Qua grammatica: JA.quote:Is het waar dat mensen die Grieks of Latijn hebben daar ook al in de vierde mee klaar zijn en vanaf dan alleen nog maar oefenen tot het examen?
Kanker kneus, op het gym leer je klassiek grieks en dat is niet wat ze in Griekenland spreken. Tevens Grieks, oud of nieuw, kuttalen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef Stuurver het volgende:
Een dode taal en een taal van een faillet land leren
Kennis is altijd goed, algemene ontwikkeling ook, maar het is niet direct supervoordelig voor je latere studie zoals geneeskunde.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef tuut-chips het volgende:
Je claimt gymnasium te hebben gedaan, maar presteert het wel om het twee keer verkeerd te spellen...
En verder onterechte klacht, ik ga volgend jaar naar 5gymnasium en ik denk dat ik aan latijn en KCV meer heb gehad qua algemene ontwikkeling, dan ik aan Frans of Duits had gehad.
Niet begrijpen dat dat typfouten waren..quote:Je claimt gymnasium te hebben gedaan, maar presteert het wel om het twee keer verkeerd te spellen...
En verder onterechte klacht, ik ga volgend jaar naar 5gymnasium en ik denk dat ik aan latijn en KCV meer heb gehad qua algemene ontwikkeling, dan ik aan Frans of Duits had gehad.
Je leert Oud-Grieks hoor.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef Stuurver het volgende:
Een dode taal en een taal van een faillet land leren
Klopt, maar vroeger deden ze het wel. Dus jij wil zeggen dat er vroeger heel veel arrogante kwalleballen als gymnasiasten waren?quote:En ik zeg ook altijd dat ik VWO doe, aangezien ik ook met VWO'ers in de klas zit en het enige verschil 1 taal en KCV ipv CKV is. En zeggen dat je gymnasium doet klinkt elitair en opschepperig.
Nee, sinds de introductie van de nieuwe Tweede Fase zijn VWO en gymnasium veel meer gemengd geworden.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:00 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Klopt, maar vroeger deden ze het wel. Dus jij wil zeggen dat er vroeger heel veel arrogante kwalleballen als gymnasiasten waren?
Dit.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:01 schreef HSG het volgende:
Je hebt er (bijna) niks aan maar het staat leuk op je C.V.
Oke, dus jij impliceert dat mensen in toenemende mate aan groepsdruk leiden, want in dezen tot uitdrukking komt dat ze niet onpopulair gezien willen worden. Want zo zie ik het soms wel, met de nadruk op soms..quote:Nee, sinds de introductie van de nieuwe Tweede Fase zijn VWO en gymnasium veel meer gemengd geworden.
Ik zie het verband tussen gymnasium en impopulair niet helemaal, omdat de echte autisten nog altijd NT op het VWO doen.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:04 schreef feyenoordfan92 het volgende:
[..]
Oke, dus jij impliceert dat mensen in toenemende mate aan groepsdruk leiden, want in dezen tot uitdrukking komt dat ze niet onpopulair gezien willen worden. Want zo zie ik het soms wel, met de nadruk op soms..
Jij bent er zo een die in de derde VWO is gaan doen omdat hij onvoldoende gemotiveerd was?quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef Schalks. het volgende:
Een jaar Grieks en twee jaar Latijn gehad, de grootste tijdsverspilling ooit.
Zou hebben gehad.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 15:54 schreef tuut-chips het volgende:
Je claimt gymnasium te hebben gedaan, maar presteert het wel om het twee keer verkeerd te spellen...
Hier drie jaar Grieks en vier jaar Latijn gehad, idd de grootste onzin die er is.quote:Op dinsdag 5 juli 2011 16:05 schreef Schalks. het volgende:
Een jaar Grieks en twee jaar Latijn gehad, de grootste tijdsverspilling ooit.
ja ik begrijp wel wat je zegt, wil je alleen uitdagen tot discussiequote:Ik zie het verband tussen gymnasium en impopulair niet helemaal, omdat de echte autisten nog altijd NT op het VWO doen.
Wat ik bedoel is doordat VWO in de bovenbouw zo gemengd wordt met het gym, de leerlingen zelf ook inzien dat ze eigenlijk gewoon VWO doen met een gekke taal. Zeggen dat je gymnasium doet is net zoiets als zeggen "Ik doe VWO NG met economie"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |