Ze mag mij wel bellen!quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
Ik ga maar lekker chagrijnig doen en zeggen dat ze me niet vertrouwt wekt vast schuld gevoel op.
no offence, maar je hebt een koter...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mot je een tik pop je bolle oge ofzo
Taalfaal!!quote:
Ja, ik heb melting er ook maar bij gezet, ik wilde eerst alleen huppel neerzetten, maar dat leek me bij nader inzien geen goed ideequote:
Och, iedere vrouw heeft twee tieten. Wij tellen dubbelquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Snuf. het volgende:
Te veel mannen, te weinig vrouwen -> Broflatie
Mijn koterquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
no offence, maar je hebt een koter...
Hihi driedubbel zelfsquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Och, iedere vrouw heeft twee tieten. Wij tellen dubbel
Neequote:
Kleuters van 7 maken ook nog steeds die immens grote grammaticale fout, dus wat dat betreft...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
Ik moest toch even een goed gesprek met haar hebben, want als ik zie wat andere mensen die nog jonger zijn dan ik mogen. Dan wordt ik gewoon behandeld als een kleuter van 7.
kan me er wel iets bij voorstellen als je verteld hebt over huppel en samzz..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:31 schreef heloef het volgende:
Ik moest toch even een goed gesprek met haar hebben, want als ik zie wat andere mensen die nog jonger zijn dan ik mogen. Dan wordt ik gewoon behandeld als een kleuter van 7.
Nou jaquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen als je verteld hebt over huppel en samzz..
beetje ouder begint dan al te gillen
niet zo hard happen he.. als je wat minder tandjes gebruikt ben je veel lieverquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nou jaIk ben hartstikke verantwoordelijk.
Dat heb ik niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:33 schreef clevy het volgende:
[..]
kan me er wel iets bij voorstellen als je verteld hebt over huppel en samzz..
beetje ouder begint dan al te gillen
Ik ben altijd lief, met of zonder tandenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:36 schreef clevy het volgende:
[..]
niet zo hard happen he.. als je wat minder tandjes gebruikt ben je veel liever
ja schatquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben altijd lief, met of zonder tanden
En ik wilde nog wel mijn feyenoord pyama aan doenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik weiger naast kakkerlakken te slapen!!
... de hoop gewoon opgegeven...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Myraela het volgende:
Sinds ik naar de hogeschool ging mag ik alles van mijn ouders, nachten doorhalen in de stad, treinen waar ik maar heen wil, ze doen nooit meer moeilijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |