Ze staat er wel perfect voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik zou haar het water ingeduwd hebben!
Onze ei(nd)baasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
Hij moet gewoon weer ff gepost worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 'm in smiley-vormquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme alweerquote:
Volgens mij is dit tong80quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Creeg het volgende:
Zal wel. Ik ga gewoon door waar ik in deel 1 ben blijven hangen
[ afbeelding ]
Nee dit:quote:
Idem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Creeg het volgende:
Wow ik ben net pas lid, heb nog niks gedaan en ik heb niet eens een profielfoto (ook niet van plan er 1 neer te zetten) en nu al wil een wijf met mij een foto ruilen wtf?
Gingerale
Ontvangen op 1/7/2011:
Flirt van Gingerale: Foto ruilen?
Wow...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Comic Sans!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef DuitseKlaas het volgende:
Allemaal geldklopperij. Ik lid worden ja, lekker flirts sturen, al die mensen cool terug reageren enzo dat ze een berichtje terugwillen ja. Ik ja gewoon 1,30 niet betalen ja.
Dus dat word niet wat ja.
En ik ben ja net lid hier op FoK!. Dit lettertype is wel fijn, hoe heet het?
alleen op fok hossel je geen chicksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef DuitseKlaas het volgende:
Allemaal geldklopperij. Ik lid worden ja, lekker flirts sturen, al die mensen cool terug reageren enzo dat ze een berichtje terugwillen ja. Ik ja gewoon 1,30 niet betalen ja.
Dus dat word niet wat ja.
En ik ben ja net lid hier op FoK!. Dit lettertype is wel fijn, hoe heet het?
Dat is ja sobieso wel fijn opzich ja. Als ik weer van die hoeren van die uitkeringmensen moet solisiteren gebruik ik ook gewoon dit lettertype . is mooi ja.quote:
Ik heb chicks genoegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
[..]
alleen op fok hossel je geen chicks
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..quote:
moet eerst goedkeuring komen ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..
grappig dat najib amhali ook lid is op spotztsz.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:15 schreef Creeg het volgende:
''Jo Achmed en Abdulla, ff fototje hoe jullie deze pakjes gejat hebben man, Lach zemmel!''
[ afbeelding ]
Dat duurt even!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..
Klopt, kut sitequote:
quote:Ontvangen op 1/7/2011:
Nou laat ze dan maar even wakker haha ik hou daar wel van. Ik ben gek op hormoontjes hoor! Ik ben Linda en met welke man heb ik het genoegen?
quote:Altijd fijn om te horen, neem je flirt graag mee het weekend in! Lijkt het je ook gezellig om elkaar beter te leren kennen, mij lijkt het erg leuk. Stel me graag alvast aan je voor, Ilona, van beroep ben ik tandarts assistente wat ik al jaren met veel pelzier doe. Gelukkig woonachtig in Oostkapelle waar ik een leuk appartementje betrek. liefs Ilona
Kloptquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |