quote:Op zondag 10 juli 2011 07:21 schreef Ticootje het volgende:
Jaaaaaa!! Ik heb 25e van de 45 en de officiële tijd 35,44!!! ( cil is 23e met 35,14)
Als het niet te warm is, dan pleur ik mijn grote koptelefoon op mijn hoofd, als het wel te warm is dan haal ik de kabeltjes van mijn in-ear plugjes door een haarbandje zodat ze niet teveel bewegen.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier een goede tip voor oordopjes tijdens het hardlopen?
Ik vind lopen met muziek veel relaxter maar die stomme oordoppen blijven nooit zitten!
Ja, je moet van die oordopjes kopen met een klipje achter je oren. Ik had bij de dixon's goede doppen gehaald voor 10¤. Die gebruik ik al een jaar en doen het nog steeds prima, heb later nog eens gekeken naar het aantal Hz, en blijkt dat hij zelfs nog beter is dan sommige sennheisers die 20¤ duurder zijn.quote:Op zondag 10 juli 2011 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier een goede tip voor oordopjes tijdens het hardlopen?
Ik vind lopen met muziek veel relaxter maar die stomme oordoppen blijven nooit zitten!
Ik zal morgen eens bij de dixon langs hoppen!quote:Op zondag 10 juli 2011 17:40 schreef Turalyon het volgende:
[..]
Ja, je moet van die oordopjes kopen met een klipje achter je oren. Ik had bij de dixon's goede doppen gehaald voor 10¤. Die gebruik ik al een jaar en doen het nog steeds prima, heb later nog eens gekeken naar het aantal Hz, en blijkt dat hij zelfs nog beter is dan sommige sennheisers die 20¤ duurder zijn.
Ik weet alleen niet meer hoe ze heten, had de verpakking al weggegooid. Ik weet dat ze van philips zijn en een rode verpakking hebben mocht dat helpen. Door google werd ik ook niet zoveel wijzer. Maar zoek gewoon voor oordoppen met een klip, ik had ook altijd last dat die doppen uit mn oren vielen, daarna geen last meer van.
Je kunt ook een staartje in je haar doenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens bij de dixon langs hoppen!
En ander probeer een haarband zoals seven voorstelde, blijft ook meteen mijn haar uit mijn gezicht!
Ik doe het sowieso in een staart! Ik kan echt niet met los haar sporten, maar sommige plukjes blijven net niet zitten omdat ze te kort zijn en vooral als het waait is dat irritant.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je kunt ook een staartje in je haar doen. Dat doe ik altijd, maar goed, ik heb dan ook nogal lang haar
.
Ook geen last van losse stukjesquote:Op zondag 10 juli 2011 18:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik doe het sowieso in een staart! Ik kan echt niet met los haar sporten, maar sommige plukjes blijven net niet zitten omdat ze te kort zijn en vooral als het waait is dat irritant.
Ook niet van die kleine pluishaartjes? Ik kan mijn haar makkelijk in een staart maar als het waait komen van die hele kleine pluisplukjes in mijn gezicht.quote:
aaaah! ik snap t!quote:
Groot gelijk heb je, ik doe thuis vaak dingetjes zoals pilates en dan zie ik er ook niet uit.quote:Op zondag 10 juli 2011 18:26 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
aaaah! ik snap t!
Ik heb ook langer haar en maak mijn pony vast op mijn hoofs met een schuifspeld,ziet er niet uit,maar ik ren thuis op mn loopband dus dan maakt t geen fuck uit haha! Maar ik denk dat een haarband ook n goed idee is, ik ga op zoek! Ik zag dat bij decathlion een hoop in de sale was,ik ga morgen van alles halen voor als ik binnenkort toch buiten ga lopen(ik loop nu gewoon in mn sportBH,zonder shirtje)
Naja dan loop ik vast heeel langzaam, want ik heb 7 km in 48 minuten gelopenquote:Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als je een beetje normaal loopt, dan loop je in die 30min van Evy natuurlijk veel meer dan de 5KM die werkelijk de bedoeling is.
Gevondenquote:Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zal morgen eens bij de dixon langs hoppen!
En ander probeer een haarband zoals seven voorstelde, blijft ook meteen mijn haar uit mijn gezicht!
...Lees even mijn verhaal voordat je verder gaat.quote:Op maandag 11 juli 2011 17:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben sinds vorige week ook begonnen met hardlopen![]()
Volg eigenlijk niet echt een hardloop schema, eerste keer heb ik een rondje van 4,0KM gelopen, en de afgelopen twee keer 5,5KM. De tijd heb ik eigenlijk niet echt bijgehouden, wat voor de volgende keer
Na de tweede keer had ik behoorlijk wat spierpijn, vanochtend heb ik weer gelopen en nu lijkt het heel erg mee te vallen(misschien omdat ik langere stukken rustig aan heb gedaan?)
Denk dat ik morgenavond weer even een rondje ga doen
Hmm oke, maar jij deed ook intervallen etc? Ik loop op zich nog rustig en af en toe gewoon stukje lopen. Ik heb niet het idee dat ik over de grens ga, op die 2e keer na dan, toen had ik behoorlijk veel spierpijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
...Lees even mijn verhaal voordat je verder gaat.
In de OP staan hardloopschema's. En als je die te makkelijk vindt, stap je ergens verderop inquote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hmm oke, maar jij deed ook intervallen etc? Ik loop op zich nog rustig en af en toe gewoon stukje lopen. Ik heb niet het idee dat ik over de grens ga, op die 2e keer na dan, toen had ik behoorlijk veel spierpijn.
Maar ik ga denk ik toch een hardloopschema volgen, wordt wel aangeraden overal (A) Iemand tips voor een hardloopschema? Heb er al een paar gevonden maar dat was voor echte beginners...
Deze ga ik volgen: http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf Begin bij week 3-4quote:Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
In de OP staan hardloopschema's. En als je die te makkelijk vindt, stap je ergens verderop in.
2 keer 3.5 intervallen, toen 3.5km aan 1 stuk. 4km aan 1 stuk. gevolgd door 2 keer 5km aan 1 stuk. Geen 1 keer overdreven veel pijn gehad, zeker niet tijdens het lopen. Na die 2e 5 km kreeg ik al snel pijn in mijn knie. Nu kan ik al 8 dagen nauwelijks normaal lopen van de pijn.quote:Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Twisted_Logic het volgende:
[..]
Hmm oke, maar jij deed ook intervallen etc? Ik loop op zich nog rustig en af en toe gewoon stukje lopen. Ik heb niet het idee dat ik over de grens ga, op die 2e keer na dan, toen had ik behoorlijk veel spierpijn.
Het gaat er niet om hoe hard je loopt, snelheid opbouwen komt misschien wel met de tijd.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef Nallie het volgende:
[..]
Naja dan loop ik vast heeel langzaam, want ik heb 7 km in 48 minuten gelopen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |