Boh. Mijn berichtje komt niet aanquote:
Maar Ez is niet in het algemeen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Weet ik, en denk ook niet dat Ez er misbruik van zal maken, maar in het algemeen is het niet zo slim
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag!quote:Op woensdag 29 juni 2011 21:38 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Moeten wij dan geen seks hebben ofzo?
Hij durft niet schat. Wedden dat hij het de 9e ook niet durft?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Nog steeds geen antwoord op mijn vraag!
Ik dwing hem, ik moet toch eens aan mijn trekken komenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:17 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hij durft niet schat. Wedden dat hij het de 9e ook niet durft?
Dat is waar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:16 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar Ez is niet in het algemeen!
Ez is Ez
Is Noorwegen voor of na de meet?quote:
Okok. grgr.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Ezechielk het volgende:
Gaarne een TT change in: "Waar Ez heilig verklaard is."
Goddelijk wezen jijquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:20 schreef Ezechielk het volgende:
Gaarne een TT change in: "Waar Ez heilig verklaard is."
quote:
MyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyrMyr! Kijk even.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:18 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik dwing hem, ik moet toch eens aan mijn trekken komen
Trouwens, Myr, heb je voor mij een plek waar ik mijn werkkleding veilig neer kan leggen ivm dronken mensen die mijn McSloeberpakje leuk vinden
Verdomme ik heb geen screenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |