abonnement Unibet Coolblue
pi_98887864
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 10:37 schreef MissVanity het volgende:
Arbeidsinspectie bellen. Veel dingen klopte er niet in het gebouw waar ik werkte.
Bedrijf kreeg een lange brief van de arbeidinspectie met alle dingen die ze moesten aanpassen.
Dit heeft het bedrijf veel geld gekost. Ze konden me niet ontslaan vanwege een vast contract. Toen gingen ze me pesten. Ik werk er nu dus niet meer... :P
Hoe wisten ze dat jij het was?
  donderdag 30 juni 2011 @ 23:29:58 #52
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_98888827
Tegen een Duitser in het Japans zeggen dat de deur van z'n vrachtwagen nog open stond, op het moment dat ie weg wilde rijden. Hij had het gelukkig zelf ook door.
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_98890920
stomste wat ik ooit gedaan heb is met een duffe kop (ik werd ook nog eens voor een half uur onderbroken voor een gesprek >_<) proberen bij een vliegtuig het lagerhuis los te drukken terwijl deze aan de andere kant nog vast zat met 3 bouten.... uiteindelijk kwam ik daar wel achter maar het lagerhuis was al door gebroken. :(
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:36:54 #54
13042 KreKkeR
Waddap homie
pi_98891832
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 00:11 schreef Megakroelbeestje het volgende:
stomste wat ik ooit gedaan heb is met een duffe kop (ik werd ook nog eens voor een half uur onderbroken voor een gesprek >_<) proberen bij een vliegtuig het lagerhuis los te drukken terwijl deze aan de andere kant nog vast zat met 3 bouten.... uiteindelijk kwam ik daar wel achter maar het lagerhuis was al door gebroken. :(
Wat voor werk doe je dan?
Krekker is de bom!
pi_98892223
Verwarming niet uitzetten na sluitingstijd

Werd de manager om 2 uur 's nachts uit bed gebeld dat het alarm was afgegaan en moest gaan kijken.
Foutje
Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?
pi_98895069
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:03 schreef Dreamyheadz het volgende:
Bij mijn bijbaantje in een drogist een duur cadeau voor de klant inpakken, klant gaat weer weg en een kwartier later kijk ik schaapachtig naar de kassa, zie ik dat die klant nooit heeft afgerekend...
Voortaan reken ik altijd EERST af...:(
En die klant ook niks zeggen hè. :r Doe je je username iig eer aan. :+
I hope you can see this because I'm doing it as hard as I can.
pi_98896230
Ik heb een tijdje in Italië gewoond en daar had ik op een gegeven moment een nieuwe baan. Na een week was er een overleg waar ook de directeur bij zat. Tijdens het overleg vertelde de directeur hoe we bepaalde dingen gingen aanpakken. Mijn inziens kon het wat eenvoudiger dus dat opperde ik. De directeur keek mij aan met een paar ijzige ogen, doodse stilte in de ruimte. Dat moment duurde echt heul lang :D Hij zei niets en ging door met zijn verhaal.

Achteraf bleek dat bij dat bedrijf zijn wil wet was en hij diende geen tegenspraak. Vanaf die dag was de relatie tussen hem en mij matig :') Hij heeft zelfs een keer gezegd:

quote:
Nederlanders zijn niet te vertrouwen, jij bent ook een Nederlander
:')
  vrijdag 1 juli 2011 @ 08:44:16 #58
201197 kabelhaspel
Keep on rollin'!
pi_98896253
Na mn eerste dag als vakkenvullert op oproepbasis per ongeluk op het rooster vd kassamedewerkers kijken en vervolgens 3 weken niet komen opdagen. Daarna gebeld waar ik eigenlijk al die tijd was geweest.

Sindsdien me nooit meer vergist (ik was 15 overigens).

:')

In mn latere carriere _O- nog wel eens zakelijk voor 2000 euro aan netwerkkaartjes besteld waarbij de klant nadrukkelijk had gezegd 'MET PXE boot'! Uiteindelijk 280 netwerkkaartjes zonder PXE boot besteld en ontvangen.

:')
Goed verhaal. Lekker kort.
pi_98896752
dubbel klikken _O-
  Moderator vrijdag 1 juli 2011 @ 09:42:31 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_98897222
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 19:21 schreef Teufelsritt het volgende:

[..]

Tja, vrouwen achter dos is heel veel geklos :{w
}:| Windows gaf me later meer problemen, ik was altijd mijn bestanden kwijt in het begin (dat gedoe met die mapjes).
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 1 juli 2011 @ 10:12:50 #61
249756 Symphonic
Look o Look
pi_98898382
- Als buschauffeur een hele dag lijn 5 moeten rijden en het laatste ritje lijn 2, en halverwege de route de verkeerde weg in slaan.
Geen passagier die er iets van gezegd heeft

- Lokaal reservering intypen en ipv G. Kostelijk G. Kotslelijk intypen
Juin uit Eigen Tuin!
pi_98900332
Denken dat ik woensdag moest werken en dinsdag uit kon slapen. Werd ik dinsdagochtend wakker gebeld: 'waar ben je?'

En vergeten vrij te vragen voor een week naar Rome, toch gegaan :')
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:01:30 #63
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_98900367
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 juli 2011 10:12 schreef Symphonic het volgende:
- Als buschauffeur een hele dag lijn 5 moeten rijden en het laatste ritje lijn 2, en halverwege de route de verkeerde weg in slaan.
Geen passagier die er iets van gezegd heeft

- Lokaal reservering intypen en ipv G. Kostelijk G. Kotslelijk intypen
_O-
Sometimes you see knopjes
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:05:54 #64
265048 banapples
Appelig banaantje
pi_98900533
Mijn baas heeft gelukkig ook een keer een foutje gemaakt. Hij had mijn werk gecontroleerd en werd gigantisch boos omdat alles te klein was en het nooit sterk genoeg kon zijn.
Ik vroeg of het heel toevallig allemaal een factor 2,54 te klein was. Het was even stil en toen ging zijn gezicht van :( langzaam naar :@ . Hij bedacht zich dat alles in inches was en niet in millimeters.
Sometimes you see knopjes
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:07:32 #65
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_98900615
Op mijn stage in Italië zonder beschermend pak (lees: In zwembroek en bloot bovenlijf) bestrijdingsmiddelen gaan mixen en spuiten in een bloemenkas. Resultaat: Zere keel, zere ogen, brandwonden op m'n been. M'n collega's hier in Nederland beweren nu ook dat ik onvruchtbaar ben maar ik weet zeker dat ze een grap maken.
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
pi_98901114
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 09:52 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Een testbetaling op productie laten uitvoeren. Gevolg: 300 miljoen euro afgeschreven en paniek.
De systeemtijd op productie een maand in de toekomst gezet. Het productiesysteem berekent periodiek (alle klanten verdeeld over 1 maand) uitstaande rente, boekt bij en af en stuurt de klant daarvan een overzicht.

Nawerk op productie: 1 jaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  vrijdag 1 juli 2011 @ 11:40:35 #67
342898 MissVanity
Wijkt af van het onderwerp
pi_98901948
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 23:12 schreef TeringHenkie het volgende:

[..]

Hoe wisten ze dat jij het was?
Omdat ik eerst intern probeerde een oplossing te zoeken.
Op dinsdag 20 september 2011 14:48 schreef Daywalk3r het volgende:
Ik werk bij MissVanity en neem wel eens een onderwerp mee.
Ik bedoel, zij wijkt er toch vanaf.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')