Ik ken nog 10 mensen die meer dan de helft van hun examens nog moeten maken.quote:Op woensdag 13 juli 2011 05:18 schreef Citizen_Kane het volgende:
maar ja de examens zijn allang voorbij dus ik zie het nut niet meer in EXA.
Elke seconde van de dag denk ik aan dat prachtige moment dat EXA sluit, ik heb al 127 uur niet geslapen. Nee ik maak me er niet druk om.quote:
Niet zo zeiken dan.quote:Op donderdag 14 juli 2011 20:07 schreef Citizen_Kane het volgende:
[..]
Elke seconde van de dag denk ik aan dat prachtige moment dat EXA sluit, ik heb al 127 uur niet geslapen. Nee ik maak me er niet druk om.
Ben je ook gezakt dan?quote:Op vrijdag 15 juli 2011 11:47 schreef Duderd het volgende:
Tot volgend jaar lotgenoten in-alweer- de examenklas vwo.
Ha det så lenge!
Jup.. 2e keerquote:
Oké.quote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:12 schreef Duderd het volgende:
[..]
Jup.. 2e keervolgend jaar pak ik een 5 over van dit jaar en dan alleen Wis A ipv B en scheikunde
Jeeejquote:Op vrijdag 15 juli 2011 12:32 schreef Etsu het volgende:
[..]
Oké.Ik laat een 5 voor Engels ook staan en heb ook AK uit m'n pakket geschopt en informatica genomen.
Tot volgend jaar. Dan gaan we het wel halen.
Ik denk dat ik op max 2 blokuren per vak per week uit kom, dus max 8uur les.. maar 't zal wel minder zijn dan dat. Ga je naar een ROC? Ik zat afgelopen jaar op een ROC, ga nu naar een particulier..quote:
Jeetje.quote:Op zondag 17 juli 2011 00:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nou, doei hè? Verzoek tot sluiten is ingediend!
quote:Op zondag 17 juli 2011 00:28 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh gaaf, gaan we daar lekker posten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |