Je draait oorzaak en gevolg om.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook niet zitten te zeiken dat het allemaal de schuld is van anderen en dat jij een slachtoffer bent van de situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:25 schreef Absurditeit het volgende:
Golfer, laat je niet uit de tent lokken.Wat vreselijk leuk absurd ben je toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Andersom dan.quote:
Sorry dat ik jullie hoogstaande intellectuele niveau niet kan benaderen, maar je zult het ermee moeten doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Specularium het volgende:
Vind die TT's van golfer alleen nooit zo leuk.
Beetje van die bingohumor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Andersom dan...het was een lange dag vandaag...ik ben niet meer al te helder.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vreselijk leuk absurd ben je toch.Ik had gedacht dat je wel wat meer in petto zou hebben als reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
De persoonlijke aanvallen in deze topicreeks maken het er niet beter op. Blijf gewoon ontopic over het programma zelf aub.
Die bitchfight is nu idd wel mooi gewestquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
De persoonlijke aanvallen in deze topicreeks maken het er niet beter op. Blijf gewoon ontopic over het programma zelf aub.
Je weet ook wie er begon met verheven gedrag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
Cambuur is ook niet zomaar iets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Geweldig dat een simpele back van Haarlem en Cambuur overal een mening over heeft
Dat is het enige dat ik niet heb gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:06 schreef trovey het volgende:
De herhaling met die Blood....ik begin me alweer te ergeren.
Nee hoor, lees het vorige topic maar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef schommelstoel het volgende:
Bloeme Evers, ben ik de enige die mij stoorde aan mevrouw Evers.
Ik dacht precies hetzelfde, nogal triest van al die joden om de oorlog erbij te halen terwijl ze weten dat het hier helemaal niet over gaat, het gaat slechts om dierenleed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef schommelstoel het volgende:
Moet even wat kwijt zeg.
Bloeme Evers, ben ik de enige die mij stoorde aan mevrouw Evers.
Vooral toen ze begon te vertellen dat ze een meisje is dat in 1940 al werd bestolen van een gewoonte door de duitsers.
Mijn mening begint de laatste tijd te veranderen in dat ik het niet meer nodig vind dat joodse mensen voor al hun problemen 40/45 erbij halen.
Ik heb niets tegen joden, ben geen nazi, ze mogen doen van mij wat ze willen.
Maar het is een beetje te veel van het goede om toch nog elk keer dat onderwerp erbij te halen anno 2011.
En haar argument over het plezier jacht, volgens mij is het tegenwoordig ook gedeeltelijk zo dat ze jagen als er een over populatie is.
Als mensen heel eerlijk zijn en niet de vergelijking met 40/45 gaan mixen, dan hebben Joden het helemaal niet zo slecht als je over de gehele planeet kijkt.
En nee, nogmaals, ik ben geen anti jood.Ik respecteer ze allemaal,Alleen als je een mening geeft ben je al snel de boe-man.
Maar ik weet ook dat joden een manier 'van' hebben.
Elke scheet die ze in de uitzending laten is nieuwswaardig voor jou he?quote:
Hoezo dat dan? Zo vaak meld ik niets over Knevel & Brinkie, want er gebeurd meestal weinig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Elke scheet die ze in de uitzending laten is nieuwswaardig voor jou he?
Hij bedoelt natuurlijk dat jij van iedere schijtlollige opmerking in VI of algemeen bekende mening van Derksen een artikeltje maakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zo vaak meld ik niets over Knevel & Brinkie, want er gebeurd meestal weinig.
Niet weten dat onze favoriete provinciaal geheelonthouder is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 @ 14:38 schreef hetizmij het volgende:
Alsof Derksen geen act is. In het programma steeds zeik bouwen met Gene om na de uitzendingen samen een pilsje te drinken.
Ja, dat doe ik inderdaad minstens 3 keer per week.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk dat jij van iedere schijtlollige opmerking in VI of algemeen bekende mening van Derksen een artikeltje maakt.
Het blijft zo hangen omdat de nieuwswaarde iedere keer nagenoeg 0,0 is. En ze zijn niet eens vermakelijk geschreven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad minstens 3 keer per week.
Wat interesseert het mij wat jij er van vindt? Het wordt prima gelezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het blijft zo hangen omdat de nieuwswaarde iedere keer nagenoeg 0,0 is. En ze zijn niet eens vermakelijk geschreven.
Het ging mij er meer om dat Jac0bus wel een goed punt had. Maar prima verder:quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij wat jij er van vindt? Het wordt prima gelezen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat Jac0bus wel een goed punt had. Maar prima verder:
[ afbeelding ]
Mooi!
Oh?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef schommelstoel het volgende:
Maar ik weet ook dat joden een manier 'van' hebben.
Je kunt iedere dag zo 1788 artikeltjes maken. De nieuwswaarde zou in dit geval zijn dat Derksen zich ook eergister weer heeft geërgerd aan Smeets. Verder heeft hij dit in diverse media al een keer of 12 gezegd en zo opzienbarend is het ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef pberends het volgende:
[..].
Nou ja, goed punt. Dit soort uitspraken vallen in principe onder medianieuws, en daarin zijn nieuwslezers nogal geïnteresseerd gezien de populariteit van de berichten.
Daarom doe ik het ook met mate.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je kunt iedere dag zo 1788 artikeltjes maken. De nieuwswaarde zou in dit geval zijn dat Derksen zich ook eergister weer heeft geërgerd aan Smeets. Verder heeft hij dit in diverse media al een keer of 12 gezegd en zo opzienbarend is het ook niet.
Maar het is vooral aan de schrijver en de lezer om dat te beoordelen. Vandaar dat ik al zei dat ik de nieuwswaarde 0,0 vind.
Klinkt veelbelovend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
Voorlopige line-up:
Maurits van Oranje, Maarten Steinbuch, Marike Stellinga.
Ja daar moeten ze inderdaad eens mee ophouden, 4 is toch wel max.quote:
En elke keer als iemand iets wil vertellen zeggen ze: "In een paar zinnen!" of "Heel snel als het kan"quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:17 schreef Mike het volgende:
Ik vond de tafel gisteren ook al zo vol...toen zaten er ook al 6 mensen. Is het nou zo lastig om eens een boeiend gesprek te houden met 3 gasten?
En vraag hem waarom er gemiddeld meer mensen bij hem aan tafel zitten dan dat er op zondagochtend in de kerk zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand met twitter hier? Klaag er even over bij meneer van den Brink
Bij de EO zijn dit altijd leuke gesprekken, van die gevoelige onderwerpen.quote:Martine van Veelen heeft onderzoek gedaan naar de levensbeschouwing van hoogleraren. Opvallend veel geleerden zijn atheïst, Van Veelen zelf is christen. Ze zegt dat er geen conflict is tussen haar christelijk geloof en haar wetenschappelijk werk. Waarom zijn veel vaan haar niet-gelovige collega's het daar niet mee eens? We vragen het aan wetenschapper Robbert Dijkgraaf, president van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen.
mja ik word ook een beetje moe van 6 mensen aan tafel. Iedereen krijgt maar een paar minuutjes spreektijd en het voelt zo gehaast.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand met twitter hier? Klaag er even over bij meneer van den Brink
Ja iedereen hier, daarom vroeg ik of iemand met twitter(heb ik zelf niet) niet even namens FOK! kan klagen bij Tijs van den Brink, aangezien hij nogal actief is op twitter en ze bovendien als rubriekje op de site hebben dat ze twittervragen beantwoorden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja ik word ook een beetje moe van 6 mensen aan tafel. Iedereen krijgt maar een paar minuutjes spreektijd en het voelt zo gehaast.
Alsof Tijs daarop gaat reagerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja iedereen hier, daarom vroeg ik of iemand met twitter(heb ik zelf niet) niet even namens FOK! kan klagen bij Tijs van den Brink, aangezien hij nogal actief is op twitter en ze bovendien als rubriekje op de site hebben dat ze twittervragen beantwoorden.
Blauw Bloed met hoe heet ie ook alweer, Jeroen nog watquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks een paar pittige vragen over het koningshuis en de monarchie![]()
Shit, het is K&vdB
Kijk jij naar die bagger?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Blauw Bloed met hoe heet ie ook alweer, Jeroen nog wat
Alleen op z'n grieks, zodat ik haar buikspreekpop-kop niet hoef te zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
uncle dolan, zou jij marieke stellinga doen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alleen op z'n grieks, zodat ik haar buikspreekpop-kop niet hoef te zien.
is dat een gemis?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Er blijft niet veel tijd over voor de rest van de gasten...
Mag ze hem in de mond nemen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Even denken... nee eigenlijk. Ik kijk het nog heel even aan, maar ik denk dat ik het zo wel bekeken heb.quote:
Wie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef alors het volgende:
ik moet die van gister nog even terugkijken
Wat een topshow was dat. Randjes opzoeken, alles.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef alors het volgende:
ik moet die van gister nog even terugkijken
Dat is toch helemaal niet praktisch? Hier in de buurt staat ook zo een oplaadstation, op de stoep, lekker handig.quote:
gelhoofd was gisterquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op...hij heeft gel in z'n haar
dat zou duurzaam kunnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
En hoe wordt elektriciteit opgewekt, Maurits?
Ik weet niet wat de context is van deze opmerking maar het zou natuurlijkquote:
Dat is nu nog niet praktisch. Liander en andere nerbeheerders zijn echter drukdoende palen aan te leggen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet praktisch? Hier in de buurt staat ook zo een oplaadstation, op de stoep, lekker handig.
OOIT misschien, maar nu zie ik het nog lang niet gebeuren.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ik weet niet wat de context is van deze opmerking maar het zou natuurlijk
wel goed zijn als elektrisch de norm wordt.
Precies, alleen de technologie van elektrisch rijden schiet om de een of andere vage reden nooit op.quote:
Dan kan je dus nooit beginnen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
OOIT misschien, maar nu zie ik het nog lang niet gebeuren.
Nu nog niet denk ik, er zijn te weinig plekken om op te laden, dan moet je dus alsnog op benzine rijden.quote:
Omdat het aan alle kanten wordt tegengewerkt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:23 schreef Karina het volgende:
[..]
OOIT misschien, maar nu zie ik het nog lang niet gebeuren.
komt vanzelf wel, in China rijden ze al massaal op elektrische scooters.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Precies, alleen de technologie van elektrisch rijden schiet om de een of andere vage reden nooit op.
Iedereen weet wel wat de reden is, maar aluminiumfolie is een bitch.
Als er nu noodzaak is aan 500 extra benzinepompen door heel Nederland staan ze er in 2 maanden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu nog niet denk ik, er zijn te weinig plekken om op te laden, dan moet je dus alsnog op benzine rijden.
Nu nog met mes en vork leren eten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:27 schreef alors het volgende:
[..]
komt vanzelf wel, in China rijden ze al massaal op elektrische scooters.
zoals gezegd: men is bezig. Waren er gelijk overal tankstations toen de benzine auto kwam?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Karina het volgende:
[..]
Nu nog niet denk ik, er zijn te weinig plekken om op te laden, dan moet je dus alsnog op benzine rijden.
Dat zouden we golfer moeten vragen...quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zoals gezegd: men is bezig. Waren er gelijk overal tankstations toen de benzine auto kwam?
Nee hoor, Knevel redde de situatie handigquote:
ja, het werd geen grap. het werd geen sneer, het bleef een beetje lafjes, zoals KvdB betaamt.quote:
homoquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
Klopt, een beetje agent laat zich in zo'n situatie voor het Vaderland met kogels doorzeven..quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:37 schreef DrDentz het volgende:
Wat een laffe agentjes dat ze zich laten afschrikken door een paar machinegeweertjes.
ja die is me al eerder aangeraden, ik schrijf het op.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
Alors, je moet even de nieuwe Kempi gaan downloaden uitcontroleren.
homoquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
Gewoon pang pangquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, een beetje agent laat zich in zo'n situatie voor het Vaderland met kogels doorzeven..
rot eens eaup met kempiquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Specularium het volgende:
mag je maar hopen dat die mongols niet een willekeurige automobilisten gijzelen of kapotschieten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, een beetje agent laat zich in zo'n situatie voor het Vaderland met kogels doorzeven..
1x in de maand toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:45 schreef Tem het volgende:
rood schaamhaar...... oh nee dat bestaat niet meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hoe doe jij dat dan?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:52 schreef alors het volgende:
[..]
beetje perkamenten decolleté, teveel in het zonnetje gelegen.
picsquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
goed insmeren en niet teveel in het zonnetje.
witte tetten FTWquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:55 schreef alors het volgende:
[..]
goed insmeren en niet teveel in het zonnetje.
Wit met blauwe adersquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:56 schreef Specularium het volgende:
[..]
![]()
Sommige hebben inderdaad van die uierachtige kenmerken.
Ik blijf het toch knap vinden hoe hij met het grootste verlies in jaren het CDA zo'n invloedrijke positie heeft ingeluld.quote:
Sleutelwoord hier is 'CDA'.quote:Op donderdag 30 juni 2011 00:08 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Ik blijf het toch knap vinden hoe hij met het grootste verlies in jaren het CDA zo'n invloedrijke positie heeft ingeluld.
Ik heb er vannachtquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:28 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
zoals gezegd: men is bezig. Waren er gelijk overal tankstations toen de benzine auto kwam?
quote:Op donderdag 30 juni 2011 07:54 schreef Karina het volgende:
bij mij in de straat staan ongeveer 40 auto's
Als je les van Ockels hebt gehad (zoals ik) neem je hem inderdaad nooit meer serieus.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Omdat het aan alle kanten wordt tegengewerkt.
Wubbo 'Eindbaas' Ockels wordt ook nooit serieus genomen terwijl het een wetenschapper is.
En misschien ook wel omdat ze altijd halve spaceshuttles met racewielen bouwen als experiment.
Ah shit, daar heb je me te pakkenquote:Op donderdag 30 juni 2011 08:48 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik spreek je over een jaar nog eens.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
pberends, ouwe treknetel, heb je daar ook een artikel van?quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:21 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Martine van Veelen daarentegen.
Lol, vertel eens?quote:Op donderdag 30 juni 2011 08:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Als je les van Ockels hebt gehad (zoals ik) neem je hem inderdaad nooit meer serieus.
Je moet toch ook benzine pompen? Ik zie geen verschilquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet praktisch? Hier in de buurt staat ook zo een oplaadstation, op de stoep, lekker handig.
Uiteraard, zweren op god, alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:57 schreef msnk het volgende:
Is het koninklijk huis gelovig eigenlijk? Vast wel zeker?
Ik zat er met mijn collega over te filosoferen en wij kwamen nog op het probleem hoe al die stroom op te wekken, als echt HEEL veel auto's op electriciteit zouden gaan werken. Het toeval wilde namelijk dat bij ons gebouw NET een electrische auto aan kwam rijden (sportmodel, een Telas? zoiets, weet de naam niet meer, van leasemaatschappij Athlon die daar ook in de buurt zitten).quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:57 schreef msnk het volgende:
Jammer dat er zo weinig tijd werd gegeven aan de hele geloof vs wetenschap discussie.
Die Martine was zo lachwekkend hè. Dikke cleavage laten zien (op de EO nog wel) want butterface
[..]
Je moet toch ook benzine pompen? Ik zie geen verschil? Behalve dan natuurlijk dat elektrisch nu nog in een babyfase zit, maar als men het wil kan dat heel snel veranderen, moet je het wel willen en afgaande op reacties is die wil er bij te veel mensen er (nog) niet
Is het koninklijk huis gelovig eigenlijk? Vast wel zeker?
Op het moment dat ik het typte zat ik al te denken, misschien een beetje stom geformuleerd. En ik had gelijkquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:50 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ik kan niet ontkennen dat deze post enigszins erotiserend op mij werkt.
Nouja, het kan ons eindelijk ook iets nader tot elkaar brengen. Alles is liefde, alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef Karina het volgende:
Op het moment dat ik het typte zat ik al te denken, misschien een beetje stom geformuleerd. En ik had gelijk![]()
Gast! Neequote:Op donderdag 30 juni 2011 13:21 schreef pberends het volgende:
[..]![]()
.
Martine van Veelen daarentegen.
Als Peter Beense aan tafel zit kun je inderdaad maar maximaal 3 andere gasten uitnodigen en aan de andere kant van de tafel zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:27 schreef golfer het volgende:
Vanavond:
Minister Maxime Verhagen, cabaretier Jandino Asporaat, journalist Faroek Özgünes en volkszanger Peter Beense.
Behalve Peter Beense dan misschien...quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:07 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Nouja, het kan ons eindelijk ook iets nader tot elkaar brengen. Alles is liefde, alles.
Petertje bedoelt het goed.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:30 schreef Karina het volgende:
[..]
Behalve Peter Beense dan misschien...
Petertje is ook een harde werker. Hij ziet het belang in van deftig eten. Toch blijft hij al jaren en jaren onder de magische grens van 250 kilo.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:33 schreef Karina het volgende:
[..]
Petertjeik pas er 5 keer in. Hij eet meer op een dag dan ik in een week.
Goeie kroketten wel. Soms ga ik ze een half uur zitten prakken voor de lucht.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn kroeg zit ook naast de Kwekkeboom geloof ik, dus zo raar is het niet dat die gast zo dik is
Nee zit tegenover Van Dobben, die maken ook kroketten trouwensquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Omnifacer het volgende:
Zijn kroeg zit ook naast de Kwekkeboom geloof ik, dus zo raar is het niet dat die gast zo dik is
Waarom kroketten worden gemaakt is Petertje. One way or another.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee zit tegenover Van Dobben, die maken ook kroketten trouwens
Wel handig, aan de ene kant van de straat bier, oversteken en daar zijn de kroketten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:07 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Waarom kroketten worden gemaakt is Petertje. One way or another.
Die man heeft echt over het leven nagedacht. En is nog vermogend ook, alles.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel handig, aan de ene kant van de straat bier, oversteken en daar zijn de kroketten.
IK zou hem bijna gaan versieren, bijnaquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Die man heeft echt over het leven nagedacht. En is nog vermogend ook, alles.
Is dat Urkel? Maar dan ouder?quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:10 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt hier iemand nog vrolijk van?
Dit is een hele vervelende neger.
Mag ik dat zegg0n? Ja want het is zo.
Werd na 1 dag uit de Lama's gegooid.quote:
Ik ga hem niet eens maken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef golfer het volgende:
om op groot scherm live mee te kijken met een maagverkleining.
Nee geen Urkel dusquote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Werd na 1 dag uit de Lama's gegooid.
Maar de concurrrentie was ook zwaar.
Ik noem een Tijl Beckand en Ad-Just nog iets. Dat zijn geen misselijke namen.
Beetje vlees aan een man is niet erg, maar zoveel vlees hoeft nou ook weer niet.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:18 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Alleen als je ervan houdt om bovenop te zitten. Of je moet suicidaal zijn.
Schijnbaar werkt het dan toch niet goed, als het een tweede keer moet gebeuren.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:24 schreef golfer het volgende:
Het gaat bij Beense inderdaad over z'n overgewicht:
Wie d'r zin in had, kon vandaag terecht in de Amsterdamse bioscoop Tuschinski om op groot scherm live mee te kijken met een maagverkleining. Chirurg Arnold van de Laar voerde in het Slotervaartziekenhuis de ingreep uit op een patiënte met ernstig overgewicht. Ervaringsdeskundige Peter Beense, die binnenkort zijn tweede maagverkleining ondergaat, spreekt over zijn strijd tegen zijn overgewicht.
Hij was gelukt, maar al snel was een tweede nodig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:35 schreef Specularium het volgende:
Is die eerste ingreep uiteindelijk mislukt omdat Peter zichzelf bleef volstoppen na de operatie?
Want dat is hetzelfde als doorzuipen na een nieuwe lever.
Voor toekomstige politici verplichte kost: lessen in draaikonterij 2.0 van de meester.quote:Op donderdag 30 juni 2011 18:56 schreef Jac0bus het volgende:
Ah, lekker glibberen met Rattus Catholicus Maximus vanavond.
Toen ik zag dat ik les van hem kreeg (Ockels dus) dacht ik wow vet! Van een voormalig astronaut leskrijgen. Maar vrijwel meteen had iedereen het gehad met hem. Hij is helemaal into duurzaamheid en werkt alleen maar aan de TU omdat hij gefêteerd wil worden, en de TU zijn naam nodig heeft om grote projecten binnnen te slepen.quote:
Ja en dat idee van dat alle mensen die naar Lowlands gaan in plaats van een kaartje een zonnepaneel kopen of iets in die richtingquote:Op donderdag 30 juni 2011 19:13 schreef Absurditeit het volgende:
Hij laat idd geen mogelijkheid onbenut om zijn oninteressante projectjes te promoten. Heel treurig ook om te zien toen hij met een trui van 1 of ander project aanschoof bij P&W.
Met hoeveel man hebben jullie die Ecolution eigenlijk laten zinken?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:28 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja en dat idee van dat alle mensen die naar Lowlands gaan in plaats van een kaartje een zonnepaneel kopen of iets in die richtingHij mag best zo denken en leven, maar dan moet hij mij niet lastigvallen met een duurzaam vak in mijn opleiding.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:30 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Met hoeveel man hebben jullie die Ecolution eigenlijk laten zinken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
Johan, ben jij het?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef Jac0bus het volgende:
Ockels is een zelfingenomen luchtfietser.
Doel jij op die hoodie onder dat jasje?quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:13 schreef Absurditeit het volgende:
Heel treurig ook om te zien toen hij met een trui van 1 of ander project aanschoof bij P&W.
Ja, dat was echt lekker gek.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doel jij op die hoodie onder dat jasje?
"Even lekker een muts uit de nek", moet ie hebben gedacht toen.
Want?quote:
picsquote:Op donderdag 30 juni 2011 20:35 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Jawel, want zijn dochter is lelijk en bijdehand.
Dat lukt hem in oorlogsgebieden doorgaans ook heel aardig.quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:44 schreef Specularium het volgende:
[ afbeelding ]
Ik bedoel, dit is een harde baas.
Het enige dat Arnold Karskens in de ruimte voor elkaar kreeg was sla laten doodgaan.
nut dun, net als sjelsie in de sjempions league?quote:Op donderdag 30 juni 2011 20:38 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jonguh, het is hetzelfde als Sinterklaas haten.
Het is nut dun.
Dat is straat Engels.quote:Op donderdag 30 juni 2011 21:02 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
nut dun, net als sjelsie in de sjempions league?
Dat is Derksen-Engels.quote:
Wat een pittig kapsel zeg, die bovenste.quote:
Kleur van het brilletje sluit er naadloos op aan. Die Ockels doen niets zomaar.quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:43 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Wat een pittig kapsel zeg, die bovenste.
Amen!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:10 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Toen ik zag dat ik les van hem kreeg (Ockels dus) dacht ik wow vet! Van een voormalig astronaut leskrijgen. Maar vrijwel meteen had iedereen het gehad met hem. Hij is helemaal into duurzaamheid en werkt alleen maar aan de TU omdat hij gefêteerd wil worden, en de TU zijn naam nodig heeft om grote projecten binnnen te slepen.
Zijn vak dat ik had (sustainable development) ging helemaal nergens over, alleen maar gehuil dat we duurzamer moeten leven. Voorbeeldjes van: "stel de Afsluitdijk leggen we vol met zonnepanelen, dan levert dat heel veel elektriciteit op!". Ook dat grootste faalproject van hem, de Superbus, moet natuurlijk wel elk college genoemd worden. Een project waar hij zeker een blije plasser van krijgt. Dat vak hebben ze nu overigens uit het curriculum gegooid.
Kortom, Ockels is een zelfingenomen luchtfietser.
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Amen!
Dat vak heb ik ook van hem gehad. De eerste 2-3 lessen alleen maar foto's van zijn ruimtereis en de rest alleen gelul over duurzaamheid. Daarna nooit meer geweest en toch ingekopt met een 8. Maar ik wist niet dat ze het vak uit het curriculum hadden gegooid? Niemand mag hem op de TU en terecht
![]()
[/offtopic]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan zo los
I had this song playing when Mary Ellen was born. Had her right there on the pool table, and they didn't stop the game...
quote:Op donderdag 30 juni 2011 22:55 schreef Jac0bus het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan zo losSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mèn, wat is die gast dik zeg. Als een tonnetje![]()
En Maxima Verhagen over het onbehagen in de samenleving. Dat rijmt
quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef Jac0bus het volgende:
Verhip, Marc-Marie is wel heel bruin terug van vakantie gekomen![]()
![]()
Ik versta hem niet eens.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef Jac0bus het volgende:
Verhagen lult veel, maar zegt weinig. Zoals gewoonlijk.
Maxime lijkt me iemand die in de brugklas in de Limburgse provincie veel is gepest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:04 schreef Jac0bus het volgende:
Verhagen lult veel, maar zegt weinig. Zoals gewoonlijk.
hahaahaquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:02 schreef Jac0bus het volgende:
Verhip, Marc-Marie is wel heel bruin terug van vakantie gekomen![]()
Ff laten zien dat je ook met de tijd meegaat.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Karina het volgende:
Moet dat getwitter nou tegenwoordig in ELK programma?
Het niet antwoorden op vragen, vooral...quote:
Super irritant.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:05 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Ff laten zien dat je ook met de tijd meegaat.
Zag je Peter R de Vries trots kijken toen hij een half jaar geleden ofzo meldde dat hij ook twitterde?quote:
Dat doet hij niet eens zelf volgens mijquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zag je Peter R de Vries trots kijken toen hij een half jaar geleden ofzo meldde dat hij ook twitterde?
Ik had verwacht dat ze aan 1 kant van de tafel een bank neer zouden zetten.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:07 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Hij heeft een andere stoel dan de rest van de gasten. LOL
Laffing Out Loud.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Zag je Peter R de Vries trots kijken toen hij een half jaar geleden ofzo meldde dat hij ook twitterde?
Of over het feit dat hij op vakantie minstens 1 boek per dag leest.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat doet hij niet eens zelf volgens mijen als hij het al doet gaat het over Ajax.
Ik zat bij dat touchscreen van Peter R. met krommere tenen te kijken.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:06 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je leest het ookquote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Of over het feit dat hij op vakantie minstens 1 boek per dag leest.
Totaal niet functioneel. Zeker niet als je de motoriek van De Vries hebt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ik zat bij dat touchscreen van Peter R. met krommere tenen te kijken.
De Nederlandse is toch wat stoerder.quote:
Dat accent he? Is niet stoer.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:09 schreef deepart het volgende:
[..]
De Nederlandse is toch wat stoerder.
Neen, uit Zoutbommelt.quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:08 schreef tong80 het volgende:
Een Belg om de overval van gisteren te beschrijven.
Komt ie uit Nijvel ?
Dat, plus het gegeven dat de eckte zo'n 2 meter langer is en een spier of 100 breder.quote:
Je vindt Peter wel lekker?quote:Op donderdag 30 juni 2011 23:10 schreef deepart het volgende:
[..]
Dat, plus het gegeven dat de eckte zo'n 2 meter langer is en een spier of 100 breder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |