De herhaling is om 23:45 uurquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:09 schreef Pino112 het volgende:
Oke, ik heb het dus gemist, morgen maar even terugkijken ofzulks.
boeiequote:
Wilfred had het er vanmorgen op Radio Veronica over dat Dries weleens een running gag zou kunnen gaan worden tijdens het programma. Je hoop zou dus best weleens waarheid kunnen worden volgens mij.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:05 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn als ze hem de hele uitzending laten wachten en dat Genee op het einde zegt: "Sorry Dries, de uitzending is afgelopen en dus geen tijd meer om te zingen".
quote:WoutPoels Wout Poels
Net stukje #TourDuJour gezien, mooi programma! Morgen start, met nmmr 207!!! http://yfrog.com/h4vgivqj
5 minutes ago
Dat doen we wel, anders wordt het een rotzooi.quote:
Dat 'Tournummer' gaat vast een hit worden jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:11 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Wilfred had het er vanmorgen op Radio Veronica over dat Dries weleens een running gag zou kunnen gaan worden tijdens het programma. Je hoop zou dus best weleens waarheid kunnen worden volgens mij.
Dacht jij dan aan de copy paste van VI? Tsjonge jonge jonge. HET GAAT OVER WIELRENNEN EN NIET OM DE GRAPPENquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef TvhN het volgende:
Ik vind die Gert Jacobs totaal niet grappig en van dat accent word je ook niet vrolijk.![]()
Van der Gijp > Jacobs
En nu heeft Ambrosius mijn topikjen geslotenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doen we wel, anders wordt het een rotzooi.
Die kale moet voor de humor zorgen. Faalt ie wat mij betreft behoorlijk in. Zeker in vergelijking met Van der Gijp, die bij VI een soortgelijke rol heeft.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dacht jij dan aan de copy paste van VI? Tsjonge jonge jonge. HET GAAT OVER WIELRENNEN EN NIET OM DE GRAPPEN
boeiequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef TvhN het volgende:
[..]
Die kale moet voor de humor zorgen. Faalt ie wat mij betreft behoorlijk in. Zeker in vergelijking met Van der Gijp, die bij VI een soortgelijke rol heeft.
Niet zo huilie huilie. Kijk anders even 10 seconden naar je 3e ster, wordt je rustig vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En nu heeft Ambrosius mijn topikjen gesloten
Inhoudelijk vergelijken is dan ook redelijk zinloos.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef TvhN het volgende:
[..]
Die kale moet voor de humor zorgen. Faalt ie wat mij betreft behoorlijk in. Zeker in vergelijking met Van der Gijp, die bij VI een soortgelijke rol heeft.
Gert heeft zeker humor; hem met Gijpie vergelijken is niet eerlijkquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef TvhN het volgende:
[..]
Had het topic maar voor sluiting gereekst moeten worden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:12 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Dat doen we wel, anders wordt het een rotzooi.
Jongen, Een beetje humor is goed, maar de grappen moeten niet de dienst maken van de show,. Praten over wielrennen. dat is het.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef TvhN het volgende:
[..]
en jij moet huilend naar Stenman kijken, Die gaat naar een minderwaardige club, nu duimzuigenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:14 schreef Bastiefcg het volgende:
[..]
Niet zo huilie huilie. Kijk anders even 10 seconden naar je 3e ster, wordt je rustig van
Prima, want wat ik hier al aan dom gelul lees...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:16 schreef Van_Poppel het volgende:
Het NK na beschouwen werkt voor het grote publiek vrees ik niet...
Nou nee, dat heb je meer omdat Mosquera nog steeds niet weet waar ie aan toe is. Dat zou klassementsman nummer 1 zijn.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:22 schreef The_Avatar het volgende:
Tja geen klassement rennen(Vacansoleil) , tja dat heb je als ricco zich kapot maakt met dope.
Ja, samen met Gert vaste gast.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:27 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Is dat ook een vaste (of in ieder geval terugkerende) gast?
luttequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:30 schreef Lutte het volgende:
Goed bezig, al gelijk de eerste avond vergeten.Maar het duurt toch lang zat (
), dus kan nog even kijken.
Alsof Johan Boskamp ABN spreektquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:32 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
[..]
ik moet wel wennen aan dat brakke Nederlands
De dood dusquote:
quote:
Geneutraliseerd.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Ze gaan serieus weer over de Passage du Gois? Dat wist ik nog niet. In welke etappe?
Morgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Ze gaan serieus weer over de Passage du Gois? Dat wist ik nog niet. In welke etappe?
Morgen, maar geneutraliseerdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:45 schreef Bastiefcg het volgende:
Erik op de hometrainer klimmen op de alpe d'huez. had Johan willen zienquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:49 schreef Eenskijken het volgende:
net ingeschakeld. zit johan derksen er niet? :/
heb ik nog wat gemist?
Die heeft iedereenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Cavendish gaat me de nodige puntjes bezorgen in de tourpoultjes
een werkelijke loterijquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:52 schreef Van_Poppel het volgende:
De topsprinters gaan zich echt niet bezig houden met die tussensprints hoor...
Programma duurt nog 3 weken. Tijd genoeg om een petitie te starten om Johan op de fiets te krijgen.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Erik op de hometrainer klimmen op de alpe d'huez. had Johan willen zien
Dan Hansie en René.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Programma duurt nog 3 weken. Tijd genoeg om een petitie te starten om Johan op de fiets te krijgen.
twitter:dnelissen twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 21:46:09Gezellig hier aan tafel bij #tourdujour reageer retweet
Het hele programma moet het niet van Nelissen hebben, wat een irritante kerel.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:57 schreef marcodej het volgende:
Danny Nelissen moet het niet van de grappige anekdotes hebben.
Zet hem aan de VI tafel en he drives madquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:57 schreef marcodej het volgende:
Danny Nelissen moet het niet van de grappige anekdotes hebben.
Iets anders dan Buenas Noches is het zeker.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik spring het raam uit. IK WIL HET EINDLIED VAN DE AVONDETAPPE
Gemist vanwege Driesquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:02 schreef Droopie het volgende:
Gert: Moet ik je naar huis brengen, ik heb licht op mijn bakfiets heur
quote:"Als Gert Jacobs 10 kilometer voor de streep de sprint voor Jean-Paul van Poppel aantrok reed hij zo hard dat iedereen die in het lint erachter zat dacht; welke mongool rijdt daar zo hard? En als dan iemand zijn neus buiten de rij stak om te kijken pierde hij er zo vanaf."
Das echt een domme ventquote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Nelissen mag wat mij betreft voor Rob Harmeling worden ingeruild.
Prima voor RTL dan toch?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:28 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Das echt een domme vent...
Zou Johan ook met z'n armen gaan mee zwaaien?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:29 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk nog een keer Dries en Johan in één aflevering.
"Allemaal jaaaaaa!!"quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zou Johan ook met z'n armen gaan mee zwaaien?
twitter:SigaarSnor twitterde op vrijdag 01-07-2011 om 20:48:22Benieuwd wat Johan Derksen over optreden Dries Roelvink had gezegd: "ijdeltuit", "gemankeerde zanger" en "smakeloos land"? #tourdujour reageer retweet
Ik heb zin in de etappes, doen die er eigenlijk nog toe?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 22:23 schreef TUFKAL het volgende:
Nu op de Belg een kwaliteit programma over de tour
Wat nou gelukkig Johan? Die komt daar alleen voetbalnieuwtjes voorlezen en dat gaat echt niet lang duren lijkt me.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 01:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Kijk nu 10 minuten, echt saai
Die kale die geen ABN kan valt alleen wel mee
Gelukkig maandag Johan...
Dat was gewoon geniaal. Een eckte baas hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef tralalala het volgende:
Die gozer die werd weggejaagd door Erik.
Ja ,en die gast is Danny Nellisen ,commentator bij eurosport.quote:Weet iemand trouwens of die man met die bril een vaste gast is?
maar ook een oud wielrenner, dus weet wel waar hij over praat. Neemt niet weg dat het een irritante kerel isquote:Op zaterdag 2 juli 2011 08:02 schreef SanAnt het volgende:
[..]
Ja ,en die gast is Danny Nellisen ,commentator bij eurosport.
Die zelfgenoegzaamheid (mooi gekozen woord) vond ik ook irritant. Hij praatte ook door anderen heen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:10 schreef Il-Migliore het volgende:
Volledig eens met miep63, kwam naar mijn mening ook iets te nep en gemaakt over. Morgen komen Viggo Waas en Peter Heerschop langs, gaat de amusementswaarde iniedergeval wat omhoog maar kreeg met name van die man met die bril, met zijn pijnlijk slechte "humoristische" opmerkingen en het moment waarop hij vol misplaatste zelfgenoegzaamheid vertelde over zijn twitterverslaving, een hoop plaatsvervangende schaamte. Verder vond ik Gert Jacobs buiten dat hij niet te verstaan was ook weinig zinnigs te zeggen hebben, en kreeg op een gegeven moment zelfs het idee dat Genee wat moest lachen om zijn domme houding/uitlatingen. Hopen dus op wat leuke gasten komen de weken. Weet iemand trouwens of die man met die bril een vaste gast is?
Snap ook niet wat er gelukkig aan is.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 05:46 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wat nou gelukkig Johan? Die komt daar alleen voetbalnieuwtjes voorlezen en dat gaat echt niet lang duren lijkt me.
Tour is nog niet echt begonnen, cijfers trekken wel aan. Denk wel dat ze rekening houden met een lager kijkcijfer in het begin.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
359.000 kijkers...daar hadden ze bij RTL ongetwijfeld meer van verwacht.
VI Oranje begon ook met dit soort kijkcijfers...het succes zal vooral afhangen van de prestaties van de Nederlanders.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
Plus dat het een vrijdagavond is. Dan zijn er schijnbaar ook veel andere programma's die goed bekeken worden. Dus die kijkcijfers zijn niet bizar slecht voor een eerste dag.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
Niet in de zomer, hoor. Een aflevering van Flikken en Muziekfeest op het plein...dat zit beiden boven een miljoen kijkers en stelt toch niet zoveel voor.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 10:01 schreef Muto het volgende:
[..]
Plus dat het een vrijdagavond is. Dan zijn er schijnbaar ook veel andere programma's die goed bekeken worden. Dus die kijkcijfers zijn niet bizar slecht voor een eerste dag.
De Tour moet natuurlijk nog beginnen hè.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
Tip voor RTL: Nodig Tijl Beckand uit, hahahhahahaha!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 04:10 schreef Il-Migliore het volgende:
Volledig eens met miep63, kwam naar mijn mening ook iets te nep en gemaakt over. Morgen komen Viggo Waas en Peter Heerschop langs, gaat de amusementswaarde iniedergeval wat omhoog maar kreeg met name van die man met die bril, met zijn pijnlijk slechte "humoristische" opmerkingen en het moment waarop hij vol misplaatste zelfgenoegzaamheid vertelde over zijn twitterverslaving, een hoop plaatsvervangende schaamte. Verder vond ik Gert Jacobs buiten dat hij niet te verstaan was ook weinig zinnigs te zeggen hebben, en kreeg op een gegeven moment zelfs het idee dat Genee wat moest lachen om zijn domme houding/uitlatingen. Hopen dus op wat leuke gasten komen de weken. Weet iemand trouwens of die man met die bril een vaste gast is?
Niet superslecht hoor voor RTL 7; de vraag is alleen of mensen blijven haken. Zo'n eerste uitzending wil nog wel eens juist wat meer kijkers trekken, er is ook aardig wat promotie geweest.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 09:47 schreef Mike het volgende:
Toch niet slecht voor de 1e keer.quote:Tour du Jour op RTL trekt 359.000 kijkers
HILVERSUM - De eerste uitzending van de dagelijkse talkshow Tour du Jour over de Ronde van Frankrijk op RTL7 heeft vrijdagavond gemiddeld 359.000 kijkers getrokken. Dat blijkt uit cijfers van de Stichting KijkOnderzoek (SKO) die zaterdag zijn gepubliceerd.
Het praatprogramma over de Tour de France is tot en met 24 juli te zien op de commerciële zender, vanaf 20.30 uur. In een studio in Amsterdam bespreekt presentator Wilfred Genee met gasten als Danny Nelissen, Steven Rooks, Jeroen Blijlevens en Michael Boogerd de etappe van de dag. Vanuit Frankrijk komen reportages.
De 98e editie van het wielerevenement begint zaterdag. RTL gaat met de Tour du Jour de concurrentie aan met de NOS, die vanaf zaterdagavond zoals ieder jaar rond 23.00 uur NOS Studio Sportzomer De Avondetappe uitzendt met gastheer Mart Smeets. Deze talkshow komt vanaf diverse locaties in Frankrijk en ook hier schuiven gasten uit de wielerwereld aan, onder wie ploegleiders Steven de Jongh en Tristan Hoffman en wielrenners Steven Kruijswijk en Teun Mulder.
Telegraaf
Dat is scorebordjournalistiek.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:17 schreef Mike het volgende:
Ik snap niet waarom jullie het allemaal 'niet slecht' noemen...het is echt heel weinig.Het programma had een marktaandeel van 6.3%, dus van elke 100 mensen die gisteravond tv keken op dat tijdstip, keken er 6 naar Tour du Jour. Hoe is dat niet weinig?
Als een Nederlander een etappe wint, dan kan het zomaar oplopen naar een miljoen...quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:29 schreef Ronaldsen het volgende:
Op top avonden halen ze misschien de 500k, meer wordt het niet meer en dat weet RTL ook wel.
Het zijn voldoende kijkers om het programma commercieel rendabel te houden.
Een miljoen lijkt me heel sterk.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als een Nederlander een etappe wint, dan kan het zomaar oplopen naar een miljoen...
Ze moeten het vooral breed houden; het grote publiek haakt af wanneer je het NK gaat na beschouwen...
Het wordt prime-time uitgezonden en voor de rest is er helemaal niets op TV. Het zal ook een beetje van het weer afhangen...quote:
Zelfs vi oranje haalde nooit een miljoen, (1 keer haalde dat rond de 900k).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 12:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het wordt prime-time uitgezonden en voor de rest is er helemaal niets op TV. Het zal ook een beetje van het weer afhangen...
Verschil is dat voor Tour du hoer wel veel reclame is gemaakt; voor VI Oranje toen minder. Dus ik ben benieuwd hoeveel mensen er de komende dagen blijven hangen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:00 schreef Veerboot het volgende:
Vergeet niet dat het programma op RTL7 wordt uitgezonden, Mike. Je weet wel, die zender met verder vechtende dwergen en vrachtwagens die racen over het ijs.
De eerste late uitzending van VI Oranje trok overigens ongeveer 300.000 kijkers, dus dan is 359.000 kijkers voor Tour du Jour gewoon een goed begin. Vanaf nu moet het langzaamaan stijgen (net als VI Oranje dus deed) en uiteindelijk uitkomen op zo'n 600-700.000 kijkers. Dan zijn ze bij RTL dik tevreden lijkt me.
twitter:rtl7tourdujour twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:23:13Vanavond om 20.30 uur de tweede uitzending van Tour du Jour! Viggo Waas en Peter Heerschop zijn de gasten. Nicolien Sauerbreij gaat fietsen! reageer retweet
twitter:rtl7tourdujour twitterde op zaterdag 02-07-2011 om 17:25:44Ook Gert Jakobs en Danny Nelissen schuiven weer aan. Stel je vraag via #tourdujour of mail naar redactie@tourdujour.nl reageer retweet
Volgens mij valt dat reuze mee. Was vorig jaar ook vrij veel aandacht voor in de media.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 16:09 schreef pberends het volgende:
[..]
Verschil is dat voor Tour du hoer wel veel reclame is gemaakt; voor VI Oranje toen minder. Dus ik ben benieuwd hoeveel mensen er de komende dagen blijven hangen.
Hier heb je een trailer:quote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:27 schreef DrDentz het volgende:
Staan er al hoogtepuntjes van Tour du Jour op YouTube die ik moet terugkijken?
Ik zie soms savonds laat ook weleens blote tietjes op die zender hihihihihihiquote:Op zaterdag 2 juli 2011 13:00 schreef Veerboot het volgende:
Vergeet niet dat het programma op RTL7 wordt uitgezonden, Mike. Je weet wel, die zender met verder vechtende dwergen en vrachtwagens die racen over het ijs.
