Sauerbreij, volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhalen van Gert. En natuurlijk wie op de hometrainer komt
Ik miste je alquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat het er gisteren al was
Dat heb ik in de reclames van TdJ gekekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam ook doordat Lola zoekt Brood gisteren was om half 9.
Handig, kan ik niet: ik heb geen digitale tv met timeshift (want ik neem aan dat je het op die manier hebt gekeken).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat heb ik in de reclames van TdJ gekeken
Deze gast is nog redelijk normaal, je moet die andere afleveringen kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Off topic: dat programma nu over de Willem 2 Fan
Ik heb dit nog nooit gezien, terwijl ik dit soort dingen meestal wel volg. Dat hij Ajax niet wilde zeggen vond ik wel sneu trouwens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze gast is nog redelijk normaal, je moet die andere afleveringen kijken
ajax-haat is 95 % in het land. omdat we te arrogant zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien, terwijl ik dit soort dingen meestal wel volg. Dat hij Ajax niet wilde zeggen vond ik wel sneu trouwens.
Nou ja, Feyenoord wilde hij ook niet uitsprekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ajax-haat is 95 % in het land. omdat we te arrogant zijn.
Vitesse aflevering niet gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die aflevering met die Ajax-fan was het ergst.
Gezellig met zijn allen pissen in een betonnen bakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die aflevering met die Ajax-fan was het ergst.
Dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Lagrinta het volgende:
Had hier Gijp wel over willen horen.
http://nos.nl/video/251863-tour-auto-rijdt-renner-aan.html
Gijpie moet het lekker bij voetbal houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Lagrinta het volgende:
Had hier Gijp wel over willen horen.
http://nos.nl/video/251863-tour-auto-rijdt-renner-aan.html
Klopt maar ik hoop dat ie wel ene keer langskomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef Type-R het volgende:
[..]
Gijpie moet het lekker bij voetbal houden.
En zeker niet helemaal in het begin meteen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal verwacht je niet dat soort dingen bij geneutraliseerde stukken
Pas echt spannend werd het op 30 km van de schreefquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
En zeker niet helemaal in het begin meteen.
Dat heb ik natuurlijk wel gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas echt spannend werd het op 30 km van de schreef
doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Peter Heerschop
De kanker van de Nederlandse tv
Die is met Marcel in Frankrijk zelfquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:37 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Oh die zielige Twentse loser is er ook bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |