Boh. Mijn berichtje komt niet aanquote:
Maar Ez is niet in het algemeen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik, en denk ook niet dat Ez er misbruik van zal maken, maar in het algemeen is het niet zo slim
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moeten wij dan geen seks hebben ofzo?
Hij durft niet schat. Wedden dat hij het de 9e ook niet durft?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag!
Ik dwing hem, ik moet toch eens aan mijn trekken komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij durft niet schat. Wedden dat hij het de 9e ook niet durft?
Dat is waar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Ez is niet in het algemeen!
Ez is Ez
Is Noorwegen voor of na de meet?quote:
Okok. grgr.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Ezechielk het volgende:
Gaarne een TT change in: "Waar Ez heilig verklaard is."
Goddelijk wezen jijquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Ezechielk het volgende:
Gaarne een TT change in: "Waar Ez heilig verklaard is."
quote:
MyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyr! Kijk even.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dwing hem, ik moet toch eens aan mijn trekken komen
Trouwens, Myr, heb je voor mij een plek waar ik mijn werkkleding veilig neer kan leggen ivm dronken mensen die mijn McSloeberpakje leuk vinden
Verdomme ik heb geen screenquote:
Wut?quote:
Tuurlijk moppie, die kunnen we wel apart leggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
MyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyr! Kijk even.
Dus nog meer dan een maand droog?quote:
HIHI beurt!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef smegmanus het volgende:
Mijn auto weggebracht voor een beurt, zodat we succesvol aan zullen komen enzo.
Ow ok ik schrok al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
De TT.Samzz.
Huppelmuts. Ez werd boos. Dus. Euhm.
Ik niet.
Want. Jij en ik.
Ik kan het ook aantrekken en achter de BBQ gaan staanquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk moppie, die kunnen we wel apart leggen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
Stop eens met bellen mens ik probeer je te vertellen dat ik ga BBQen met autisten.
Ken jij mijn hamburgers omtoveren tot een bigmac dan? Een bigtasty met bacon mag ook?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het ook aantrekken en achter de BBQ gaan staan
[..]
Ik moest lachen
Ja, en daarvoor komt het er ook niet van... dus maak er maar 2 maanden vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus nog meer dan een maand droog?
Arme jij
Niet de goede saus voor, een QP zou ik dan wel weer aankunnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ken jij mijn hamburgers omtoveren tot een bigmac dan? Een bigtasty met bacon mag ook?![]()
Das niet om te lachen hier hangt alles vanaf he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het ook aantrekken en achter de BBQ gaan staan
[..]
Ik moest lachen
alles?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Das niet om te lachen hier hangt alles vanaf he.
Die had ik gisteren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet de goede saus voor, een QP zou ik dan wel weer aankunnen
En een mqchicken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet de goede saus voor, een QP zou ik dan wel weer aankunnen
De 9e komt alles goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor komt het er ook niet van... dus maak er maar 2 maanden van
Of ik kom of niet.quote:
Waar HuppelEz heilig verklaard is!!quote:
Jullie zijn 1?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar HuppelEz heilig verklaard is!!
Nou dat nog net niet!quote:
Ja dat jij eng bent wist ik alquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet!
We zijn wel heel eng!
Je wil mequote:
Alles.quote:
Wat ga je vertellen? Ga je alleen zeggen dat wij 3en (faye, ik en jij) een bbq gaan doen, of wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ik kom of niet.
Ze kan ook nog gewoon nog nee zeggen he.
So truequote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat ga je vertellen? Ga je alleen zeggen dat wij 3en (faye, ik en jij) een bbq gaan doen, of wat?
Ik ben daar dol op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook nog wel te fixen, maar dan moet ik wel aan die ei saus komen
Tettenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben zaterdagnacht weer dronken geweest
[ afbeelding ]
Kan de tt nog een keer veranderd worden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook nog wel te fixen, maar dan moet ik wel aan die ei saus komen
Vooral die chick onder jou.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan komen omdat mijn telefoon uit staat of omdat Huppel niet het goede nummer heeft gegevenquote:
Helaas zegt iequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb haar helaas moeten schenken diezelfde nacht!
Heel goed, ik zag haar al met soppende poes naar je lichaam kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb haar helaas moeten schenken diezelfde nacht!
Ik heb immers ook een goddelijk lichaam uiteraardquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed, ik zag haar al met soppende poes naar je lichaam kijken.
Deceptie weerquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan komen omdat mijn telefoon uit staat of omdat Huppel niet het goede nummer heeft gegeven
Ziet er charmant uit Monoquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Links. Binnenkort beide tegelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens die blonde of die chick die omhoog kijkt?
Sorry!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan komen omdat mijn telefoon uit staat of omdat Huppel niet het goede nummer heeft gegeven
Stuur die eens door, met dat haar lijkt ze op Gerrie.quote:
Rechtermuisknop --> save asquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur die eens door, met dat haar lijkt ze op Gerrie.
Dat eerste ga ik zo regelen. Voor dat laatste moet je bij Huppel zijn.quote:
Niet op die manier.quote:
Is je nummer veranderdtdtdtdtdtd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat eerste ga ik zo regelen. Voor dat laatste moet je bij Huppel zijn.
Wij gaan het zo merken!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat eerste ga ik zo regelen. Voor dat laatste moet je bij Huppel zijn.
Nee, is niet veranderdquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Is je nummer veranderdtdtdtdtdtd?
Zo nee dan heeft hij het goede nummer
Dan heeft hij het goede nummer!quote:
messenger?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft hij het goede nummer!
Sorry!
Normaal geef ik geen nummers door maar Ez
Ik ga er niet vanuit dat ik nu een stalker heb, dus het is okequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan heeft hij het goede nummer!
Sorry!
Normaal geef ik geen nummers door maar Ez
Had liever gehad dat je bier aan het brouwen wasquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:46 schreef Monopoly het volgende:
hallo. Ik ben een luek topic aan het brouwen
Nee zo is hij niet!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat ik nu een stalker heb, dus het is oke
Ik vraag hoogstens om pics van je tieten, erger zal het niet worden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ga er niet vanuit dat ik nu een stalker heb, dus het is oke
Hihiquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag hoogstens om pics van je tieten, erger zal het niet worden.
standaard reactiequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik vraag hoogstens om pics van je tieten, erger zal het niet worden.
Klopt.quote:
Ik geef ze gratis door aan Ezquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Royco1 het volgende:
Zit daar nog een beetje handel in?
Nummers van leuke foksters verkopen
maar wel een goedequote:
Veel plezier!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
Kolere, WA doet wel heel lang over initialiseren
Oh, hij is er
Ohquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik geef ze gratis door aan Ez![]()
Weiig winst voor mij
Ik heb er een hoop, in welke heb je interesse?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:51 schreef Royco1 het volgende:
Zit daar nog een beetje handel in?
Nummers van leuke foksters verkopen
wa?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:52 schreef Samzz het volgende:
Kolere, WA doet wel heel lang over initialiseren
Oh, hij is er
duh.. alles met tietuhquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb er een hoop, in welke heb je interesse?
DWquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
quote:
Geen interesse.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:53 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het merendeel is vrouwelijk...quote:
good busyquote:
Ik weiger naast kakkerlakken te slapen!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Vrouw
# Myraela
# Carooltje79
# Samzz
# Gewoonfaye
# Huppelmuts
# Bellatrix (Toch?)
Man
# Smegmanus
# Monopoly
# sinterklaaskapoentje
# Melting
# Jofunu-Kun
# ValHallen
# Mr-green
# Naatje_1
# Ezechielk
# Snuf.
# Lama443
# Watertornado
# Royco1
# Heloef
# Rulerofdeath
# Phpmystyle
Hmmmmmmmmmmmm....
nogal een sausage festquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Vrouw
# Myraela
# Carooltje79
# Samzz
# Gewoonfaye
# Huppelmuts
# Bellatrix (Toch?)
Man
# Smegmanus
# Monopoly
# sinterklaaskapoentje
# Melting
# Jofunu-Kun
# ValHallen
# Mr-green
# Naatje_1
# Ezechielk
# Snuf.
# Lama443
# Watertornado
# Royco1
# Heloef
# Rulerofdeath
# Phpmystyle
Hmmmmmmmmmmmm....
Ik ben vrouw genoeg voor tienquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:00 schreef gewoonfaye het volgende:
Vrouw
# Myraela
# Carooltje79
# Samzz
# Gewoonfaye
# Huppelmuts
# Bellatrix (Toch?)
Man
# Smegmanus
# Monopoly
# sinterklaaskapoentje
# Melting
# Jofunu-Kun
# ValHallen
# Mr-green
# Naatje_1
# Ezechielk
# Snuf.
# Lama443
# Watertornado
# Royco1
# Heloef
# Rulerofdeath
# Phpmystyle
Hmmmmmmmmmmmm....
Goed plan!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:03 schreef Ezechielk het volgende:
Ik slaap tussen Samzz en Huppelmuts in, en Faye mag mijn deken zijn.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Jongens streep mij maar weg.
Had beter kunnen liegen.
Nee!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Had beter kunnen liegen.
Wat heb je gezegd?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Had beter kunnen liegen.
Voor Heloef wil ik die uitzondering wel maken. Ik wil best wel je moeder bellen of iets. Oud en wijs dat ik ben (quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:16 schreef naatje_1 het volgende:
Kan Myra je moeder trouwens niet overhalen? Wat is zegmaar de reden dat je niet mag?
Dat zuigtquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:13 schreef heloef het volgende:
Had beter kunnen liegen.
Ik wil wel een bewijs van goed gedrag sturen als dat helpt?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Nou jongens ze mijmert nu ik weet het niet, ik weet het niet. Dus er is hoop.
Nou ja hoop ze wil vooral dat ik Faye en Naat hierheen haal.
Nu vooral door blijven zeuren, niet de kans geven om het uit te stellen, want als ze de keuze uitstelt word het een nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:20 schreef heloef het volgende:
Nou jongens ze mijmert nu ik weet het niet, ik weet het niet. Dus er is hoop.
Nou ja hoop ze wil vooral dat ik Faye en Naat hierheen haal.
Mot je een tik pop je bolle oge ofzoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn hersenspinsels: een oudere persoon (huppel of melting ofzo), die met mij en faye richting heloef rijdt, vervolgens doet deze zich voor als de moeder/vader van mij
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef naatje_1 het volgende:
Mijn hersenspinsels: een oudere persoon (huppel of melting ofzo), die met mij en faye richting heloef rijdt, vervolgens doet deze zich voor als de moeder/vader van mij
Ze mag mij wel bellen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar lekker chagrijnig doen en zeggen dat ze me niet vertrouwt wekt vast schuld gevoel op.
no offence, maar je hebt een koter...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mot je een tik pop je bolle oge ofzo
Taalfaal!!quote:
Ja, ik heb melting er ook maar bij gezet, ik wilde eerst alleen huppel neerzetten, maar dat leek me bij nader inzien geen goed ideequote:
Och, iedere vrouw heeft twee tieten. Wij tellen dubbelquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
Te veel mannen, te weinig vrouwen -> Broflatie
Mijn koterquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
no offence, maar je hebt een koter...
Hihi driedubbel zelfsquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, iedere vrouw heeft twee tieten. Wij tellen dubbel
Neequote:
Kleuters van 7 maken ook nog steeds die immens grote grammaticale fout, dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
Ik moest toch even een goed gesprek met haar hebben, want als ik zie wat andere mensen die nog jonger zijn dan ik mogen. Dan wordt ik gewoon behandeld als een kleuter van 7.
kan me er wel iets bij voorstellen als je verteld hebt over huppel en samzz..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
Ik moest toch even een goed gesprek met haar hebben, want als ik zie wat andere mensen die nog jonger zijn dan ik mogen. Dan wordt ik gewoon behandeld als een kleuter van 7.
Nou jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen als je verteld hebt over huppel en samzz..
beetje ouder begint dan al te gillen
niet zo hard happen he.. als je wat minder tandjes gebruikt ben je veel lieverquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou jaIk ben hartstikke verantwoordelijk.
Dat heb ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen als je verteld hebt over huppel en samzz..
beetje ouder begint dan al te gillen
Ik ben altijd lief, met of zonder tandenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef clevy het volgende:
[..]
niet zo hard happen he.. als je wat minder tandjes gebruikt ben je veel liever
ja schatquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, met of zonder tanden
En ik wilde nog wel mijn feyenoord pyama aan doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger naast kakkerlakken te slapen!!
... de hoop gewoon opgegeven...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
Sinds ik naar de hogeschool ging mag ik alles van mijn ouders, nachten doorhalen in de stad, treinen waar ik maar heen wil, ze doen nooit meer moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |