quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Ik had er 1 gevonden die sprekend op Johnny Depp leekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef TrollenFTW het volgende:
Weer één voor Shownieuws. Johnny Dep:
[ afbeelding ]
Oké. Maar soms kan ik de foto's niet groot zien en moet ik een profiel hebben. Heb jij een profiel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik had er 1 gevonden die sprekend op Johnny Depp leekIk ga 'm wel ff zoeken
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Oké. Maar soms kan ik de foto's niet groot zien en moet ik een profiel hebben. Heb jij een profiel?
Had ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Lol mijn kloonaccount krijgt uit het niets een flirt te verwerken. Terwijl ik niet eens een foto heb geupload
Dit is Johnny Deppquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef TrollenFTW het volgende:
Weer één voor Shownieuws. Johnny Dep:
[ afbeelding ]
Van wie had jij 'm ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt zo`n fake automatisch gegenereerd flirt ding
Herm moest hier om lachen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef TrollenFTW het volgende:
Zelfs New Kids doet aan internetdaten
[ afbeelding ]
Oh ik dan nietquote:
Of ze sturen uit naam van 'echte' profielen flirtsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh ik dan nietIk had wel verwacht dat we dan dezelfde hadden ook nog
Ik moest hierom lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef Creeg het volgende:
[..]
Herm moest hier om lachen..
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |