waarom laat je die stress en spanning niet as it is? Lijkt me eerlijk gezegd niet goed om daar nu pilletjes voor te gaan slikken. als ik jou was. Je moet een manier vinden om er mee om te gaan....En als je dat zelf niet lukt heb je er hulp voor nodig, pilletjes zullen het probleem alleen maar een tijdje uitstellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:52 schreef Siral het volgende:
Hmhm, misschien dat ik straks nōg maar fftjes naar de apotheek fiets dan..
Valeriaan zou ik ook aanraden. Helpt bij mij bijzonder goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Melatonine is het stofje wat je lijf normaliter aanmaakt zodra het donker wordt zodat je beter in slaap komt. Nokkie ga je er niet direct van, maar ik zou het niet gebruiken voor spanningen en stress. Misschien valeriaan ofzo.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pats on own belleh* Makreel = inside!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Jeetje dat is veelquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef vencodark het volgende:
Net naar 2 sportscholen hier in de buurt gebeld. De ene vraagt 30,95 per maand voor een jaarabonnement, dan mag je 1 keer per week sporten. De ander vraagt 36 euro per maand voor hetzelfde verhaaltje. Damn.
Kun jij niet sporten via de uni?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeetje dat is veel
Ik heb een abbo voor 2x per week, voor 3 maanden en dat is 63.75.
Oh jawel hoor, maar de uni is anderhalf uur reizen met het OV, het Sportcentrum 2 uur. En met mijn evenwichtsstoornis en andere fysieke ongemakken kan ik op het moment nogal lastig met het OV.quote:
Twee uur reizen om te fitnessen lijkt me inderdaad wat overdrevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar de uni is anderhalf uur reizen met het OV, het Sportcentrum 2 uur. En met mijn evenwichtsstoornis en andere fysieke ongemakken kan ik op het moment nogal lastig met het OV.
Ik sport nu samen met mijn vriend, die kan me van apparaten af helpen mocht dat nodig zijn.
Uni is in Tilburg, ik woon in de Drugsmafiatown van ZuidOost-Noord Brabant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Twee uur reizen om te fitnessen lijkt me inderdaad wat overdreven. Ik wist niet dat je ver van de uni/sportcentrum af woonde.
Hapert?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uni is in Tilburg, ik woon in de Drugsmafiatown van ZuidOost-Noord Brabant.
ben of heb?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben de mening van een rationeel iemand nodig!
jo, helemaal rationaal here!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben heul rationeelquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik ook, ik ben de ratio zelve!quote:
Ik zie al vooruitgang tov gisteren! Waar ga je uit eten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: ontbijtkoek met boter
T: hardgekookt ei
L: banaan
D: uit eten met m'n schoonmoeder
T: cashewnootjes
schop onder de kont. 1 fatsoenlijke maaltijd op een dag is NIET genoeg!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: ontbijtkoek met boter
T: hardgekookt ei
L: banaan
D: uit eten met m'n schoonmoeder
Mening: klinkt bah, maar vis = goei dus als je het weg krijgt, prima?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:52 schreef Mini. het volgende:
Niemand een mening over haring in tomatensaus? Ik denk dat ik het maar gewoon ga eten, omega 3 is toch goed voor gemoedsrust enzo?
Bij nader inzien heb ik waarschijnlijk toch geen woning.
Ik heb nog niks gepland voor morgen. Moet Martijn straks ophalen en zijn werkt ligt naast de supermarkt, dus daar kom ik sowieso. Kan wel een voorstel doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
schop onder de kont. 1 fatsoenlijke maaltijd op een dag is NIET genoeg!
Wat ga je morgen eten?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gepland voor morgen. Moet Martijn straks ophalen en zijn werkt ligt naast de supermarkt, dus daar kom ik sowieso. Kan wel een voorstel doen.
O: boterham met boterhamworst, halfvolle melk
T: hardgekookt eitje en/of druiven
L: broodje met ham, beetje forel
T: banaan/appel
D: aardappelen/tagliatelle, spinazie, vissticks/braadworst/zalm
Zoiets? Dit is redelijk reëel. Redelijk gezond, redelijk genoeg. Toch?
De / zijn keuzeopties btw. Dus dat is het een of het ander ^^quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een extra boterham, en het is helemaal perfect!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gepland voor morgen. Moet Martijn straks ophalen en zijn werkt ligt naast de supermarkt, dus daar kom ik sowieso. Kan wel een voorstel doen.
O: boterham met boterhamworst, halfvolle melk
T: hardgekookt eitje en/of druiven
L: broodje met ham, beetje forel
T: banaan/appel
D: aardappelen/tagliatelle, spinazie, vissticks/braadworst/zalm
Zoiets? Dit is redelijk reëel. Redelijk gezond, redelijk genoeg. Toch?
Babysteps at a time, dit is al een heul grote stap tov veel andere lijstjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De / zijn keuzeopties btw. Dus dat is het een of het ander ^^
Vind het wel moeilijk hoor. Ik ben geen planner en ik ga het echt naar binnen moeten proppen overdag![]()
Die extra boterham kan ik niet beloven, zeker niet 's ochtends. Dan ben ik al blij als ik iets naar binnen krijg.
Nouja, er ging niet echt iets mis, maar er zijn toch wel goede redenen om het niet te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mening: klinkt bah, maar vis = goei dus als je het weg krijgt, prima?
Awww stomme makelaar![]()
Wat ging er mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Ik vind het wel vreemd dat je niet gewoon onbeperkt kunt gaan hoor. Bij mijn sportschool (en dat is echt een dure) betaal je als je je voor een jaar vastlegt 42,50 per maand voor onbeperkt sporten, lesjes, begeleiding, sauna en zonnebank.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef vencodark het volgende:
In mijn dorp vind ik net een sportschool waar je 22,65 per maand betaald voor 1 keer per week. Dat is al stuk beter.Wel een jaarabo. trouwens.
Kan wel onbeperkt maar ik ga waarschijnlijk toch niet vaker dan 1 keer per week.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat je niet gewoon onbeperkt kunt gaan hoor. Bij mijn sportschool (en dat is echt een dure) betaal je als je je voor een jaar vastlegt 42,50 per maand voor onbeperkt sporten, lesjes, begeleiding, sauna en zonnebank.
Ik dacht dat je bedoelde dat er een limiet was van 1x per week sporten!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef vencodark het volgende:
[..]
Kan wel onbeperkt maar ik ga waarschijnlijk toch niet vaker dan 1 keer per week.Daarom benoem ik dat niet zo. Hoe het abonnement er verder inhoudelijk uitziet, weet ik eigenlijk niet.
En dat is nu zo'n zonde!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:15 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde dat er een limiet was van 1x per week sporten!Ik vond het al zo vreemd.
Ik betaal ¤92,- per jaar en mag onbeperkt sporten. Ik ga alleen nooit![]()
.
Bel een keer voor een proefles.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:16 schreef vencodark het volgende:
[..]
En dat is nu zo'n zonde!
Ben ook nog nooit in een sportschool geweest dus geen idee wat je er allemaal kan doen en hoe dat allemaal gaat.
Hoe bedoel je, navragen? Ik heb al een overzicht gekregen waar dat in staat, de eenmalige kosten (die de makelaar dus opstrijkt) zijn 700 euro. Dat van die BTW leek mij inderdaad ook ja...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:12 schreef Tinkepink het volgende:
@mini. dit mag volgens mij helemaal niet. Ik zou maar eens navragen wat nu de werkelijke kosten zijn voor jou. De BTW zou er al bij in moeten zitten omdat je consument bent.
Per jaar inderdaad. Ik sport op het sportcentrum van de uni. Heel goedkoop abonnement dus!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:21 schreef vencodark het volgende:
Btw, ¤ 92 voor een heel jaar? Niet per maand? Dat is echt peanuts.
Oh, dat laatste was ik ook niet van plan nee.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:22 schreef Mini. het volgende:
Ooh, je kunt wel onbeperkt, ik vond het al zo vreemd!
Daar verdienen die sportscholen volgens mij nog het meeste aan, mensen die vooruit betalen en nooit meer gaan. Vencodark: als je het nog nooit gedaan hebt zou ik zeker niet meteen voor een jaar betalen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:25 schreef V1z0R het volgende:
Hoe je trouwens kunt kijken of je rationeel of emotioneel bent in 3sec.
Vouw je handen in elkaar. (alsof je gaat bidden)Links! Rechts voelt raar...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Ik ook. Terwijl ik mezelf aardig rationeel vind. Is natuurlijk ook onzin. (het testje, mijn rationaliteit natuurlijk niet!quote:
En dat ook indd...dat voel je gewoon aan. Net als dat rechts bellen ook raar is voor mij.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb dat raar voelen ook als de duutser en ik hand in hand lopen. Dat moet op een bepaalde manier, en niet anders, anders voelt het raar. Gelukkig heeft hij hetzelfde, en vinden we dezlefde manier goed..
Je hebt je gewoon rationeel bedacht dat je emotioneel bentquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:32 schreef vencodark het volgende:
Maar ik ben emotioneel en toch zat mijn rechterduim boven.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:34 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Je hebt je gewoon rationeel bedacht dat je emotioneel bent.
Vouw je handen in elkaar. (alsof je gaat bidden)Lijkt me eerder een testje of je links- of rechtshandig bentSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hoezo? Ik heb links boven, maar ben rechts. Hoewel ik tassen e.d. wel op m'n linkerschouder draag...quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Lijkt me eerder een testje of je links- of rechtshandig bent
Ik heb ook links boven, maar ben rechts. En rationeelquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hoezo? Ik heb links boven, maar ben rechts. Hoewel ik tassen e.d. wel op m'n linkerschouder draag...
Klinkt ook goed!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:51 schreef Tinkepink het volgende:
Lekker ME!
Hier witlofsalade met rode-schimmelkaas, paprika, komkommer en mayonaise. Vol
Ik maakte een grapje om aan V1z0R te ontfutselen wat er was (hij trapte er niet inquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:52 schreef Tinkepink het volgende:
Grappig dat jullie jezelf rationeel noemen(er vanuitgaande dat het allemaal serieus bedoeld is
). Ik vind jullie namelijk erg emotioneel over het algemeen.
Ik zoek iets in Groningen, omdat ik daar vanaf september ga werken.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:38 schreef Novem het volgende:
Rechts zat boven, maar volgens mij ben je al meteen niet meer rationeel als je in dit soort testjes gelooft
Mini., waar zoek je een huis dan? Een aantal jaren geleden kwam DirectWonen in de problemen, omdat ze 2 maanden huur vooruitbetaald wilden zien, 2 maanden bemiddelingskosten en 2 maanden borg of iets dergelijks, volgens mij is dat inderdaad verboden inmiddels, maar ik weet niet of eenmalige administratiekosten en bemiddelingskosten van 1 maand huur dat ook zijn?
Bij mijn woningbouw (vrije sector) moesten we alleen iets van 50 euro admistratiekosten betalen en een borg.
Soort van brie met rode schimmel in plaats van witte schimmel.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Klinkt ook goed!Weet alleen niet wat rode schimmelkaas is!
Hmmm, ik begin een patroon te zienquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gooi er meteen een lijstje in![]()
O: twee sneetjes met ham <- carbs
T: twee Wilhelmina-pepermuntjes <- carbs
L: twee sneetjes met halve avocado, makreelfilet en likje mayo <- carbs
T: kleine kaasstengel <- carbs
T: groot glas aforementioned smoothie<- carbs
D: gemarineerde gehaktbal met sperziebonen en wat appelmoes <- loads of carbs (sperziebonen zit ook veel carbs in(wel goede, daar niet van))
S: Club Battle (op zoek naar mijn innerlijke Chuck Norris)
T: zoute stickjes misschien, of niks. <- carbs
Pepermuntjes als tussendoortje? Helpt dat tegen honger?quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik gooi er meteen een lijstje in![]()
O: twee sneetjes met ham
T: twee Wilhelmina-pepermuntjes
L: twee sneetjes met halve avocado, makreelfilet en likje mayo
T: kleine kaasstengel
T: groot glas aforementioned smoothie![]()
D: gemarineerde gehaktbal met sperziebonen en wat appelmoes
S: Club Battle (op zoek naar mijn innerlijke Chuck Norris)
T: zoute stickjes misschien, of niks.
Nee. Integendeel. Het lijkt een beetje op brie. Zacht dus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef V1z0R het volgende:
Is roodschimmelkaas net zo sterk als blauwschimmelkaas?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:00 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Integendeel. Het lijkt een beetje op brie. Zacht dus.
Nee, wel tegen stinky breathquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef vencodark het volgende:
[..]
Pepermuntjes als tussendoortje? Helpt dat tegen honger?
quote:
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:25 schreef Rituals het volgende:
Je hebt wat extra eiwitten op de planning staan als toetje Uniek?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
waarom durf je dat niet?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:40 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]Dat durf ik echt niet
. Ik durf al niet eens ergens in m'n eentje een kop koffie te drinken
.
En zin ergens in? Dat gevoel heb ik al weken niet meer.
makreel en sambal is zķ lekker. Maar dat moet je eten als je helemaal alleen bent.....en een boterhamzakje om het blikje.quote:
L-tyrosine schijnt te helpen bij acute stress.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:44 schreef Siral het volgende:
Weet iemand of je die melatonine tabletjes ook kunt nemen bij spanningen en stress? Dus niet perse om te slapen maar om rustig te worden? Of ga je dan nokkie?
Vouw je handen in elkaar. (alsof je gaat bidden)Rechts. Met het oog op begin vorige week vind ik dat ook wel terechtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |