Ik vind Lobke wel leuk......quote:Op vrijdag 1 juli 2011 15:49 schreef Vlindur het volgende:
Voor B2 hebben we al een hoofdnaam. Maar net zoals Rienk wil ik ook dat er een 2e naam komt. Maar jee zeg, ik vind het zo moeilijk! Ik kan DE naam gewoon niet vinden! Hebben jullie nog ideeen?
Fries of Fries klinkend graag!
uhhh das toch een meisjesnaam???quote:
quote:
why not, Hunter kan ookquote:Op zondag 3 juli 2011 10:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bij de verloskundige zag ik dat er een J ager geboren is hier in de buurt
Leuk, als hij straks samen met Mees, Beer, Merel, Wolf en Arend een kinderfeestje heeft....quote:Op zondag 3 juli 2011 10:47 schreef Mevr_Mus het volgende:
Bij de verloskundige zag ik dat er een J ager geboren is hier in de buurt
Ik moest lachenquote:Op zondag 3 juli 2011 12:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk, als hij straks samen met Mees, Beer, Merel, Wolf en Arend een kinderfeestje heeft....
Johnny Cash!quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:19 schreef miss_sly het volgende:
Hoe verzinnen ze het?
Ik moet trouwens altijd aan dit topic denken als ik op mijn mp3-speler het liedje "A boy named Sue" tegen komen
Neeeeequote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef innepin het volgende:
Een tijdje geleden werd hier gepost dat iemand ergens had gezien dat er een Mattheyz-Ferdynand was geboren, oui? De mama daarvan staat in de Flair deze week. Ze heeft inmiddels nog een zoontje gekregen. Die heet Florysch-Thobyaz.![]()
Wow...quote:Op zondag 3 juli 2011 10:36 schreef Kleurdoos het volgende:
wat mooie namen van de afgelopen week geboren baby's op babybytes
Dishervaino
Ladeysha
Dimayron
Jaibeny
Demiano (ja fuck, origineelnu is het wachten op een Djelano of Djaylano)
Dilaver ()
Loene (meisje)
Nighell (creatieve nigel)
Mustafa (t zou verboden moeten worden)
Damyan (tuuurlijk)
Mers (meisje)
Tutuarima (j)
en nog veel meer van dat
Damn dat had k moeten verzinnen..quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef innepin het volgende:
Een tijdje geleden werd hier gepost dat iemand ergens had gezien dat er een Mattheyz-Ferdynand was geboren, oui? De mama daarvan staat in de Flair deze week. Ze heeft inmiddels nog een zoontje gekregen. Die heet Florysch-Thobyaz.![]()
quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:13 schreef innepin het volgende:
Hahaha wat grappig dat je over Wolf droomt! Maar de naam vind ik echt vreselijkquote:Op donderdag 7 juli 2011 18:19 schreef Poppedein het volgende:
Poppejans!! Ik heb vannacht gedroomd over 2 broertjes: Wolf en Arie, was wel een tweeling, maar sois! Ik vind t een goeie combi! Zelf in mn onderbewuste!
ooooo echt??? wat leuk!!!!!quote:Op donderdag 7 juli 2011 21:19 schreef Ssserpente het volgende:
Ik heb over twee jaar ook weer een naam nodig! Lente en..?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |