Vandaag meen ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef xCore het volgende:
Etsu + ThaTim zijn gebanned?
Tot wanneer blijft EXA open eigenlijk?
Nou, sc'en is wel een beetje huillachwaardig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Zou 't toch jammer vinden dat de SC weg is hoor
Zelf deed je ook gewoon mee dus wat is het probleem???quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, sc'en is wel een beetje huillachwaardig.
Is gewoon algemeen bekend, hoor. 't Is m.i. nu gewoon wel mooi geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Zelf deed je ook gewoon mee dus wat is het probleem???
Nu onze grote vriend Dastan naar de uni gaat voelt 'ie zichzelf een grote vent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Zelf deed je ook gewoon mee dus wat is het probleem???
?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Nu onze grote vriend Dastan naar de uni gaat voelt 'ie zichzelf een grote vent.
quote:
Vanavond 8u bij jou?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef porsche1 het volgende:
YES EINDELIJK WEG DAT KUT FORUM JOEPIE
FEEST BIJ MIJ THUIS JONGENS MET VEEL BIER
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef kelderfantoom het volgende:
Doei
(yeah, eerste post in examenforum)
Nog maar een paar uurquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:08 schreef computerprobleem het volgende:
Morgen sluiten de meesten weer een periode van 4, 5 of 6 jaar af.
Daarmee wordt dit subforum ook afgesloten, maar dan voor één jaar.
Maar het leven gaat verder en over 4 jaar zul je weer precies hetzelfde meemaken, tot die tijd...
...houd je goed en veel succes in het leven!Mooie speech.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei examenforum waarin ik nooit gepost heb maar wel vaak in meelas.![]()
Ik voel mij gevleidquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:33 schreef Dastan het volgende:
Waarom is het forum nog niet dicht.
En waarom kan motorbloempje noch die andere gewoon even de sluitingsdatum bekendmaken?
In de EXA SC niet neequote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:50 schreef Dastan het volgende:
[..]
Je hebt je dan ook niet veel laten zien.
+1quote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zat niet alleen in de sc en ik heb je nauwelijks gezien.
Dat kan, maar ik heb aardig wat uren in EXA gestokenquote:Op vrijdag 1 juli 2011 13:58 schreef Dastan het volgende:
[..]
Ik zat niet alleen in de sc en ik heb je nauwelijks gezien.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:32 schreef Flitskikker het volgende:
Ook van mij de hartelijke groeten en bedankt voor de gezelligheid!
Met mij. Jeweet.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:36 schreef LimboFan het volgende:
Voor mensen die het willen weten, Thatim komt volgend jaar weer hier terug
Semi-RT.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:35 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Bai Bai, hoef hier gelukkig nooit meer te komen
Met die politiek correcte antwoorden kunnen we weinig. Graag meer duidelijkheid.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, dat gaan we gaandeweg herevalueren.
Gewoon een Ja of Nee idd.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met die politiek correcte antwoorden kunnen we weinig. Graag meer duidelijkheid.
Open maar een topic. Als ik/we het zat zijn komt dat vanzelf wel!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met die politiek correcte antwoorden kunnen we weinig. Graag meer duidelijkheid.
Gewoon SC verplaatsen naar SES?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Open maar een topic. Als ik/we het zat zijn komt dat vanzelf wel!
Acceptabel.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Open maar een topic. Als ik/we het zat zijn komt dat vanzelf wel!
Ik evalueer het nu zelf. Daarna wordt het ge'her't.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
Want hij zegt immers dat we welkom zijn in SES (hoe kunnen examenkandidaten welkom zijn in een ander subfora zonder SC?) en hij zegt 'herevaluatern', let op 'her', dus ze hebben al geevaluaeerd dat we welkom zijn.
Ik ook.quote:
Redelijk ja, Je zou eigenlijk al in je tweede jaar moeten zitten van de uni.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.
Jaar daarvoor was ik een lurker.
Best triest zo.
Nee, hij moet maar 1 jaar overnieuw doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Redelijk ja, Je zou eigenlijk al in je tweede jaar moeten zitten van de uni.
Thatim is al 2 keer gefaald he, dus 2 jaar verspeeld,quote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, hij moet maar 1 jaar overnieuw doen.
Gaat heen met uw Latijn!quote:* galtfactory neemt bij deze afscheid van het exameforum en wenst iedereen een fijne zomer toe. * salut mon amis*
Op wat is hij gezakt, dan?quote:Op maandag 4 juli 2011 13:08 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Thatim is al 2 keer gefaald he, dus 2 jaar verspeeld,
gast, ik faal al 3 jaar in Latijn, enige reden waarom ik in deze vakantie niet zou falen?quote:Dat is Frans, haas.
Als je Frans en Latijn niet van elkaar kan onderscheiden is er wel iets heel ernstig mis.quote:Op woensdag 6 juli 2011 12:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
gast, ik faal al 3 jaar in Latijn, enige reden waarom ik in deze vakantie niet zou falen?
Als je zowel Frans als Latijn een kuttaal vindt en je Frans al drie jaar lang niet hebt gehad, getracht hebt die uit je geheugen te bannen en even vluchtig over een stukje kijkt wat iemand gepost heeft, is er helemaal niks mis hoorquote:Als je Frans en Latijn niet van elkaar kan onderscheiden is er wel iets heel ernstig mis.
'Latijn is een `kuttaal`' is gewoon een kortzichtige en achterlijke bewering.quote:Op woensdag 6 juli 2011 13:42 schreef feyenoordfan92 het volgende:
Op het VWO zitten en andermans mening niet respecteren..
Word dan altijd van mij gevraagd dat ik mooi geformuleerde, in ABN geschreven, redeneringen met argumenten van de hoogste orde, onderschrijf. Mag ik dan nooit omdat ik zelf op het gymnasium heb gezeten een stelling gewoon met zeven letters neerzetten? DAT vind ik kortzichtig en achterlijk.quote:'Latijn is een `kuttaal`' is gewoon een kortzichtige en achterlijke bewering.
Je zit op een forum. Daar wordt inderdaad van je verwacht dat je je mening onderbouwt met argumenten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:10 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Word dan altijd van mij gevraagd dat ik mooi geformuleerde, in ABN geschreven, redeneringen met argumenten van de hoogste orde, onderschrijf. Mag ik dan nooit omdat ik zelf op het gymnasium heb gezeten een stelling gewoon met zeven letters neerzetten? DAT vind ik kortzichtig en achterlijk.
Latijn en Grieksquote:Je zit op een forum. Daar wordt inderdaad van je verwacht dat je je mening onderbouwt met argumenten.
Dat topic had ik al gelezen. Jammer dat men zo kort door de bocht is. Vooral Latijn geldt toch als een soort basis van niet alleen onze taal, maar ook de Franse, Engelse, Duitse, et cetera. Latijn opent de deur van de grammatica van andere talen en biedt ontzettend veel inzicht in de moderne vreemde talen die je op de middelbare school krijgt. Daarbij is de klassieke oudheid ontzettend belangrijk. Overal zie je nog verwijzingen naar die tijd. Het is echt een must om die kennis te bezitten.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:14 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Latijn en Grieks
Kijk hier verder en je komt vast wel wat zinnigs van mij tegen.
Nja, mij zie je Latijn ook niet tot op het bot afkraken, wat je zegt is correct.quote:Dat topic had ik al gelezen. Jammer dat men zo kort door de bocht is. Vooral Latijn geldt toch als een soort basis van niet alleen onze taal, maar ook de Franse, Engelse, Duitse, et cetera. Latijn opent de deur van de grammatica van andere talen en biedt ontzettend veel inzicht in de moderne vreemde talen die je op de middelbare school krijgt. Daarbij is de klassieke oudheid ontzettend belangrijk. Overal zie je nog verwijzingen naar die tijd. Het is echt een must om die kennis te bezitten.
Dat eerste is dan ook helemaal je eigen schuld. Je hebt de taal blijkbaar geen kans gegeven.quote:Op woensdag 6 juli 2011 14:45 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Nja, mij zie je Latijn ook niet tot op het bot afkraken, wat je zegt is correct.
Ik heb er alleen bar weinig plezier aan gehad met als resultaat geskipte uren, niet-gemaakte pw'en (-> 1.0), betrapt bij afkijken en eruitgestuurd worden enkel omdat ik niks deed.
En ja dit ligt aan mezelf, maarrr, aan de ene kant is Latijn een inzichttaal. Aan de andere kant was Latijn het enige vak voor het centraal waarvoor je moest STAMPEN. 800 regels fatsoenlijk uit je kop stampen is niet niks hoor. Het kan wel, maar het heeft weinig meer met voorbereidend wetenschappelijk inzicht te maken.
Het eerste komt voort uit het tweede;) Al is dat geen 100% excuus weet ik ook wel.quote:Dat eerste is dan ook helemaal je eigen schuld. Je hebt de taal blijkbaar geen kans gegeven.
Het tweede is onzin. Latijn is zeker toe te schrijven aan inzicht, maar stapsgewijs werken resulteert ook in goede cijfers. Het is zeker geen stampvak. De helft van het examen bestaat al uit een vertaling, waar leren totaal geen zin voor heeft. De andere helft bestaat uit zowel grammatica- als cultuur-/kennisvragen. De grammaticavragen hebben niets met stampen te maken, maar die moet je gewoon begrijpen. Enkel de cultuur- en kennisvragen gaan over geleerde stof, maar ook die zul je waarschijnlijk al wel beheersen.
haha, fout!quote:
Ik heb vandaag, morgen en vrijdag nog mondeling staatsexamen?!quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sluit het gewoon nu, joh. Iedereen heeft nu lang genoeg kunnen napraten over hoe de examens zijn gegaan. Een paar mensen (op één hand te tellen) willen dat het per se blijft, dat is het toch niet waard? Niet dat ik per se wil dat EXA weg gaat, maar ja de examens zijn allang voorbij dus ik zie het nut niet meer in EXA.
Bedankt voor de vaak grappige tijd hier, iedereen.
Het is maar waar je druk om maakt.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
Sluit het gewoon nu, joh. Iedereen heeft nu lang genoeg kunnen napraten over hoe de examens zijn gegaan. Een paar mensen (op één hand te tellen) willen dat het per se blijft, dat is het toch niet waard? Niet dat ik per se wil dat EXA weg gaat, maar ja de examens zijn allang voorbij dus ik zie het nut niet meer in EXA.
Bedankt voor de vaak grappige tijd hier, iedereen.
Ik ken nog 10 mensen die meer dan de helft van hun examens nog moeten maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
maar ja de examens zijn allang voorbij dus ik zie het nut niet meer in EXA.
Elke seconde van de dag denk ik aan dat prachtige moment dat EXA sluit, ik heb al 127 uur niet geslapen. Nee ik maak me er niet druk om.quote:
Niet zo zeiken dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Elke seconde van de dag denk ik aan dat prachtige moment dat EXA sluit, ik heb al 127 uur niet geslapen. Nee ik maak me er niet druk om.
Ben je ook gezakt dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef Duderd het volgende:
Tot volgend jaar lotgenoten in-alweer- de examenklas vwo.
Ha det så lenge!
Jup.. 2e keerquote:
Oké.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:12 schreef Duderd het volgende:
[..]
Jup.. 2e keervolgend jaar pak ik een 5 over van dit jaar en dan alleen Wis A ipv B en scheikunde
Jeeejquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké.Ik laat een 5 voor Engels ook staan en heb ook AK uit m'n pakket geschopt en informatica genomen.
Tot volgend jaar. Dan gaan we het wel halen.
Ik denk dat ik op max 2 blokuren per vak per week uit kom, dus max 8uur les.. maar 't zal wel minder zijn dan dat. Ga je naar een ROC? Ik zat afgelopen jaar op een ROC, ga nu naar een particulier..quote:
Jeetje.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, doei hè? Verzoek tot sluiten is ingediend!
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gaaf, gaan we daar lekker posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |