Olivierquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef octopussy het volgende:
Dit vind ik de mooiste namen bij Mette:
Mette en Janna
Mette en Lina
Mette en Nova
Mette en Silva
Mette en Lena
Mette en Stella
Mette en Indra
Wat vinden jullie bij Hannah passen? Ik weet nog niet wat het geslacht is.
jazeker! ons kindje heeft al bijna 20 weken een naamquote:Op vrijdag 22 juli 2011 20:57 schreef Linda2205 het volgende:
BJ, zijn jullie al uit de naam eigenlijk?
Oh, dan waren jullie er snel uit, leuk! Ben benieuwd!quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:07 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
jazeker! ons kindje heeft al bijna 20 weken een naam
en zo noemen we dr ook al een poos
en jullie???
ahhh doe es een PM?? jaaah???quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:08 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Oh, dan waren jullie er snel uit, leuk! Ben benieuwd!
Wij zijn er sinds kort uit ja. En zo schetig als Lotte dan de naam zegt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Haha Adam hadden wij in overweging, maar het is hem niet gewordenquote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:09 schreef Beessie-Jen het volgende:
Hannah en
Adam (wie neemt nou eindelijk die fantastische jongensnaam?!?)
Roos (mooooi Happy!!)
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:16 schreef octopussy het volgende:
Oh nog vergeten. Het moet wel bij onze (heel erg Duitse) achternaam passen en het liefst ook een beetje uit te spreken zijn in het Duits en Engels. Mees vind ik om die reden bijvoorbeeld niet leukDat zat ik me inderdaad af te vragen toen ik de namen typte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jelle of Jelte of vind ik dan erg leuk
Roos kan dan ook prima
Verder vind ik ook heel leuk passen:
- Boris
- Jens
- Marnix
- Mette
- Mahre
- Linde
quote:Op vrijdag 22 juli 2011 21:16 schreef octopussy het volgende:
Oh nog vergeten. Het moet wel bij onze (heel erg Duitse) achternaam passen en het liefst ook een beetje uit te spreken zijn in het Duits en Engels. Mees vind ik om die reden bijvoorbeeld niet leukBob!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
handig als je niet kunt kiezen;quote:Op vrijdag 22 juli 2011 22:45 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind Isaura wel een beetje weird, Poppedein.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |