SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ik pakte een tekentang om dat beest eruit te halen, de tering wat is dat moeilijkMja uiteindelijk gelukt, nu maar hopen dat ie in het proces niet zijn maaginhoud in mijn teelzak heeft gespuugd waardoor ik nu Lyme heb.
Hier, dit is de motherfucker:
Groetjes,
9611Niels
(heb unban trouwens hoera)Op woensdag 5 mei 2010 00:37 schreef henrydg het volgende:
GATVERDAMME TS. GAT VR DAMME WAT BEN JIJ GOOR JE KUNT TOCH NAAR HE TOILET LOPEN VUIEL RANSAAP GATVERDAMME :r :r
Je moet wat he als je hem maar 1x per jaar mag wassenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
dus het eerste wat je doet als je wakker bent is aan je zak zitten?
Jij niet?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Wtf is daar vreemd aan?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Hoe weet jij dat hij daar die teek heeft opgelopen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:37 schreef ukga het volgende:
TS is weer eens op een homo-ontmoetingsplek geweest
hij werd volgeblaft op die parkeerplekquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daar die teek heeft opgelopen?
of een lange zak die hij over de grond meesleurtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:38 schreef Kabolter het volgende:
Is het raar als ik denk dat TS hele korte beentjes heeft?
Jij blafte hem vol dan ofzo?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:38 schreef Partyboy1991 het volgende:
[..]
hij werd volgeblaft op die parkeerplek
Hoe moet je anders aan een teek op je balzak komen?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:37 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat hij daar die teek heeft opgelopen?
Geen idee, ik heb het nog nooit gehad. Jij wel dus?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:39 schreef ukga het volgende:
[..]
Hoe moet je anders aan een teek op je balzak komen?
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Nee, want ik kom daar nooitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:40 schreef McFearless het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb het nog nooit gehad. Jij wel dus?
Ik zou liever met haar naakt door het bos gaan, maar als jij met haar naakt door de bos wilt gaan is dat ook prima hoor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:46 schreef piraat013 het volgende:
[..]
Ik wil wel naakt met jou door de bos
Haha! Jij hebt hem nu echt wel tuk hoor! hihiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:48 schreef McFearless het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat hij het daar heeft opgelopen?
Dat doet mij denken toen ik als 16-jarige in de keuken werkte en er een teek in een grote pan met soep viel. Op het moment natuurlijk een grote ramp, hele pan soep verpest. Gelukkig wel heel veel van geleerd.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:57 schreef knight-errant het volgende:
Net zo naar. Wij hadden vroeger katten en die beesten hadden af en toe ook teken. Ik ben een keer in een volle teek gaan staan die eraf was gevallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wat is daar mis mee, buiten een teek vindenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:21 schreef Fosfolipide het volgende:
TS scheert zijn balzak. HAHHAHAHHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
TS, je hebt de FP gehaald!
Teek bijt FOK!ker in z'n ballen
quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
Piet Paulusma mailde me net of hij morgen het weerpraatje bij Niels mag houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:22 schreef Splutje het volgende:
Over een half uurtje weten we of je ook het 8 uur journaal hebt gehaald
Het schijnt dat Niels in de eerste aflevering van Ik hou van Holland zitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Piet Paulusma mailde me net of hij morgen het weerpraatje bij Niels mag houden
Hij mag zelfs opdraven in Wie van de drie bij MAXquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het schijnt dat Niels in de eerste aflevering van Ik hou van Holland zit
Hmm, per ongeluk wel, ik had zo'n ding gekocht: http://www.veiligopreiswi(...)940/?osadcampaign=DC Maar dan van een ander merk en daar zat een tekentang bij in, nog niet nodig gehad gelukkig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook bijzonder dat iemand een tekentang in huis heeft. Wie heeft zo'n ding uberhaupt?
Vroeger deden wij bij onze hond teken verwijderen gewoon met een pincet en wat tact en wat Fingerspitzengefühl. Ging altijd goed.
Als je nooit van je donkere zolderkamer afkomt dan is het best bijzonder.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef cw2cu het volgende:
is dit nou echt zo bijzonder?
Afgelopen week had ik een oefening op de Leusderse Heide. Ik heb er maar met geluk 3 gehad. Een collega had er op een dag 132! Daar hebben we aardig lang aan zitten trekken.
En ook 2 op zijn dop/duitse helm of hoe je het ook wilt noemen.
Dus zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
132 teken? Inb4 verzonnen aantallenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef cw2cu het volgende:
is dit nou echt zo bijzonder?
Afgelopen week had ik een oefening op de Leusderse Heide. Ik heb er maar met geluk 3 gehad. Een collega had er op een dag 132! Daar hebben we aardig lang aan zitten trekken.
En ook 2 op zijn dop/duitse helm of hoe je het ook wilt noemen.
Dus zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
Netjes niels, netjesquote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
Fokkers en hersenvochtquote:Op zaterdag 2 juli 2011 21:10 schreef KRIBBET het volgende:
Ziekte van lyme kunnen ze alleen checken door hersenvocht af te tappen, erg pijnlijk!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |