Wat doe ik nu weer foutquote:
quote:
Ditquote:Nu was ik vergeten in de agenda te zetten waarop om 10:00 uur de klant waar we bleven
quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een testbetaling op productie laten uitvoeren. Gevolg: 300 miljoen euro afgeschreven en paniek.
Die ken ik, was een van de redenen tot ontslagquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:40 schreef banapples het volgende:
Met een heftruck tegen een stelling aanrijden. Maakte een enorm kabaal maar gelukkig viel er niks om.
Thanks, fixed!quote:
Wel een rechtszaak van gemaakt hoop ik?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Arbeidsinspectie bellen. Veel dingen klopte er niet in het gebouw waar ik werkte.
Bedrijf kreeg een lange brief van de arbeidinspectie met alle dingen die ze moesten aanpassen.
Dit heeft het bedrijf veel geld gekost. Ze konden me niet ontslaan vanwege een vast contract. Toen gingen ze me pesten. Ik werk er nu dus niet meer...
Hier sluit ik me bij aan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:49 schreef Karina het volgende:
Verliefd worden op een collega was wel een dikke fout
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef Prospos het volgende:
Ik werkte vroeger in een restaurant, zag ik een truffel aan voor een verbrand broodje en had dat ding bijna richting vuilnisbak gegooid. Kostte iets van 1000 euro en was toen niet zo lachen..
Is dat echt een fout?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Arbeidsinspectie bellen. Veel dingen klopte er niet in het gebouw waar ik werkte.
Bedrijf kreeg een lange brief van de arbeidinspectie met alle dingen die ze moesten aanpassen.
Dit heeft het bedrijf veel geld gekost. Ze konden me niet ontslaan vanwege een vast contract. Toen gingen ze me pesten. Ik werk er nu dus niet meer...
goed gedaan zou ik zeggen ! een voorbeeldige actiequote:Op donderdag 30 juni 2011 10:48 schreef MissVanity het volgende:
Nee...Had ik wel moeten doen.
Maar ik had daar nooit over nagedacht.
Ik was ook zwaar overspannen in die periode. Heb een paar weken lang 6 dagen per week gewerkt. Was net leidinggevende geworden en was niet ingewerkt. Verder was het al die weken 38 graden. Nam al het personeel ontslag :S En werd ik ziek.
Ik ben blij dat ik daar niet meer werk!
Wat is dat voor een bedrijf, dat een sukkelige baas een fout maakt en iemand anders daarvoor ontslagen wordt?quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:15 schreef Olijfboom het volgende:
Ik was een keer op een bedrijventerrein waar je verplicht helm, werkschoenen, bril op moest doen. Nu was mijn leidinggevende ook mee, en hij had geen werkschoenen aan. Toen zei ik tegen hem, waar een klant bij was, dat hij werkschoenen aan moest doen.Gelukkig waren we niet van het terrein af gestuurd. (ik was wel ontslagen
)
Tja, vrouwen achter dos is heel veel geklosquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
Nog in het DOS tijdperk: wat bestanden willen weggooien en per ongeluk in de C:\ del *.* intypen
Hoezo de verkeerde lui vertrouwen dan?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef Zieke_Geest het volgende:
Mijn grootste fout(en) op werk waren toch wel de verkeerde lui vertrouwen, en good ol' te laat komen(moet toch ff goed nadenken over ekte blunders)
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
Tijdens vakantiewerk in een magazijn zei ik tegen een treuselaar die er niks van bakte :
'Loop eens door kuthoer.'
Bleek de nieuwe bedrijfsleider te zijn die een dagje anoniem meeliep.
Hoe wisten ze dat jij het was?quote:Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Wat voor werk doe je dan?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:11 schreef Megakroelbeestje het volgende:
stomste wat ik ooit gedaan heb is met een duffe kop (ik werd ook nog eens voor een half uur onderbroken voor een gesprek >_<) proberen bij een vliegtuig het lagerhuis los te drukken terwijl deze aan de andere kant nog vast zat met 3 bouten.... uiteindelijk kwam ik daar wel achter maar het lagerhuis was al door gebroken.
En die klant ook niks zeggen hè.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Dreamyheadz het volgende:
Bij mijn bijbaantje in een drogist een duur cadeau voor de klant inpakken, klant gaat weer weg en een kwartier later kijk ik schaapachtig naar de kassa, zie ik dat die klant nooit heeft afgerekend...
Voortaan reken ik altijd EERST af...:(
quote:Nederlanders zijn niet te vertrouwen, jij bent ook een Nederlander
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:21 schreef Teufelsritt het volgende:
[..]
Tja, vrouwen achter dos is heel veel geklos
quote:Op vrijdag 1 juli 2011 10:12 schreef Symphonic het volgende:
- Als buschauffeur een hele dag lijn 5 moeten rijden en het laatste ritje lijn 2, en halverwege de route de verkeerde weg in slaan.
Geen passagier die er iets van gezegd heeft
- Lokaal reservering intypen en ipv G. Kostelijk G. Kotslelijk intypen
De systeemtijd op productie een maand in de toekomst gezet. Het productiesysteem berekent periodiek (alle klanten verdeeld over 1 maand) uitstaande rente, boekt bij en af en stuurt de klant daarvan een overzicht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 09:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een testbetaling op productie laten uitvoeren. Gevolg: 300 miljoen euro afgeschreven en paniek.
Omdat ik eerst intern probeerde een oplossing te zoeken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef TeringHenkie het volgende:
[..]
Hoe wisten ze dat jij het was?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |