Neequote:Op woensdag 29 juni 2011 19:24 schreef clevy het volgende:
[..]
het is vast niet moeilijk om kleine meisjes giebelend wakker te laten zijn
Ja en mijn stoma vast te houden natuurlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:12 schreef Myraela het volgende:
Maar ik moet ook in bed liggen om smegmanus van enge dromen te redden.
Toen al?quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:29 schreef Myraela het volgende:
De vorige keer was ik na de meet toch ook wel moe hoor. Eerst liepen we rond 5 uur ofzo nog in Utrecht. Ik was toch blij toen ik om 7 uur mijn bedje inkroop.
Continu.quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:57 schreef Samzz het volgende:
Hebben jullie dat ook wel eens, dat je te veel gegeten hebt in combinatie met het gevoel dat je 10 kilo zwaarder bent?
Nee, eerder verstandig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Continu.
Verders: doorhalen is tof maar ik moet nog wel 2,5 uur terugrijden en met meerdere mensen dus die combi lijkt me niet dapper. Of ben ik nu raar?
Nee. Niet raar. En je hoeft ook niet door te halenquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:10 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Continu.
Verders: doorhalen is tof maar ik moet nog wel 2,5 uur terugrijden en met meerdere mensen dus die combi lijkt me niet dapper. Of ben ik nu raar?
Pfewquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Niet raar. En je hoeft ook niet door te halen
Dat is niet aan mij maar aan Myraelaquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:12 schreef Dhaha het volgende:
smegmanus vind jij het wel goed als ik op de meet kom?
Ja toch. Ik bedoel, duidelijkheid is essentieel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Samzz het volgende:
Ik vind het ook fijn dat seks met Mono wel mag
ik vroeg alleen je meningquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:17 schreef smegmanus het volgende:
[..]
Dat is niet aan mij maar aan Myraela
Ja, absoluut! Dus, jij neemt de condooms mee?quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:20 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ja toch. Ik bedoel, duidelijkheid is essentieel.
Jazeker, ik heb er nog wel een paar liggen voor die gelegenheid!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, absoluut! Dus, jij neemt de condooms mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |