Daarom zeg ik, red je makkelijk.quote:
Ik heb geen microfoonquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DM je skype dan door, dan voegen wij je toe.
Je komt maar, geen problemen mee.quote:
je kunt steeds minder hebben he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een halve liter bier op en de mannen zeggen dat ik nu al dronken ben
Wikipediaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
Wie kan Huppel even uitleggen wie John Demjanjuk is?
Jij mot gewoon je bek houwuh voor je een tik op je bolle oge krijgt !quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt steeds minder hebben he.
De 9e hoef je er alleen maar aan te ruiken om zat te worden
quote:
Maar dan mag Naatje alleen komen als er 20 negers komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dat Dhaha alleen mag komen als hij Naatje_1 kontvingert voor geld
1 bierpoepje van mij en ze ligt K.O voor de hele avond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 bierpoepje van mij en ze ligt K.O voor de hele avond.
Minpunt: geen geknor
Kom danquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mot gewoon je bek houwuh voor je een tik op je bolle oge krijgt !
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, helemaal niet aan gedacht om laatst de knor op te nemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 bierpoepje van mij en ze ligt K.O voor de hele avond.
Minpunt: geen geknor
Dat is niet mij verdedigenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, helemaal niet aan gedacht om laatst de knor op te nemen
Bring it on bitchquote:
Ligt eraan hoeveel geld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dat Dhaha alleen mag komen als hij Naatje_1 kontvingert voor geld
Just say when and wherequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet mij verdedigen
[..]
[..]
Bring it on bitch
9 juli, Rotterdam!!quote:
Je nummer DM'en mag ook hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
Jullie mogen over anderhalve week genieten van mijn zoetgevooisde stem
Nu moet ik even die Krokodil filmpjes kijken
Ik heb haar nummer!!quote:
Ik ga een nachtje door, dus ik blijf daar minstens tot de eerste trein in de ochtend, maar ga niet slapen. Faye die blijft dan dus ook tot de volgende ochtend, of die daar gaat slapen, weet ik/weten we nog niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie al wat jullie doen, Faye. Laatste trein of slapen?
He, ik deel wel mee in de winst hequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer!!
Wat biedt je?
Dan wijzig ik het wachtwoord van je e-mail weer terug.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer!!
Wat biedt je?
Oh zeker welquote:
Jongen ik ben dood zonder mn mail!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan wijzig ik het wachtwoord van je e-mail weer terug.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
De winst is een trio met sowieso Ez
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen ik ben dood zonder mn mail!!
Ik hou van jequote:
Goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
De winst is een trio met sowieso Ez
Heb jij geen WA op je telefoon?quote:
He owns me!!quote:
en al zijn kloons en browsers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He owns me!!
Nee echt, die man heeft al mijn wachtwoorden, mijn mail is een @ezechielk.nl adres enz.
Hij zegt spring en ik vraag hoe hoog, van welke brug/flat in welke rivier/sloot
Maar toch hou ik van hem
Daar hou ik ook vanquote:
Handig om al je gegevens in de handen van 1 persoon te leggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He owns me!!
Nee echt, die man heeft al mijn wachtwoorden, mijn mail is een @ezechielk.nl adres enz.
Hij zegt spring en ik vraag hoe hoog, van welke brug/flat in welke rivier/sloot
Maar toch hou ik van hem
Ik vertrouw Ez met mijn leven!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig om al je gegevens in de handen van 1 persoon te leggen.
Weet ik, en denk ook niet dat Ez er misbruik van zal maken, maar in het algemeen is het niet zo slimquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vertrouw Ez met mijn leven!!
En dat van mijn zoon!!
Oneluv!!
Sukkel!!quote:
Boh. Mijn berichtje komt niet aanquote:
Maar Ez is niet in het algemeen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik, en denk ook niet dat Ez er misbruik van zal maken, maar in het algemeen is het niet zo slim
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moeten wij dan geen seks hebben ofzo?
Hij durft niet schat. Wedden dat hij het de 9e ook niet durft?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag!
Ik dwing hem, ik moet toch eens aan mijn trekken komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij durft niet schat. Wedden dat hij het de 9e ook niet durft?
Dat is waar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Ez is niet in het algemeen!
Ez is Ez
Is Noorwegen voor of na de meet?quote:
Okok. grgr.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Ezechielk het volgende:
Gaarne een TT change in: "Waar Ez heilig verklaard is."
Goddelijk wezen jijquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Ezechielk het volgende:
Gaarne een TT change in: "Waar Ez heilig verklaard is."
quote:
MyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyr! Kijk even.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dwing hem, ik moet toch eens aan mijn trekken komen
Trouwens, Myr, heb je voor mij een plek waar ik mijn werkkleding veilig neer kan leggen ivm dronken mensen die mijn McSloeberpakje leuk vinden
Verdomme ik heb geen screenquote:
Wut?quote:
Tuurlijk moppie, die kunnen we wel apart leggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
MyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyr! Kijk even.
Dus nog meer dan een maand droog?quote:
HIHI beurt!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef smegmanus het volgende:
Mijn auto weggebracht voor een beurt, zodat we succesvol aan zullen komen enzo.
Ow ok ik schrok al.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
De TT.Samzz.
Huppelmuts. Ez werd boos. Dus. Euhm.
Ik niet.
Want. Jij en ik.
Ik kan het ook aantrekken en achter de BBQ gaan staanquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Tuurlijk moppie, die kunnen we wel apart leggen.
Ik moest lachenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef heloef het volgende:
Stop eens met bellen mens ik probeer je te vertellen dat ik ga BBQen met autisten.
Ken jij mijn hamburgers omtoveren tot een bigmac dan? Een bigtasty met bacon mag ook?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het ook aantrekken en achter de BBQ gaan staan
[..]
Ik moest lachen
Ja, en daarvoor komt het er ook niet van... dus maak er maar 2 maanden vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dus nog meer dan een maand droog?
Arme jij
Niet de goede saus voor, een QP zou ik dan wel weer aankunnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ken jij mijn hamburgers omtoveren tot een bigmac dan? Een bigtasty met bacon mag ook?![]()
Das niet om te lachen hier hangt alles vanaf he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:27 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik kan het ook aantrekken en achter de BBQ gaan staan
[..]
Ik moest lachen
alles?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Das niet om te lachen hier hangt alles vanaf he.
Die had ik gisteren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet de goede saus voor, een QP zou ik dan wel weer aankunnen
En een mqchicken?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Niet de goede saus voor, een QP zou ik dan wel weer aankunnen
De 9e komt alles goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:28 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ja, en daarvoor komt het er ook niet van... dus maak er maar 2 maanden van
Of ik kom of niet.quote:
Waar HuppelEz heilig verklaard is!!quote:
Jullie zijn 1?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Waar HuppelEz heilig verklaard is!!
Nou dat nog net niet!quote:
Ja dat jij eng bent wist ik alquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nou dat nog net niet!
We zijn wel heel eng!
Je wil mequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |