abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:06:36 #1
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_98820229
BNN is op zoek naar de
‘ Allerslechtste Chauffeur van Nederland’

Ben jij, of ken jij er zo eentje? Zo één die een examinator in een vlaag van verstandsverbijstering ooit heeft laten slagen, maar er echt helemaal niks van bakt achter het stuur?
Tijd voor een kleine checklist. Een slechte chauffeur:

• Heeft ooit wel 'n rijbewijs gehaald...maar wel pas na een stuk of vijf keer proberen.
• Ziet z'n telefoon als een auto-accessoire.
• Schiet al in de stress als er ergens autosleutels liggen.
• Rijdt met 120 door een woonwijk en vindt dat nog steeds te langzaam
• Waarschuwt familie en vrienden op Hyves/Twitter/Facebook als ie de weg op gaat.
• Jaagt als ie de BOB is iedereen de nachtbus in.
• Ziet haar auto als een verlengde beautycase
• Vindt het aanzetten van de koplampen al een Bijzondere Verrichting
• Mag alleen nog maar botsautootjes lenen...
• Krijgt al het zweet in de bilnaad als‘ie achteruit moet inparkeren
• Rijdt met 50 over de snelweg en vindt dat nog steeds te hard

Ken je dat of ben je dat? Opgeven!

In het BNN programma ‘De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’ mag iedereen zijn partner, vrienden, familieleden, collega’s of buren opgeven. Eén voorwaarde: ze hebben wel een rijbewijs, maar kunnen of durven absoluut niet in een auto rijden .

Win 'n auto!

De 8 slechtste bestuurders van ons land dingen mee naar de prachtige titel ‘De Allerslechtste Chauffeur van Nederland’. Twee weken lang worden ze in een autobootcamp onderworpen aan allerlei rijtesten. Hun verkeersvaardigheden én kennis wordt op de proef gesteld.

Het doel: de Nederlandse wegen iets veiliger maken. Oja niet alleen Allerslechtste Chauffeur van Nederland is 'n winnaar. De chauffeur die het meest vooruitgang boekt wint namelijk ’n auto

Meer informatie?
Kijk op allerslechtste.bnn.nl óf mail naar DACVN@bnn.nl

deel 1: BNN is op zoek naar ' De Allerslechtste Chauffeur van Nederland'
wat?
  woensdag 29 juni 2011 @ 15:07:50 #2
47185 mrdjey
Bernie und Ert
pi_98820283
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Kinga het volgende:
Onze Kornelis heeft een twitter! @kornelisvdk

Blijkbaar heeft Pim geen auto meer, godzijdank...
Pim ook @ppiimm86
wat?
pi_98820657
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Heb je al wel eens een bril/lenzen gehad dan?

Anders weet je niet wat je mist :P.
Ja een lens, maar dat vond ik niet fijn.
pi_98821301
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef Chai het volgende:

[..]

Ja een lens, maar dat vond ik niet fijn.
En nu gebruik je niets?

Ik had een vergelijkbare afwijking aan beide ogen, wist niet wat ik zag toen ik voor het eerst lenzen indeed.
Gebruik nu 2 jaar nachtlenzen naar volle tevredenheid.
Geen referral hier.
  Trouwste user 2022 woensdag 29 juni 2011 @ 15:36:31 #5
7889 tong80
Spleenheup
pi_98821578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Navarth het volgende:
940000 kijkers gisteren, het weer was ook niet echt geweldig, maar mooie score. Ik gok dat een tweede seizoen er wel in zit voor dit programma. Genoeg kandidaten.
Dan met BNers zoals Marco Bakker Patrick Kluivert en Theo Janssen.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 juni 2011 @ 15:39:41 #6
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98821691
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef tong80 het volgende:

[..]

Dan met BNers zoals Marco Bakker Patrick Kluivert en Theo Janssen.

:P
Danny Blind en Demy de Zeeuw kunnen ook wel in het lijstje.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98822078
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

En nu gebruik je niets?

Ik had een vergelijkbare afwijking aan beide ogen, wist niet wat ik zag toen ik voor het eerst lenzen indeed.
Gebruik nu 2 jaar nachtlenzen naar volle tevredenheid.
Ik heb het maar aan een oog hè. ;) Andere is gewoon helemaal goed.
pi_98827542
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef Chai het volgende:

[..]

Ik heb het maar aan een oog hè. ;) Andere is gewoon helemaal goed.
Al eens naar een 3d film geweest?
Geen referral hier.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:07:06 #9
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_98829150
Je gaat mij niet wijsmaken dat met 1 oog rond -2/-3 en een goed oog je even goed zicht hebt. We hebben twee ogen met wat afstand ertussen, juist zodat we een voorwerp van twee verschillende kanten kunnen bekijken en zodoende diepte beter kunnen zien. Als 1 oog dus minder goed is, wordt je inschattingsvermogen dus ook minder.

Mooie proef daarvoor is het naar elkaar brengen van beide wijsvingers. Doet dat met beide ogen open, en dan met 1 oog dicht. Met 1 oog dicht is dat veel lastiger.
  woensdag 29 juni 2011 @ 18:44:56 #10
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_98830578
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat met 1 oog rond -2/-3 en een goed oog je even goed zicht hebt. We hebben twee ogen met wat afstand ertussen, juist zodat we een voorwerp van twee verschillende kanten kunnen bekijken en zodoende diepte beter kunnen zien. Als 1 oog dus minder goed is, wordt je inschattingsvermogen dus ook minder.

Mooie proef daarvoor is het naar elkaar brengen van beide wijsvingers. Doet dat met beide ogen open, en dan met 1 oog dicht. Met 1 oog dicht is dat veel lastiger.
Ik zal wel wat fout doen, maar bij mij gaat het met 1 oog dicht net zo gemakkelijk als met beide ogen open :P.
Niet meer actief op Fok!
pi_98833460
Iemand de Ep van gisteren al op usenet gespot toevallig?
  woensdag 29 juni 2011 @ 19:58:22 #12
202348 Susi
Temple of Love
pi_98833657
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 19:54 schreef byah het volgende:
Iemand de Ep van gisteren al op usenet gespot toevallig?
Nee. Wel op de site van BNN zelf.
pi_98842738
Echt respect voor die cameramannen en Ruben dat ze naast de weg durven te staan als
die Pim moet rijden. Die gast is echt zo'n ongelofelijke achterlijke faler.
Gewoon een moordenaar in een auto.
Volgende week krijgt Ruben een ongeluk, aangezien 't nog redelijk mee blijkt te vallen
hoop ik dat Pim die veroorzaakt en dat die gast 't dan nooit meer in z'n hoofd haalt
om in een auto te stappen.
Dit was de eerste aflevering waar ik echt geschokt was en een naar gevoel aan overhield.
  Redactie Frontpage / Sport woensdag 29 juni 2011 @ 22:29:17 #14
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98842987
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Echt respect voor die cameramannen en Ruben dat ze naast de weg durven te staan als
die Pim moet rijden. Die gast is echt zo'n ongelofelijke achterlijke faler.
Gewoon een moordenaar in een auto.
Volgende week krijgt Ruben een ongeluk, aangezien 't nog redelijk mee blijkt te vallen
hoop ik dat Pim die veroorzaakt en dat die gast 't dan nooit meer in z'n hoofd haalt
om in een auto te stappen.
Dit was de eerste aflevering waar ik echt geschokt was en een naar gevoel aan overhield.
Wees blij dat Pim geen auto heeft, maar slechts een fiets. Die auto waarmee in Amsterdam opnames zijn gemaakt scheen door BNN geregeld te zijn.

Oh ja: Pim schijnt al drie auto's afgeschreven te hebben in het verleden.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98843599
quote:
2s.gif Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Wees blij dat Pim geen auto heeft, maar slechts een fiets. Die auto waarmee in Amsterdam opnames zijn gemaakt scheen door BNN geregeld te zijn.
Daar ben ik zeer blij om. Ik woon in A'dam, moet er niet aan denken dat die gast langs rijdt als ik op de fiets zit, voor je 't weet ben je geschept..
pi_98844391
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Al eens naar een 3d film geweest?
ik zie ook geen / niet goed diepte. Zullen zien hoe dat gaat in combi met autorijden. Vrijdag eerste les :P
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_98846019
Ik zet me geld in op Marianne die Ruben het ziekenhuis inrijdt. Ondanks het feit dat op verschillende momenten BNN het heeft over een hem/hij, maar ik hoor toch duidelijk 2 meiden praten in die auto "Eentje zegt: Je moet naar rechts", dus dat kan niet missen. Tenzij de bestuurders en bijrijders gewisseld hebben, maar denk ik niet. En zoals je ook kon zien, duwt ook Marianne op het gas als het misgaat, dus het lijkt erop dat zij het was/is.
pi_98848641
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Ermanon het volgende:
Ik zet me geld in op Marianne die Ruben het ziekenhuis inrijdt. Ondanks het feit dat op verschillende momenten BNN het heeft over een hem/hij, maar ik hoor toch duidelijk 2 meiden praten in die auto "Eentje zegt: Je moet naar rechts", dus dat kan niet missen. Tenzij de bestuurders en bijrijders gewisseld hebben, maar denk ik niet. En zoals je ook kon zien, duwt ook Marianne op het gas als het misgaat, dus het lijkt erop dat zij het was/is.
Denk na meermaals zien van de beelden dat het ook Marianne is. Het gegil en de vloeiende bocht richting Ruben tonen aan dat zij het wel moet zijn. Pim zou eerst 40 verschillende slips maken voordat hij in het gras tot stilstand komt. En Esther komt niet boven de 15km per uur.
pi_98851177
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef larry91 het volgende:

[..]

Denk na meermaals zien van de beelden dat het ook Marianne is. Het gegil en de vloeiende bocht richting Ruben tonen aan dat zij het wel moet zijn. Pim zou eerst 40 verschillende slips maken voordat hij in het gras tot stilstand komt. En Esther komt niet boven de 15km per uur.
Esther is sowieso uitgesloten, zij is gevaarlijk, maar zo bang om de controle te verliezen dat dit soort dingen haar niet zullen gebeuren. Extra gas geven doet ze niet zo snel.

Ik vind 't an sich meer iets voor Pim om mensen aan te rijden, dat heb ik Marianne nog maar één keer bijna zien doen, Pim zeker 4 keer. Maar 't zou natuurlijk ook wel Marianne kunnen zijn.
  Moderator / Redactie Sport / Devops donderdag 30 juni 2011 @ 01:02:20 #20
176766 crew  zoem
zoemt
pi_98851484
Pim laat zijn stuur los zodra er iets gebeurt, danwel dreigt te gebeuren. Dat vind ik nog het gevaarlijkst van allemaal. In de vorige aflevering zag je hem nog heftig slingeren nadat hij de poort raakte.
Hij zou nog het liefst zijn ogen afdekken :P
pi_98866234
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

Ik had haar wel wat ouder geschat dan van '81.
Ik eigenlijk ook.

Maar je kan HIER lezen dat ze ook 29 is, en in d'r twitternaam http://twitter.com/#!/Fraukje81
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
pi_98867285
Ik snap niet wat iedereen ziet in die Fraukje hoor :@
Mja, mss omdat ikzelf volslanke.. mensen vaak niet zo aantrekkelijk vind.

http://twitter.com/#!/KarinElshout
Allemaal haattweets sturen! :D :P
(Mental coach)
pi_98867327


Niet zo'n charmante foto gekozen :').
Geen referral hier.
pi_98867345
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:53 schreef Miezziej het volgende:
Ik snap niet wat iedereen ziet in die Fraukje hoor :@
Mja, mss omdat ikzelf volslanke.. mensen vaak niet zo aantrekkelijk vind.

http://twitter.com/#!/KarinElshout
Allemaal haattweets sturen! :D :P
(Mental coach)
Die foto ook al. Damn wat zou ik een hekel hebben aan dat mens.
Geen referral hier.
pi_98875542
Hoe die Pim er ook 2 compleet doormidden rijdt tijdens de slalom :') Ik had als bijrijder zelf de auto verlaten :{ (hij mocht wel blijven zitten, vond ik wat vaag)
pi_98877712
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef Walter81 het volgende:

[..]

Ik eigenlijk ook.

Maar je kan HIER lezen dat ze ook 29 is, en in d'r twitternaam http://twitter.com/#!/Fraukje81
ik had haar ook wel 40 geschat.... :')
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_98879534
Op 13 seconden hoor ik iemand 'Pim!' roepen. Maar idd hoor je enkele seconden eerder duidelijk 2 meiden gillen. Dus het zou ook Marianne kunnen zijn.

Dit lijkt toch echt alsof het Pim was :P
Bij een vrouw zeg je niet: "Nu rijdt ie nog gewoon op't circuit"
Was het een vrouw geweest dan had hij iets gezegd als: "Nu rijdt ze nog gewoon op't circuit"

[ Bericht 15% gewijzigd door SwiffMeister op 30-06-2011 20:32:03 ]
pi_98881354
Heb volgens mij het bewijs gevonden dat het toch Pim is:
quote:
Ruben Nicolai met schrik vrij na botsing
Laatste update: 12 april 2011 18:26 info
AMSTERDAM - Ruben Nicolai is zich rot geschrokken toen hij dinsdag tijdens opnamen van de BNN-show De Allerslechtste Chauffeur van Nederland werd aangereden door een van de deelnemers.
Foto: NU.nl/Richard van Egmond

De 35-jarige presentator mankeert niks, maar moet ter controle een nacht in het ziekenhuis doorbrengen.

De mannelijke deelnemer ging de fout in toen hij een bepaalde manoeuvre moest maken, laat een BNN-woordvoerder weten. Daardoor schoof de safetycar die tussen Nicolai en de deelnemer in zat, tegen de presentator en een cameraman aan.

Het tweetal werd naar het ziekenhuis gebracht, waar een scan werd gemaakt. De cameraman, die zijn lip scheurde bij het ongeval, moet net als Nicolai een nacht in het ziekenhuis blijven.

Mazzel

"Ik heb een flinke smak gemaakt", vertelt Nicolai in de Coen & Sander Show. "Ik ben een stukje op de motorkap meegereden. Ik was eventjes weg, toen kwam ik weer bij en heb ik een paar keer gevraagd wat we ook alweer aan het doen waren."

De presentator vindt dat hij ontzettende mazzel heeft gehad. "Ik heb alleen een beetje pijn in mijn schouder en mijn voet. We hebben allemaal de schrik van ons leven gehad."

De Allerslechtste Chauffeur van Nederland wordt vanaf 17 mei uitgezonden door BNN.
bron
pi_98881661
Ja en toch, ik hoor geen PIM! in dat 1e filmpje, eerder een Nee! Nee! van iemand die heel veel nattigheid voelt aankomen na die klap.

Ook heeft de bijrijder een soort armbandje om de rechterpols, dus gokje op Eefje en Marianne.
  donderdag 30 juni 2011 @ 22:13:11 #30
130755 Kinga
versier hier
pi_98884287
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef Ermanon het volgende:
Ja en toch, ik hoor geen PIM! in dat 1e filmpje, eerder een Nee! Nee! van iemand die heel veel nattigheid voelt aankomen na die klap.

Ook heeft de bijrijder een soort armbandje om de rechterpols, dus gokje op Eefje en Marianne.
Ja precies, en heb ff terug gezocht in de afleveringen. Kornelis heeft die armband om.
pi_98884533
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Kinga het volgende:

[..]

Ja precies, en heb ff terug gezocht in de afleveringen. Kornelis heeft die armband om.
Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horen :P

Als het Pim is, wil ik wel eens weten welke smoes ie nu weer verzint :') .
  Redactie Frontpage / Sport donderdag 30 juni 2011 @ 22:19:58 #32
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_98884694
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horen :P

Als het Pim is, wil ik wel eens weten welke smoes ie nu weer verzint :') .
Voet wel van het gas gehaald, maar het gas bleef hangen :')
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_98886381
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horen :P

Als het Pim is, wil ik wel eens weten welke smoes ie nu weer verzint :') .
Het lag aan de auto!
pi_98886455
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Voet wel van het gas gehaald, maar het gas bleef hangen :')
"He! Het gaspedaal viel zomaar weg"
pi_98886803
Ik zie hem ook wel uitstappen en dan zeggen: "Maar ik liet het stuur deze keer niet los, toch een verbeter puntje" :')
pi_98886846
--Dubbel---
pi_98888306
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horen :P

Als het Pim is, wil ik wel eens weten welke smoes ie nu weer verzint :') .
"Maar ik hield wel één hand aan het stuur. Dat is dus wel een verbetering, toch?"
pi_98889719
Jezus _O- wat dramatisch
  vrijdag 1 juli 2011 @ 00:38:27 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_98891880
quote:
0s.gif Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat met 1 oog rond -2/-3 en een goed oog je even goed zicht hebt. We hebben twee ogen met wat afstand ertussen, juist zodat we een voorwerp van twee verschillende kanten kunnen bekijken en zodoende diepte beter kunnen zien. Als 1 oog dus minder goed is, wordt je inschattingsvermogen dus ook minder.

Mooie proef daarvoor is het naar elkaar brengen van beide wijsvingers. Doet dat met beide ogen open, en dan met 1 oog dicht. Met 1 oog dicht is dat veel lastiger.
Ik herinner me de tijd dat ik ongeveer -3,5 had aan beide ogen en ook weigerde een bril op te doen. Ik kon de gezichten van mensen niet meer onderscheiden, zag geen onderdelen (oog, neus, mond, etc.) meer in gezichten van veraf, en zat net zo te knijpen als Pim en Marianne. Levensgevaarlijk dat ze zonder bril rijden en gewoon totaal niet meekrijgen wat er allemaal gebeurt rondom ze.
In school we learn that mistakes are bad, and we are punished for making them. Yet, if you look at the way humans are designed to learn, we learn by making mistakes.If we never fell down, we would never walk. Robert Kiyosaki
pi_98896719
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:

[..]

Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horen :P

Als het Pim is, wil ik wel eens weten welke smoes ie nu weer verzint :') .
"Ruben ging zelf voor de auto staan"
  Trouwste user 2022 vrijdag 1 juli 2011 @ 16:29:21 #41
7889 tong80
Spleenheup
pi_98914397
quote:
0s.gif Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef larry91 het volgende:
Ik zie hem ook wel uitstappen en dan zeggen: "Maar ik liet het stuur deze keer niet los, toch een verbeter puntje" :')
:D

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_98915117
Wat ik me afvraag , wie o wie zit daar op de achterbank? :P





[ Bericht 8% gewijzigd door Kw4Kje op 01-07-2011 16:52:35 ]
  vrijdag 1 juli 2011 @ 21:21:05 #43
202348 Susi
Temple of Love
pi_98926329
Het is net TRU
  vrijdag 1 juli 2011 @ 22:27:41 #44
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_98929589
Ik zeg Pim. Kan bijna niet anders.

Wie zet er even een poll op? :P
pi_98935267
Ik hoop dat diegene die de ongeluk veroorzaakt zijn of haar verantwoordelijkheid ervoor neemt.
Voor de vrouwelijke deelnemers zal dat wel lukken , alleen als het de mannelijke deelnemer is :{
  Trouwste user 2022 zaterdag 2 juli 2011 @ 14:04:57 #46
7889 tong80
Spleenheup
pi_98947422
Hij zit nog steeds met zijn handen in het haar.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 4 juli 2011 @ 12:03:51 #47
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_99016121
Het rijbewijs van Pim en die meid die ook al eens bijna drie cameramannen aanreed in de laatste aflevering mag vel verbrand worden. Je hoopt toch bijna dat die mensen zich eeuwig schuldig zullen voelen.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_99027908
Wie het ook geweest is, die Pim mag wat mij betreft zeker zijn rijbewijs inleveren. Wat een idioot achter het stuur is dat zeg. Vind hem toch wel de allerslechtste hoewel ik die andere twee liever ook niet op de weg zie is hij mijn inziens de gevaarlijkste van het stel.
  Trouwste user 2022 maandag 4 juli 2011 @ 18:42:01 #49
7889 tong80
Spleenheup
pi_99031195
Op de Frontpage zeggen ze dat het te zien is.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  maandag 4 juli 2011 @ 18:44:12 #50
3462 PaRoDiUzZ
Hiphop Hippie
pi_99031289
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juli 2011 00:13 schreef Jevon het volgende:
Ik hoop dat diegene die de ongeluk veroorzaakt zijn of haar verantwoordelijkheid ervoor neemt.
Voor de vrouwelijke deelnemers zal dat wel lukken , alleen als het de mannelijke deelnemer is :{
Welke mannelijke deelnemer? Die Pim is nog een erger wijf dan Marrianne en Esther in het kwadraat. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')