Pim ook @ppiimm86quote:Op dinsdag 28 juni 2011 22:35 schreef Kinga het volgende:
Onze Kornelis heeft een twitter! @kornelisvdk
Blijkbaar heeft Pim geen auto meer, godzijdank...
Ja een lens, maar dat vond ik niet fijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:36 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Heb je al wel eens een bril/lenzen gehad dan?
Anders weet je niet wat je mist .
En nu gebruik je niets?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja een lens, maar dat vond ik niet fijn.
Dan met BNers zoals Marco Bakker Patrick Kluivert en Theo Janssen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:59 schreef Navarth het volgende:
940000 kijkers gisteren, het weer was ook niet echt geweldig, maar mooie score. Ik gok dat een tweede seizoen er wel in zit voor dit programma. Genoeg kandidaten.
Danny Blind en Demy de Zeeuw kunnen ook wel in het lijstje.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dan met BNers zoals Marco Bakker Patrick Kluivert en Theo Janssen.
Ik heb het maar aan een oog hè. Andere is gewoon helemaal goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:29 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
En nu gebruik je niets?
Ik had een vergelijkbare afwijking aan beide ogen, wist niet wat ik zag toen ik voor het eerst lenzen indeed.
Gebruik nu 2 jaar nachtlenzen naar volle tevredenheid.
Al eens naar een 3d film geweest?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb het maar aan een oog hè. Andere is gewoon helemaal goed.
Ik zal wel wat fout doen, maar bij mij gaat het met 1 oog dicht net zo gemakkelijk als met beide ogen open .quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat met 1 oog rond -2/-3 en een goed oog je even goed zicht hebt. We hebben twee ogen met wat afstand ertussen, juist zodat we een voorwerp van twee verschillende kanten kunnen bekijken en zodoende diepte beter kunnen zien. Als 1 oog dus minder goed is, wordt je inschattingsvermogen dus ook minder.
Mooie proef daarvoor is het naar elkaar brengen van beide wijsvingers. Doet dat met beide ogen open, en dan met 1 oog dicht. Met 1 oog dicht is dat veel lastiger.
Nee. Wel op de site van BNN zelf.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:54 schreef byah het volgende:
Iemand de Ep van gisteren al op usenet gespot toevallig?
Wees blij dat Pim geen auto heeft, maar slechts een fiets. Die auto waarmee in Amsterdam opnames zijn gemaakt scheen door BNN geregeld te zijn.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:25 schreef Varkensbiefstuk het volgende:
Echt respect voor die cameramannen en Ruben dat ze naast de weg durven te staan als
die Pim moet rijden. Die gast is echt zo'n ongelofelijke achterlijke faler.
Gewoon een moordenaar in een auto.
Volgende week krijgt Ruben een ongeluk, aangezien 't nog redelijk mee blijkt te vallen
hoop ik dat Pim die veroorzaakt en dat die gast 't dan nooit meer in z'n hoofd haalt
om in een auto te stappen.
Dit was de eerste aflevering waar ik echt geschokt was en een naar gevoel aan overhield.
Daar ben ik zeer blij om. Ik woon in A'dam, moet er niet aan denken dat die gast langs rijdt als ik op de fiets zit, voor je 't weet ben je geschept..quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Wees blij dat Pim geen auto heeft, maar slechts een fiets. Die auto waarmee in Amsterdam opnames zijn gemaakt scheen door BNN geregeld te zijn.
ik zie ook geen / niet goed diepte. Zullen zien hoe dat gaat in combi met autorijden. Vrijdag eerste lesquote:Op woensdag 29 juni 2011 17:30 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Al eens naar een 3d film geweest?
Denk na meermaals zien van de beelden dat het ook Marianne is. Het gegil en de vloeiende bocht richting Ruben tonen aan dat zij het wel moet zijn. Pim zou eerst 40 verschillende slips maken voordat hij in het gras tot stilstand komt. En Esther komt niet boven de 15km per uur.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:17 schreef Ermanon het volgende:
Ik zet me geld in op Marianne die Ruben het ziekenhuis inrijdt. Ondanks het feit dat op verschillende momenten BNN het heeft over een hem/hij, maar ik hoor toch duidelijk 2 meiden praten in die auto "Eentje zegt: Je moet naar rechts", dus dat kan niet missen. Tenzij de bestuurders en bijrijders gewisseld hebben, maar denk ik niet. En zoals je ook kon zien, duwt ook Marianne op het gas als het misgaat, dus het lijkt erop dat zij het was/is.
Esther is sowieso uitgesloten, zij is gevaarlijk, maar zo bang om de controle te verliezen dat dit soort dingen haar niet zullen gebeuren. Extra gas geven doet ze niet zo snel.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:02 schreef larry91 het volgende:
[..]
Denk na meermaals zien van de beelden dat het ook Marianne is. Het gegil en de vloeiende bocht richting Ruben tonen aan dat zij het wel moet zijn. Pim zou eerst 40 verschillende slips maken voordat hij in het gras tot stilstand komt. En Esther komt niet boven de 15km per uur.
Ik eigenlijk ook.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Ik had haar wel wat ouder geschat dan van '81.
Die foto ook al. Damn wat zou ik een hekel hebben aan dat mens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:53 schreef Miezziej het volgende:
Ik snap niet wat iedereen ziet in die Fraukje hoor
Mja, mss omdat ikzelf volslanke.. mensen vaak niet zo aantrekkelijk vind.
http://twitter.com/#!/KarinElshout
Allemaal haattweets sturen!
(Mental coach)
ik had haar ook wel 40 geschat....quote:Op donderdag 30 juni 2011 14:25 schreef Walter81 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook.
Maar je kan HIER lezen dat ze ook 29 is, en in d'r twitternaam http://twitter.com/#!/Fraukje81
bronquote:Ruben Nicolai met schrik vrij na botsing
Laatste update: 12 april 2011 18:26 info
AMSTERDAM - Ruben Nicolai is zich rot geschrokken toen hij dinsdag tijdens opnamen van de BNN-show De Allerslechtste Chauffeur van Nederland werd aangereden door een van de deelnemers.
Foto: NU.nl/Richard van Egmond
De 35-jarige presentator mankeert niks, maar moet ter controle een nacht in het ziekenhuis doorbrengen.
De mannelijke deelnemer ging de fout in toen hij een bepaalde manoeuvre moest maken, laat een BNN-woordvoerder weten. Daardoor schoof de safetycar die tussen Nicolai en de deelnemer in zat, tegen de presentator en een cameraman aan.
Het tweetal werd naar het ziekenhuis gebracht, waar een scan werd gemaakt. De cameraman, die zijn lip scheurde bij het ongeval, moet net als Nicolai een nacht in het ziekenhuis blijven.
Mazzel
"Ik heb een flinke smak gemaakt", vertelt Nicolai in de Coen & Sander Show. "Ik ben een stukje op de motorkap meegereden. Ik was eventjes weg, toen kwam ik weer bij en heb ik een paar keer gevraagd wat we ook alweer aan het doen waren."
De presentator vindt dat hij ontzettende mazzel heeft gehad. "Ik heb alleen een beetje pijn in mijn schouder en mijn voet. We hebben allemaal de schrik van ons leven gehad."
De Allerslechtste Chauffeur van Nederland wordt vanaf 17 mei uitgezonden door BNN.
Ja precies, en heb ff terug gezocht in de afleveringen. Kornelis heeft die armband om.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:17 schreef Ermanon het volgende:
Ja en toch, ik hoor geen PIM! in dat 1e filmpje, eerder een Nee! Nee! van iemand die heel veel nattigheid voelt aankomen na die klap.
Ook heeft de bijrijder een soort armbandje om de rechterpols, dus gokje op Eefje en Marianne.
Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ja precies, en heb ff terug gezocht in de afleveringen. Kornelis heeft die armband om.
Voet wel van het gas gehaald, maar het gas bleef hangenquote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Hmm, heel apart, we zullen volgende het wel allemaal zien en horen
Als het Pim is, wil ik wel eens weten welke smoes ie nu weer verzint .
Het lag aan de auto!quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:
[..]
"He! Het gaspedaal viel zomaar weg"quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:19 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voet wel van het gas gehaald, maar het gas bleef hangen
"Maar ik hield wel één hand aan het stuur. Dat is dus wel een verbetering, toch?"quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:
[..]
Ik herinner me de tijd dat ik ongeveer -3,5 had aan beide ogen en ook weigerde een bril op te doen. Ik kon de gezichten van mensen niet meer onderscheiden, zag geen onderdelen (oog, neus, mond, etc.) meer in gezichten van veraf, en zat net zo te knijpen als Pim en Marianne. Levensgevaarlijk dat ze zonder bril rijden en gewoon totaal niet meekrijgen wat er allemaal gebeurt rondom ze.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:07 schreef Dekatria het volgende:
Je gaat mij niet wijsmaken dat met 1 oog rond -2/-3 en een goed oog je even goed zicht hebt. We hebben twee ogen met wat afstand ertussen, juist zodat we een voorwerp van twee verschillende kanten kunnen bekijken en zodoende diepte beter kunnen zien. Als 1 oog dus minder goed is, wordt je inschattingsvermogen dus ook minder.
Mooie proef daarvoor is het naar elkaar brengen van beide wijsvingers. Doet dat met beide ogen open, en dan met 1 oog dicht. Met 1 oog dicht is dat veel lastiger.
"Ruben ging zelf voor de auto staan"quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:17 schreef Ermanon het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:56 schreef larry91 het volgende:
Ik zie hem ook wel uitstappen en dan zeggen: "Maar ik liet het stuur deze keer niet los, toch een verbeter puntje"
Welke mannelijke deelnemer? Die Pim is nog een erger wijf dan Marrianne en Esther in het kwadraat.quote:Op zaterdag 2 juli 2011 00:13 schreef Jevon het volgende:
Ik hoop dat diegene die de ongeluk veroorzaakt zijn of haar verantwoordelijkheid ervoor neemt.
Voor de vrouwelijke deelnemers zal dat wel lukken , alleen als het de mannelijke deelnemer is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |