Pim ook @ppiimm86quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Kinga het volgende:
Onze Kornelis heeft een twitter! @kornelisvdk
Blijkbaar heeft Pim geen auto meer, godzijdank...
Ja een lens, maar dat vond ik niet fijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb je al wel eens een bril/lenzen gehad dan?
Anders weet je niet wat je mist.
En nu gebruik je niets?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een lens, maar dat vond ik niet fijn.
Dan met BNers zoals Marco Bakker Patrick Kluivert en Theo Janssen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Navarth het volgende:
940000 kijkers gisteren, het weer was ook niet echt geweldig, maar mooie score. Ik gok dat een tweede seizoen er wel in zit voor dit programma. Genoeg kandidaten.
Danny Blind en Demy de Zeeuw kunnen ook wel in het lijstje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan met BNers zoals Marco Bakker Patrick Kluivert en Theo Janssen.
Ik heb het maar aan een oog hè.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En nu gebruik je niets?
Ik had een vergelijkbare afwijking aan beide ogen, wist niet wat ik zag toen ik voor het eerst lenzen indeed.
Gebruik nu 2 jaar nachtlenzen naar volle tevredenheid.
Al eens naar een 3d film geweest?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het maar aan een oog hè.Andere is gewoon helemaal goed.
Ik zal wel wat fout doen, maar bij mij gaat het met 1 oog dicht net zo gemakkelijk als met beide ogen openquote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat met 1 oog rond -2/-3 en een goed oog je even goed zicht hebt. We hebben twee ogen met wat afstand ertussen, juist zodat we een voorwerp van twee verschillende kanten kunnen bekijken en zodoende diepte beter kunnen zien. Als 1 oog dus minder goed is, wordt je inschattingsvermogen dus ook minder.
Mooie proef daarvoor is het naar elkaar brengen van beide wijsvingers. Doet dat met beide ogen open, en dan met 1 oog dicht. Met 1 oog dicht is dat veel lastiger.
Nee. Wel op de site van BNN zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:54 schreef byah het volgende:
Iemand de Ep van gisteren al op usenet gespot toevallig?
Wees blij dat Pim geen auto heeft, maar slechts een fiets. Die auto waarmee in Amsterdam opnames zijn gemaakt scheen door BNN geregeld te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Echt respect voor die cameramannen en Ruben dat ze naast de weg durven te staan als
die Pim moet rijden. Die gast is echt zo'n ongelofelijke achterlijke faler.
Gewoon een moordenaar in een auto.
Volgende week krijgt Ruben een ongeluk, aangezien 't nog redelijk mee blijkt te vallen
hoop ik dat Pim die veroorzaakt en dat die gast 't dan nooit meer in z'n hoofd haalt
om in een auto te stappen.
Dit was de eerste aflevering waar ik echt geschokt was en een naar gevoel aan overhield.
Daar ben ik zeer blij om. Ik woon in A'dam, moet er niet aan denken dat die gast langs rijdt als ik op de fiets zit, voor je 't weet ben je geschept..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wees blij dat Pim geen auto heeft, maar slechts een fiets. Die auto waarmee in Amsterdam opnames zijn gemaakt scheen door BNN geregeld te zijn.
ik zie ook geen / niet goed diepte. Zullen zien hoe dat gaat in combi met autorijden. Vrijdag eerste lesquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Al eens naar een 3d film geweest?
Denk na meermaals zien van de beelden dat het ook Marianne is. Het gegil en de vloeiende bocht richting Ruben tonen aan dat zij het wel moet zijn. Pim zou eerst 40 verschillende slips maken voordat hij in het gras tot stilstand komt. En Esther komt niet boven de 15km per uur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Ermanon het volgende:
Ik zet me geld in op Marianne die Ruben het ziekenhuis inrijdt. Ondanks het feit dat op verschillende momenten BNN het heeft over een hem/hij, maar ik hoor toch duidelijk 2 meiden praten in die auto "Eentje zegt: Je moet naar rechts", dus dat kan niet missen. Tenzij de bestuurders en bijrijders gewisseld hebben, maar denk ik niet. En zoals je ook kon zien, duwt ook Marianne op het gas als het misgaat, dus het lijkt erop dat zij het was/is.
Esther is sowieso uitgesloten, zij is gevaarlijk, maar zo bang om de controle te verliezen dat dit soort dingen haar niet zullen gebeuren. Extra gas geven doet ze niet zo snel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef larry91 het volgende:
[..]
Denk na meermaals zien van de beelden dat het ook Marianne is. Het gegil en de vloeiende bocht richting Ruben tonen aan dat zij het wel moet zijn. Pim zou eerst 40 verschillende slips maken voordat hij in het gras tot stilstand komt. En Esther komt niet boven de 15km per uur.
Ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had haar wel wat ouder geschat dan van '81.
Die foto ook al. Damn wat zou ik een hekel hebben aan dat mens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:53 schreef Miezziej het volgende:
Ik snap niet wat iedereen ziet in die Fraukje hoor
Mja, mss omdat ikzelf volslanke.. mensen vaak niet zo aantrekkelijk vind.
http://twitter.com/#!/KarinElshout
Allemaal haattweets sturen!![]()
(Mental coach)
ik had haar ook wel 40 geschat....quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Maar je kan HIER lezen dat ze ook 29 is, en in d'r twitternaam http://twitter.com/#!/Fraukje81
bronquote:Ruben Nicolai met schrik vrij na botsing
Laatste update: 12 april 2011 18:26 info
AMSTERDAM - Ruben Nicolai is zich rot geschrokken toen hij dinsdag tijdens opnamen van de BNN-show De Allerslechtste Chauffeur van Nederland werd aangereden door een van de deelnemers.
Foto: NU.nl/Richard van Egmond
De 35-jarige presentator mankeert niks, maar moet ter controle een nacht in het ziekenhuis doorbrengen.
De mannelijke deelnemer ging de fout in toen hij een bepaalde manoeuvre moest maken, laat een BNN-woordvoerder weten. Daardoor schoof de safetycar die tussen Nicolai en de deelnemer in zat, tegen de presentator en een cameraman aan.
Het tweetal werd naar het ziekenhuis gebracht, waar een scan werd gemaakt. De cameraman, die zijn lip scheurde bij het ongeval, moet net als Nicolai een nacht in het ziekenhuis blijven.
Mazzel
"Ik heb een flinke smak gemaakt", vertelt Nicolai in de Coen & Sander Show. "Ik ben een stukje op de motorkap meegereden. Ik was eventjes weg, toen kwam ik weer bij en heb ik een paar keer gevraagd wat we ook alweer aan het doen waren."
De presentator vindt dat hij ontzettende mazzel heeft gehad. "Ik heb alleen een beetje pijn in mijn schouder en mijn voet. We hebben allemaal de schrik van ons leven gehad."
De Allerslechtste Chauffeur van Nederland wordt vanaf 17 mei uitgezonden door BNN.
Ja precies, en heb ff terug gezocht in de afleveringen. Kornelis heeft die armband om.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef Ermanon het volgende:
Ja en toch, ik hoor geen PIM! in dat 1e filmpje, eerder een Nee! Nee! van iemand die heel veel nattigheid voelt aankomen na die klap.
Ook heeft de bijrijder een soort armbandje om de rechterpols, dus gokje op Eefje en Marianne.
Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, en heb ff terug gezocht in de afleveringen. Kornelis heeft die armband om.
Voet wel van het gas gehaald, maar het gas bleef hangenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horen
Als het Pim is, wil ik wel eens weten welke smoes ie nu weer verzint.
Het lag aan de auto!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:
[..]
"He! Het gaspedaal viel zomaar weg"quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voet wel van het gas gehaald, maar het gas bleef hangen
"Maar ik hield wel één hand aan het stuur. Dat is dus wel een verbetering, toch?"quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Ik herinner me de tijd dat ik ongeveer -3,5 had aan beide ogen en ook weigerde een bril op te doen. Ik kon de gezichten van mensen niet meer onderscheiden, zag geen onderdelen (oog, neus, mond, etc.) meer in gezichten van veraf, en zat net zo te knijpen als Pim en Marianne. Levensgevaarlijk dat ze zonder bril rijden en gewoon totaal niet meekrijgen wat er allemaal gebeurt rondom ze.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat met 1 oog rond -2/-3 en een goed oog je even goed zicht hebt. We hebben twee ogen met wat afstand ertussen, juist zodat we een voorwerp van twee verschillende kanten kunnen bekijken en zodoende diepte beter kunnen zien. Als 1 oog dus minder goed is, wordt je inschattingsvermogen dus ook minder.
Mooie proef daarvoor is het naar elkaar brengen van beide wijsvingers. Doet dat met beide ogen open, en dan met 1 oog dicht. Met 1 oog dicht is dat veel lastiger.
"Ruben ging zelf voor de auto staan"quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef larry91 het volgende:
Ik zie hem ook wel uitstappen en dan zeggen: "Maar ik liet het stuur deze keer niet los, toch een verbeter puntje"
Welke mannelijke deelnemer? Die Pim is nog een erger wijf dan Marrianne en Esther in het kwadraat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:13 schreef Jevon het volgende:
Ik hoop dat diegene die de ongeluk veroorzaakt zijn of haar verantwoordelijkheid ervoor neemt.
Voor de vrouwelijke deelnemers zal dat wel lukken , alleen als het de mannelijke deelnemer is
Een cameraman ? Een bezopen instructeur ? Een regisseur ? Ruben Nicolai ?quote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef Kw4Kje het volgende:
Wat ik me afvraag , wie o wie zit daar op de achterbank?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mental coachquote:Op vrijdag 1 juli 2011 16:43 schreef Kw4Kje het volgende:
Wat ik me afvraag , wie o wie zit daar op de achterbank?![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehehequote:Op maandag 4 juli 2011 22:23 schreef Karina het volgende:
Eitje voor Pim, die houdt gewoon zijn handen voor zijn ogen en gassen maar.
Behalve meneer Gotschalk dan.quote:Op maandag 4 juli 2011 22:35 schreef MarkoAlmelo het volgende:
De mensen die er al uit zijn maken kans op de auto.
Oma Ellyquote:
Voor Oma Elly had ik nog het meeste respect. Zij was een van de (zeer) weinige niet-stumperts, zo niet de enige.quote:
iddquote:Op dinsdag 5 juli 2011 10:00 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Oma Elly
Benieuwd naar vanavond. Pim moet wel als winnaar uit de bus komen, het kan gewoon niet anders.
Ik zie ook geen diepte. Mn hele leven al niet. En ik heb mn rijbewijs, in een keer gehaald. Wel redelijk veel lessen gehad. Ik wacht wat langer dan andere mensen met een weg opdraaien omdat ik vaker moet kijken om in te schatten of ik ergens voor kan. Ik denk dat andere mensen sneller kunnen zien hoe hard een andere auto rijdt die op hun af komt dan ik, maar ook ik zie natuurlijk wel dat een auto snel of minder snel dichterbij komt. Verder kijk ik wat meer in spiegels om te weten of ik ergens goed langs kan.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:50 schreef Apotheose het volgende:
[..]
ik zie ook geen / niet goed diepte. Zullen zien hoe dat gaat in combi met autorijden. Vrijdag eerste les
Dat. Davey bleef ook wel lang in de race, maar ik denk dat BNN ook wel weet dat die de komende jaren (wel iets minder misschien) aso blijft rijden en ze hem daarom die wagen niet geven. Oma Elly had er tenminste weer plezier in te rijden, zij heeft echt wat bereikt.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:04 schreef Arth_NL het volgende:
[..]
Dat moet haast wel. De anderen vielen te snel af of waren gewoon te slecht.
Ik kijk eerst dit en schakel daarna overquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:22 schreef Van_Poppel het volgende:
Dit programma is echt doorgestoken kaart...ik geef nu de voorkeur aan TDJ...
Ik hier ookquote:
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:39 schreef Sjoerd102 het volgende:
Was wat voor Davey geweest, die was volgas gegaan. handrembocht en weer terug
Ja he? Dat stuur lijkt ook zo groot.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Miezziej het volgende:
Ik heb het gevoel dat Marianne echt heel klein is.
Ja en ook hoe ze zit enzoquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja he? Dat stuur lijkt ook zo groot.
En iedereen toeteren
Je moet gewoon brutaal zijn in dat soort steden in het verkeer.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:42 schreef SonicVolcano het volgende:
Het lijkt me ook best een kutplek om te rijden, ongeacht of je een goede of slechte chauffeur bent.
Ja dit dus, beetje respect voor mensen die iets van 30% van je economie vormen.quote:
Oftewel, een Fransoos worden. Die rijden allemaal zo. In Spanje ook. Daar hebben zelfs de mooiste auto's krassen en deukenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef fratsman het volgende:
[..]
Je moet gewoon brutaal zijn in dat soort steden in het verkeer.
wel met je bumpers, niet me je lichtenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:43 schreef Miezziej het volgende:
In Parijs is het normaal om gewoon overal tegen aan te botsen tijdens parkeren. Ze doet het dus helemaal niet zo slecht!![]()
Net als Italie. Ook gekkenwerk.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:44 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Oftewel, een Fransoos worden. Die rijden allemaal zo. In Spanje ook. Daar hebben zelfs de mooiste auto's krassen en deuken
In Belgie hebben ze ook een groot wegenprobleem. Zodra je de grens over bent merk je dat meteen. Met name Luik is verschrikkelijk.quote:
Belgie is de hel voor je schokdempers.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:45 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
In Belgie hebben ze ook een groot wegenprobleem. Zodra je de grens over bent merk je dat meteen. Met name Luik is verschrikkelijk.
Koppeling te snel laten opkomen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:47 schreef Karina het volgende:
Hoe krijgt ze het voor elkaar om de motor zo vaak af te laten slaan?
O ja, kan ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:47 schreef Blue Thunder het volgende:
[..]
welnee, ik rij, zij....... doet wat anders
Viel me ook al opquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:47 schreef Blue Thunder het volgende:
Die vent op de bank lijkt wel op Paul Jambers
Denk het nietquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef Blue Thunder het volgende:
Zou Esther nog een beetje wild zijn in bed?
Nee, erg naïef en afwachtend.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:48 schreef Blue Thunder het volgende:
Zou Esther nog een beetje wild zijn in bed?
U is ex-deelnemer?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef donald_dick het volgende:
Pim rijdt hem over, marjan zat achterin de auto en die lange zit in de bijrijderstoel wanneer ruben wordt overgereden
marjan heeft iets wit aan, wat op de foto achter zat, esther is te scheit om hard te rijden dus pim moet het wel gedaan hebbenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef donald_dick het volgende:
Pim rijdt hem over, marjan zat achterin de auto en die lange zit in de bijrijderstoel wanneer ruben wordt overgereden
logisch, die laat het stuur losquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:49 schreef donald_dick het volgende:
[..]
marjan heeft iets wit aan, wat op de foto achter zat, esther is te scheit om hard te rijden dus pim moet het wel gedaan hebben
nee, maar wel goed in cluedoquote:
valt weinig te schuddenquote:
neuh..quote:
omdat er iemand naast zit, in haar eentje kan ze het nietquote:
Blijkbaarquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:51 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb jij de afgelopen weken in een hunnebed geslapen?
als zet je een aap erin, dan alsnog rijdt ze goed, totdat ze zelf alleen moet rijdenquote:
Nee, ze rijdt nu zelf, niet die beste vriend van d'r waar ze zich volledig aan overgeeft zodra ze met hem in de auto zit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat er iemand naast zit, in haar eentje kan ze het niet
Met Remy erbij reed ze een stuk slechter.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als zet je een aap erin, dan alsnog rijdt ze goed, totdat ze zelf alleen moet rijden
Met die Remy sloeg het helemaal nergens op, Ruben zei helemaal niets en ze deed het goed. Maw reed ze dus gewoon zelfstandig.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als zet je een aap erin, dan alsnog rijdt ze goed, totdat ze zelf alleen moet rijden
Precies. Die dacht voor haar, en daardoor nam ze zelf geen beslissingen meer. Scheelt een slok op een borrel nu hij weg is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:53 schreef Karina het volgende:
[..]
Met Remy erbij reed ze een stuk slechter.
dat zie ik als er een instructeur in zitquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef Miezziej het volgende:
[..]
Met die Remy sloeg het helemaal nergens op, Ruben zei helemaal niets en ze deed het goed. Maw reed ze dus gewoon zelfstandig.
mag niet met drank op rijden hoor...quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:54 schreef Dekatria het volgende:
[..]
Precies. Die dacht voor haar, en daardoor nam ze zelf geen beslissingen meer. Scheelt een slok op een borrel nu hij weg is.
Esther is gewoon enorme onzeker als ze zich door over heen kan zetten kan zo toch wel aardig rijdenquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:52 schreef Captain_Ghost het volgende:
het kan raar gaan lopen bij Esther.
Blijkbaar moet zij gewoon zonder Remy doen.
maar waarom zit pim in een andere autoquote:
aflevering 1-7 bagger en in 8 ineens toppie.ik weet het zeker, ze faked in bedquote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Esther wint als chauffeur met de meeste groei.
Ik denk het ook.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:55 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Esther wint als chauffeur met de meeste groei.
Aanbiedt?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 20:56 schreef erikh het volgende:
Pim is dus inderdaad die kneus die Rubin aanbiedt.
Esther deed het goed nu, laat haar eens een half jaar zonder bijrijder rijden,gaat een stuk beter.
ik ga ze keihard pwnen!quote:
Ik was niet eens ingestaptquote:Op dinsdag 5 juli 2011 21:00 schreef DJKoster het volgende:
Ik was na 100m al gillend de auto uitgerend..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |