ik noemde laatst de M&M's perongeluk 'Treets'quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:15 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik nomineer je bij deze alvast voor de awards
Is dat de zoon van Rolls Royce dan ? zo heet de zoon van emile, dat heb ik altijd zo vaag gevonden.quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poppejans, de kleinzoon van Emile Ratelband heet ook Wolf! Vast hier van je af gekeken![]()
Tis de zoon van Minou, hij heet Wolf Emile.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:58 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Is dat de zoon van Rolls Royce dan ? zo heet de zoon van emile, dat heb ik altijd zo vaag gevonden.
toen iedereen nog joggingspakken droegquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:01 schreef Spuuglokje het volgende:
Fred. Fred Oster. Ja, ik ben inderdaad ook een ouwe taart.![]()
En snorrenquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:28 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
toen iedereen nog joggingspakken droeg
Geen Bonito's?quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:16 schreef trui het volgende:
[..]
ik noemde laatst de M&M's perongeluk 'Treets'dat was toch wel even schrikken.
Ik las het gister op teletekst!quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:24 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Poppejans, de kleinzoon van Emile Ratelband heet ook Wolf! Vast hier van je af gekeken![]()
Ja, natuurlijk! Het was ook niet serieus hoor, vandaar de smiley erachter.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:06 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou ja, zijn kind zal die naam wel bedacht hebben denk ik? niet de opa? of snap ik het nu verkeerd?
Haha ja ik zag het ook poppejans hoeveel commentaar er daar op was, moest gelijk aan jou denken.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:12 schreef Poppejans het volgende:
[..]
Ja, natuurlijk! Het was ook niet serieus hoor, vandaar de smiley erachter.
In ''Beroemd&Zwanger'' topic zijn ze ook fan van de naam, ahum hahaha
Ja,het is tegenwoordig toch ook weer niet zo'n HELE rare naam meer?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:20 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Haha ja ik zag het ook poppejans hoeveel commentaar er daar op was, moest gelijk aan jou denken.
Thanksquote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:26 schreef oh-oh het volgende:
Ik vind Wolf echt zo leuk, zo stoer![]()
De hond van Henk Schiffmacher heette ook zo![]()
En volgens mij had jouw Wolf ook nog eens echt het allerleukste meest orginele geboortekaartje dat ik ooit gezien heb
Mercedes is al langer een meisjesnaam dan het een automerk ois, dus dat is wel iets heel anders.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 12:07 schreef SacreCoeur het volgende:
Denk dat zoiets wel mag..
Mercedes mag ten slotte ook.
Bedoel je mij?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:42 schreef calilov3 het volgende:
vinder... doe eens pm wat voor namen je had voor je meisjehihi
Sietse/ Sytzequote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Voor B2 hebben we al een hoofdnaam. Maar net zoals Rienk wil ik ook dat er een 2e naam komt. Maar jee zeg, ik vind het zo moeilijk! Ik kan DE naam gewoon niet vinden! Hebben jullie nog ideeen?
Fries of Fries klinkend graag!
Die hadden we al 10 jaar in het hoofdquote:Op vrijdag 1 juli 2011 17:07 schreef calilov3 het volgende:
Vlinder: Wat een leuke namen... die tweede is
Ik vind Lobke wel leuk......quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Voor B2 hebben we al een hoofdnaam. Maar net zoals Rienk wil ik ook dat er een 2e naam komt. Maar jee zeg, ik vind het zo moeilijk! Ik kan DE naam gewoon niet vinden! Hebben jullie nog ideeen?
Fries of Fries klinkend graag!
uhhh das toch een meisjesnaam???quote:
quote:
why not, Hunter kan ookquote:Op zondag 3 juli 2011 10:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bij de verloskundige zag ik dat er een J ager geboren is hier in de buurt
Leuk, als hij straks samen met Mees, Beer, Merel, Wolf en Arend een kinderfeestje heeft....quote:Op zondag 3 juli 2011 10:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bij de verloskundige zag ik dat er een J ager geboren is hier in de buurt
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk, als hij straks samen met Mees, Beer, Merel, Wolf en Arend een kinderfeestje heeft....
Johnny Cash!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef miss_sly het volgende:
Hoe verzinnen ze het?
Ik moet trouwens altijd aan dit topic denken als ik op mijn mp3-speler het liedje "A boy named Sue" tegen komen
Neeeeequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef innepin het volgende:
Een tijdje geleden werd hier gepost dat iemand ergens had gezien dat er een Mattheyz-Ferdynand was geboren, oui? De mama daarvan staat in de Flair deze week. Ze heeft inmiddels nog een zoontje gekregen. Die heet Florysch-Thobyaz.![]()
Wow...quote:Op zondag 3 juli 2011 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
wat mooie namen van de afgelopen week geboren baby's op babybytes
Dishervaino
Ladeysha
Dimayron
Jaibeny
Demiano (ja fuck, origineelnu is het wachten op een Djelano of Djaylano)
Dilaver ()
Loene (meisje)
Nighell (creatieve nigel)
Mustafa (t zou verboden moeten worden)
Damyan (tuuurlijk)
Mers (meisje)
Tutuarima (j)
en nog veel meer van dat
Damn dat had k moeten verzinnen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef innepin het volgende:
Een tijdje geleden werd hier gepost dat iemand ergens had gezien dat er een Mattheyz-Ferdynand was geboren, oui? De mama daarvan staat in de Flair deze week. Ze heeft inmiddels nog een zoontje gekregen. Die heet Florysch-Thobyaz.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef innepin het volgende:
Hahaha wat grappig dat je over Wolf droomt! Maar de naam vind ik echt vreselijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:19 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans!! Ik heb vannacht gedroomd over 2 broertjes: Wolf en Arie, was wel een tweeling, maar sois! Ik vind t een goeie combi! Zelf in mn onderbewuste!
ooooo echt??? wat leuk!!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb over twee jaar ook weer een naam nodig! Lente en..?
Madelief?quote:Op donderdag 7 juli 2011 22:14 schreef Ssserpente het volgende:
Thanks! Voor een meisje hou ik van stoere namen als Sam, maar ook juist van Jasmijn, Vita en Floor. Langere namen als Phileine en Isabeau vind ik ook mooi. En Doris, maar dat krijg ik er nooit door hier.
En voor een jongen hou ik van Roman, Romijn en Merijn of Marijn.
Mijn man vindt Midas ook geweldig.quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:32 schreef Lijnloos het volgende:
Oh, midas vind ik ook echt tof! Misschien ook wel bij wolf?! Maar dat doet me ook
Weer aan donald duck denken, daar zit toch ook midas wolf in? Nou ja, tof!
Klinkt heel bekend.quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:58 schreef Vlindur het volgende:
Maar ja, ik weet wel wat mooi klinkt, maar dat vind manlief dan weer niet mooi, of hij komt met iets aan wat is echt verschrikkelijk vind..
Klinkt bekend bij velen nietwaar?
Vind ik toch net iets te Lieke van Lexmond. Ik denk dat we een zoon gaan krijgen; Nils denkt een dochter. Wij zijn meisjesouders,vindt ie.quote:
vinden wij ookquote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:19 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Vind ik toch net iets te Lieke van Lexmond. Ik denk dat we een zoon gaan krijgen; Nils denkt een dochter. Wij zijn meisjesouders,vindt ie.
wat ik heb gedaan, echt het hele namenboekje doorkruist, en alleen de namen die ik ECHT mooi vond en wel zou willen, onderstreept.quote:Op zaterdag 9 juli 2011 11:15 schreef Soempie het volgende:
[..]
Klinkt heel bekend.
De meisjesnaam komt wel goed, maar we komen echt niet uit een jongensnaam samen. M'n man vindt Damian en Diango mooie namen, terwijl ik dat echt verschrikkelijk vind. Vanmorgen er maar een namenboek bij gepakt, maar we schieten elkaars voorstellen steeds af.![]()
Ik zag hier trouwens het idee Ronja voorbij komen. Ronja de Roversdochter.Ik ga dat boek er even bij halen voor jongensnamen. Weet Mattis nog
en Kale Per
![]()
Oeh, ik roep net: Mattis naar m'n man. En ipv een: 'nee' krijg ik een: wat betekent het? En daarna: 'hmmm, ik weet het nog niet. Ik vind het op zich niet lelijk.'
hahaquote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:32 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
vinden wij ook
look what that brought us
Wanker.quote:
Die hadden wij ook in onze top 5-een-van-deze-zal-t-dan-waarschijnlijk-gaan-worden lijstjequote:
daarom hadden wij Midas ook, weet je hoe tof Midas Dekkers isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik zie deze Midas voor me als iemand het over Midas heeft![]()
[ afbeelding ]
ja, E. had die naam om dezelfde redenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daarom hadden wij Midas ook, weet je hoe tof Midas Dekkers is
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
100% zeker wist ik t, ik had zelfs al 2 meisjespakjes gekochtik voelde me zo'n loser toen ik die piemel zag
Wat bitterend liet zien was over de eerste helft van dit jaarquote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef amaranta het volgende:
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
Hier staan ALLE namen
Ik zei toch dat het GEGARANDEERD een avondje lachen zou zijn...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:11 schreef bitterend het volgende:
Wladyslawa ????
mijn neefje heet mees, ik vind het echt niks![]()
We kijken vanavond tv en er komen zowat 3 manen die onze favo jongens naam hebben! allemaal oude mannen in de 50-60![]()
Maar jij zit dus bij de W te kijken...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:11 schreef bitterend het volgende:
Wladyslawa ????
mijn neefje heet mees, ik vind het echt niks![]()
We kijken vanavond tv en er komen zowat 3 manen die onze favo jongens naam hebben! allemaal oude mannen in de 50-60![]()
De lijst is van 2010, van welk jaar is jullie E?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef Books het volgende:
Ook even gekeken en onze E. staat er niet in althans niet zoals wij het schrijven en onze K. staat er 1 keertje in waarschijnlijk de onze wegens aparte spelling net zoals bij E.
En Tonnie?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef bitterend het volgende:
![]()
ja eigenlijk was Vanessa een kanshebber in het begin! dus was benieuwd of het erin stond...en verder naar benden gescrold en kwam ook WINNIE tegen!! ??
kan tonnie
Is ze al bevallen? Die is toch nog niet zo lang zwanger?quote:Op maandag 11 juli 2011 07:58 schreef miss_sly het volgende:
Was de dochter van de Beckhams al langsgekomen? Harper Seven.
Het kan best heel normaal zijn, maar ik vind het toch niet mooi. En zeker niet in combinatie met Seven. Inderdaad, Ssserpente, ik moest ook aan die film denken.quote:Op maandag 11 juli 2011 09:41 schreef amaranta het volgende:
Mja volgens mij is Harper wel een redelijk vaak gehoorde naam. In ieder geval, zo klinkt het. Ik moet dan aan harpoen denken.
Maarja tis volgens mij een vrij normale naam en heet het geen kind Girly Summer Sunshine.
Ik moet aan een harpij denken, en da's ook geen positieve associatiequote:Op maandag 11 juli 2011 09:35 schreef miss_sly het volgende:
Ik vind de klank best leuk, maar ik moet altijd aan harpij denken en dat is dan weer geen positieve associatie. En Seven vind ik geen naam.
Victoria heeft er in elk geval geen moeite mee om een naam die al in Hollywood voorkomt te gebruiken, de dochter vanquote:Op maandag 11 juli 2011 07:58 schreef miss_sly het volgende:
Was de dochter van de Beckhams al langsgekomen? Harper Seven.
Nee ik denk dat ze de 7e is die de naam Harper krijgtquote:Op maandag 11 juli 2011 12:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Victoria heeft er in elk geval geen moeite mee om een naam die al in Hollywood voorkomt te gebruiken, de dochter vanTiffani Thiessen
heet ook Harper
Waar vind je de statistieken? ik kan alleen vinden dat onze naam rond de 50 keer gebruikt is in 2010 en staat niet in de top 20 van 2008-2010quote:Op maandag 11 juli 2011 08:54 schreef TimeJumper het volgende:
Ik vind Seven wel een leuke naam, die stond ook op mijn lijstje, Maar Harpergetver...
Ennnnnnn we hebben ook eindelijk de naam!!! pffff gelukkig want we werden het nergens over eens. Ik wilde geen puur Arabische naam, dus nu is het een Keltische naam heb ik ff opgezocht maar ook in het Arabisch bekend, nah is dat niet makkelijk.![]()
Voor de puzzelaars![]()
Statistieken
In 2009 is de naam aan 1 meisje gegeven
en stond het op plaats 224.
In 2009 is de naam aan 1 jongen gegeven
en stond het op plaats 226.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2010 kregen 27 jongens deze naam
en stond het op plaats 211.
De naam ************** is zowel aan jongens als meisjes gegeven.
Extra informatie:Nieuwe naam, voor het eerst vermeld in de namenlijst van de Sociale Verzekeringsbank in 2009
en 139 in totaal de laatste 10 jaarquote:Van 11 juli 2010 tot 11 juli 2011 zijn er in Vlaanderen 21 meisjes met de naamgeboren.
Provincie Antwerpen: 7
Provincie Oost-Vlaanderen: 2
Provincie West-Vlaanderen: 2
Provincie Limburg: 1
Provincie Vlaams-Brabant en Brussels Hoofdstedelijk Gewest: 9
gaat babybites niet gewoon enkel over deze ingeschreven op die site?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:01 schreef amaranta het volgende:
Alleen klopt er geen hol van, want dat zou betekenen dat mijn zoon de enige Fabian zou zijn die in 2009 is geboren, en er waren er veel meer, volgens de lijst van de svb.
quote:Het leukste aan de naam Fabian:
het klinkt leuk
Het minst leuke:
jah euumm het is niet altijd eenm leuke betekenis
Als ik geen Fabian zou heten dan....:
zou ik gewoon verdergeleeft hebben
Extra informatie:
nop
dat kan natuurlijk ook...quote:Op maandag 11 juli 2011 13:02 schreef Beregd het volgende:
[..]
gaat babybites niet gewoon enkel over deze ingeschreven op die site?
quote:Het betekent neet of luizenei in het Frans. Denk dus ook goed na wat het internationaal betekent voor je je naam kiest!
oeps...quote:Het leukste aan de naam Minke:
niemand heeft bijna zo,n naam
Het minst leuke:
alles
Als ik geen Minke zou heten dan....:
was het beter geweest
Extra informatie:
ik ben trouwens een jongen met de naam minke
Ik begrijp dat ze in een Engels land is opgegroeid, benieuwd wat ze daar met Tycho hadden gedaan bij het verzinnen van een bijnaamquote:Het leukste aan de naam Jildou:
Niks, ik ben niet opgegroeid in Nederland en dus mijn hele leven gepest. =] Echt great. Aan ouders.. denk na voordat je je kind zo noemt. Het heeft mij echt veel pijn gedaan.
Het minst leuke:
Ja dildo dus. Mijn hele leven lang! Leuke bijnaam of niet?
Als ik geen Jildou zou heten dan....:
Had ik volgens mij Tycho geheten, als jongetje.
Extra informatie:
Het is inderdaad een meisjesnaam. Either way, the name sucks.
Ow, dat wist ik niet. Wel dat het 'langzaam' betekent.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:21 schreef Ssserpente het volgende:
Ohw.Het is maar goed dat we nooit naar Frankrijk op vakantie gaan...
[..]
Het klopt idd dat het langzaam betekend! waar ze het vandaan halen dat het neet betekend is mij een raadsel! grote onzin!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:52 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ow, dat wist ik niet. Wel dat het 'langzaam' betekent.
Hoe meer je kijkt op die site , hoe meer onzin je tegenkomt...quote:Op maandag 11 juli 2011 13:54 schreef bitterend het volgende:
Het klopt idd dat het langzaam betekend! waar ze het vandaan halen dat het neet betekend is mij een raadsel! grote onzin!
Ja dat geloof ik best!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:55 schreef knuffelpoes het volgende:
[..]
Hoe meer je kijkt op die site , hoe meer onzin je tegenkomt...
Ben jij een Fries dan?quote:Op maandag 11 juli 2011 13:42 schreef knuffelpoes het volgende:
Oh, mogen al die Hollanders die Friese namen geven aan hun kinderen en geen hol begrijpen of het een jongens of meisjesnaam is per direct in de grond zakken
Minke is een meisjesnaam, je noemt je dochter toch ook geen kees, alhoewel... flodder ...![]()
Hier iemand met de mooie naam van mijn dochter, maar ze is zelf niet zo tevreden met haar naam:
[..]
Ik begrijp dat ze in een Engels land is opgegroeid, benieuwd wat ze daar met Tycho hadden gedaan bij het verzinnen van een bijnaam![]()
Vreemd trouwens dat de hele beschrijving bij Jildou niet klopt op die site, zelfs de betekenis niet. Volgens mij zitten de gegeven aan een verkeerde naam gekoppeld daar.
Jent is helemaal geen nieuwe naam? Die ken ik ook al even!quote:Op maandag 11 juli 2011 13:59 schreef knuffelpoes het volgende:
Wat ik nu zo vreemd vind, Jent heet mijn zoon en volgens de site is dat een nieuwe naam sinds 2009? Maar mijn zoon is geboren in 2007?
Ik heb in 2006 ook al deze site bekeken en toen stonden er heel andere statistieken in, ga daar dus niet teveel op af, er klopt echt niks van. Het is jammer dat ik daar geen screenshot van heb bewaard zodat ik het hier kan laten zien.
Je kent me wel, ben nog met de politiebus bij je geweest voordat je zoon geboren werdquote:
Zeg man, ga ff doen alsof je een vrouw bentquote:Op maandag 11 juli 2011 14:06 schreef knuffelpoes het volgende:
[..]
Je kent me wel, ben nog met de politiebus bij je geweest voordat je zoon geboren werd![]()
Maar was weer eens mijn account hier kwijt, dus nu deze genomen
Klopt wel hoor, maar lijkt me verder niet zo erg.quote:Op maandag 11 juli 2011 13:54 schreef bitterend het volgende:
[..]
Het klopt idd dat het langzaam betekend! waar ze het vandaan halen dat het neet betekend is mij een raadsel! grote onzin!
Sssserpente het betekend het helemaal niet hoor...
Krijg ik misschien wat minder snel een banquote:Op maandag 11 juli 2011 14:08 schreef Vlindur het volgende:
Zeg man, ga ff doen alsof je een vrouw bent![]()
Maarem, hoi![]()
toch niet, zie hierquote:Op maandag 11 juli 2011 13:54 schreef bitterend het volgende:
[..]
Pfff, echt geen jongensnaam... * Lijnloos checkt of tieten er nog zijn...quote:Betekenis en herkomst van Marlijn
Marlijn is een Nederlandse jongensnaam.
De betekenis van de naam is `Heuvel, duin bij de zee of naam die is samengesteld uit Mary (bitter, bedroefd, zee) en het vaak gebruikte achtervoegsel -lyn`.
Statistieken
In 2006 werden in Nederland 14 meisjes met de naam Marlijn geboren.
De naam stond daarmee op plaats 850.
--------------------------------------------------------------------------------
In 2007 kregen 8 meisjes de naam Marlijn.
De naam stond toen op plaats 1290.
In 2007 kreeg 1 jongen de naam Marlijn.
De naam stond toen op plaats 4019.
In 2008 is de naam aan 10 meisjes gegeven.
Het stond toen op plaats 1085.
In 2009 is de naam aan 10 meisjes gegeven
en stond het op plaats 215.
In 2010 kregen 6 meisjes deze naam
en stond het op plaats 215.
De naam Marlijn is zowel aan jongens als meisjes gegeven.
Lente/Lent is langzaam kloptquote:Op maandag 11 juli 2011 14:28 schreef trui het volgende:
[..]
toch niet, zie hier
lent = langzaam
en lentille = lens of lins (van linzen)
ik weet dat er een methode is om te bekijken wat er op een bepaalde datum op een website stond, ik kan alleen niet meer vinden welke methode dat was, volgens mij via een bepaalde websitequote:Op maandag 11 juli 2011 13:59 schreef knuffelpoes het volgende:
Wat ik nu zo vreemd vind, Jent heet mijn zoon en volgens de site is dat een nieuwe naam sinds 2009? Maar mijn zoon is geboren in 2007?
Ik heb in 2006 ook al deze site bekeken en toen stonden er heel andere statistieken in, ga daar dus niet teveel op af, er klopt echt niks van. Het is jammer dat ik daar geen screenshot van heb bewaard zodat ik het hier kan laten zien.
ik wilde alleen maar wat voorbeelden geven van woorden die er dichtbij liggen. en kennelijk is lente dus (behalve langzaam) toch ook een aanduiding voor neet. niet zo'n ramp lijkt me, maar omdat jij zo stellig beweerde dat 't niet zo was, leek het me handig om 't even op te zoeken.quote:Op maandag 11 juli 2011 14:47 schreef bitterend het volgende:
[..]
Lente/Lent is langzaam klopt
en Lentilles(linzen) heeft niks met Lente te maken vind ik...
Tja ik heb 10 jaar en Frankrijk gewoond, mijn moeder is docent Frans en Lent betekend helemaal geen neet.quote:Op maandag 11 juli 2011 22:36 schreef trui het volgende:
[..]
ik wilde alleen maar wat voorbeelden geven van woorden die er dichtbij liggen. en kennelijk is lente dus (behalve langzaam) toch ook een aanduiding voor neet. niet zo'n ramp lijkt me, maar omdat jij zo stellig beweerde dat 't niet zo was, leek het me handig om 't even op te zoeken.
ik heb hier zo gauw geen echt frans woordenboek bij de hand, maar het staat ook in de franse wikipedia, zag ik. het kan toch best zo zijn dat jij of je moeder een bepaalde betekenis van dat woord niet kennen? wat een arrogantie zeg.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:43 schreef bitterend het volgende:
Tja ik heb 10 jaar en Frankrijk gewoond, mijn moeder is docent Frans en Lent betekend helemaal geen neet.
Prima als een online woordenboek dat wilt beweren...Handiger denk ik is het in een echt serieuse woordenboek kan zoeken.
quote:
Mijn Larousse (over serieuze woordenboeken gesproken) geeft bij lente: ¼uf que les poux déposent sur les cheveux. Neet dus.quote:Op dinsdag 12 juli 2011 10:54 schreef Soempie het volgende:
In mijn Wolters handwoordenboek staat ook dat het neet betekent.
Olivierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef octopussy het volgende:
Dit vind ik de mooiste namen bij Mette:
Mette en Janna
Mette en Lina
Mette en Nova
Mette en Silva
Mette en Lena
Mette en Stella
Mette en Indra
Wat vinden jullie bij Hannah passen? Ik weet nog niet wat het geslacht is.
jazeker! ons kindje heeft al bijna 20 weken een naamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef Linda2205 het volgende:
BJ, zijn jullie al uit de naam eigenlijk?
Oh, dan waren jullie er snel uit, leuk! Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jazeker! ons kindje heeft al bijna 20 weken een naam
en zo noemen we dr ook al een poos
en jullie???
ahhh doe es een PM?? jaaah???quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, dan waren jullie er snel uit, leuk! Ben benieuwd!
Wij zijn er sinds kort uit ja. En zo schetig als Lotte dan de naam zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Adam hadden wij in overweging, maar het is hem niet gewordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hannah en
Adam (wie neemt nou eindelijk die fantastische jongensnaam?!?)
Roos (mooooi Happy!!)
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:16 schreef octopussy het volgende:
Oh nog vergeten. Het moet wel bij onze (heel erg Duitse) achternaam passen en het liefst ook een beetje uit te spreken zijn in het Duits en Engels. Mees vind ik om die reden bijvoorbeeld niet leukDat zat ik me inderdaad af te vragen toen ik de namen typte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelle of Jelte of vind ik dan erg leuk
Roos kan dan ook prima
Verder vind ik ook heel leuk passen:
- Boris
- Jens
- Marnix
- Mette
- Mahre
- Linde
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:16 schreef octopussy het volgende:
Oh nog vergeten. Het moet wel bij onze (heel erg Duitse) achternaam passen en het liefst ook een beetje uit te spreken zijn in het Duits en Engels. Mees vind ik om die reden bijvoorbeeld niet leukBob!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
handig als je niet kunt kiezen;quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Isaura wel een beetje weird, Poppedein.
Hansl dan toch.. Gunther!quote:
jayzusquote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
1 van de deelnemende gezinnen van Babyboom hebben een dochter gekregen: J a y d e n e y.
Ze hebben al een zoon: J a y d r i a n..
Erg apart!
Djeedunie... denk ikquote:Op zaterdag 23 juli 2011 22:57 schreef amaranta het volgende:
Oh wacht, er hoort nog een y achter![]()
J.aydeney
Zou het dan j.Danny
Of
Jeedenie zijn?
kuch,uhm, poeh, ja uhhh geinig?quote:Op zaterdag 23 juli 2011 20:14 schreef Rijstebuiltje het volgende:
1 van de deelnemende gezinnen van Babyboom hebben een dochter gekregen: J a y d e n e y.
Ze hebben al een zoon: J a y d r i a n..
Erg apart!
Dat ze polo's draagt lijkt me voldoende.quote:Op dinsdag 26 juli 2011 21:39 schreef Ssserpente het volgende:
Mn collega heeft een zoontje: F l o r i s - B e a u.
Moet ik erbij vertellen dat ze de kraagjes van haar polo's altijd omhoog heeft staan?
Hij heet F l o r i s - B e a u. Alleen Floris is zo ordinair.quote:
quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:47 schreef Kleurdoos het volgende:
ja dan noem ik de mijne Polle Amy Winehouse
gnegnegnequote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:47 schreef Kleurdoos het volgende:
ja dan noem ik de mijne Polle Amy Winehouse
Wat bijzonder! En kies je dan een willekeurige naam? En waarom wel een Noorse naam en niet een naam van een van de duizende verhongerende kindjes in Afrika?quote:Op vrijdag 29 juli 2011 18:42 schreef Nirak het volgende:
Stiekem vind ik het toch wel fijn om een niet veel voorkomende naam te nemen, maar dat komt omdat ikzelf altijd ook bij andere Karin's in de klas heb gezeten..
We hebben al een poosje de roepnaam, en overwegen nu om als tweede naam een naam van een van de Utoya slachtoffers te gebruiken. Ter nagedachtenis. Klinkt heel zweverig, en zo zijn we eigenlijk niet, maar vinden t een mooi gebaar..
O, ok! Moooooie naam!!quote:Op vrijdag 29 juli 2011 16:42 schreef Vlindur het volgende:
Het is voor Fok ook geen geheim. Ik hou het alleen stil voor familie en vrienden![]()
En dan tel ik mijn fokvriendjes dus niet mee. Want die weten het ook allemaal al
Ja hèquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |