abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 juli 2011 @ 16:54:40 #151
277627 Seven.
We are Borg.
pi_99283445
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 07:21 schreef Ticootje het volgende:
Jaaaaaa!! Ik heb 25e van de 45 en de officiële tijd 35,44!!! ( cil is 23e met 35,14)
*O*

quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier een goede tip voor oordopjes tijdens het hardlopen?
Ik vind lopen met muziek veel relaxter maar die stomme oordoppen blijven nooit zitten!
Als het niet te warm is, dan pleur ik mijn grote koptelefoon op mijn hoofd, als het wel te warm is dan haal ik de kabeltjes van mijn in-ear plugjes door een haarbandje zodat ze niet teveel bewegen.
Resistance is futile.
pi_99285570
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 16:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Iemand hier een goede tip voor oordopjes tijdens het hardlopen?
Ik vind lopen met muziek veel relaxter maar die stomme oordoppen blijven nooit zitten!
Ja, je moet van die oordopjes kopen met een klipje achter je oren. Ik had bij de dixon's goede doppen gehaald voor 10¤. Die gebruik ik al een jaar en doen het nog steeds prima, heb later nog eens gekeken naar het aantal Hz, en blijkt dat hij zelfs nog beter is dan sommige sennheisers die 20¤ duurder zijn.

Ik weet alleen niet meer hoe ze heten, had de verpakking al weggegooid. Ik weet dat ze van philips zijn en een rode verpakking hebben mocht dat helpen :P. Door google werd ik ook niet zoveel wijzer. Maar zoek gewoon voor oordoppen met een klip, ik had ook altijd last dat die doppen uit mn oren vielen, daarna geen last meer van.
  zondag 10 juli 2011 @ 17:57:24 #153
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_99286341
waar maak je dat klipje dan vast? :?
  zondag 10 juli 2011 @ 18:00:08 #154
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_99286441
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:57 schreef scrub_nurse het volgende:
waar maak je dat klipje dan vast? :?

;).
pi_99286766
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 17:40 schreef Turalyon het volgende:

[..]

Ja, je moet van die oordopjes kopen met een klipje achter je oren. Ik had bij de dixon's goede doppen gehaald voor 10¤. Die gebruik ik al een jaar en doen het nog steeds prima, heb later nog eens gekeken naar het aantal Hz, en blijkt dat hij zelfs nog beter is dan sommige sennheisers die 20¤ duurder zijn.

Ik weet alleen niet meer hoe ze heten, had de verpakking al weggegooid. Ik weet dat ze van philips zijn en een rode verpakking hebben mocht dat helpen :P. Door google werd ik ook niet zoveel wijzer. Maar zoek gewoon voor oordoppen met een klip, ik had ook altijd last dat die doppen uit mn oren vielen, daarna geen last meer van.
Ik zal morgen eens bij de dixon langs hoppen!
En ander probeer een haarband zoals seven voorstelde, blijft ook meteen mijn haar uit mijn gezicht!
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 10 juli 2011 @ 18:09:45 #156
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99286802
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

En ander probeer een haarband zoals seven voorstelde, blijft ook meteen mijn haar uit mijn gezicht!
Je kunt ook een staartje in je haar doen :P. Dat doe ik altijd, maar goed, ik heb dan ook nogal lang haar ;).
Niet meer actief op Fok!
pi_99286859
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:09 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Je kunt ook een staartje in je haar doen :P. Dat doe ik altijd, maar goed, ik heb dan ook nogal lang haar ;).
Ik doe het sowieso in een staart! Ik kan echt niet met los haar sporten, maar sommige plukjes blijven net niet zitten omdat ze te kort zijn en vooral als het waait is dat irritant.
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
  zondag 10 juli 2011 @ 18:14:05 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99286932
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:11 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Ik doe het sowieso in een staart! Ik kan echt niet met los haar sporten, maar sommige plukjes blijven net niet zitten omdat ze te kort zijn en vooral als het waait is dat irritant.
Ook geen last van losse stukjes :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_99287017
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ook geen last van losse stukjes :P.
Ook niet van die kleine pluishaartjes? Ik kan mijn haar makkelijk in een staart maar als het waait komen van die hele kleine pluisplukjes in mijn gezicht.
Maar goed ik krijg altijd een beetje de kriebels van meisjes in bijv de sportschool die met los lang haar aan het 'sporten' zijn.
  zondag 10 juli 2011 @ 18:26:07 #160
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_99287341
quote:
17s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:00 schreef GotC het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
;).
aaaah! ik snap t!

Ik heb ook langer haar en maak mijn pony vast op mijn hoofs met een schuifspeld,ziet er niet uit,maar ik ren thuis op mn loopband dus dan maakt t geen fuck uit haha! Maar ik denk dat een haarband ook n goed idee is, ik ga op zoek! Ik zag dat bij decathlion een hoop in de sale was,ik ga morgen van alles halen voor als ik binnenkort toch buiten ga lopen :Y (ik loop nu gewoon in mn sportBH,zonder shirtje)
pi_99290450
quote:
7s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:26 schreef scrub_nurse het volgende:

[..]

aaaah! ik snap t!

Ik heb ook langer haar en maak mijn pony vast op mijn hoofs met een schuifspeld,ziet er niet uit,maar ik ren thuis op mn loopband dus dan maakt t geen fuck uit haha! Maar ik denk dat een haarband ook n goed idee is, ik ga op zoek! Ik zag dat bij decathlion een hoop in de sale was,ik ga morgen van alles halen voor als ik binnenkort toch buiten ga lopen :Y (ik loop nu gewoon in mn sportBH,zonder shirtje)
Groot gelijk heb je, ik doe thuis vaak dingetjes zoals pilates en dan zie ik er ook niet uit.
  zondag 10 juli 2011 @ 23:03:10 #162
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_99300161
In het kader van terugval en niet weten hoe min conditie enzo was, ging ik vanavond les 10 lopen..
Dat was de bedoeling tenminste, de 3min stukjes werden alleen 6min stukjes ;)
Liep dus erg lekker vanavond *O* Dinsdag of woensdag loop ik in een andere omgeving, ruil ik m'n rondje in de buurt in voor een rondje langs de ijsselmeer-dijk :)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_99310979
Ik heb vorige week Evy afgemaakt! Wat me wel opviel is dat je in de laatste les nog met een pauze loopt.. en de laatste les is hetzelfde als les 24 :?
Nou ja, ik heb in elk geval een goede basis gelegd, want gister 7 km gelopen (aan 1 stuk)! En vandaag geen spierpijn *O*
Be someone that makes you happy
pi_99319326
Als je een beetje normaal loopt, dan loop je in die 30min van Evy natuurlijk veel meer dan de 5KM die werkelijk de bedoeling is.
pi_99320640
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:22 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Als je een beetje normaal loopt, dan loop je in die 30min van Evy natuurlijk veel meer dan de 5KM die werkelijk de bedoeling is.
Naja dan loop ik vast heeel langzaam, want ik heb 7 km in 48 minuten gelopen
Be someone that makes you happy
pi_99326466
Ik ben sinds vorige week ook begonnen met hardlopen :)

Volg eigenlijk niet echt een hardloop schema, eerste keer heb ik een rondje van 4,0KM gelopen, en de afgelopen twee keer 5,5KM. De tijd heb ik eigenlijk niet echt bijgehouden, wat voor de volgende keer :)

Na de tweede keer had ik behoorlijk wat spierpijn, vanochtend heb ik weer gelopen en nu lijkt het heel erg mee te vallen :) (misschien omdat ik langere stukken rustig aan heb gedaan?)

Denk dat ik morgenavond weer even een rondje ga doen :)
pi_99326785
quote:
0s.gif Op zondag 10 juli 2011 18:08 schreef Lotje-Plusone het volgende:

[..]

Gevonden :)?
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2011 @ 19:49:39 #168
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99332931
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 17:26 schreef Twisted_Logic het volgende:
Ik ben sinds vorige week ook begonnen met hardlopen :)

Volg eigenlijk niet echt een hardloop schema, eerste keer heb ik een rondje van 4,0KM gelopen, en de afgelopen twee keer 5,5KM. De tijd heb ik eigenlijk niet echt bijgehouden, wat voor de volgende keer :)

Na de tweede keer had ik behoorlijk wat spierpijn, vanochtend heb ik weer gelopen en nu lijkt het heel erg mee te vallen :) (misschien omdat ik langere stukken rustig aan heb gedaan?)

Denk dat ik morgenavond weer even een rondje ga doen :)
...Lees even mijn verhaal voordat je verder gaat.
  maandag 11 juli 2011 @ 20:06:45 #169
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99333931
Morgenochtend mag ik weer *O*. Heb net een rondje van 7 km in Friesland uitgestippeld voor komend weekend (langzame duurloop, eens kijken wat dat voor m'n snelheid gaat doen) en volgend weekend ga ik naar Brugge en dan wil ik een rondje van 8 km doen, ben benieuwd :D.
Niet meer actief op Fok!
  maandag 11 juli 2011 @ 21:15:33 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_99338277
Jeej! *O*
Eindelijk weer een lesje verder, voelt weer steeds een beetje echter. Les13, dus voor sommigen vast :O maar ik kom er vanzelf weer. :+
Laatste 5 liep ik echt lekker weer in die trance. O+
pi_99340221
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 19:49 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

...Lees even mijn verhaal voordat je verder gaat.
Hmm oke, maar jij deed ook intervallen etc? Ik loop op zich nog rustig en af en toe gewoon stukje lopen. Ik heb niet het idee dat ik over de grens ga, op die 2e keer na dan, toen had ik behoorlijk veel spierpijn.

Maar ik ga denk ik toch een hardloopschema volgen, wordt wel aangeraden overal (A) Iemand tips voor een hardloopschema? Heb er al een paar gevonden maar dat was voor echte beginners...
  maandag 11 juli 2011 @ 21:57:29 #172
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_99341172
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

Hmm oke, maar jij deed ook intervallen etc? Ik loop op zich nog rustig en af en toe gewoon stukje lopen. Ik heb niet het idee dat ik over de grens ga, op die 2e keer na dan, toen had ik behoorlijk veel spierpijn.

Maar ik ga denk ik toch een hardloopschema volgen, wordt wel aangeraden overal (A) Iemand tips voor een hardloopschema? Heb er al een paar gevonden maar dat was voor echte beginners...
In de OP staan hardloopschema's. En als je die te makkelijk vindt, stap je ergens verderop in ^O^.
Niet meer actief op Fok!
pi_99341635
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:57 schreef Viking84 het volgende:

[..]

In de OP staan hardloopschema's. En als je die te makkelijk vindt, stap je ergens verderop in ^O^.
Deze ga ik volgen: http://www.start-to-run.b(...)-tot-5-kilometer.pdf Begin bij week 3-4 :)
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 11 juli 2011 @ 22:23:27 #174
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_99342694
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 21:42 schreef Twisted_Logic het volgende:

[..]

2 keer 3.5 intervallen, toen 3.5km aan 1 stuk. 4km aan 1 stuk. gevolgd door 2 keer 5km aan 1 stuk. Geen 1 keer overdreven veel pijn gehad, zeker niet tijdens het lopen. Na die 2e 5 km kreeg ik al snel pijn in mijn knie. Nu kan ik al 8 dagen nauwelijks normaal lopen van de pijn.
pi_99342913
quote:
0s.gif Op maandag 11 juli 2011 14:56 schreef Nallie het volgende:

[..]

Naja dan loop ik vast heeel langzaam, want ik heb 7 km in 48 minuten gelopen
Het gaat er niet om hoe hard je loopt, snelheid opbouwen komt misschien wel met de tijd.
Als je er maar plezier in hebt en op jou manier en fijn gevoel.
Kijk eens op afstandmeten.nl
voer de route in die je gelopen hebt en hoe lang je erover gedaan hebt dan zie je hoe hard je loopt.
kun je ook mooi alles bijhouden.
#35.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')