waarom laat je die stress en spanning niet as it is? Lijkt me eerlijk gezegd niet goed om daar nu pilletjes voor te gaan slikken. als ik jou was. Je moet een manier vinden om er mee om te gaan....En als je dat zelf niet lukt heb je er hulp voor nodig, pilletjes zullen het probleem alleen maar een tijdje uitstellen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:52 schreef Siral het volgende:
Hmhm, misschien dat ik straks nōg maar fftjes naar de apotheek fiets dan..
Valeriaan zou ik ook aanraden. Helpt bij mij bijzonder goed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef MarMar het volgende:
[..]
Melatonine is het stofje wat je lijf normaliter aanmaakt zodra het donker wordt zodat je beter in slaap komt. Nokkie ga je er niet direct van, maar ik zou het niet gebruiken voor spanningen en stress. Misschien valeriaan ofzo.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:08 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
*pats on own belleh* Makreel = inside!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Jeetje dat is veelquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:18 schreef vencodark het volgende:
Net naar 2 sportscholen hier in de buurt gebeld. De ene vraagt 30,95 per maand voor een jaarabonnement, dan mag je 1 keer per week sporten. De ander vraagt 36 euro per maand voor hetzelfde verhaaltje. Damn.
Kun jij niet sporten via de uni?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jeetje dat is veel
Ik heb een abbo voor 2x per week, voor 3 maanden en dat is 63.75.
Oh jawel hoor, maar de uni is anderhalf uur reizen met het OV, het Sportcentrum 2 uur. En met mijn evenwichtsstoornis en andere fysieke ongemakken kan ik op het moment nogal lastig met het OV.quote:
Twee uur reizen om te fitnessen lijkt me inderdaad wat overdrevenquote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh jawel hoor, maar de uni is anderhalf uur reizen met het OV, het Sportcentrum 2 uur. En met mijn evenwichtsstoornis en andere fysieke ongemakken kan ik op het moment nogal lastig met het OV.
Ik sport nu samen met mijn vriend, die kan me van apparaten af helpen mocht dat nodig zijn.
Uni is in Tilburg, ik woon in de Drugsmafiatown van ZuidOost-Noord Brabant.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef Rituals het volgende:
[..]
Twee uur reizen om te fitnessen lijkt me inderdaad wat overdreven. Ik wist niet dat je ver van de uni/sportcentrum af woonde.
Hapert?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Uni is in Tilburg, ik woon in de Drugsmafiatown van ZuidOost-Noord Brabant.
ben of heb?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben de mening van een rationeel iemand nodig!
jo, helemaal rationaal here!quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:40 schreef V1z0R het volgende:
Ik ben de mening van een rationeel iemand nodig!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |