenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef cw2cu het volgende:
Afgelopen week had ik een oefening op de Leusderse Heide. Ik heb er maar met geluk 3 gehad. Een collega had er op een dag 132! Daar hebben we aardig lang aan zitten trekken.
Netjes niels, netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
Fokkers en hersenvochtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
Ziekte van lyme kunnen ze alleen checken door hersenvocht af te tappen, erg pijnlijk!
Ik wou net zeggen, dat zal niet veel problemen geven.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Fokkers en hersenvocht![]()
Een fokker met hersens is geen fokker
Hoe krijgen jullie dat toch allemaal. Op zolder heb ik er nooit last vanquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
Gister 1 van mijn dijbeen moeten draaien en eergister1 uit mijn lies.
Zal in al die jaren al zo'n 8 keer gebeten zijn maar nooit in mijn zak gelukkig!
Tekentangen zijn altijd aanwezig (3 honden) maar uitdraaien is geen pretje.
Ziekte van lyme kunnen ze alleen checken door hersenvocht af te tappen, erg pijnlijk!
Ken je die plekken in het bos waar zich verdacht veel mannen bevinden?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:23 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie dat toch allemaal. Op zolder heb ik er nooit last van
Daar gebeuren dingen die het daglicht niet kunnen verdragenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:24 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ken je die plekken in het bos waar zich verdacht veel mannen bevinden?
Dat zijn gewoon natuurliefhebbers.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:24 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Ja vogelspotters wat is daar mee?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:24 schreef Stuurver het volgende:
[..]
Jij cruised vaak met je collega's?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef cw2cu het volgende:
Defensie. Dan zit je nogal vaak in het bosquote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:00 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Jij cruised vaak met je collega's?
Tja, in het bos zijn de wilde dieren teken...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 22:27 schreef cw2cu het volgende:
[..]
Defensie. Dan zit je nogal vaak in het bos
Dit is de enige juiste reactiequote:
Hehe briljantquote:
Vandaar dat ik ook zo weinig hier te vinden ben, he is veel te gezellig in het bos.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Fokkers en hersenvocht![]()
Een fokker met hersens is geen fokker
Een weekje vakantie in Drenthe en veel met de honden in het bos wandelen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:23 schreef Anno2012 het volgende:
[..]
Hoe krijgen jullie dat toch allemaal. Op zolder heb ik er nooit last van
Dibs op 9.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:59 schreef 9611Niels het volgende:
Morgen zal ik de teek opzoeken en hem verloten onder de KLB'ers
Dit dus. Mannen die niet meteen aan hun zak krabben als ze wakker worden.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Ik heb ook de ziekte van lyme gehad: heel moe, allemaal rode vlekken en een pijnlijke nek (de teek zat ook in m'n nek). Ik zocht op vlekken en symptomen die bij die ziekte van lyme hoorden en herkende het helemaal. Dus ik naar de dokter... of ik antibiotica kon krijgen omdat ik had vast gesteld de ziekte van lyme te hebben. Heb die vlekken geloof ik nog wel even laten zien, verder is er niks gecheckt... geen hersenvocht afgenomen dus. gevalletje zelfdiagnose...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
Gister 1 van mijn dijbeen moeten draaien en eergister1 uit mijn lies.
Zal in al die jaren al zo'n 8 keer gebeten zijn maar nooit in mijn zak gelukkig!
Tekentangen zijn altijd aanwezig (3 honden) maar uitdraaien is geen pretje.
Je weet ook dat je na 20 jaar nog rare rode vlekken kan krijgen als je ooit lyme gehad heb?quote:Op zondag 3 juli 2011 01:29 schreef pietkanarie het volgende:
[..]
Ik heb ook de ziekte van lyme gehad: heel moe, allemaal rode vlekken en een pijnlijke nek (de teek zat ook in m'n nek). Ik zocht op vlekken en symptomen die bij die ziekte van lyme hoorden en herkende het helemaal. Dus ik naar de dokter... of ik antibiotica kon krijgen omdat ik had vast gesteld de ziekte van lyme te hebben. Heb die vlekken geloof ik nog wel even laten zien, verder is er niks gecheckt... geen hersenvocht afgenomen dus. gevalletje zelfdiagnose...
Met die antibiotica was ik er zo van af. Ziekte van lyme kan heel ernstig worden, maar de signalen in de beginfase zijn al heel duidelijk, dus nog alle kans om er wat aan te doen.
quote:Op zondag 3 juli 2011 01:34 schreef amenth het volgende:
Ik gaf net mn tel aan chimeid n holly kyk ze op me tel ziet ze dit topic zeg ze wat voor sites zit jij joh
Nee, wist ik niet! Ik dacht dat de lyme gewoon uit m'n lichaam was na die antibioticakuur... had niet verwacht dat het weer terug kan keren...quote:Op zondag 3 juli 2011 01:59 schreef Noelle06 het volgende:
[..]
Je weet ook dat je na 20 jaar nog rare rode vlekken kan krijgen als je ooit lyme gehad heb?
Noteer de tekenbeet, want over een paar jaar kan je ineens rare vlekken krijgen en dan is het simpel om je arts te overtuigen en weer anti biotca kuur aan te gaan dan.
Lyme blijft in je lichaaam en kan zich over jaren weer de kop op steken dus.
Turkijequote:Op zondag 3 juli 2011 01:34 schreef amenth het volgende:
Ik gaf net mn tel aan chimeid n holly kyk ze op me tel ziet ze dit topic zeg ze wat voor sites zit jij joh
ahah deze manquote:Op zondag 3 juli 2011 01:34 schreef amenth het volgende:
Ja dat bestaat, autistquote:
Hoe weet jij nou of het smerig was, het zat in je arm... niet in je mond.quote:Op zondag 3 juli 2011 11:18 schreef CaptainCookie het volgende:
Ik heb ook Lyme gehad, mee in het ziekenhuis gelegen en daarna nog weken lang met een infuus in m'n arm gelopen waar zo'n thuiszorgmiep elke dag een zak met heel smerig spul in gooide.
Na antibiotica is het toen inderdaad nog een keer teruggekomen.
Zal er wel smerig uit hebben gezien.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:11 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of het smerig was, het zat in je arm... niet in je mond.
Als er een druppel van op tafel viel brandde het in.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:11 schreef naamloos.txt het volgende:
[..]
Hoe weet jij nou of het smerig was, het zat in je arm... niet in je mond.
Amenthquote:Op zondag 3 juli 2011 01:34 schreef amenth het volgende:
Ik heb de teek zelf nooit gezien, maar ik kreeg een enorme ontsteking in m'n knie, waardoor ik niet meer kon lopen. Elke dag werd er een halve liter vocht uitgehaald, en in dat vocht vonden ze teken-dna.quote:Op zondag 3 juli 2011 14:31 schreef pietkanarie het volgende:
Maar CaptainCookie, je bent wel behoorlijk uitgebreid behandeld als je zo'n infuus kreeg en in het ziekenhuis hebt gelegen. Ontdekte je de lyme pas in een later stadium ofzo? Wat voor klachten had je dan?
quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb de teek zelf nooit gezien, maar ik kreeg een enorme ontsteking in m'n knie, waardoor ik niet meer kon lopen. Elke dag werd er een halve liter vocht uitgehaald, en in dat vocht vonden ze teken-dna.
Hommoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Lekker poep roeren, jottum!quote:
Vuile lesbiennequote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat zakkrabbelen is wel raar ja. Ik ga toch ook niet meteen aan m'n kut zitten als ik net wakker ben.
Jullie vrouwen kennen dat niet, wanneer je wakker wordt wil je gewoon even krabbelen aan je ballen. Dat voelt gewoon onwijs goed aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat zakkrabbelen is wel raar ja. Ik ga toch ook niet meteen aan m'n kut zitten als ik net wakker ben.
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie vrouwen kennen dat niet, wanneer je wakker wordt wil je gewoon even krabbelen aan je ballen. Dat voelt gewoon onwijs goed aan.
wat ben jij nou weer voor een faggot?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Dat kan toch de hele dag door, waarom alleen 's morgens?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie vrouwen kennen dat niet, wanneer je wakker wordt wil je gewoon even krabbelen aan je ballen. Dat voelt gewoon onwijs goed aan.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan toch de hele dag door, waarom alleen 's morgens?
Waar zei ik iets over alleen 's morgens?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan toch de hele dag door, waarom alleen 's morgens?
Het ging toch over wakkerworden.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar zei ik iets over alleen 's morgens?
Ja dan even krabben, 's middags zo'n 3 keer even krabben en 's avonds ook nog zo'n 7 keer waarvan 1 voor het slapen gaan is.quote:
Picsquote:Op maandag 4 juli 2011 14:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dan even krabben, 's middags zo'n 3 keer even krabben en 's avonds ook nog zo'n 7 keer waarvan 1 voor het slapen gaan is.
Op dit moment doe ik mijn 2e middag krab, heerlijk.
Mag helaas niet meer met de nieuwe Fok! policy regels, anders had ik graag pics van mijn ballen hier gepost.quote:
KPD danquote:Op maandag 4 juli 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag helaas niet meer met de nieuwe Fok! policy regels, anders had ik graag pics van mijn ballen hier gepost.
Nee laat maar dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ze lekker niet posten, als je ze wilt zien kun je ze bij mij thuis bewonderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |