quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:32 schreef Flitskikker het volgende:
Ook van mij de hartelijke groeten en bedankt voor de gezelligheid!
Met mij. Jeweet.quote:Op zondag 3 juli 2011 17:36 schreef LimboFan het volgende:
Voor mensen die het willen weten, Thatim komt volgend jaar weer hier terug
Semi-RT.quote:Op zondag 3 juli 2011 00:35 schreef Trinitrobenzeen het volgende:
Bai Bai, hoef hier gelukkig nooit meer te komen
Met die politiek correcte antwoorden kunnen we weinig. Graag meer duidelijkheid.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:07 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nou, dat gaan we gaandeweg herevalueren.
Gewoon een Ja of Nee idd.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met die politiek correcte antwoorden kunnen we weinig. Graag meer duidelijkheid.
Open maar een topic. Als ik/we het zat zijn komt dat vanzelf wel!quote:Op zondag 3 juli 2011 20:09 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Met die politiek correcte antwoorden kunnen we weinig. Graag meer duidelijkheid.
Gewoon SC verplaatsen naar SES?quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Open maar een topic. Als ik/we het zat zijn komt dat vanzelf wel!
Acceptabel.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Open maar een topic. Als ik/we het zat zijn komt dat vanzelf wel!
Ik evalueer het nu zelf. Daarna wordt het ge'her't.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:11 schreef Etsu het volgende:
Want hij zegt immers dat we welkom zijn in SES (hoe kunnen examenkandidaten welkom zijn in een ander subfora zonder SC?) en hij zegt 'herevaluatern', let op 'her', dus ze hebben al geevaluaeerd dat we welkom zijn.
Ik ook.quote:
Redelijk ja, Je zou eigenlijk al in je tweede jaar moeten zitten van de uni.quote:Op zondag 3 juli 2011 20:18 schreef Etsu het volgende:
[..]
Ik ook.
Jaar daarvoor was ik een lurker.
Best triest zo.
Nee, hij moet maar 1 jaar overnieuw doen.quote:Op maandag 4 juli 2011 11:26 schreef LimboFan het volgende:
[..]
Redelijk ja, Je zou eigenlijk al in je tweede jaar moeten zitten van de uni.
Thatim is al 2 keer gefaald he, dus 2 jaar verspeeld,quote:Op maandag 4 juli 2011 12:35 schreef koekjestrommel1 het volgende:
[..]
Nee, hij moet maar 1 jaar overnieuw doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |