quote:Op zaterdag 2 juli 2011 18:52 schreef Djeez het volgende:
TS, je hebt de FP gehaald!
Teek bijt FOK!ker in z'n ballen
Piet Paulusma mailde me net of hij morgen het weerpraatje bij Niels mag houdenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:22 schreef Splutje het volgende:
Over een half uurtje weten we of je ook het 8 uur journaal hebt gehaald
Het schijnt dat Niels in de eerste aflevering van Ik hou van Holland zitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:24 schreef Djeez het volgende:
[..]
Piet Paulusma mailde me net of hij morgen het weerpraatje bij Niels mag houden
Hij mag zelfs opdraven in Wie van de drie bij MAXquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:26 schreef Splutje het volgende:
[..]
Het schijnt dat Niels in de eerste aflevering van Ik hou van Holland zit
Hmm, per ongeluk wel, ik had zo'n ding gekocht: http://www.veiligopreiswi(...)940/?osadcampaign=DC Maar dan van een ander merk en daar zat een tekentang bij in, nog niet nodig gehad gelukkig.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:42 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook bijzonder dat iemand een tekentang in huis heeft. Wie heeft zo'n ding uberhaupt?
Vroeger deden wij bij onze hond teken verwijderen gewoon met een pincet en wat tact en wat Fingerspitzengefühl. Ging altijd goed.
Als je nooit van je donkere zolderkamer afkomt dan is het best bijzonder.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef cw2cu het volgende:
is dit nou echt zo bijzonder?
Afgelopen week had ik een oefening op de Leusderse Heide. Ik heb er maar met geluk 3 gehad. Een collega had er op een dag 132! Daar hebben we aardig lang aan zitten trekken.
En ook 2 op zijn dop/duitse helm of hoe je het ook wilt noemen.
Dus zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
132 teken? Inb4 verzonnen aantallenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:06 schreef cw2cu het volgende:
is dit nou echt zo bijzonder?
Afgelopen week had ik een oefening op de Leusderse Heide. Ik heb er maar met geluk 3 gehad. Een collega had er op een dag 132! Daar hebben we aardig lang aan zitten trekken.
En ook 2 op zijn dop/duitse helm of hoe je het ook wilt noemen.
Dus zo bijzonder is het allemaal niet hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |