Dat is scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:17 schreef Mike het volgende:
Ik snap niet waarom jullie het allemaal 'niet slecht' noemen...het is echt heel weinig.Het programma had een marktaandeel van 6.3%, dus van elke 100 mensen die gisteravond tv keken op dat tijdstip, keken er 6 naar Tour du Jour. Hoe is dat niet weinig?
Als een Nederlander een etappe wint, dan kan het zomaar oplopen naar een miljoen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Op top avonden halen ze misschien de 500k, meer wordt het niet meer en dat weet RTL ook wel.
Het zijn voldoende kijkers om het programma commercieel rendabel te houden.
Een miljoen lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als een Nederlander een etappe wint, dan kan het zomaar oplopen naar een miljoen...
Ze moeten het vooral breed houden; het grote publiek haakt af wanneer je het NK gaat na beschouwen...
Het wordt prime-time uitgezonden en voor de rest is er helemaal niets op TV. Het zal ook een beetje van het weer afhangen...quote:
Zelfs vi oranje haalde nooit een miljoen, (1 keer haalde dat rond de 900k).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het wordt prime-time uitgezonden en voor de rest is er helemaal niets op TV. Het zal ook een beetje van het weer afhangen...
Verschil is dat voor Tour du hoer wel veel reclame is gemaakt; voor VI Oranje toen minder. Dus ik ben benieuwd hoeveel mensen er de komende dagen blijven hangen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:00 schreef Veerboot het volgende:
Vergeet niet dat het programma op RTL7 wordt uitgezonden, Mike. Je weet wel, die zender met verder vechtende dwergen en vrachtwagens die racen over het ijs.
De eerste late uitzending van VI Oranje trok overigens ongeveer 300.000 kijkers, dus dan is 359.000 kijkers voor Tour du Jour gewoon een goed begin. Vanaf nu moet het langzaamaan stijgen (net als VI Oranje dus deed) en uiteindelijk uitkomen op zo'n 600-700.000 kijkers. Dan zijn ze bij RTL dik tevreden lijkt me.
twitter:rtl7tourdujour twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:23:13Vanavond om 20.30 uur de tweede uitzending van Tour du Jour! Viggo Waas en Peter Heerschop zijn de gasten. Nicolien Sauerbreij gaat fietsen! reageer retweet
twitter:rtl7tourdujour twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:25:44Ook Gert Jakobs en Danny Nelissen schuiven weer aan. Stel je vraag via #tourdujour of mail naar redactie@tourdujour.nl reageer retweet
Volgens mij valt dat reuze mee. Was vorig jaar ook vrij veel aandacht voor in de media.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Verschil is dat voor Tour du hoer wel veel reclame is gemaakt; voor VI Oranje toen minder. Dus ik ben benieuwd hoeveel mensen er de komende dagen blijven hangen.
Hier heb je een trailer:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Staan er al hoogtepuntjes van Tour du Jour op YouTube die ik moet terugkijken?
Ik zie soms savonds laat ook weleens blote tietjes op die zender hihihihihihiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:00 schreef Veerboot het volgende:
Vergeet niet dat het programma op RTL7 wordt uitgezonden, Mike. Je weet wel, die zender met verder vechtende dwergen en vrachtwagens die racen over het ijs.
Ah nee, dat is niet van die sexlijnen he, maar zo n verborgen camera achtig programmaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:00 schreef Eenskijken het volgende:
alle commerciële zenders hebben van die sexlijn dingen 's nachts
maargoed: dus van 20.30-22.00 tour du jour en daarna overschakelen naar de avondetappe
Sauerbreij, volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhalen van Gert. En natuurlijk wie op de hometrainer komt
Ik miste je alquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat het er gisteren al was
Dat heb ik in de reclames van TdJ gekekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam ook doordat Lola zoekt Brood gisteren was om half 9.
Handig, kan ik niet: ik heb geen digitale tv met timeshift (want ik neem aan dat je het op die manier hebt gekeken).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat heb ik in de reclames van TdJ gekeken
Deze gast is nog redelijk normaal, je moet die andere afleveringen kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Off topic: dat programma nu over de Willem 2 Fan
Ik heb dit nog nooit gezien, terwijl ik dit soort dingen meestal wel volg. Dat hij Ajax niet wilde zeggen vond ik wel sneu trouwens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze gast is nog redelijk normaal, je moet die andere afleveringen kijken
ajax-haat is 95 % in het land. omdat we te arrogant zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien, terwijl ik dit soort dingen meestal wel volg. Dat hij Ajax niet wilde zeggen vond ik wel sneu trouwens.
Nou ja, Feyenoord wilde hij ook niet uitsprekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ajax-haat is 95 % in het land. omdat we te arrogant zijn.
Vitesse aflevering niet gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die aflevering met die Ajax-fan was het ergst.
Gezellig met zijn allen pissen in een betonnen bakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die aflevering met die Ajax-fan was het ergst.
Dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Lagrinta het volgende:
Had hier Gijp wel over willen horen.
http://nos.nl/video/251863-tour-auto-rijdt-renner-aan.html
Gijpie moet het lekker bij voetbal houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Lagrinta het volgende:
Had hier Gijp wel over willen horen.
http://nos.nl/video/251863-tour-auto-rijdt-renner-aan.html
Klopt maar ik hoop dat ie wel ene keer langskomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef Type-R het volgende:
[..]
Gijpie moet het lekker bij voetbal houden.
En zeker niet helemaal in het begin meteen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal verwacht je niet dat soort dingen bij geneutraliseerde stukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |