Oke, dat is niet zo mooi. Eigenlijk ook wel dom van mij, ik ben gewoon spontaan begonnen zonder ook maar iets te hebben ingelezen... Nu maar dat hardloopschema gaan volgen en hopen dat het goed gaatquote:Op maandag 11 juli 2011 22:23 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
2 keer 3.5 intervallen, toen 3.5km aan 1 stuk. 4km aan 1 stuk. gevolgd door 2 keer 5km aan 1 stuk. Geen 1 keer overdreven veel pijn gehad, zeker niet tijdens het lopen. Na die 2e 5 km kreeg ik al snel pijn in mijn knie. Nu kan ik al 8 dagen nauwelijks normaal lopen van de pijn.
Ik ga je niet dom noemen, want ik heb hetzelfde gedaanquote:Op maandag 11 juli 2011 22:28 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Oke, dat is niet zo mooi. Eigenlijk ook wel dom van mij, ik ben gewoon spontaan begonnen zonder ook maar iets te hebben ingelezen...
Ja ik ren wel met Runkeeper. Mijn gemiddelde snelheid was ook 8,5 km per uur. Dat is niet zo slecht toch? Ben ook pas paar weken weer fanatiek bezig, nog even aan het zoeken enzo.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:27 schreef Clayton1 het volgende:
[..]
Het gaat er niet om hoe hard je loopt, snelheid opbouwen komt misschien wel met de tijd.
Als je er maar plezier in hebt en op jou manier en fijn gevoel.
Kijk eens op afstandmeten.nl
voer de route in die je gelopen hebt en hoe lang je erover gedaan hebt dan zie je hoe hard je loopt.
kun je ook mooi alles bijhouden.
Bij een programma als runkeeper kan je het intervalschema invoeren en als je dan een koptelefoon opzet vertelt een aardige dame je precies wanneer je moet gaan wandelen of wanneer het weer tijd is om te rennen.quote:Op maandag 11 juli 2011 23:00 schreef Twisted_Logic het volgende:
Best interessant die hardloopschema's, ga denk ik toch de C25K volgen: http://running.arnehulstein.nl/schema/
Hebben jullie met hardlopen een horloge om om de tijd mee te meten of gok je het voor jezelf een beetje? Heb namelijk nooit een horloge om en om op m'n telefoon de hele tijd te gaan kijken
quote:Op dinsdag 12 juli 2011 16:16 schreef uniekhoorn het volgende:
Na een week een hele pijnlijke scheenbeen (dus rust) vandaag ook eens weer gelopen.
Ging lekker, geen pijn. 7.5 met 10.9/uur
Dit alles op alleen Rammstein
Ga na de zomer ook voor nieuwe hardloopschoenen, deze heb ik al een paar jaar t dit en ben veel afgevallen dus kan mij voorstellen dat deze niet helemaal 'goed' voor mijzelf zijn.
Hoe meer, hoe beter!quote:Op dinsdag 12 juli 2011 18:09 schreef Dr.Sexy het volgende:
Ik ga zo weer eens beginnen met hardlopen. Na een half jaar niet te hebben gelopen voel ik me zwaar kut en als een zak aardappels ( ook al ben ik afgevallen tov een half jaar geleden).
Ik hoop dat ik mee mag rennen in dit topic
Dat is zeker een mooie opstap. Ik vind buiten rennen makkelijker dan op de loopband, maar dat is vooral mentaal denk ik. Hou het buiten makkelijker vol!quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:16 schreef scrub_nurse het volgende:
les 12 evy gedaan,ging goeden ik heb me aangemeld voor de start to run dat in september begint
buiten lopen is moeilijker maar gelukkig heb ik dan al Evy afgerond op de loopband thuis dus dat is een mooie opstap
![]()
Respect hoor! ik heb vanmorgen ff geskipt. Om 6:30 lopen, prima, maar dan wél als het mooi weer is. Vroeg lopen én lopen in de regen gaat zelfs mij te verquote:Op donderdag 14 juli 2011 11:39 schreef Nallie het volgende:
Gister 6,7 km met gemiddelde snelheid 9,4 km/h in de stromende regen.
Was net op tijd terug, voordat mn sokken nat werden. De rest was na 10 minuten al kletsnat...Een beetje regen is wel lekker, maar dit
I know, maar was control freak dus ik moest van mezelf. Was gisteravond rond uurtje of 9.quote:Op donderdag 14 juli 2011 12:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Respect hoor! ik heb vanmorgen ff geskipt. Om 6:30 lopen, prima, maar dan wél als het mooi weer is. Vroeg lopen én lopen in de regen gaat zelfs mij te ver.
ow dat is goed te horen, ik heb het gevoel dat ik de frisse lucht heel fijn zal vinden en het uitzicht. Ik heb de band nu voor een open deur staan,dus ook wel frisse lucht maar van de zijkant.niet in mn gezicht. en ik zet de tv schuin kan ik kijkenquote:Op donderdag 14 juli 2011 12:55 schreef Nallie het volgende:
[..]
Dat is zeker een mooie opstap. Ik vind buiten rennen makkelijker dan op de loopband, maar dat is vooral mentaal denk ik. Hou het buiten makkelijker vol!
goed zoquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:22 schreef Swetsenegger het volgende:
Hier ben ik eindelijk pijnvrij. Vanmiddag weer naar de fysio en dan eens kijken of we langzaam kunnen gaan opbouwen
Ik heb een mooie smoes, want ik heb een implantaat op m'n hoofd dat niet nat mag wordenquote:Op donderdag 14 juli 2011 13:04 schreef Nallie het volgende:
[..]
I know, maar was control freak dus ik moest van mezelf. Was gisteravond rond uurtje of 9.
Wel extra voldaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |