abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 30 juni 2011 @ 13:18:49 #26
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_98863444
pfoe ik maak wel aardig wat fouten maar wat de grootste was? Geen idee :)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_98863631
quote:
Op donderdag 30 juni 2011 09:41 schreef Max-Westerman het volgende:
Er sowieso gaan werken
:Y ;(
pi_98864951
Ik werkte vroeger in een restaurant, zag ik een truffel aan voor een verbrand broodje en had dat ding bijna richting vuilnisbak gegooid. Kostte iets van 1000 euro en was toen niet zo lachen..
Hier staat niets.
pi_98865243
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:51 schreef Prospos het volgende:
Ik werkte vroeger in een restaurant, zag ik een truffel aan voor een verbrand broodje en had dat ding bijna richting vuilnisbak gegooid. Kostte iets van 1000 euro en was toen niet zo lachen..
:')
pi_98865263
Mijn grootste fout(en) op werk waren toch wel de verkeerde lui vertrouwen, en good ol' te laat komen :') (moet toch ff goed nadenken over ekte blunders)
pi_98865438
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Arbeidsinspectie bellen. Veel dingen klopte er niet in het gebouw waar ik werkte.
Bedrijf kreeg een lange brief van de arbeidinspectie met alle dingen die ze moesten aanpassen.
Dit heeft het bedrijf veel geld gekost. Ze konden me niet ontslaan vanwege een vast contract. Toen gingen ze me pesten. Ik werk er nu dus niet meer... :P
Is dat echt een fout?
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_98865723
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:48 schreef MissVanity het volgende:
Nee...Had ik wel moeten doen.
Maar ik had daar nooit over nagedacht.
Ik was ook zwaar overspannen in die periode. Heb een paar weken lang 6 dagen per week gewerkt. Was net leidinggevende geworden en was niet ingewerkt. Verder was het al die weken 38 graden. Nam al het personeel ontslag :S En werd ik ziek.
Ik ben blij dat ik daar niet meer werk! :D
goed gedaan zou ik zeggen ! een voorbeeldige actie
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:15:50 #33
337460 Olijfboom
ook wel: Olea europaea
pi_98865869
Ik was een keer op een bedrijventerrein waar je verplicht helm, werkschoenen, bril op moest doen. Nu was mijn leidinggevende ook mee, en hij had geen werkschoenen aan. Toen zei ik tegen hem, waar een klant bij was, dat hij werkschoenen aan moest doen. :|W Gelukkig waren we niet van het terrein af gestuurd. (ik was wel ontslagen :') )
Op vrijdag 20 mei 2011 23:44 schreef Aneurysma het volgende:
Houd je muil tegen Olijfboom, waardeloos varken.
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:27:22 #34
222284 ivar92
heet dus geen henk!
pi_98866306
in slaap gevallen :D

mocht toen ook vertrekken..
was op een hele brakke zaterdagochtend in een fabriek waar het ca 40 graden was :')
't is pas sport as dr benzine in mot! http://www.youtube.com/watch?v=qsRncRwKvWY
pi_98866432
quote:
2s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:15 schreef Olijfboom het volgende:
Ik was een keer op een bedrijventerrein waar je verplicht helm, werkschoenen, bril op moest doen. Nu was mijn leidinggevende ook mee, en hij had geen werkschoenen aan. Toen zei ik tegen hem, waar een klant bij was, dat hij werkschoenen aan moest doen. :|W Gelukkig waren we niet van het terrein af gestuurd. (ik was wel ontslagen :') )
Wat is dat voor een bedrijf, dat een sukkelige baas een fout maakt en iemand anders daarvoor ontslagen wordt? :{ :r

Gezichtsverlies tegenover die klant? Die was 't vast ook wel opgevallen, wekt ook geen goeie indruk.
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_98866498
Kreeg een interne call over een mail probleem, maar dacht dat een collega van mij me voor de gek hield, ik hem dus flink de huid vol gescholden en afgezeikt, bleek het niet een collega te zijn, maar een serieuze klant...
Bats.Bats..Bats...Baaats!
  donderdag 30 juni 2011 @ 14:57:24 #37
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_98867410
Toen ik in bestelbusjes reed heb ik wel eens een bochtje iets te hard genomen waardoor al het eten (salades/vlees) achter door de bus vloog. Kon alles van de muur afschrapen. :')

Ik moet nu ook denken aan een vriend van me, die werkte als zo'n Debitel-verkoper in een telefoonwinkel. Onder dat bureau heb je zo'n knopje waarop je kan drukken als er een overval is, dan wordt ongemerkt de politie gewaarschuwd die meteen uitrukt. Stond hij een beetje op een rustig middagje te trommelen en tikken met z'n vingers overal op, had hij blijkbaar dat alarm geactiveerd. :')

Vijf minuten later twee politiewagens met sirenes voor de deur. Woops. :')
Gourmetten of steengrillen?
pi_98867728
door een deur gereden :')
There are only 151 Pokémon.
  donderdag 30 juni 2011 @ 15:06:46 #39
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_98867757
Op een extern kantoor waar ik werkte samen met een aantal van mijn 'eigen' collega's hadden we training van een gigantisch lekkere vrouw. Strak figuur, lekker kontje. Vanzelfsprekend waren de opmerkingen tussen de mannen over haar legio en nogal puberaal (A).
Op een dag was ik via Office Communicator met een collega aan het lullen over haar. Ik zei dat degene die de training het beste afrondde wel een lapdance van haar verdiende. Een minuut later zag ik dat toen ik dat stuurde een persoon van de klant waarbij we werkten mij net een berichtje had gestuurd en ik het verhaal over de lapdance naar hem gestuurd had :@

Hij heeft er niks over gezegd, dus of hij vergaf me die ene fout, of hij vond het net zo'n lekker ding ;)
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_98867909
Aanbiedingsprijzen te vroeg in de winkel hangen, waardoor er bij de kassa ineens allemaal boze mensen stonden die te veel betaald hadden :').
pi_98876399
-weg-

[ Bericht 97% gewijzigd door kanovinnie op 01-07-2011 05:59:43 ]
  Moderator donderdag 30 juni 2011 @ 19:03:14 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_98876541
Nog in het DOS tijdperk: wat bestanden willen weggooien en per ongeluk in de C:\ del *.* intypen :')
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_98876549
Mijn hand zo goed als doorboord toen ik een veel te vol geladen aanhanger (laadvermogen <750kg, was denk ik zo rond de 2000kg) probeerde aan te koppelen aan de bus van m'n baas, op een hellinkje. De bus had ook flinke schade, de lading niet (oud ijzer) :')

Dat was redelijk dom.
pi_98877216
quote:
99s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:03 schreef Karina het volgende:
Nog in het DOS tijdperk: wat bestanden willen weggooien en per ongeluk in de C:\ del *.* intypen :')
Tja, vrouwen achter dos is heel veel geklos :{w
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:49:33 #45
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98886365
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 13:59 schreef Zieke_Geest het volgende:
Mijn grootste fout(en) op werk waren toch wel de verkeerde lui vertrouwen, en good ol' te laat komen :') (moet toch ff goed nadenken over ekte blunders)
Hoezo de verkeerde lui vertrouwen dan?
Krekker is de bom!
pi_98886636
Men was bezig vloertegeltjes te lijmen in 1 van de kubuswoningen in R'dam.
Ik moest met een collega daar issoleren.
Uiteraard loop ik daar met een slaperige kop rond, en ik schop zo een pot lijm omver die op de vloer stond. Met geen mogelijkheid schoon te maken. :')
Life is Music
  Trouwste user 2022 donderdag 30 juni 2011 @ 23:01:57 #47
7889 tong80
Spleenheup
pi_98887165
Tijdens vakantiewerk in een magazijn zei ik tegen een treuselaar die er niks van bakte :

'Loop eens door kuthoer.'

Bleek de nieuwe bedrijfsleider te zijn die een dagje anoniem meeliep.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_98887297
Bij mijn bijbaantje in een drogist een duur cadeau voor de klant inpakken, klant gaat weer weg en een kwartier later kijk ik schaapachtig naar de kassa, zie ik dat die klant nooit heeft afgerekend...
Voortaan reken ik altijd EERST af...:(
pi_98887341
Denken dat ik vrij heb (door eigen fout) en een dagje weg gaan zonder telefoon mee.. (werk in een winkel)

En vervolgens niet durven te bellen dus maar een excuus smsje gestuurd..

Hij was booooooooos..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:11:26 #50
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_98887798
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:01 schreef tong80 het volgende:
Tijdens vakantiewerk in een magazijn zei ik tegen een treuselaar die er niks van bakte :

'Loop eens door kuthoer.'

Bleek de nieuwe bedrijfsleider te zijn die een dagje anoniem meeliep.

:P
_O-

Zo heb ik eens tegen de nieuwe baas gezegd 'hou jij je bek' toen hij me ergens op aansprak. Ik had hem nog nooit gezien en dacht dat hij zo'n wijsneusje was die grappig wilde doen. Gelukkig kon hij er wel om lachen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')