Ah nee, dat is niet van die sexlijnen he, maar zo n verborgen camera achtig programmaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:00 schreef Eenskijken het volgende:
alle commerciële zenders hebben van die sexlijn dingen 's nachts
maargoed: dus van 20.30-22.00 tour du jour en daarna overschakelen naar de avondetappe
Sauerbreij, volgens mij.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:48 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ben benieuwd naar de verhalen van Gert. En natuurlijk wie op de hometrainer komt
Ik miste je alquote:Op zaterdag 2 juli 2011 19:42 schreef Karina het volgende:
Ik was helemaal vergeten dat het er gisteren al was
Dat heb ik in de reclames van TdJ gekekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Kwam ook doordat Lola zoekt Brood gisteren was om half 9.
Handig, kan ik niet: ik heb geen digitale tv met timeshift (want ik neem aan dat je het op die manier hebt gekeken).quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:08 schreef Joooo-pi het volgende:
[..]
Dat heb ik in de reclames van TdJ gekeken
Deze gast is nog redelijk normaal, je moet die andere afleveringen kijkenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Off topic: dat programma nu over de Willem 2 Fan
Ik heb dit nog nooit gezien, terwijl ik dit soort dingen meestal wel volg. Dat hij Ajax niet wilde zeggen vond ik wel sneu trouwens.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Deze gast is nog redelijk normaal, je moet die andere afleveringen kijken
ajax-haat is 95 % in het land. omdat we te arrogant zijn.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb dit nog nooit gezien, terwijl ik dit soort dingen meestal wel volg. Dat hij Ajax niet wilde zeggen vond ik wel sneu trouwens.
Nou ja, Feyenoord wilde hij ook niet uitsprekenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:20 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
ajax-haat is 95 % in het land. omdat we te arrogant zijn.
Vitesse aflevering niet gezien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die aflevering met die Ajax-fan was het ergst.
Gezellig met zijn allen pissen in een betonnen bakquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:23 schreef Van_Poppel het volgende:
Die aflevering met die Ajax-fan was het ergst.
Dat kan ik me nog wel herinneren.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Lagrinta het volgende:
Had hier Gijp wel over willen horen.
http://nos.nl/video/251863-tour-auto-rijdt-renner-aan.html
Gijpie moet het lekker bij voetbal houden.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:26 schreef Lagrinta het volgende:
Had hier Gijp wel over willen horen.
http://nos.nl/video/251863-tour-auto-rijdt-renner-aan.html
Klopt maar ik hoop dat ie wel ene keer langskomt.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:30 schreef Type-R het volgende:
[..]
Gijpie moet het lekker bij voetbal houden.
En zeker niet helemaal in het begin meteen.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Meestal verwacht je niet dat soort dingen bij geneutraliseerde stukken
Pas echt spannend werd het op 30 km van de schreefquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef Karina het volgende:
[..]
En zeker niet helemaal in het begin meteen.
Dat heb ik natuurlijk wel gezienquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Pas echt spannend werd het op 30 km van de schreef
doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:34 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Peter Heerschop
De kanker van de Nederlandse tv
Die is met Marcel in Frankrijk zelfquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:37 schreef Il_Piccolo_Principe het volgende:
Oh die zielige Twentse loser is er ook bij.
Hij is dan ook 83 geworden deze week.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:39 schreef Karina het volgende:
Viggo heeft volgens mij zijn haar geverfd.
Nou... hartstikke fijn om te weten.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
Ik begrijp nu wel waarom dit programma 1 1/2 uur duurt...
heldquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:41 schreef farscapevr8 het volgende:
ik had zo n controleur 4x het hotel door gehoekt
Nee. Teun van Vliet heeft een hersentumor wel.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:42 schreef Tem het volgende:
Gert Jacobs heeft toch een hersenbloeding gehad?
Ah, dan klinkt hij alleen maar zo.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:45 schreef Lagrinta het volgende:
[..]
Nee. Teun van Vliet heeft een hersentumor wel.
Stel je voor, De Vos vijf uur lang op de NOS.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had het Sierd De Vos ook graag zien doen...
Heb ik ook. Ze zijn soms erg angstaanjagendquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:51 schreef Karina het volgende:
Ik schrik toch elke keer weer van die vallen, al heb ik het al gezien.
Sierd die dit hele stukje vol lult over allemaal andere bullshitquote:Op zaterdag 2 juli 2011 20:51 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik had het Sierd De Vos ook graag zien doen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |