Ik neem ook nog drank en salade mee, naats inbreng is inderdaadquote:
Op alles voorbereid, jijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb er nog wel een paar liggen voor die gelegenheid!
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Achjoh, gaan wij met zijn 2en buiten zitten tot de we de eerste trein kunnen pakken
Dat is correct, en tevens juist!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik spreek momenteel met Mono. En Hups ook trouwens.
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en ik drink een pilsje voor het slapen gaan.
En hups is zooooooooooo blij en trotsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik spreek momenteel met Mono. En Hups ook trouwens.
DM je skype dan door, dan voegen wij je toe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal Mono?Ik wil ook
!
Ik heb ook het rare gevoel dat Ez en mijn kind beiden veilig thuis moeten komen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Continu.
Verders: doorhalen is tof maar ik moet nog wel 2,5 uur terugrijden en met meerdere mensen dus die combi lijkt me niet dapper. Of ben ik nu raar?
Doe het niet Samzz, ik heb 1 keer met ze op skype gezeten en toen ging mijn laptop doodquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DM je skype dan door, dan voegen wij je toe.
We hebben je net toegevoegdquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe het niet Samzz, ik heb 1 keer met ze op skype gezeten en toen ging mijn laptop dood
Jammerquote:
Ik wil wel slapen, moet de dag erna alleen om 16.00 werkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie al wat jullie doen, Faye. Laatste trein of slapen?
Dat red je makkelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen, moet de dag erna alleen om 16.00 werken
HAHA!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil ook wel graag een paar uurtjes slaap pakken.
Ben wel vroeg al weg, 11 uur moet ik weer aan de arbeid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |