Neehoor, ik vind alles best. Ik weet ook niet wat de rest haalt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nog voorkeur voor wat ik moe thalen aan vleesch?
ik snap nietquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik moet elke keer bij een nieuw topic lachen om die HuppelEz![]()
Geeft nietquote:
Er blijven er nu al teveel slapenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit het met blijven slapen Myraela? Of is het idee dat iedereen oprot om 12 uurin dat geval zou ik het starten om 15:00 ofzo
Er blijven er nu echt al teveel slapen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Hoe zit het met blijven slapen Myraela? Of is het idee dat iedereen oprot om 12 uurin dat geval zou ik het starten om 15:00 ofzo
Wij zijn er al heel vroeg.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er blijven er nu echt al teveel slapen.Ik heb gewoon geen ruimte meer. Dus of je moet bij een mede Rotterdammer slapen of een laatste trein terug. En het begint rond een uur of 4, maar mensen mogen ook eerder komen.
Is het ook mogelijk dat het feestje tot in de vroege uurtjes duurt en je gokt op de eerste trein?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
Er blijven er nu echt al teveel slapen.Ik heb gewoon geen ruimte meer. Dus of je moet bij een mede Rotterdammer slapen of een laatste trein terug. En het begint rond een uur of 4, maar mensen mogen ook eerder komen.
Kan je altijd doen, ik schop sowieso niemand mijn huis uit om een bepaalde tijd of iets, maar plaats om er echt te slapen is er niet meer, dus dan zou je moeten doorhalen. En uit respect voor de mensen die wel willen slapen kan je dan ook alleen buiten zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat het feestje tot in de vroege uurtjes duurt en je gokt op de eerste trein?
Ik heb echt minimaal 4 uurtjes slaap nodig zodat ik weer veilig terug kan rijden hoor!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Is het ook mogelijk dat het feestje tot in de vroege uurtjes duurt en je gokt op de eerste trein?
Hmm dan ga ik even kijken of er nog Rotterdammers met slaapplaatsen zijn want de laatste trein terug is ook weer zoiets..quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je altijd doen, ik schop sowieso niemand mijn huis uit om een bepaalde tijd of iets, maar plaats om er echt te slapen is er niet meer, dus dan zou je moeten doorhalen. En uit respect voor de mensen die wel willen slapen kan je dan ook alleen buiten zitten.
Dus nouja, mensen moeten zelf weten wat ze doen, maar ik moet nu echt nee gaan zeggen tegen slapers.
Om vijf uur 's ochtends gaat de eerste treinquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hmm dan ga ik even kijken of er nog Rotterdammers met slaapplaatsen zijn want de laatste trein terug is ook weer zoiets..
5 uur kan ik ook wel, met het nachtnet. Van Rotterdam naar Utrecht reizen duurt dan wel 2 uur maargoedquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om vijf uur 's ochtends gaat de eerste treinGrapje, om zes uur.
Zie: http://ns.nl/reisplanner-v2/index.shtml
Oh, dat zou kunnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
5 uur kan ik ook wel, met het nachtnet. Van Rotterdam naar Utrecht reizen duurt dan wel 2 uur maargoed
heb je een tuin?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan je altijd doen, ik schop sowieso niemand mijn huis uit om een bepaalde tijd of iets, maar plaats om er echt te slapen is er niet meer, dus dan zou je moeten doorhalen. En uit respect voor de mensen die wel willen slapen kan je dan ook alleen buiten zitten.
Dus nouja, mensen moeten zelf weten wat ze doen, maar ik moet nu echt nee gaan zeggen tegen slapers.
Is al eens besproken, geen optie volgens mijquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je een tuin?
zetten we een tent op
Nee we doen een BBQ met 25 man op een balkonnetjequote:Op woensdag 29 juni 2011 17:04 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
heb je een tuin?
zetten we een tent op
Lekker knusquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee we doen een BBQ met 25 man op een balkonnetje
Ik wilde toch wel wachten met de orgie tot NA het eten!quote:
Orgie? Bah, seks is vies.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wilde toch wel wachten met de orgie tot NA het eten!
Even quotenquote:
http://zoeken.fok.nl/quote:
Geeft niks!quote:
oh was ook niet van plan te gaan slapenquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:02 schreef Myraela het volgende:
[..]
elk stuk grond waar een slaapmatje + slaapzakje kan liggen is bezetquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:08 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
elk stuk grond waar een slaapmatje + slaapzakje kan liggen is bezet?
Achjoh, gaan wij met zijn 2en buiten zitten tot de we de eerste trein kunnen pakkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
oh was ook niet van plan te gaan slapen
quote:
Ik houd jullie wel gezelschap tot ik in slaap vanquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Achjoh, gaan wij met zijn 2en buiten zitten tot de we de eerste trein kunnen pakken
Dat klinkt veelbelovendquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd jullie wel gezelschap tot ik in slaap van
dat wordt een wedstrijdje wakker houden danquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik houd jullie wel gezelschap tot ik in slaap van
Als ik eenmaal over m'n slaap heen ben, is dat simpel als watquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:12 schreef clevy het volgende:
[..]
dat wordt een wedstrijdje wakker houden dan
het is vast niet moeilijk om kleine meisjes giebelend wakker te laten zijnquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:14 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als ik eenmaal over m'n slaap heen ben, is dat simpel als wat
Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
het is vast niet moeilijk om kleine meisjes giebelend wakker te laten zijn
Ja en mijn stoma vast te houden natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Maar ik moet ook in bed liggen om smegmanus van enge dromen te redden.
Toen al?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
De vorige keer was ik na de meet toch ook wel moe hoor. Eerst liepen we rond 5 uur ofzo nog in Utrecht. Ik was toch blij toen ik om 7 uur mijn bedje inkroop.
Continu.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je te veel gegeten hebt in combinatie met het gevoel dat je 10 kilo zwaarder bent?
Nee, eerder verstandig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Continu.
Verders: doorhalen is tof maar ik moet nog wel 2,5 uur terugrijden en met meerdere mensen dus die combi lijkt me niet dapper. Of ben ik nu raar?
Nee. Niet raar. En je hoeft ook niet door te halenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Continu.
Verders: doorhalen is tof maar ik moet nog wel 2,5 uur terugrijden en met meerdere mensen dus die combi lijkt me niet dapper. Of ben ik nu raar?
Pfewquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Niet raar. En je hoeft ook niet door te halen
Dat is niet aan mij maar aan Myraelaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef Dhaha het volgende:
smegmanus vind jij het wel goed als ik op de meet kom?
Ja toch. Ik bedoel, duidelijkheid is essentieel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het ook fijn dat seks met Mono wel mag
ik vroeg alleen je meningquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij maar aan Myraela
Ja, absoluut! Dus, jij neemt de condooms mee?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch. Ik bedoel, duidelijkheid is essentieel.
Jazeker, ik heb er nog wel een paar liggen voor die gelegenheid!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Dus, jij neemt de condooms mee?
Ik neem ook nog drank en salade mee, naats inbreng is inderdaadquote:
Op alles voorbereid, jijquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Jazeker, ik heb er nog wel een paar liggen voor die gelegenheid!
Ik doe met je mee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Achjoh, gaan wij met zijn 2en buiten zitten tot de we de eerste trein kunnen pakken
Dat is correct, en tevens juist!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik spreek momenteel met Mono. En Hups ook trouwens.
Dat is een goed ideequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:33 schreef Ezechielk het volgende:
Oh, en ik drink een pilsje voor het slapen gaan.
En hups is zooooooooooo blij en trotsquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:32 schreef Ezechielk het volgende:
Ik spreek momenteel met Mono. En Hups ook trouwens.
DM je skype dan door, dan voegen wij je toe.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:35 schreef Samzz het volgende:
Waarom hebben jullie allemaal Mono?Ik wil ook
!
Ik heb ook het rare gevoel dat Ez en mijn kind beiden veilig thuis moeten komen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Continu.
Doe het niet Samzz, ik heb 1 keer met ze op skype gezeten en toen ging mijn laptop doodquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DM je skype dan door, dan voegen wij je toe.
We hebben je net toegevoegdquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doe het niet Samzz, ik heb 1 keer met ze op skype gezeten en toen ging mijn laptop dood
Jammerquote:
Ik wil wel slapen, moet de dag erna alleen om 16.00 werkenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie al wat jullie doen, Faye. Laatste trein of slapen?
Dat red je makkelijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:43 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik wil wel slapen, moet de dag erna alleen om 16.00 werken
HAHA!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:44 schreef Royco1 het volgende:
Ik wil ook wel graag een paar uurtjes slaap pakken.
Ben wel vroeg al weg, 11 uur moet ik weer aan de arbeid
Daarom zeg ik, red je makkelijk.quote:
Ik heb geen microfoonquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
DM je skype dan door, dan voegen wij je toe.
Je komt maar, geen problemen mee.quote:
je kunt steeds minder hebben he.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik heb een halve liter bier op en de mannen zeggen dat ik nu al dronken ben
Wikipediaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Ezechielk het volgende:
Wie kan Huppel even uitleggen wie John Demjanjuk is?
Jij mot gewoon je bek houwuh voor je een tik op je bolle oge krijgt !quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
je kunt steeds minder hebben he.
De 9e hoef je er alleen maar aan te ruiken om zat te worden
quote:
Maar dan mag Naatje alleen komen als er 20 negers komen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dat Dhaha alleen mag komen als hij Naatje_1 kontvingert voor geld
1 bierpoepje van mij en ze ligt K.O voor de hele avond.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 bierpoepje van mij en ze ligt K.O voor de hele avond.
Minpunt: geen geknor
Kom danquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jij mot gewoon je bek houwuh voor je een tik op je bolle oge krijgt !
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, helemaal niet aan gedacht om laatst de knor op te nemenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:51 schreef Monopoly het volgende:
[..]
1 bierpoepje van mij en ze ligt K.O voor de hele avond.
Minpunt: geen geknor
Dat is niet mij verdedigenquote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Verdomme, helemaal niet aan gedacht om laatst de knor op te nemen
Bring it on bitchquote:
Ligt eraan hoeveel geld.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:49 schreef Monopoly het volgende:
Ik vind dat Dhaha alleen mag komen als hij Naatje_1 kontvingert voor geld
Just say when and wherequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat is niet mij verdedigen
[..]
[..]
Bring it on bitch
9 juli, Rotterdam!!quote:
Je nummer DM'en mag ook hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:54 schreef Samzz het volgende:
Jullie mogen over anderhalve week genieten van mijn zoetgevooisde stem
Nu moet ik even die Krokodil filmpjes kijken
Ik heb haar nummer!!quote:
Ik ga een nachtje door, dus ik blijf daar minstens tot de eerste trein in de ochtend, maar ga niet slapen. Faye die blijft dan dus ook tot de volgende ochtend, of die daar gaat slapen, weet ik/weten we nog niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:39 schreef Myraela het volgende:
Weten jullie al wat jullie doen, Faye. Laatste trein of slapen?
He, ik deel wel mee in de winst hequote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer!!
Wat biedt je?
Dan wijzig ik het wachtwoord van je e-mail weer terug.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:57 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb haar nummer!!
Wat biedt je?
Oh zeker welquote:
Jongen ik ben dood zonder mn mail!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan wijzig ik het wachtwoord van je e-mail weer terug.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
De winst is een trio met sowieso Ez
quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Jongen ik ben dood zonder mn mail!!
Ik hou van jequote:
Goedquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh zeker wel![]()
De winst is een trio met sowieso Ez
Heb jij geen WA op je telefoon?quote:
He owns me!!quote:
en al zijn kloons en browsers.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He owns me!!
Nee echt, die man heeft al mijn wachtwoorden, mijn mail is een @ezechielk.nl adres enz.
Hij zegt spring en ik vraag hoe hoog, van welke brug/flat in welke rivier/sloot
Maar toch hou ik van hem
Daar hou ik ook vanquote:
Handig om al je gegevens in de handen van 1 persoon te leggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
He owns me!!
Nee echt, die man heeft al mijn wachtwoorden, mijn mail is een @ezechielk.nl adres enz.
Hij zegt spring en ik vraag hoe hoog, van welke brug/flat in welke rivier/sloot
Maar toch hou ik van hem
Ik vertrouw Ez met mijn leven!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:12 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Handig om al je gegevens in de handen van 1 persoon te leggen.
Weet ik, en denk ook niet dat Ez er misbruik van zal maken, maar in het algemeen is het niet zo slimquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik vertrouw Ez met mijn leven!!
En dat van mijn zoon!!
Oneluv!!
Sukkel!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |