Tevens: Riaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Driepink het volgende:
Deel 1 is nog niet eens dicht, bosmongool
ik werd gevraagd hem te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Driepink het volgende:
Deel 1 is nog niet eens dicht, bosmongool
Aldus Riaquote:OVERMIJ
Graag speel ik een dominante rol tijdens de sex, ik hou er van de touwtjes in handen te hebben en rollenspelen te spelen.
OVERJOU
Jij speelt mee en kunt een dominante vrouw plezieren, je mag tegenstand geven dat kan ik wel hebben ;-) stuur me eens een spannend verhaal waarin jij en ik de hoofdrollen hebben, ik reageer altijd
Username: Ria wil wel
Schimmel op d'r plofmol of wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef das_phantom het volgende:
OVERMIJ
Ben een vlotte spontane meid maar nog wel een beetje groen als je begrijpt wat ik bedoel!!
Je weet dat het (¤ 1.30) voor een berichtcode kost?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
Aldus Ria [ afbeelding ]Wie stuur het verhaal naar Ria ?
Er is vast iemand met geld over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je weet dat het (¤ 1.30) voor een berichtcode kost?
Met of zonder hond?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
OVERMIJ
vrolijke , onervaren datatypiste wil graag leren wat een sexueel avontuur kan zijn
quote:Flirt van Tammewattus: Jij maakt mijn hormonen wakker!
Daar geloof ik echt compleet geen aars vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
OVERMIJ
vrolijke , onervaren datatypiste wil graag leren wat een sexueel avontuur kan zijn
Ayaan Hirsi Aliquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook leuke dames op de site te vinden
Daar kun je hem zo inschuivenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg een massagecursus
Tittehzquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Door joske
13 Mar 2011
Mooie borsten!
Tetten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Door joske
13 Mar 2011
Mooie borsten!
Toch jammer dat je geen foto "after" ziet waar haar levenloze lichaam op de grond naast het gebouw ligtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
OVERMIJ
Gescheiden vrouw, vol levens plezier. Maar mist een knuffel en liefde maar ook af en toe stevige sex en een goeie beurt om het maar plat te zeggen
milfquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
OVERMIJ
Gescheiden vrouw, vol levens plezier. Maar mist een knuffel en liefde maar ook af en toe stevige sex en een goeie beurt om het maar plat te zeggen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je geen foto "after" ziet waar haar levenloze lichaam op de grond naast het gebouw ligt.
Heb je thuis geen in internet?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef r8v2 het volgende:
Die hadden we ook al gezien. En zou vreselijk uitgewoond moeten worden.
Ik heb me vermaakt, tijd om naar huus te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:OVERMIJ
Mijn naam is Malouk, door een vriendin is me aangeraden dit eens te doen, het zou goed zijn voor mijn zelfvertrouwen ;-)
Verzin een verhaal, iemand!quote:OVERJOU
Nou jij leuke man die mijn zelfvertrouwen en mijn ego op denkt te kunnen poetsen.. stuur maar wat leuks ik beloof altijd een reactie! xx malouk
Ze staat er wel perfect voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik zou haar het water ingeduwd hebben!
Onze ei(nd)baasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
Hij moet gewoon weer ff gepost worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 'm in smiley-vormquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme alweerquote:
Volgens mij is dit tong80quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Creeg het volgende:
Zal wel. Ik ga gewoon door waar ik in deel 1 ben blijven hangen
[ afbeelding ]
Nee dit:quote:
Idem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Creeg het volgende:
Wow ik ben net pas lid, heb nog niks gedaan en ik heb niet eens een profielfoto (ook niet van plan er 1 neer te zetten) en nu al wil een wijf met mij een foto ruilen wtf?
Gingerale
Ontvangen op 1/7/2011:
Flirt van Gingerale: Foto ruilen?
Wow...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Comic Sans!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef DuitseKlaas het volgende:
Allemaal geldklopperij. Ik lid worden ja, lekker flirts sturen, al die mensen cool terug reageren enzo dat ze een berichtje terugwillen ja. Ik ja gewoon 1,30 niet betalen ja.
Dus dat word niet wat ja.
En ik ben ja net lid hier op FoK!. Dit lettertype is wel fijn, hoe heet het?
alleen op fok hossel je geen chicksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef DuitseKlaas het volgende:
Allemaal geldklopperij. Ik lid worden ja, lekker flirts sturen, al die mensen cool terug reageren enzo dat ze een berichtje terugwillen ja. Ik ja gewoon 1,30 niet betalen ja.
Dus dat word niet wat ja.
En ik ben ja net lid hier op FoK!. Dit lettertype is wel fijn, hoe heet het?
Dat is ja sobieso wel fijn opzich ja. Als ik weer van die hoeren van die uitkeringmensen moet solisiteren gebruik ik ook gewoon dit lettertype . is mooi ja.quote:
Ik heb chicks genoegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
[..]
alleen op fok hossel je geen chicks
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..quote:
moet eerst goedkeuring komen ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..
grappig dat najib amhali ook lid is op spotztsz.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:15 schreef Creeg het volgende:
''Jo Achmed en Abdulla, ff fototje hoe jullie deze pakjes gejat hebben man, Lach zemmel!''
[ afbeelding ]
Dat duurt even!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..
Klopt, kut sitequote:
quote:Ontvangen op 1/7/2011:
Nou laat ze dan maar even wakker haha ik hou daar wel van. Ik ben gek op hormoontjes hoor! Ik ben Linda en met welke man heb ik het genoegen?
quote:Altijd fijn om te horen, neem je flirt graag mee het weekend in! Lijkt het je ook gezellig om elkaar beter te leren kennen, mij lijkt het erg leuk. Stel me graag alvast aan je voor, Ilona, van beroep ben ik tandarts assistente wat ik al jaren met veel pelzier doe. Gelukkig woonachtig in Oostkapelle waar ik een leuk appartementje betrek. liefs Ilona
Kloptquote:
quote:OVERMIJ
Ben een kleine mollige meid met heerlijke volle borsten die graag verwent wordt en dat is genoeg om te weten en jullie te interesseren toch
quote:OVERJOU
Een kontjes man, heb een heerlijke kont en wordt dan ook graag van achter genomen terwijl je me vast pakt aan mijn grote borsten, zoek een man dus die van Rubens houdt
quote:Dan heb ik de wekker precies op tijd gezet!
Vertel eens, wat doen die hormonen met je?
Te fakequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef rickyszz het volgende:
Profiel van: Achterom!
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Heil.quote:
Dat zijn degene die jij het meest bekeken hebtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef Scorpie het volgende:
LOL @ die meest bekeken trouwens. Moet je eens opletten hoeveel vrouwen er tussen zitten die net 2 jaar ouder/jonger zijn dan jij opgegeven hebt
quote:Flirt van Wimiie47: Jij maakt mijn hormonen wakker!
quote:Door roan
24 Apr 2011
Van zo,n voorgevel hou ik wel,kan je leuke dingen mee doen,xx
Wow gekquote:
Hier nog een pic van haar:quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:25 schreef rickyszz het volgende:
Profiel van: Achterom!
[ afbeelding ]
[..]
[..]
Leuk, maar ik had nog niks bekeken toen ik erop kliktequote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:33 schreef Creeg het volgende:
[..]
Dat zijn degene die jij het meest bekeken hebt
Dodelijk!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Deze kwam ik ergens anders hier op fok! tegen
[ afbeelding ]
Hier zijn al 3 topics over inmiddelsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:46 schreef Swomp het volgende:
Deze kwam ik ergens anders hier op fok! tegen
[ afbeelding ]
Die is ook al tevaak gepostquote:
Maakt niet uit. We blijven lollenquote:
Achja, je weet nooit hoe mensen geboren wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:03 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Maar, wtf, dat kan toch nooit dat moet gewoon een fotosoep zijn
En bovendien: welke mongool gaat zichzelf een ei-hoofd maken op een datingsite?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:04 schreef Creeg het volgende:
[..]
Achja, je weet nooit hoe mensen geboren worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:05 schreef Creeg het volgende:
[ afbeelding ]
GEEN VERSCHIL!
[ afbeelding ]
DIT MOET NAAR SHOWNIEUWSSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo is dat.
[ afbeelding ]
GEEN VERSCHIL!
[ afbeelding ]
DIT MOET NAAR SHOWNIEUWSShownieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SBS
Patty BrardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
Anton moest lachenquote:
[ afbeelding ]
GEEN VERSCHIL!
[ afbeelding ]
DIT MOET NAAR SHOWNIEUWSDat ben ik!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij lijkt er gewoon opquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Ik had er 1 gevonden die sprekend op Johnny Depp leekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef TrollenFTW het volgende:
Weer één voor Shownieuws. Johnny Dep:
[ afbeelding ]
Oké. Maar soms kan ik de foto's niet groot zien en moet ik een profiel hebben. Heb jij een profiel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik had er 1 gevonden die sprekend op Johnny Depp leekIk ga 'm wel ff zoeken
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Oké. Maar soms kan ik de foto's niet groot zien en moet ik een profiel hebben. Heb jij een profiel?
Had ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Lol mijn kloonaccount krijgt uit het niets een flirt te verwerken. Terwijl ik niet eens een foto heb geupload
Dit is Johnny Deppquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef TrollenFTW het volgende:
Weer één voor Shownieuws. Johnny Dep:
[ afbeelding ]
Van wie had jij 'm ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt zo`n fake automatisch gegenereerd flirt ding
Herm moest hier om lachen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef TrollenFTW het volgende:
Zelfs New Kids doet aan internetdaten
[ afbeelding ]
Oh ik dan nietquote:
Of ze sturen uit naam van 'echte' profielen flirtsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh ik dan nietIk had wel verwacht dat we dan dezelfde hadden ook nog
Ik moest hierom lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef Creeg het volgende:
[..]
Herm moest hier om lachen..
[ afbeelding ]
TETTEN =Dquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoorrrrrrrrrrrr oke gr gr
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoorrrrrrrrrrrr oke gr gr
Hallo,quote:
Hey!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hallo,
Ben jij ook zo chagrijnig?
Ik ook.
Groet,
Rene
[ afbeelding ]
Hallo ik ben lesbies en ik ben ook vrolijk. Laten we contact houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Hey!
Ik ben wel vrolijk!
Groetjens,
Annie.
[ afbeelding ]
Hoorde ik daar Lesbo's?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hallo ik ben lesbies en ik ben ook vrolijk. Laten we contact houden.
Groetjes,
Frya
[ afbeelding ]
Wil je op mijn pony rijden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Hoorde ik daar Lesbo's?
[ afbeelding ]
Ja dat hoorde jij goed!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Hoorde ik daar Lesbo's?
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Waar moet deze vinger in?
[ afbeelding ]
JA HAHA!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een heerlijk leedvermaak.
Ik ga op zoek naar een foto van een relatief onbekende B-acteur en maak daarmee een fakeprofiel aan.
Precies, dus dit topic kan nooit gesloten wordenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:42 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
FOK! in ieder geval wel, veel mensen die op de link klikken
quote:OVERJOU
een schoon lijf en geschoren ballen ;-) humor en verder merk ik graag wat je te bieden hebt!
quote:Hobbies: ik vind het heerlijk om te pijpen, als ik een man goed kan verwennen heb ik daar zoveel plezier in
Lig nu goed dus stop hm er maar in hoor!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Waar moet deze vinger in?
[ afbeelding ]
Later, jij bent wel tof!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:45 schreef TrollenFTW het volgende:
Ik zeg tot ziens, veel plezier jullie nog!
Ik heb geen accountquote:
Maak aan danquote:
Goede suggesties voor naam enzo?quote:
De blik van die hond.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef Rubeeen het volgende:
hond: ''godver, hangt die downie weer aan me''![]()
[ afbeelding ]
Faux.quote:
Waarom heeft hij een mega grote tandenborstel achter zich?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:48 schreef Floxcie het volgende:
Ik ben hooggeleid G, BlackBerry, iPod, alles.
[ afbeelding ]
Spiegelquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:49 schreef Faux. het volgende:
[..]
Waarom heeft hij een mega grote tandenborstel achter zich?
De stoute stoeipoes Faux.quote:
[..]quote:
Zoietsquote:
De stoute stoeipoes Faux. laat zich overmeesteren door jager Ria. Wrauwquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:52 schreef Faux. het volgende:
[..]
De stoute stoeipoes Faux. laat zich overmeesteren door jager Ria. Wrauw
Wedden dat Ria een nacht lekker droomt door dit verhaal van haar foute vosje Faux.?quote:
Wrauw.quote:
Is dat kunst? Hehe.quote:
Die achterstequote:
Ik zou der doen.quote:
quote:
Toch maar even een account aanmakenquote:
Jezus heb je dat nou nog steeds niet gedaanquote:
Ik moest nog even een nepaccount aanmakenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:00 schreef Creeg het volgende:
[..]
Jezus heb je dat nou nog steeds niet gedaan
Dat had ik ook niet gedaan neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:01 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ik moest nog even een nepaccount aanmaken
Ik ga niet m'n eigen e-mailadres hier voor gebruiken
Kom maar op!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 21:05 schreef Creeg het volgende:
Hihi ik ga lekker de hele tijd slagroom naar je gooien vanuit een lepeltje.
[ afbeelding ]
gefeliciteerdquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet spotten met deze man, hij houdt van rugby en is voor SAquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:45 schreef Roburtt het volgende:
[..]
Niet spotten met deze man, hij houdt van rugby en is voor SA
Ik meen hetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WELKE ADONIS RIJST DAAR UIT DE ZEE?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat shirt heb ik trouwens ookquote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 23:51 schreef MisterChirrel het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WELKE ADONIS RIJST DAAR UIT DE ZEE?Totaal geen photoshop bij die 1e fotoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Op donderdag 21 mei 2015 19:22 schreef Vasion het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Op zondag 7 december 2014 22:59 schreef GGMM het volgende:
Vanaf nu ben jij mijn favoriete user.
Ik ga hier kapotquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Oh, kon je het zien?quote:Op zaterdag 2 juli 2011 07:35 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Totaal geen photoshop bij die 1e foto![]()
Haha hij heeft een tattoo van Spotzz op zijn borst.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:50 schreef Floxcie het volgende:
Deze G steelt van die rijke tata's.
[ afbeelding ]
Wat voor een broek heeft die gast aan?quote:
Gast, dit is voor onze Spotzz vriendenquote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:31 schreef cool15 het volgende:
er is er al een deze kan een slotje krijgen
Brr3ezaHh T0ppickk #125 Barely legal!
Dat was ook het eerste wat bij mij opkwam hopelijk doet die hond niet mee danquote:
Je moeder kan een slotje krijgen. Dit gaat om Spotzz en niet willekeurig Breezer sletjes. De TT klopt eigenlijk niet met dit topic. Dit topic kan niet gesloten worden, want Spotzz is een adverteerder van FOK!quote:Op zaterdag 2 juli 2011 11:31 schreef cool15 het volgende:
er is er al een deze kan een slotje krijgen
Brr3ezaHh T0ppickk #125 Barely legal!
stuur eens fotos van je dikke tieten a zinaquote:Op zaterdag 2 juli 2011 15:06 schreef lanterfanteraar het volgende:
AAAAHHHH ik heb een lekkere gevonden:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |