Vandaag meen ik.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:50 schreef xCore het volgende:
Etsu + ThaTim zijn gebanned?
Tot wanneer blijft EXA open eigenlijk?
Nou, sc'en is wel een beetje huillachwaardig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:03 schreef xCore het volgende:
[..]
Zou 't toch jammer vinden dat de SC weg is hoor
Zelf deed je ook gewoon mee dus wat is het probleem???quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:03 schreef Dastan het volgende:
[..]
Nou, sc'en is wel een beetje huillachwaardig.
Is gewoon algemeen bekend, hoor. 't Is m.i. nu gewoon wel mooi geweest.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Zelf deed je ook gewoon mee dus wat is het probleem???
Nu onze grote vriend Dastan naar de uni gaat voelt 'ie zichzelf een grote vent.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:09 schreef Klinkerzusje het volgende:
[..]
Zelf deed je ook gewoon mee dus wat is het probleem???
?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:10 schreef xCore het volgende:
[..]
Nu onze grote vriend Dastan naar de uni gaat voelt 'ie zichzelf een grote vent.
quote:
Vanavond 8u bij jou?quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:30 schreef porsche1 het volgende:
YES EINDELIJK WEG DAT KUT FORUM JOEPIE
FEEST BIJ MIJ THUIS JONGENS MET VEEL BIER
quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:35 schreef kelderfantoom het volgende:
Doei
(yeah, eerste post in examenforum)
Nog maar een paar uurquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Google | Wikipedia | Go2War2 | IMDb | Clint Eastwood Forum | YouTube | Pawn Stars | LiveLeak | eBay | Amazon (UK) | Amazon (US) | Zavvi | BBC | 9GAG | Gabriel Iglesias | AD | Blu-Ray.com |
quote:Op donderdag 30 juni 2011 04:08 schreef computerprobleem het volgende:
Morgen sluiten de meesten weer een periode van 4, 5 of 6 jaar af.
Daarmee wordt dit subforum ook afgesloten, maar dan voor één jaar.
Maar het leven gaat verder en over 4 jaar zul je weer precies hetzelfde meemaken, tot die tijd...
...houd je goed en veel succes in het leven!Mooie speech.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Doei examenforum waarin ik nooit gepost heb maar wel vaak in meelas.![]()
Ik voel mij gevleidquote:Op donderdag 30 juni 2011 13:33 schreef Dastan het volgende:
Waarom is het forum nog niet dicht.
En waarom kan motorbloempje noch die andere gewoon even de sluitingsdatum bekendmaken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |