abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2011 @ 01:40:18 #251
862 Arcee
Look closer
pi_98938501
quote:
3s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:06 schreef Deetch het volgende:
wat doe je de rest van je tijd? Misschien vrijwilligers werk ofzo dat staat ook altijd goed op je CV.
Nee, wat goed op je CV staat is relevante werkervaring voor de functie waar je naar solliciteert. Wat boeit het nou of je een jaar lang concerten hebt helpen opbouwen?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 01:59:25 #252
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98938928
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:40 schreef Arcee het volgende:

[..]

Nee, wat goed op je CV staat is relevante werkervaring voor de functie waar je naar solliciteert. Wat boeit het nou of je een jaar lang concerten hebt helpen opbouwen?
het gaat over de algehele indruk. en die is beter als je 3 jaar concerten opbouwt dan als je 3 jaar uit je neus hebt lopen eten
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98942042
quote:

[..]

Relevante werkervaring is het beste, maar dat is niet altijd beschikbaar. Waar het om gaat is hoe je je tijd dan besteed. Daarnaast kunnen er zelfs meningsverschillen ontstaan over of iets relevant is. Bijv als je tomaten geplukt hebt, altijd netjes op tijd was en altijd afspraken na kwam en je jezelf weinig ziek gemeld hebt en als je een dagje iets anders wilde doen dat dit altijd in overleg ging. Dat je dan tomaten hebt geplukt is meestal niet relevant, maar de betrouwbaarheid die je daarmee uitstraalt absoluut wel (betrouwbaarheid is toch een van de belangrijkste zaken waarop geselecteerd wordt?). Zo blijkt dat een hele hoop dingen relevant kunnen zijn, zelfs de indruk die je kamer maakt.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2011 @ 10:53:48 #254
862 Arcee
Look closer
pi_98942287
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 01:59 schreef Maanvis het volgende:
het gaat over de algehele indruk. en die is beter als je 3 jaar concerten opbouwt dan als je 3 jaar uit je neus hebt lopen eten
Je kunt ook iets relevants in je vakgebied gedaan hebben.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2011 @ 10:56:56 #255
862 Arcee
Look closer
pi_98942342
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:35 schreef Daboman het volgende:
Relevante werkervaring is het beste, maar dat is niet altijd beschikbaar. Waar het om gaat is hoe je je tijd dan besteed. Daarnaast kunnen er zelfs meningsverschillen ontstaan over of iets relevant is. Bijv als je tomaten geplukt hebt, altijd netjes op tijd was en altijd afspraken na kwam en je jezelf weinig ziek gemeld hebt en als je een dagje iets anders wilde doen dat dit altijd in overleg ging. Dat je dan tomaten hebt geplukt is meestal niet relevant, maar de betrouwbaarheid die je daarmee uitstraalt absoluut wel (betrouwbaarheid is toch een van de belangrijkste zaken waarop geselecteerd wordt?). Zo blijkt dat een hele hoop dingen relevant kunnen zijn, zelfs de indruk die je kamer maakt.
Zeker, het kan in je voordeel pleiten, absoluut. Maar dan moet je er, zoals je zelf ook zegt, wel een relevante draai aan geven.
pi_98943026
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 10:56 schreef Arcee het volgende:

[..]

Zeker, het kan in je voordeel pleiten, absoluut. Maar dan moet je er, zoals je zelf ook zegt, wel een relevante draai aan geven.
Je hebt getoond dat je niet te beroerd bent om te werken, dat is het voordeel wat je er van hebt. Als je bonen hebt geplukt omdat je als verzekeringsagent tijdelijk geen werk kon vinden, moet je wel heel creatief zijn om een bepaalde match tussen die twee functies bij elkaar te lullen.

Relevantie is er bijna nooit tussen een kutbaantje en een functie op niveau.
pi_98944477
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:35 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Je hebt getoond dat je niet te beroerd bent om te werken, dat is het voordeel wat je er van hebt. Als je bonen hebt geplukt omdat je als verzekeringsagent tijdelijk geen werk kon vinden, moet je wel heel creatief zijn om een bepaalde match tussen die twee functies bij elkaar te lullen.

Hier hebben we dan zoals voorspeld een meningsverschil over.

Jij stelt dat je niet laat zien dat je te beroerd bent om te werken, ik vraag me af of je een competentie zoals bijv. betrouwbaarheid dan wel relevant vindt en of dat niet aangetoond moet worden. Ik zou als werkgever in sollicitaties zeker om voorbeelden vragen en die krijg je niet als je gewoon maar wat stil zit.

Als ik je goed begrijp vind je betrouwbaarheid niet relevant en heb je er geen voordeel van als dat aangetoond wordt in een "kutbaantje". Ik kan me bijna niet voorstellen dat een werkgever betrouwbaarheid niet relevant vind, dus please correct me if I'm wrong. Hoe moet je dan je betrouwbaarheid aantonen, als je nergens aangenomen wordt en als je dat tentoonspreidt op een "kutbaantje" dat in jouw ogen ook niet relevant is?

En natuurlijk is betrouwbaarheid slechts 1 competentie. Er kunnen er veel meer zijn. Bijv samenwerken. Of zelfstandigheid. Of noem ze maar op.

Begrijp me niet verkeerd trouwens. Ik heb al eerder aangegeven dat inhoudelijke relevantie nog beter is. Maar ik vind wel dat dit soort dingen niet zomaar genegeerd kunnen worden, want voorbeelden uit een "kutbaantje" kunnen dus wel degelijk wat zeggen over iemand als persoon.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2011 @ 12:42:33 #258
862 Arcee
Look closer
pi_98944786
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 11:35 schreef PierreBetfair het volgende:

Precies, een werkgever kijkt naar relevante werkervaring. Zeker in deze markt maakt dat ene vrijwilligersbaantje het verschil niet. Er zijn genoeg mensen die wél de laatste jaren precies datgene gedaan hebben wat ze zoeken.
pi_98946329
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:42 schreef Arcee het volgende:

[..]

Precies, een werkgever kijkt naar relevante werkervaring. Zeker in deze markt maakt dat ene vrijwilligersbaantje het verschil niet. Er zijn genoeg mensen die wél de laatste jaren precies datgene gedaan hebben wat ze zoeken.
Je moet wel een kutbaantje of vrijwilligerswerk gaan doen, maar het gaat "zeker in deze markt" geen verschil maken? :')
  zaterdag 2 juli 2011 @ 13:35:52 #260
59287 Grumpey
Het zonnetje in huis
pi_98946409
quote:
2s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je loopt te verkondigen dat je een sollicitant zijn CV kunt controleren terwijl dat gewoon bullshit is. Op mijn CV bestaan al 3 bedrijven niet meer bijvoorbeeld.
Als ik die bedrijven niet meer kan bereiken heb jij als je bij mij solliciteert al gelijk een minpunt te pakken. Je zorgt maar dat ik die bedrijven/contactpersonen kan bereiken, anders neem ik wel iemand anders die ik wel kan checken.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2011 @ 13:40:22 #261
862 Arcee
Look closer
pi_98946553
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:33 schreef Daboman het volgende:
Je moet wel een kutbaantje of vrijwilligerswerk gaan doen
Nee, juist niet:

quote:
  zaterdag 2 juli 2011 @ 14:10:15 #262
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98947572
Je hebt 5 jaar over een studie gedaan die je niet hebt afgemaakt.

En je hebt vanaf november 2009 eerst een half jaar niets gedaan en sindsdien werk je 1 hele dag per week... Je moet in 2 jaar toch wel iets kunnen vinden..
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98947889
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:29 schreef Daboman het volgende:

Als ik je goed begrijp vind je betrouwbaarheid niet relevant en heb je er geen voordeel van als dat aangetoond wordt in een "kutbaantje".
:? Nee dan begrijp je het verkeerd. Ik heb dat nergens gezegd.
pi_98947934
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 12:42 schreef Arcee het volgende:

Precies, een werkgever kijkt naar relevante werkervaring.
Als je die niet hebt is simpel werk doen beter dan niks doen. Dat is wat ik zeg.
Maargoed dat zal iedereen wel zo vinden.

Siesta tijd.
pi_98950740
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 13:35 schreef Grumpey het volgende:

[..]

Als ik die bedrijven niet meer kan bereiken heb jij als je bij mij solliciteert al gelijk een minpunt te pakken. Je zorgt maar dat ik die bedrijven/contactpersonen kan bereiken, anders neem ik wel iemand anders die ik wel kan checken.
Exact. Dat zal nooit in je voordeel spreken.
pi_98951000
quote:

[..]

Van mij kan je mooi de tyfus krijgen met zo'n instelling.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_98952491
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef heiden6 het volgende:
Inderdaad, ja. De arrogantie, zeg. Werkgevers en werknemers moeten meer beseffen dat ze elkaar nodig hebben in plaats van een strijd met elkaar voeren.
pi_98952514
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:44 schreef Socios het volgende:

[..]

Inderdaad, ja. De arrogantie, zeg. Werkgevers en werknemers moeten meer beseffen dat ze elkaar nodig hebben in plaats van een strijd met elkaar voeren.
:)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:49:19 #269
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98952654
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:03 schreef Socios het volgende:
Ik `zit een jaar thuis´.

Maar ik `trek´ geen uitkering en ben wèl die hele periode al aan het zoeken naar een baan. (Overigens werk ik momenteel wel één dagdeel in de week, maar dat is natuurlijk niet genoeg)
En je spaart elke maand 20k? Hoeveel spaar je per maand?
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
Steun de strijd voor een indianenforum!
pi_98952719
quote:
6s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:49 schreef 08gnoT. het volgende:
En je spaart elke maand 20k? Hoeveel spaar je per maand?
Goede oude tijd, ja. Vandaar ook dat ik t/m januari 2012 nog op eerder vergaard spaargeld kan leven.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:52:53 #271
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98952801
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Socios het volgende:

[..]

Goede oude tijd, ja. Vandaar ook dat ik t/m januari 2012 nog op eerder vergaard spaargeld kan leven.
Topic is van vorige maand, dus dat moet wel lukken dan
[PAINT] Wat gebeurt er bij de formaties #1 -- #2 -- #3 -- #4 -- #5 -- #6 -- #7 -- #8 -- #9 -- #10
pi_98952860
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:52 schreef 08gnoT. het volgende:
Topic is van vorige maand, dus dat moet wel lukken dan
Ja, dat is het probleem niet. Al eerder gezegd dat ik al die tijd en ook nu geen `uitkering trek´.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:54:33 #273
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_98952862
quote:

[..]

Vast wel, maar momenteel heb jij die werkgevers een stuk harder nodig dan zij jou, dus dan weet je van welke kant er eisen gesteld worden.
In mijn marktsegment is dat overigens andersom >:)
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_98952876
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:50 schreef Socios het volgende:

[..]

Met wat voor werk heb je zoveel kunnen sparen? En waarom doe je dat werk nu niet meer?
pi_98952937
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:54 schreef Whuzz het volgende:
Vast wel, maar momenteel heb jij die werkgevers een stuk harder nodig dan zij jou, dus dan weet je van welke kant er eisen gesteld worden.
Heel fijn voor ze. Wij als werknemers lachen straks het hardst als alle `babyboomers´ met pensioen zijn.
quote:
In mijn marktsegment is dat overigens andersom >:)
In welk segment is dat?
pi_98952944
quote:

[..]

Dat is lang niet altijd het geval. Veel bedrijven zijn niet opzoek naar die ene topwerknemer waarvoor ze flink willen betalen. Als je die topwerknemer ben dan zit je goed, maar veel mensen presteren maar gemiddeld.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 16:57:29 #277
271665 08gnoT.
Mwoooaahhh!!
pi_98952974
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:54 schreef Socios het volgende:

[..]

Al eerder gezegd dat ik al die tijd en ook nu geen `uitkering trek´.
Netjes :)
pi_98953022
quote:
11s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
Met wat voor werk heb je zoveel kunnen sparen? En waarom doe je dat werk nu niet meer?
Met een kaartspel. Maar daarmee ben ik broke gegaan. De games zijn nu veel moeilijker te beaten dan een aantal jaar geleden, spelers worden beter, het niveau werd te hoog voor mij en dus ik heb besloten daarmee te stoppen. De onverwachte Black Friday in de USA erbij is debet aan dit besluit geweest.
pi_98953453
quote:

[..]

Een goede kennis die contactpersoon speelt is zo geregeld. ;)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 17:39:52 #280
331246 Kentekenplaat
Vaak op de foto.
pi_98954692
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 16:01 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Dat inderdaad, bij zo'n bedrijf wil ik niet werken.

In de sector waarin ik werk mag je ook blij zijn als je ergens mag werken en dat merk je aan de werkgevers. De meesten behandelen en betalen je niet al te best. Al heb ik nu geluk gehad, ik zit bij een werkgever die wel door heeft dat hij personeel nodig heeft. En dat werkt wel zo prettig.
Verkrijgbaar met diverse letter- en cijfercombinaties!
pi_98955044
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 17:39 schreef Kentekenplaat het volgende:

[..]

Dat inderdaad, bij zo'n bedrijf wil ik niet werken.

In de sector waarin ik werk mag je ook blij zijn als je ergens mag werken en dat merk je aan de werkgevers. De meesten behandelen en betalen je niet al te best. Al heb ik nu geluk gehad, ik zit bij een werkgever die wel door heeft dat hij personeel nodig heeft. En dat werkt wel zo prettig.
Ik wil daar niet van afhankelijk zijn. Wat is er mis met gewoon respect hebben voor elkaar en warme omgangsvormen? Gelukkig hoef ik als het goed is binnen 5-10 jaar niet meer. :)
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:00:46 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98955560
Zolang je geen baan hebt heb je niet echt het recht bijdehand te doen.

Waarom begin je gewoon niet iets voor jezelf Socios? Je weet t toch allemaal zo goed?
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98955813
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:00 schreef Catch22- het volgende:
Zolang je geen baan hebt heb je niet echt het recht bijdehand te doen.
Ik doe helemaal niet bijdehand.
quote:
Waarom begin je gewoon niet iets voor jezelf Socios? Je weet t toch allemaal zo goed?
Houd op met die insinuaties.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:37:30 #284
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98956727
Jij hebt het over arrogantie van werkgevers vriend. Wat is jouw unieke talent waarom een werkgever jou zou moeten kiezen/nodig heeft?

Je verwerping is verworpen en tevens pertinent onwaar.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98956821
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:37 schreef Catch22- het volgende:
Jij hebt het over arrogantie van werkgevers vriend.
Klopt, ik heb op bepaalde punten kritiek geuit, daar is niets mis mee. Allesbehalve bijdehand.
quote:
Wat is jouw unieke talent waarom een werkgever jou zou moeten kiezen/nodig heeft?
Accuraat, gemotiveerd, zelfstandig etc.
quote:
Je verwerping is verworpen en tevens pertinent onwaar.
Onmiddellijk onweerlegbaar herroepen.
  zaterdag 2 juli 2011 @ 18:48:01 #286
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_98957107
Er zijn wel meer mensen gemotiveerd, accuraat en zelfstandig. Als je je ergens binnen wil krijgen met zo'n CV moet je wel unieks tegenover de gaten in je cv stellen. Er zijn namelijk genoeg mensen die werk zoeken (helemaal met een mbo-opleiding)

Maar heb je er al eens over nagedacht dat je misschien wat minder kieskeurig moet zijn? Een baan onder je nivo kan een investering in jezelf zijn. Je kan dan ervaring opdoen, je opwerken en in ieder geval je CV opvullen.

Ik acht je autoriteit niet aangetoond en derhalve is je standpunt irrelevant ;)
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_98960557
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 18:48 schreef Catch22- het volgende:
Er zijn wel meer mensen gemotiveerd, accuraat en zelfstandig.
Dat is tegenwoordig iedereen. :+
pi_98960611
quote:
10s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Dat is tegenwoordig iedereen. :+
Tsja... Het unieke is dat ik het écht ben.
pi_98960634
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 20:44 schreef Socios het volgende:

[..]

Tsja... Het unieke is dat ik het écht ben.
Ik geloof je meteen.
pi_98961530
quote:

[..]

Niet mee eens, het getuigt ook van een zekere mentaliteit.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 2 juli 2011 @ 21:30:07 #291
862 Arcee
Look closer
pi_98962029
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:14 schreef El_Liberaliste het volgende:
Niet mee eens, het getuigt ook van een zekere mentaliteit.
Met die mentaliteit heb je nog geen verstand van zaken die samengevat worden door een shitload aan allerlei technische afkortingen, die voor de functie relevant zijn.
pi_98962313
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 21:30 schreef Arcee het volgende:

[..]

Met die mentaliteit heb je nog geen verstand van zaken die samengevat worden door een shitload aan allerlei technische afkortingen, die voor de functie relevant zijn.
Klopt, relevante werkervaring is de basis. Maar het is een goede aanvulling. Zo bedoel ik het..
  zaterdag 2 juli 2011 @ 23:00:03 #293
64479 Omnifacer
Alles geven!11
pi_98965285
Ik ben over jaar klaar met studeren, heb ergens al een uitnodiging gekregen om te solliciteren, maar heb ook wel e.e.a. uit te leggen over mijn CV. Daarom ben ik blij met de posts van o.a. CoolGuy. Ik kan alles goed verklaren, al werkt die verklaring niet in mijn voordeel in eerste instantie, maar in tweede instantie kan ik er ook een positieve draai aan geven. Zal me iig goed moeten voorbereiden op kritische vragen, maar heb er vertrouwen in :)
  zondag 3 juli 2011 @ 15:14:34 #294
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_98982289
Waarom geef je je huidige baantje niet gewoon op als werk? Het is dan geen vol gat. Je werkt gewoon part-time en je wilt meer. ;)
pi_99010509
quote:
0s.gif Op zondag 3 juli 2011 15:14 schreef Hexagon het volgende:
Waarom geef je je huidige baantje niet gewoon op als werk? Het is dan geen vol gat. Je werkt gewoon part-time en je wilt meer. ;)
Dat doe ik uiteraard ook. :P

Ik heb het zelfs niet als "part time" op het CV staan.
pi_99012312
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 03:36 schreef Socios het volgende:

[..]

Dat doe ik uiteraard ook. :P

Ik heb het zelfs niet als "part time" op het CV staan.
Ik denk dan wel dat 1 dag werken per week ook niet helemaal het goede signaal is, en reden voor de vraag "waarom werk je niet meer per week, als je zo graag een baan wilt?" zal vormen bij een sollicitatiegeprek. Ik weet dat mijn vader om die reden vroeger wel eens een stage verzoek heeft afgewezen. Later bleek die jongeman bij zijn stage op een ander bedrijf ook regelmatig te laat te komen etc. Een persoon met wat een minimaal verantwoordelijkheidsgevoel en "drive" zogezegd.

Ik zeg niet dat dat bij jou zo is, begrijp me goed, maar ook hiermee roep je naar mijn mening weer een vraag over je CV op, en 2 of meer van dit soort vragen zijn meestal genoeg voor een enkeltje naar het belgische archief, oftewel de papierversnipperaar.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  Moderator maandag 4 juli 2011 @ 09:28:33 #297
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_99012323
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 23:00 schreef Omnifacer het volgende:
Ik ben over jaar klaar met studeren, heb ergens al een uitnodiging gekregen om te solliciteren, maar heb ook wel e.e.a. uit te leggen over mijn CV. Daarom ben ik blij met de posts van o.a. CoolGuy. Ik kan alles goed verklaren, al werkt die verklaring niet in mijn voordeel in eerste instantie, maar in tweede instantie kan ik er ook een positieve draai aan geven. Zal me iig goed moeten voorbereiden op kritische vragen, maar heb er vertrouwen in :)
:7 8-) :P
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 4 juli 2011 @ 09:36:11 #298
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_99012422
quote:
14s.gif Op donderdag 30 juni 2011 12:09 schreef Scorpie het volgende:

[..]

Nee, werkgevers gaan af op het papiertje wat voor hun ligt, en vragen dan aan jou waarom er een gat zit. Dat heeft niks met oppervlakkig te maken.
En omdat werkgevers tegenwoordig (?) te vaak puur op het papiertje afgaan hebben wij hier al regelmatig figuren voorbij zien komen die bij de Sociale Werkplaats weggestuurd zouden worden :')
  maandag 4 juli 2011 @ 09:42:39 #299
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_99012534
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 18:45 schreef draaijer het volgende:

[..]

Gast, daar gaat het toch niet om? Met die mentaliteit blijven we allemaal lamme lullen.
Ik loop de extra mile, maar in NL motiveren we dat niet. Nee we motiveren 36 urige werkweken. Laten we vooral geen vooruitgang boeken. Groei is eng. Blegh
Lang zat. Er zijn meer mensen die moeten werken.
pi_99013215
quote:
0s.gif Op maandag 4 juli 2011 09:27 schreef fruityloop het volgende:
Ik denk dan wel dat 1 dag werken per week ook niet helemaal het goede signaal is, en reden voor de vraag "waarom werk je niet meer per week, als je zo graag een baan wilt?" zal vormen bij een sollicitatiegeprek.
Begrijpelijk dat men die vraag dan stelt, maar waarom als werkgever niet een keer het positieve er van in zien. Er wordt tenministe één dag in de week gewerkt! Bovendien verzorg ik in die ene dag de administratie waar andere drie dagen voor nodig hebben! (Oorspronkelijk namelijk aangenomen voor drie dagen per week, maar al snel werd duidelijk dat ik zo'n vlotte werknemer ben die het werk al binnen een dag af heeft.)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')