Je draait oorzaak en gevolg om.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook niet zitten te zeiken dat het allemaal de schuld is van anderen en dat jij een slachtoffer bent van de situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:25 schreef Absurditeit het volgende:
Golfer, laat je niet uit de tent lokken.Wat vreselijk leuk absurd ben je toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Andersom dan.quote:
Sorry dat ik jullie hoogstaande intellectuele niveau niet kan benaderen, maar je zult het ermee moeten doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Specularium het volgende:
Vind die TT's van golfer alleen nooit zo leuk.
Beetje van die bingohumor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Andersom dan...het was een lange dag vandaag...ik ben niet meer al te helder.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vreselijk leuk absurd ben je toch.Ik had gedacht dat je wel wat meer in petto zou hebben als reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
De persoonlijke aanvallen in deze topicreeks maken het er niet beter op. Blijf gewoon ontopic over het programma zelf aub.
Die bitchfight is nu idd wel mooi gewestquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
De persoonlijke aanvallen in deze topicreeks maken het er niet beter op. Blijf gewoon ontopic over het programma zelf aub.
Je weet ook wie er begon met verheven gedrag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
Cambuur is ook niet zomaar iets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Geweldig dat een simpele back van Haarlem en Cambuur overal een mening over heeft
Dat is het enige dat ik niet heb gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:06 schreef trovey het volgende:
De herhaling met die Blood....ik begin me alweer te ergeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |