Je draait oorzaak en gevolg om.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:23 schreef trovey het volgende:
[..]
Maar dan moet je ook niet zitten te zeiken dat het allemaal de schuld is van anderen en dat jij een slachtoffer bent van de situatie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:25 schreef Absurditeit het volgende:
Golfer, laat je niet uit de tent lokken.Wat vreselijk leuk absurd ben je toch.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Andersom dan.quote:
Sorry dat ik jullie hoogstaande intellectuele niveau niet kan benaderen, maar je zult het ermee moeten doen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:26 schreef Specularium het volgende:
Vind die TT's van golfer alleen nooit zo leuk.
Beetje van die bingohumor.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef trovey het volgende:
[..]
Andersom dan...het was een lange dag vandaag...ik ben niet meer al te helder.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:27 schreef golfer het volgende:
[..]
Wat vreselijk leuk absurd ben je toch.Ik had gedacht dat je wel wat meer in petto zou hebben als reactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
De persoonlijke aanvallen in deze topicreeks maken het er niet beter op. Blijf gewoon ontopic over het programma zelf aub.
Die bitchfight is nu idd wel mooi gewestquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
De persoonlijke aanvallen in deze topicreeks maken het er niet beter op. Blijf gewoon ontopic over het programma zelf aub.
Je weet ook wie er begon met verheven gedrag?quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:30 schreef Mike het volgende:
Cambuur is ook niet zomaar iets.quote:Op woensdag 29 juni 2011 00:45 schreef Van_Poppel het volgende:
Geweldig dat een simpele back van Haarlem en Cambuur overal een mening over heeft
Dat is het enige dat ik niet heb gezien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 01:06 schreef trovey het volgende:
De herhaling met die Blood....ik begin me alweer te ergeren.
Nee hoor, lees het vorige topic maar.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef schommelstoel het volgende:
Bloeme Evers, ben ik de enige die mij stoorde aan mevrouw Evers.
Ik dacht precies hetzelfde, nogal triest van al die joden om de oorlog erbij te halen terwijl ze weten dat het hier helemaal niet over gaat, het gaat slechts om dierenleed.quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef schommelstoel het volgende:
Moet even wat kwijt zeg.
Bloeme Evers, ben ik de enige die mij stoorde aan mevrouw Evers.
Vooral toen ze begon te vertellen dat ze een meisje is dat in 1940 al werd bestolen van een gewoonte door de duitsers.
Mijn mening begint de laatste tijd te veranderen in dat ik het niet meer nodig vind dat joodse mensen voor al hun problemen 40/45 erbij halen.
Ik heb niets tegen joden, ben geen nazi, ze mogen doen van mij wat ze willen.
Maar het is een beetje te veel van het goede om toch nog elk keer dat onderwerp erbij te halen anno 2011.
En haar argument over het plezier jacht, volgens mij is het tegenwoordig ook gedeeltelijk zo dat ze jagen als er een over populatie is.
Als mensen heel eerlijk zijn en niet de vergelijking met 40/45 gaan mixen, dan hebben Joden het helemaal niet zo slecht als je over de gehele planeet kijkt.
En nee, nogmaals, ik ben geen anti jood.Ik respecteer ze allemaal,Alleen als je een mening geeft ben je al snel de boe-man.
Maar ik weet ook dat joden een manier 'van' hebben.
Elke scheet die ze in de uitzending laten is nieuwswaardig voor jou he?quote:
Hoezo dat dan? Zo vaak meld ik niets over Knevel & Brinkie, want er gebeurd meestal weinig.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:39 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Elke scheet die ze in de uitzending laten is nieuwswaardig voor jou he?
Hij bedoelt natuurlijk dat jij van iedere schijtlollige opmerking in VI of algemeen bekende mening van Derksen een artikeltje maakt.quote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef pberends het volgende:
[..]
Hoezo dat dan? Zo vaak meld ik niets over Knevel & Brinkie, want er gebeurd meestal weinig.
Niet weten dat onze favoriete provinciaal geheelonthouder is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 @ 14:38 schreef hetizmij het volgende:
Alsof Derksen geen act is. In het programma steeds zeik bouwen met Gene om na de uitzendingen samen een pilsje te drinken.
Ja, dat doe ik inderdaad minstens 3 keer per week.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:14 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Hij bedoelt natuurlijk dat jij van iedere schijtlollige opmerking in VI of algemeen bekende mening van Derksen een artikeltje maakt.
Het blijft zo hangen omdat de nieuwswaarde iedere keer nagenoeg 0,0 is. En ze zijn niet eens vermakelijk geschreven.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Ja, dat doe ik inderdaad minstens 3 keer per week.
Wat interesseert het mij wat jij er van vindt? Het wordt prima gelezen.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het blijft zo hangen omdat de nieuwswaarde iedere keer nagenoeg 0,0 is. En ze zijn niet eens vermakelijk geschreven.
Het ging mij er meer om dat Jac0bus wel een goed punt had. Maar prima verder:quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:26 schreef pberends het volgende:
[..]
Wat interesseert het mij wat jij er van vindt? Het wordt prima gelezen.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:32 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Het ging mij er meer om dat Jac0bus wel een goed punt had. Maar prima verder:
[ afbeelding ]
Mooi!
Oh?quote:Op woensdag 29 juni 2011 13:51 schreef schommelstoel het volgende:
Maar ik weet ook dat joden een manier 'van' hebben.
Je kunt iedere dag zo 1788 artikeltjes maken. De nieuwswaarde zou in dit geval zijn dat Derksen zich ook eergister weer heeft geërgerd aan Smeets. Verder heeft hij dit in diverse media al een keer of 12 gezegd en zo opzienbarend is het ook niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:35 schreef pberends het volgende:
[..].
Nou ja, goed punt. Dit soort uitspraken vallen in principe onder medianieuws, en daarin zijn nieuwslezers nogal geïnteresseerd gezien de populariteit van de berichten.
Daarom doe ik het ook met mate.quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:41 schreef Absurditeit het volgende:
[..]
Je kunt iedere dag zo 1788 artikeltjes maken. De nieuwswaarde zou in dit geval zijn dat Derksen zich ook eergister weer heeft geërgerd aan Smeets. Verder heeft hij dit in diverse media al een keer of 12 gezegd en zo opzienbarend is het ook niet.
Maar het is vooral aan de schrijver en de lezer om dat te beoordelen. Vandaar dat ik al zei dat ik de nieuwswaarde 0,0 vind.
Klinkt veelbelovend.quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:42 schreef golfer het volgende:
Voorlopige line-up:
Maurits van Oranje, Maarten Steinbuch, Marike Stellinga.
Ja daar moeten ze inderdaad eens mee ophouden, 4 is toch wel max.quote:
En elke keer als iemand iets wil vertellen zeggen ze: "In een paar zinnen!" of "Heel snel als het kan"quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:17 schreef Mike het volgende:
Ik vond de tafel gisteren ook al zo vol...toen zaten er ook al 6 mensen. Is het nou zo lastig om eens een boeiend gesprek te houden met 3 gasten?
En vraag hem waarom er gemiddeld meer mensen bij hem aan tafel zitten dan dat er op zondagochtend in de kerk zitten.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand met twitter hier? Klaag er even over bij meneer van den Brink
Bij de EO zijn dit altijd leuke gesprekken, van die gevoelige onderwerpen.quote:Martine van Veelen heeft onderzoek gedaan naar de levensbeschouwing van hoogleraren. Opvallend veel geleerden zijn atheïst, Van Veelen zelf is christen. Ze zegt dat er geen conflict is tussen haar christelijk geloof en haar wetenschappelijk werk. Waarom zijn veel vaan haar niet-gelovige collega's het daar niet mee eens? We vragen het aan wetenschapper Robbert Dijkgraaf, president van de Koninklijke Nederlandse Akademie van Wetenschappen.
mja ik word ook een beetje moe van 6 mensen aan tafel. Iedereen krijgt maar een paar minuutjes spreektijd en het voelt zo gehaast.quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:27 schreef Jac0bus het volgende:
Iemand met twitter hier? Klaag er even over bij meneer van den Brink
Ja iedereen hier, daarom vroeg ik of iemand met twitter(heb ik zelf niet) niet even namens FOK! kan klagen bij Tijs van den Brink, aangezien hij nogal actief is op twitter en ze bovendien als rubriekje op de site hebben dat ze twittervragen beantwoorden.quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:49 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
mja ik word ook een beetje moe van 6 mensen aan tafel. Iedereen krijgt maar een paar minuutjes spreektijd en het voelt zo gehaast.
Alsof Tijs daarop gaat reagerenquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:50 schreef Jac0bus het volgende:
[..]
Ja iedereen hier, daarom vroeg ik of iemand met twitter(heb ik zelf niet) niet even namens FOK! kan klagen bij Tijs van den Brink, aangezien hij nogal actief is op twitter en ze bovendien als rubriekje op de site hebben dat ze twittervragen beantwoorden.
Blauw Bloed met hoe heet ie ook alweer, Jeroen nog watquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
Hopelijk straks een paar pittige vragen over het koningshuis en de monarchie![]()
Shit, het is K&vdB
Kijk jij naar die bagger?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:11 schreef alors het volgende:
[..]
Blauw Bloed met hoe heet ie ook alweer, Jeroen nog wat
Alleen op z'n grieks, zodat ik haar buikspreekpop-kop niet hoef te zien.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:12 schreef Eenskijken het volgende:
uncle dolan, zou jij marieke stellinga doen?
quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alleen op z'n grieks, zodat ik haar buikspreekpop-kop niet hoef te zien.
is dat een gemis?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Karina het volgende:
Er blijft niet veel tijd over voor de rest van de gasten...
Mag ze hem in de mond nemen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:14 schreef UncleDolan het volgende:
[..]
Alleen op z'n grieks, zodat ik haar buikspreekpop-kop niet hoef te zien.
Even denken... nee eigenlijk. Ik kijk het nog heel even aan, maar ik denk dat ik het zo wel bekeken heb.quote:
Wie?quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef alors het volgende:
ik moet die van gister nog even terugkijken
Wat een topshow was dat. Randjes opzoeken, alles.quote:Op woensdag 29 juni 2011 23:18 schreef alors het volgende:
ik moet die van gister nog even terugkijken
Dat is toch helemaal niet praktisch? Hier in de buurt staat ook zo een oplaadstation, op de stoep, lekker handig.quote:
gelhoofd was gisterquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:15 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik kijk er niet van op...hij heeft gel in z'n haar
dat zou duurzaam kunnenquote:Op woensdag 29 juni 2011 23:21 schreef Van_Poppel het volgende:
En hoe wordt elektriciteit opgewekt, Maurits?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |