Die hadden wij ook in onze top 5-een-van-deze-zal-t-dan-waarschijnlijk-gaan-worden lijstjequote:
daarom hadden wij Midas ook, weet je hoe tof Midas Dekkers isquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:16 schreef Vlindur het volgende:
Ik zie deze Midas voor me als iemand het over Midas heeft![]()
[ afbeelding ]
ja, E. had die naam om dezelfde redenquote:Op zaterdag 9 juli 2011 13:50 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
daarom hadden wij Midas ook, weet je hoe tof Midas Dekkers is
quote:Op zaterdag 9 juli 2011 12:35 schreef Kleurdoos het volgende:
100% zeker wist ik t, ik had zelfs al 2 meisjespakjes gekochtik voelde me zo'n loser toen ik die piemel zag
Wat bitterend liet zien was over de eerste helft van dit jaarquote:Op zondag 10 juli 2011 22:02 schreef amaranta het volgende:
http://www.svb.nl/Images/kindernamen_alfabetisch.pdf
Hier staan ALLE namen
Ik zei toch dat het GEGARANDEERD een avondje lachen zou zijn...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:11 schreef bitterend het volgende:
Wladyslawa ????
mijn neefje heet mees, ik vind het echt niks![]()
We kijken vanavond tv en er komen zowat 3 manen die onze favo jongens naam hebben! allemaal oude mannen in de 50-60![]()
Maar jij zit dus bij de W te kijken...quote:Op zondag 10 juli 2011 22:11 schreef bitterend het volgende:
Wladyslawa ????
mijn neefje heet mees, ik vind het echt niks![]()
We kijken vanavond tv en er komen zowat 3 manen die onze favo jongens naam hebben! allemaal oude mannen in de 50-60![]()
De lijst is van 2010, van welk jaar is jullie E?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:15 schreef Books het volgende:
Ook even gekeken en onze E. staat er niet in althans niet zoals wij het schrijven en onze K. staat er 1 keertje in waarschijnlijk de onze wegens aparte spelling net zoals bij E.
En Tonnie?quote:Op zondag 10 juli 2011 22:18 schreef bitterend het volgende:
![]()
ja eigenlijk was Vanessa een kanshebber in het begin! dus was benieuwd of het erin stond...en verder naar benden gescrold en kwam ook WINNIE tegen!! ??
kan tonnie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |