Ik ben heul rationeelquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben de mening van een rationeel iemand nodig!
Ik ook, ik ben de ratio zelve!quote:
Ik zie al vooruitgang tov gisteren! Waar ga je uit eten?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: ontbijtkoek met boter
T: hardgekookt ei
L: banaan
D: uit eten met m'n schoonmoeder
T: cashewnootjes
schop onder de kont. 1 fatsoenlijke maaltijd op een dag is NIET genoeg!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:47 schreef Cocotrimonium het volgende:
Lijstje voor vandaag:
O: ontbijtkoek met boter
T: hardgekookt ei
L: banaan
D: uit eten met m'n schoonmoeder
Mening: klinkt bah, maar vis = goei dus als je het weg krijgt, prima?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:52 schreef Mini. het volgende:
Niemand een mening over haring in tomatensaus? Ik denk dat ik het maar gewoon ga eten, omega 3 is toch goed voor gemoedsrust enzo?
Bij nader inzien heb ik waarschijnlijk toch geen woning.
Ik heb nog niks gepland voor morgen. Moet Martijn straks ophalen en zijn werkt ligt naast de supermarkt, dus daar kom ik sowieso. Kan wel een voorstel doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:48 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
schop onder de kont. 1 fatsoenlijke maaltijd op een dag is NIET genoeg!
Wat ga je morgen eten?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gepland voor morgen. Moet Martijn straks ophalen en zijn werkt ligt naast de supermarkt, dus daar kom ik sowieso. Kan wel een voorstel doen.
O: boterham met boterhamworst, halfvolle melk
T: hardgekookt eitje en/of druiven
L: broodje met ham, beetje forel
T: banaan/appel
D: aardappelen/tagliatelle, spinazie, vissticks/braadworst/zalm
Zoiets? Dit is redelijk reëel. Redelijk gezond, redelijk genoeg. Toch?
De / zijn keuzeopties btw. Dus dat is het een of het ander ^^quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:56 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nog een extra boterham, en het is helemaal perfect!
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:54 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik heb nog niks gepland voor morgen. Moet Martijn straks ophalen en zijn werkt ligt naast de supermarkt, dus daar kom ik sowieso. Kan wel een voorstel doen.
O: boterham met boterhamworst, halfvolle melk
T: hardgekookt eitje en/of druiven
L: broodje met ham, beetje forel
T: banaan/appel
D: aardappelen/tagliatelle, spinazie, vissticks/braadworst/zalm
Zoiets? Dit is redelijk reëel. Redelijk gezond, redelijk genoeg. Toch?
Babysteps at a time, dit is al een heul grote stap tov veel andere lijstjesquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
De / zijn keuzeopties btw. Dus dat is het een of het ander ^^
Vind het wel moeilijk hoor. Ik ben geen planner en ik ga het echt naar binnen moeten proppen overdag![]()
Die extra boterham kan ik niet beloven, zeker niet 's ochtends. Dan ben ik al blij als ik iets naar binnen krijg.
Nouja, er ging niet echt iets mis, maar er zijn toch wel goede redenen om het niet te doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:53 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mening: klinkt bah, maar vis = goei dus als je het weg krijgt, prima?
Awww stomme makelaar![]()
Wat ging er mis?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Know that while you sleep
Everything has changed
Ik vind het wel vreemd dat je niet gewoon onbeperkt kunt gaan hoor. Bij mijn sportschool (en dat is echt een dure) betaal je als je je voor een jaar vastlegt 42,50 per maand voor onbeperkt sporten, lesjes, begeleiding, sauna en zonnebank.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:07 schreef vencodark het volgende:
In mijn dorp vind ik net een sportschool waar je 22,65 per maand betaald voor 1 keer per week. Dat is al stuk beter.Wel een jaarabo. trouwens.
Kan wel onbeperkt maar ik ga waarschijnlijk toch niet vaker dan 1 keer per week.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:09 schreef Mini. het volgende:
[..]
Ik vind het wel vreemd dat je niet gewoon onbeperkt kunt gaan hoor. Bij mijn sportschool (en dat is echt een dure) betaal je als je je voor een jaar vastlegt 42,50 per maand voor onbeperkt sporten, lesjes, begeleiding, sauna en zonnebank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |