quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie smoes, want ik heb een implantaat op m'n hoofd dat niet nat mag worden. En waterdichte haarbanden zijn er niet, denk ik?
Dus je kan ook nooit douchen of zwemmen?quote:Op donderdag 14 juli 2011 15:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik heb een mooie smoes, want ik heb een implantaat op m'n hoofd dat niet nat mag worden. En waterdichte haarbanden zijn er niet, denk ik?
Jawel, want het externe deel kan af, maar dan hoor ik niks en aangezien ik met muziek op loop, is het wel handig om dat ding op te houden tijdens het lopenquote:Op donderdag 14 juli 2011 20:42 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Dus je kan ook nooit douchen of zwemmen?![]()
Ik heb nieuwe schoenen gekocht:
[ afbeelding ]
Echt een enorm verschil vergeleken met mijn oude schoenen.
Ah ja dat is lastig. Heb heel hard zitten denken, maar het is ook niet dat je het ff kan uitproberenquote:Op donderdag 14 juli 2011 22:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Jawel, want het externe deel kan af, maar dan hoor ik niks en aangezien ik met muziek op loop, is het wel handig om dat ding op te houden tijdens het lopen. Spatwater is niet erg trouwens, maar douchen, zwemmen en hoosbuien zijn een no go
.
Mooie schoenen! Wat voor verschil merk je? Demping zeker?.
Zo he , kloten man. Nou succes dan maar , ik zou er eens even flink wat stof doen opwaaienquote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Fysio wist me te vertellen dat ik toch echt de verkeerde schoenen heb. Tot zover het deskundig advies van een hardloop speciaalzaak. Zo maar eens terug en kijken wat ze zeggen bij run2day Rotterdam.
Wat heb je en wat moet je hebben?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 09:20 schreef Swetsenegger het volgende:
Fysio wist me te vertellen dat ik toch echt de verkeerde schoenen heb. Tot zover het deskundig advies van een hardloop speciaalzaak. Zo maar eens terug en kijken wat ze zeggen bij run2day Rotterdam.
Gewoon niet langer dan een half uur lopen dus?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 10:48 schreef Nallie het volgende:
We hebben het er al over in een ander topic, maar ik denk ik leg hem hier ook even neer.
Wat denken jullie over eten icm hardlopen.
Als ik 's ochtends ga lopen eet ik vaak een cracker of banaan ofzo voordat ik ga, of niks, maar dat schijnt weer slecht te zijn voor je spieren als je langer dan een half uur loopt.
Maar als ik 's avonds ga dan heb ik altijd het idee dat ik heel lang moet wachten, omdat ik snel omhoog borrelend eten krijg
Hoe doen jullie dit?
Neutrale schoenen en ik moet schoenen voor overpronatie. Achteraf hebben we met de schoenen die ik uiteindelijk had uitgekozen ook geen filmpje meer gemaakt.quote:
Top! Hopelijk krijg je nu geen klachten meer als je weer gaat lopen (en nu niet denken: "ooooh het kwam door de schoenen, ik kan dus wel 5 km lopen in 1 keer!"quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Neutrale schoenen en ik moet schoenen voor overpronatie. Achteraf hebben we met de schoenen die ik uiteindelijk had uitgekozen ook geen filmpje meer gemaakt.
Maar... kudo's voor run2day rotterdam. Zojuist terug geweest, filmpje gemaakt en ze gaf de fysio volmondig gelijk. "We hebben een fout gemaakt". 3 merken gepakt voor pronatie, met alle 3 de schoenen analyse gedaan en op basis daarvan toch weer op adididas uitgekomen. Maar nu niet meer de supernova glide 3 maar de supernova sequence 3.
Alleen die 4 keer 30 meter in de winkel levert alweer kniepijn op, dus mijn 5KM dagen liggen nog ver in het verschietquote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Top! Hopelijk krijg je nu geen klachten meer als je weer gaat lopen (en nu niet denken: "ooooh het kwam door de schoenen, ik kan dus wel 5 km lopen in 1 keer!"Opbouwen
)
Ik loop er precies eentje op je achterquote:
vertel...want om af te bouwen had je geen nieuwe schoenen hoeven te kopenquote:Op vrijdag 15 juli 2011 17:22 schreef spookje-van-het-noorden het volgende:
Heb net nieuwe Asics aangeschaft en ben gaan hardlopen, liep heerlijk. Eerst even rustig aan, en daarna wil ik gaan afbouwen
Gebruik je torrents?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 21:35 schreef vault_tec het volgende:
Even een vraagje: waar kan ik evy downloaden of hoe werkt dat? volgens mij al eerder gevraagd maar kan het niet zo 1 2 3 vinden. :$
Wat voor tip was dat Viking?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:28 schreef Viking84 het volgende:
Bedankt voor de langzame duurlooptip, Archeon! Het was een hele openbaring. Totaal niet buiten adem geweest, pas na 20 minuten ging ik een beetje zweten.
Ik had steeds moeite met de 5 km doordat ik te hard liep. En toen zei hij: waarom probeer je niet eens een langzame duurloop van 7 km met 9 km/u? Dus dat heb ik nu gedaan, alleen iets harder dan 9 km/u (viel écht niet mee om mezelf af te remmen) en iets verderquote:
ga ik morgen eens proberen, morgen wil ik proberen om richting de 15km te gaan i.p.v. de 10-12km die ik tot nu toe doe.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik had steeds moeite met de 5 km doordat ik te hard liep. En toen zei hij: waarom probeer je niet eens een langzame duurloop van 7 km met 9 km/u? Dus dat heb ik nu gedaan, alleen iets harder dan 9 km/u (viel écht niet mee om mezelf af te remmen) en iets verder. Maar dit is een heel andere loopervaring dan 5 km zeg, wow. Ik zit hier echt een beetje beduusd op de bank nu.
Ik ben gewend dat ik me kapot zweet en m'n ademhaling met moeite onder controle had, maar nu voelde het het amper inspannender dan gewoon wandelen. Had zo nog een paar km door kunnen gaan als m'n knie niet was gaan tegensputteren.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:44 schreef rechtsedirecte het volgende:
[..]
ga ik morgen eens proberen, morgen wil ik proberen om richting de 15km te gaan i.p.v. de 10-12km die ik tot nu toe doe.
Ja... dat had ik met de 5KM....quote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:51 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben gewend dat ik me kapot zweet en m'n ademhaling met moeite onder controle had, maar nu voelde het het amper inspannender dan gewoon wandelen. Had zo nog een paar km door kunnen gaan als m'n knie niet was gaan tegensputteren.
Moet je harder lopenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:52 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Ja... dat had ik met de 5KM....
Preciesquote:Op zaterdag 16 juli 2011 11:55 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Moet je harder lopen.
Moest onderweg nog aan jou denken trouwens, toen m'n knie ging klieren. Het is verdomd verleidelijk om te lang door te gaan als je het conditioneel kunt hebben.
Ja, iedereen bedankt voor de hulp. Had niet zo'n grote zoektocht moeten doen maar gewoon google --> evy.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:35 schreef Niara het volgende:
Gister toch les 18 gedaan. Het ging jammergenoeg niet zo goed als les 17.
Viel me wel op dat Evy dingen herhaalt van vorige keren. "Ik ben echt fier op u!" komt nu bijna elke les voor of het gezeur over grenzen verleggen. Maar ach, zolang het lukt met Evy mag ik eigenlijk niet klagen
Is het gelukt vault_tec?
Evy wordt inderdaad wat vervelend na verloop van tijd. Wat te denken van al die klotemuziek en dat steeds opnieuw?quote:Op zaterdag 16 juli 2011 10:35 schreef Niara het volgende:
Gister toch les 18 gedaan. Het ging jammergenoeg niet zo goed als les 17.
Viel me wel op dat Evy dingen herhaalt van vorige keren. "Ik ben echt fier op u!" komt nu bijna elke les voor of het gezeur over grenzen verleggen. Maar ach, zolang het lukt met Evy mag ik eigenlijk niet klagen
Is het gelukt vault_tec?
Al heeft ze wel elke 9 lessen (ongeveer) steeds een nieuwe cd gekregen om te gebruikenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 12:59 schreef Seven. het volgende:
[..]
Evy wordt inderdaad wat vervelend na verloop van tijd. Wat te denken van al die klotemuziek en dat steeds opnieuw?
Die muziek wordt zo vaak herhaald dat het in je hoofd gaat zitten. zelfs 'snachtsquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef vault_tec het volgende:
Zit nu even achter mijn pc evy te luisteren, die muziek irriteert mij nu al en het feit dat ze met de muziek het tempo aangeeft.Ik ga toch de 27 lessen doen omdat ik met zelfstandig lopen merk dat het ontbreken van conditie zorgt dat ik na 10 minuten al kapot ben.
Is dat ook niet de bedoeling? lijkt me wel om zo makkelijk in een tempo te rakenquote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:32 schreef novel het volgende:
[..]
Die muziek wordt zo vaak herhaald dat het in je hoofd gaat zitten. zelfs 'snachts![]()
Je kan anders ook gewoon een beginnersschema volgen en dan zelf bijhouden hoe lang je moet rennen en lopen etc. Dat heb ik gedaan in het begin, omdat ik niet van rennen met oortjes/koptelefoon op hou.quote:Op zaterdag 16 juli 2011 13:10 schreef vault_tec het volgende:
Zit nu even achter mijn pc evy te luisteren, die muziek irriteert mij nu al en het feit dat ze met de muziek het tempo aangeeft.Ik ga toch de 27 lessen doen omdat ik met zelfstandig lopen merk dat het ontbreken van conditie zorgt dat ik na 10 minuten al kapot ben.
Ik moet ook eigenlijk weerquote:Op zondag 17 juli 2011 11:37 schreef DuracellPower het volgende:
Ik sta nog in de OP, maar heb 2 maanden niet gelopen![]()
GA zo de schoentjes weer aandoen, en maar een paar lessen terug...
Ik sta ook al een tijdje op nonactief. De oorzaak was een aanhoudende pijn in mijn bovenbeen. Maar dat is al een tijdje over.quote:Op zondag 17 juli 2011 11:37 schreef DuracellPower het volgende:
Ik sta nog in de OP, maar heb 2 maanden niet gelopen![]()
GA zo de schoentjes weer aandoen, en maar een paar lessen terug...
Ik had na tig keer proberen eindelijk les 15 goed gedaan. Ik ga nu maar weer terug naar les 10quote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef GotC het volgende:
Dus 3 mensen die weer gaan beginnenHoe ver waren jullie en waar gaan jullie nu weer beginnen?
Ik moet er ook niet aan denken om weer met les 1 te moeten beginnenquote:Op zondag 17 juli 2011 12:07 schreef Viking84 het volgende:
Ik hoop niet dat ik ooit weer helemaal opnieuw moet beginnen, want ik vond het begin echt verschrikkelijk. 2 minuten kunnen hardlopen en dan buiten adem zijn, benen die niet vooruit willen...
Ik was bij les 12, ga zo les 5 proberen...quote:Op zondag 17 juli 2011 11:48 schreef GotC het volgende:
Dus 3 mensen die weer gaan beginnenHoe ver waren jullie en waar gaan jullie nu weer beginnen?
En met succes!quote:Op zondag 17 juli 2011 14:10 schreef Seven. het volgende:
Evy komt er wel uit, ik sla een lesje over en ga nu voor 10-20.
Wat? Ik wil gewoon graag mooie schoenenquote:
hopelijk zit betere muziek in de nieuwe versiequote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef robdriessen het volgende:
Hoi, even terug van het lurken. Ben tot run 18 gekomen, nu even tijdelijk gestopt wegens laag calorisch dieet. Als het goed is mag ik vanaf woensdag toch weer gaan lopen, even wat lesjes terug, tempo omlaag en kijken hoe het gaat.
Aangezien ik wat topics heb gemist kan het zijn dat jullie deze ALLANG kennen, maar .....
Er is een 2011 versie van Evy's Start To Run!!!
Start To Run 2011 - bol.com
Gelijk binnenhalen. Eindelijk weer eens andere muziekquote:Op maandag 18 juli 2011 14:54 schreef robdriessen het volgende:
Hoi, even terug van het lurken. Ben tot run 18 gekomen, nu even tijdelijk gestopt wegens laag calorisch dieet. Als het goed is mag ik vanaf woensdag toch weer gaan lopen, even wat lesjes terug, tempo omlaag en kijken hoe het gaat.
Aangezien ik wat topics heb gemist kan het zijn dat jullie deze ALLANG kennen, maar .....
Er is een 2011 versie van Evy's Start To Run!!!
Start To Run 2011 - bol.com
Opzwepend, volgens de omschrijving.quote:Op maandag 18 juli 2011 16:46 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
hopelijk zit betere muziek in de nieuwe versie
Ah weer één die naar blessures solliciteert.quote:Op maandag 18 juli 2011 18:56 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
2.5 KM in 15-16 minuten.
Eerste dag hardlopen voor mij =p
Hopelijk wordt ik aangenomenquote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah weer één die naar blessures solliciteert.
quote:Op maandag 18 juli 2011 19:01 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ah weer één die naar blessures solliciteert.
Hmm, dat ding moet ik hebben voor 1 van mijn katten.... die mag ook wel wat kwijtquote:Op maandag 18 juli 2011 19:18 schreef Sm0keZ het volgende:
[ afbeelding ]
[me=Sm0keZ] gaat hamstertje spelen op 2 oktober van 02:30 tot 04:00
[/me]
Ben benieuwd hoe dat is, midden in de nacht zonder loopwind op een hol stuk vloer lopen
quote:Op dinsdag 19 juli 2011 09:23 schreef Ender_W het volgende:
[..]
Hmm, dat ding moet ik hebben voor 1 van mijn katten.... die mag ook wel wat kwijt
denk het wel.. schiet mij niet als eerste binnen als ik aan hardlopen denkquote:Op dinsdag 19 juli 2011 12:58 schreef Maraca het volgende:
Is er trouwens een reden waarom footlocker niet in de OP staat?
Reden waarom ik dat vraag is omdat ik VVV bonnen heb en alleen Footlocker accepteert dezequote:Op dinsdag 19 juli 2011 13:00 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
denk het wel.. schiet mij niet als eerste binnen als ik aan hardlopen denk
dan kan je een akte sport etc. er ook wel tussen gaan zetten. zijn niet echt "speciaal" zaken.
Klopt. Het was ook 3x niks. Had eerst een andere winkel gevonden in Rotterdam. Website zag er goed uit, leek allemaal wel in orde. Kom ik daar.. buitenkant zag er ook nog wel goed uit, maar binnen was het gewoon een outletquote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:06 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Volgens mij is footlocker vooral de laatste jaren meer gericht op trendy sportkleding dan echt op sportkleding.
Dus alle mooiste nieuwe sneakers staan daar maar echt goede hardloopschoenen ga je er denk ik niet vinden.
Waarom niet gewoon naar run2day op de meent of runnersworld bij de bibliotheek?quote:Op dinsdag 19 juli 2011 17:53 schreef Maraca het volgende:
[..]
Klopt. Het was ook 3x niks. Had eerst een andere winkel gevonden in Rotterdam. Website zag er goed uit, leek allemaal wel in orde. Kom ik daar.. buitenkant zag er ook nog wel goed uit, maar binnen was het gewoon een outlet![]()
Van de week dan maar eens naar Alexander
Nee? Ik denk niet in termen van 'dit is de eerste loop vd week'quote:Op dinsdag 19 juli 2011 14:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Hebben andere trouwens ook dat de eerste keer lopen van de week altijd beduidend minder gaat dan de 2e of 3e keer in diezelfde week?
Is me al een paar keer opgevallen, maar de eerste loop van deze week zit er weer op
Omdat ik die niet heb kunnen vindenquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:43 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon naar run2day op de meent of runnersworld bij de bibliotheek?
Ik welquote:Op dinsdag 19 juli 2011 18:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nee? Ik denk niet in termen van 'dit is de eerste loop vd week'.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |