quote:
Jaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
dus het eerste wat je doet als je wakker bent is aan je zak zitten?
quote:Op zondag 3 juli 2011 14:47 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Ik heb de teek zelf nooit gezien, maar ik kreeg een enorme ontsteking in m'n knie, waardoor ik niet meer kon lopen. Elke dag werd er een halve liter vocht uitgehaald, en in dat vocht vonden ze teken-dna.
Hommoquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Lekker poep roeren, jottum!quote:
Vuile lesbiennequote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat zakkrabbelen is wel raar ja. Ik ga toch ook niet meteen aan m'n kut zitten als ik net wakker ben.
Jullie vrouwen kennen dat niet, wanneer je wakker wordt wil je gewoon even krabbelen aan je ballen. Dat voelt gewoon onwijs goed aan.quote:Op zondag 3 juli 2011 23:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dat zakkrabbelen is wel raar ja. Ik ga toch ook niet meteen aan m'n kut zitten als ik net wakker ben.
Wat deze man zegt.quote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie vrouwen kennen dat niet, wanneer je wakker wordt wil je gewoon even krabbelen aan je ballen. Dat voelt gewoon onwijs goed aan.
wat ben jij nou weer voor een faggot?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:31 schreef Partyboy1991 het volgende:
Dat kan toch de hele dag door, waarom alleen 's morgens?quote:Op maandag 4 juli 2011 00:10 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jullie vrouwen kennen dat niet, wanneer je wakker wordt wil je gewoon even krabbelen aan je ballen. Dat voelt gewoon onwijs goed aan.
Waarom niet?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan toch de hele dag door, waarom alleen 's morgens?
Waar zei ik iets over alleen 's morgens?quote:Op maandag 4 juli 2011 14:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat kan toch de hele dag door, waarom alleen 's morgens?
Het ging toch over wakkerworden.quote:Op maandag 4 juli 2011 14:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Waar zei ik iets over alleen 's morgens?
Ja dan even krabben, 's middags zo'n 3 keer even krabben en 's avonds ook nog zo'n 7 keer waarvan 1 voor het slapen gaan is.quote:
Picsquote:Op maandag 4 juli 2011 14:51 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ja dan even krabben, 's middags zo'n 3 keer even krabben en 's avonds ook nog zo'n 7 keer waarvan 1 voor het slapen gaan is.
Op dit moment doe ik mijn 2e middag krab, heerlijk.
Mag helaas niet meer met de nieuwe Fok! policy regels, anders had ik graag pics van mijn ballen hier gepost.quote:
KPD danquote:Op maandag 4 juli 2011 14:56 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mag helaas niet meer met de nieuwe Fok! policy regels, anders had ik graag pics van mijn ballen hier gepost.
Nee laat maar dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 15:42 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ga ze lekker niet posten, als je ze wilt zien kun je ze bij mij thuis bewonderen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |