Met poker?quote:Op zaterdag 21 mei 2011 15:57 schreef Socios het volgende:
Verschilt. Meestal tussen de 2.000 en 3.000 euro per maand. Soms meer, maar soms ook helemaal niets. Niet voor een specifiek doel.
Ik ook. Eventueel voor meubels later, of een auto voor als ik ga werkenquote:Op zaterdag 21 mei 2011 16:21 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Zo'n 300 euro gemiddeld per maand. Ben 21 en student. Niet echt voor een doel, gewoon als buffer voor verwachte en onverwachte grote uitgaven.
Nou, vooruit dan maar...quote:Op zondag 22 mei 2011 00:36 schreef Zwolsboy het volgende:
Alsof op fok.nl mensen zitten die (veel) geld sparen![]()
Pas geloven bij een print screen of een foto van hun afschrift.
haha, slechte paint mensen die zoveel geld sparen gebruiken geen ING internetspaarrekening met maar 1,5% rente.quote:
Gast, het is gewoon een screendumb met andere transacties wit gemaakt.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:57 schreef Zwolsboy het volgende:
haha, slechte paint mensen die zoveel geld sparen gebruiken geen ING internetspaarrekening met maar 1,5% rente.
Ik ga echt niet al mijn gegevens laten staan. De transacties naar de spaarrekeningen zijn zichtbaar.quote:Een volledig scherm wil ik zien, zo ja klopt het dan.
Pure onzin. Screenshot van huurbetalingen wil je zeker ook zien?quote:betrapt eeuwig bij je pappie en mammie wonen
Daar staan helemaal geen gegevens alleen nrs waar het vandaan komt en hoe dat bedrijf heet.quote:Op zondag 22 mei 2011 00:59 schreef Socios het volgende:
[..]
Gast, het is gewoon een screendumb met andere transacties wit gemaakt.
[..]
Ik ga echt niet al mijn gegevens laten staan. De transacties naar de spaarrekeningen zijn zichtbaar.
[..]
Pure onzin. Screenshot van huurbetalingen wil je zeker ook zien?
Gironummer staat er ook bij.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:01 schreef Zwolsboy het volgende:
Daar staan helemaal geen gegevens hooguit je naam en achternaam.
Plus allerlei omschrijvingen, ja...quote:Heb zelf ook ING je ziet alleen maar wat erin komt en wat eraf gaat.
Hoe bedoel je? Wat wil je precies zien?quote:Paas die eens van je internet rekening
Wat is dat nou weer voor onzin.quote:Huurweer betrapt mensen met een goed inkomen huren niet die kopen
![]()
Ze vragen hoe je aan zoveel geld komt maybe even beantwoorden?quote:Op zondag 22 mei 2011 01:15 schreef Socios het volgende:
"Mijn ING niet beschikbaar
Mijn ING is op dit moment niet beschikbaar. Probeert u het op een later tijdstip nog eens.
Excuses voor het ongemak.
> Meer informatie
> Naar ING.nl"
Heb er totaal geen behoefte aan mijn gironummer hier te plaatsen. Hetzelfde geldt voor de omschrijvingen van de transacties.quote:Op zondag 22 mei 2011 01:12 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat maakt het uit als die giro/bank nr daar bij staat ? wat is er zo geheimzinnig ?
Omschrijvingen ? hooguit een paar woordjes bijv salaris mnd april enzo.
Nee, alles is legaal en wit.quote:Of zit je in de drugswereld met een hoop maffia en illigaal centjes ? en je wil geen gegevens laten zien
Ik zoek betreffend bankafschrift wel even op.quote:Trouwens wel vreemd/verdacht dat er precies even veel geld naar je bonusrekening gaat en naar je internetrekening en dat ook precies op hetzelfde moment, met paint kan je veel![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |