Wat ga je vertellen? Ga je alleen zeggen dat wij 3en (faye, ik en jij) een bbq gaan doen, of wat?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:30 schreef heloef het volgende:
[..]
Of ik kom of niet.
Ze kan ook nog gewoon nog nee zeggen he.
So truequote:
Ik denk het wel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Wat ga je vertellen? Ga je alleen zeggen dat wij 3en (faye, ik en jij) een bbq gaan doen, of wat?
Ik ben daar dol op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook nog wel te fixen, maar dan moet ik wel aan die ei saus komen
Tettenquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
Ik ben zaterdagnacht weer dronken geweest
[ afbeelding ]
Kan de tt nog een keer veranderd worden?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ook nog wel te fixen, maar dan moet ik wel aan die ei saus komen
Vooral die chick onder jou.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Dat kan komen omdat mijn telefoon uit staat of omdat Huppel niet het goede nummer heeft gegevenquote:
Helaas zegt iequote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb haar helaas moeten schenken diezelfde nacht!
Heel goed, ik zag haar al met soppende poes naar je lichaam kijken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik heb haar helaas moeten schenken diezelfde nacht!
Ik heb immers ook een goddelijk lichaam uiteraardquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Heel goed, ik zag haar al met soppende poes naar je lichaam kijken.
Deceptie weerquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan komen omdat mijn telefoon uit staat of omdat Huppel niet het goede nummer heeft gegeven
Ziet er charmant uit Monoquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:36 schreef Monopoly het volgende:
[ afbeelding ]
Links. Binnenkort beide tegelijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:39 schreef heloef het volgende:
Trouwens die blonde of die chick die omhoog kijkt?
Sorry!!quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat kan komen omdat mijn telefoon uit staat of omdat Huppel niet het goede nummer heeft gegeven
Stuur die eens door, met dat haar lijkt ze op Gerrie.quote:
Rechtermuisknop --> save asquote:Op woensdag 29 juni 2011 22:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Stuur die eens door, met dat haar lijkt ze op Gerrie.
Dat eerste ga ik zo regelen. Voor dat laatste moet je bij Huppel zijn.quote:
Niet op die manier.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |