quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AJAX PAKT 30e LANDSTITEL ✯✯✯
Op woensdag 30 maart 2011 00:16 schreef Flippiee het volgende:
CREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG :*
Ik had er 1 gevonden die sprekend op Johnny Depp leekquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef TrollenFTW het volgende:
Weer één voor Shownieuws. Johnny Dep:
[ afbeelding ]
Oké. Maar soms kan ik de foto's niet groot zien en moet ik een profiel hebben. Heb jij een profiel?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef Creeg het volgende:
[..]
Ik had er 1 gevonden die sprekend op Johnny Depp leekIk ga 'm wel ff zoeken
Jaquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:14 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Oké. Maar soms kan ik de foto's niet groot zien en moet ik een profiel hebben. Heb jij een profiel?
Had ik ookquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:15 schreef Scorpie het volgende:
Lol mijn kloonaccount krijgt uit het niets een flirt te verwerken. Terwijl ik niet eens een foto heb geupload
Dit is Johnny Deppquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:13 schreef TrollenFTW het volgende:
Weer één voor Shownieuws. Johnny Dep:
[ afbeelding ]
Van wie had jij 'm ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:19 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Echt zo`n fake automatisch gegenereerd flirt ding
Herm moest hier om lachen..quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef TrollenFTW het volgende:
Zelfs New Kids doet aan internetdaten
[ afbeelding ]
Oh ik dan nietquote:
Of ze sturen uit naam van 'echte' profielen flirtsquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:22 schreef Creeg het volgende:
[..]
Oh ik dan nietIk had wel verwacht dat we dan dezelfde hadden ook nog
Ik moest hierom lachenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:21 schreef Creeg het volgende:
[..]
Herm moest hier om lachen..
[ afbeelding ]
TETTEN =Dquote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoorrrrrrrrrrrr oke gr gr
quote:
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:24 schreef Scorpie het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker hoorrrrrrrrrrrr oke gr gr
Hallo,quote:
Hey!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:28 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hallo,
Ben jij ook zo chagrijnig?
Ik ook.
Groet,
Rene
[ afbeelding ]
Hallo ik ben lesbies en ik ben ook vrolijk. Laten we contact houden.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:29 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Hey!
Ik ben wel vrolijk!
Groetjens,
Annie.
[ afbeelding ]
Hoorde ik daar Lesbo's?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef Creeg het volgende:
[..]
Hallo ik ben lesbies en ik ben ook vrolijk. Laten we contact houden.
Groetjes,
Frya
[ afbeelding ]
Wil je op mijn pony rijden?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Hoorde ik daar Lesbo's?
[ afbeelding ]
Ja dat hoorde jij goed!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:34 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Hoorde ik daar Lesbo's?
[ afbeelding ]
Wat denk je zelf?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:37 schreef TrollenFTW het volgende:
[..]
Waar moet deze vinger in?
[ afbeelding ]
JA HAHA!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 20:41 schreef BabeWatcher het volgende:
wat een heerlijk leedvermaak.
Ik ga op zoek naar een foto van een relatief onbekende B-acteur en maak daarmee een fakeprofiel aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |