Tevens: Riaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Driepink het volgende:
Deel 1 is nog niet eens dicht, bosmongool
ik werd gevraagd hem te makenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:20 schreef Driepink het volgende:
Deel 1 is nog niet eens dicht, bosmongool
Aldus Riaquote:OVERMIJ
Graag speel ik een dominante rol tijdens de sex, ik hou er van de touwtjes in handen te hebben en rollenspelen te spelen.
OVERJOU
Jij speelt mee en kunt een dominante vrouw plezieren, je mag tegenstand geven dat kan ik wel hebben ;-) stuur me eens een spannend verhaal waarin jij en ik de hoofdrollen hebben, ik reageer altijd
Username: Ria wil wel
Schimmel op d'r plofmol of wat?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:05 schreef das_phantom het volgende:
OVERMIJ
Ben een vlotte spontane meid maar nog wel een beetje groen als je begrijpt wat ik bedoel!!
Je weet dat het (¤ 1.30) voor een berichtcode kost?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:03 schreef Swomp het volgende:
[..]
Aldus Ria [ afbeelding ]Wie stuur het verhaal naar Ria ?
Er is vast iemand met geld over.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:08 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Je weet dat het (¤ 1.30) voor een berichtcode kost?
Met of zonder hond?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
OVERMIJ
vrolijke , onervaren datatypiste wil graag leren wat een sexueel avontuur kan zijn
quote:Flirt van Tammewattus: Jij maakt mijn hormonen wakker!
Daar geloof ik echt compleet geen aars vanquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:09 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
OVERMIJ
vrolijke , onervaren datatypiste wil graag leren wat een sexueel avontuur kan zijn
Ayaan Hirsi Aliquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:11 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Er zijn ook leuke dames op de site te vinden
Daar kun je hem zo inschuivenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:12 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Ik volg een massagecursus
Tittehzquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Door joske
13 Mar 2011
Mooie borsten!
Tetten!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:14 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
Door joske
13 Mar 2011
Mooie borsten!
Toch jammer dat je geen foto "after" ziet waar haar levenloze lichaam op de grond naast het gebouw ligtquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
OVERMIJ
Gescheiden vrouw, vol levens plezier. Maar mist een knuffel en liefde maar ook af en toe stevige sex en een goeie beurt om het maar plat te zeggen
milfquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef das_phantom het volgende:
[ afbeelding ]
OVERMIJ
Gescheiden vrouw, vol levens plezier. Maar mist een knuffel en liefde maar ook af en toe stevige sex en een goeie beurt om het maar plat te zeggen
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:16 schreef r8v2 het volgende:
[..]
Toch jammer dat je geen foto "after" ziet waar haar levenloze lichaam op de grond naast het gebouw ligt.
Heb je thuis geen in internet?!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:20 schreef r8v2 het volgende:
Die hadden we ook al gezien. En zou vreselijk uitgewoond moeten worden.
Ik heb me vermaakt, tijd om naar huus te gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:OVERMIJ
Mijn naam is Malouk, door een vriendin is me aangeraden dit eens te doen, het zou goed zijn voor mijn zelfvertrouwen ;-)
Verzin een verhaal, iemand!quote:OVERJOU
Nou jij leuke man die mijn zelfvertrouwen en mijn ego op denkt te kunnen poetsen.. stuur maar wat leuks ik beloof altijd een reactie! xx malouk
Ze staat er wel perfect voorquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:38 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Ik zou haar het water ingeduwd hebben!
Onze ei(nd)baasquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
Hij moet gewoon weer ff gepost worden![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Ik wil 'm in smiley-vormquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Godverdomme alweerquote:
Volgens mij is dit tong80quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:55 schreef Creeg het volgende:
Zal wel. Ik ga gewoon door waar ik in deel 1 ben blijven hangen
[ afbeelding ]
Nee dit:quote:
Idem.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 18:54 schreef Creeg het volgende:
Wow ik ben net pas lid, heb nog niks gedaan en ik heb niet eens een profielfoto (ook niet van plan er 1 neer te zetten) en nu al wil een wijf met mij een foto ruilen wtf?
Gingerale
Ontvangen op 1/7/2011:
Flirt van Gingerale: Foto ruilen?
Wow...quote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:58 schreef Baalhaar het volgende:
[ afbeelding ]
Comic Sans!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef DuitseKlaas het volgende:
Allemaal geldklopperij. Ik lid worden ja, lekker flirts sturen, al die mensen cool terug reageren enzo dat ze een berichtje terugwillen ja. Ik ja gewoon 1,30 niet betalen ja.
Dus dat word niet wat ja.
En ik ben ja net lid hier op FoK!. Dit lettertype is wel fijn, hoe heet het?
alleen op fok hossel je geen chicksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:07 schreef DuitseKlaas het volgende:
Allemaal geldklopperij. Ik lid worden ja, lekker flirts sturen, al die mensen cool terug reageren enzo dat ze een berichtje terugwillen ja. Ik ja gewoon 1,30 niet betalen ja.
Dus dat word niet wat ja.
En ik ben ja net lid hier op FoK!. Dit lettertype is wel fijn, hoe heet het?
Dat is ja sobieso wel fijn opzich ja. Als ik weer van die hoeren van die uitkeringmensen moet solisiteren gebruik ik ook gewoon dit lettertype . is mooi ja.quote:
Ik heb chicks genoegquote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Ingenieur-Kippezak het volgende:
[..]
alleen op fok hossel je geen chicks
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..quote:
moet eerst goedkeuring komen ja.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..
grappig dat najib amhali ook lid is op spotztsz.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:15 schreef Creeg het volgende:
''Jo Achmed en Abdulla, ff fototje hoe jullie deze pakjes gejat hebben man, Lach zemmel!''
[ afbeelding ]
Dat duurt even!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 19:11 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ja dan heb ik geupload, en dan nog niks ..
Klopt, kut sitequote:
quote:Ontvangen op 1/7/2011:
Nou laat ze dan maar even wakker haha ik hou daar wel van. Ik ben gek op hormoontjes hoor! Ik ben Linda en met welke man heb ik het genoegen?
quote:Altijd fijn om te horen, neem je flirt graag mee het weekend in! Lijkt het je ook gezellig om elkaar beter te leren kennen, mij lijkt het erg leuk. Stel me graag alvast aan je voor, Ilona, van beroep ben ik tandarts assistente wat ik al jaren met veel pelzier doe. Gelukkig woonachtig in Oostkapelle waar ik een leuk appartementje betrek. liefs Ilona
Kloptquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |