Dan komt de top tien voor mij opeens wel heel dichtbijquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:10 schreef danic het volgende:
Wat mij betreft wel. Sverbern heeft zich hier in het begin nog wel eens gemeld, maar volgens mij al lang niet meer.
Ik wacht even een dagje en als er niemand tegen je in gaathaal ik ze eruit.
moet je even bellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
mn zusje heeft trouwens een echo gehad vandaag althans, dat vertelde ze eergisteren.
maar heb niet meer van r vernomen
Ook ff bevallen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:17 schreef Popples het volgende:
[..]
ik ben over mijn slaap heen. maar nu wel aan het genieten van een klein ventje dat de hik heeft
3 januari is een mooie dagquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Tnx danic..
Al blijf ik gewoon voor 1-2-3 januari gaan
Jose, alweer 40 weken. Nog max 2 weekjes wachten...
nee ik ben niet bevallen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:17 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ook ff bevallen?
Of had ik dat gemist?
Ik krijg tranen van dat eerste verhaal, zo mooi! Ik hoop ontzettend dat MissJ dit ook kan vertellen over een jaar. Toitoi!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:18 schreef TimeJumper het volgende:
Hier effe 2 succesverhalen over het TTS syndroom
http://tweelingtransfusie.punt.nl/
http://members.home.nl/ja(...)%20van%20Hulzen.html
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Kyara het volgende:
TJ, zal ook wel door de regio komen waar ik werk hoorHehe, ik had al zo'n gevoel dat mijn woonplaats tevoorschijn zou komen voor ik op de spoiler klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd, het gaat niet altijd zoals het vroeger voorstelde. Heb je ook meer moeite gehad met zwanger worden of viel dat wel mee?
Miss Jones, wat een vreselijk nieuwsIk ga duimen voor je meisjes!
Gefeliciteerd met je zoon PM![]()
Hier hetzelfde, moest er een beetje van huilen. Dan besef ik me weer eens wat een rijkdom het is dat ik zo'n vlekkeloze zwangerschap had en dat onze dochter zo kerngezond geboren is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik krijg tranen van dat eerste verhaal, zo mooi! Ik hoop ontzettend dat MissJ dit ook kan vertellen over een jaar. Toitoi!
En waar zou dan de klemtoon moeten zitten, want nu zijn er 2 totaal verschillende opties, beide even lollig overigensquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
mn vriend werd vannacht lachend wakker
dat we m wel 'Oktobert'kunnen noemen
echt, mannen
Helemaal goed straks controle bij de KA maar verwacht dat die ook tevreden is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:02 schreef bitterend het volgende:
Hoe gaat het met jou en je ukje ferrari?![]()
dat je überhaupt aan een ander denkt terwijl je zelf zo in spanning zit... wat lief van je...quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:35 schreef miss-jones25 het volgende:
Thanks again allemaal.
Wij gaan zo, dus ik ( of mn vriend )brengen jullie op de hoogte wanneer het kan.
Zie staan dat jose vandaag is uitgerekend, dus mocht er wat gebeuren alvast suc6 !!
Done!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose; 40 weken vandaag joh!!! mooie dag om te bevallenmaak je nog even een nieuwe buikfoto in de keuken?
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef bitterend het volgende:
Haha November lijkt echt een drukke baby maand te zijn hier!! er is flink geneukt in Februari-Maart!
best jammer eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef Nirak het volgende:
Balen voor je vrouw Scorpion.. Je lijkt me wel een meelevende vent, dus daar boft ze dan wel weer mee
En gezellig dat je oktober mee komt versterken, we (kleurdoos, susie en ik) waren erg ondervertegenwoordigd.. Nu al wat minder
Nu ga ik naar de fysio
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Komt vast door het weer.
Wij persoonlijk hadden in die maanden niets anders te doen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Komt vast door het weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja dan heb ik dat stuk ook in het plaatselijk krant gezien en ik woon in een naast gelegen dorp....
Sorry ben weer weg...ik lurk gewoon weer mee
Tja...Uh... ze zeggen hier wel altijd dat Carnaval er iets mee te maken heeft... Maarja het zijn toch echt niet allemaal Limbo's/Brabo's in november, toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Komt vast door het weer.
Als ik het zo lees heeft zo'n beetje iedere dame in verwachting hier behoorlijke last van het weer gehad, meelevend valt dus redelijk mee. En als dat het enigste is wat ik voor vrouwlief kan doen, naast wat praktische verzorging en taakjes, dan doe ik dat met alle liefdequote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef Nirak het volgende:
Balen voor je vrouw Scorpion.. Je lijkt me wel een meelevende vent, dus daar boft ze dan wel weer mee
En gezellig dat je oktober mee komt versterken, we (kleurdoos, susie en ik) waren erg ondervertegenwoordigd.. Nu al wat minder
Nu ga ik naar de fysio
quote:Op woensdag 29 juni 2011 17:01 schreef Tyler-Girl het volgende:
Ja idd ik woon in Koningslust (kent hier waarschijnlijk toch niemand) Ik was me gisteren al af aan het vragen waar je woonde omdat je zei dat je tussen Eindhoven en Venlo woonde....:D
Maar jullie hebben idd echt een babyboom....jij staat niet op de foto in het blaadje toch? dat waren toch alleen nog maar de moeders die bevallen waren of niet?
Leuk dat je mee komt babbelen!! veel plezier morgen bij de vk!quote:Op woensdag 29 juni 2011 16:59 schreef CrazyMoon het volgende:
MJ, heel veel sterkte. Ik duim voor goed nieuws!
PM, gefeliciteerd met jullie zoon!!
Ik hoop vanaf morgen hier wat vaker mee te schrijven. Dan hebben we de eerste afspraak bij de vk en de eerste echo.
Vind het weer erg spannend!
Ben erg misselijk, maar hoef niet over te geven. Wel vaak genoeg kokhalzen.. En m'n borsten.. Auw! En zo moe! Doe overdag soms 2 dutjes!
Om 9.00 uur moeten we al bij de vk zijn, lekker vroeg!
Grappig......heb je ze uitgelegd van de bloemetjes en de bijtjes in het kerkdorpje. Whehehe wat een vraagquote:Op woensdag 29 juni 2011 16:28 schreef Popples het volgende:
wij hebben hier in het dorp een babyboom. we stonden laatst met foto's en al in de krant![]()
ik ben de middelste die mag bevallen. 15 zijn er al bevallen en 17 moeten moeten er nog.
toen werd er ook gevraagd hoe dat nou weer kon.dit was nog nooit voor gekomen in een van de 6 kerkdorpen van de vk.
Misschien is ze gelijk wel geopereerd, dat denk ik eigenlijk.quote:Op woensdag 29 juni 2011 18:53 schreef Nirak het volgende:
Crazymoon, welkom bij de club en veel succes morgen bij de vlos!
Het is al bijna 1900 uur, ik hoop zo dat voor MJ, haar man en dr meisjes alles goed komt..
Sorry, verkeerd je berichtje geintepreteerd haha.quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:57 schreef Popples het volgende:
[..]
nee ik ben niet bevallen hoor.
ik had 2 meiden die panisch zijn voor onweer, die zijn de hele nacht bezig geweest. maar toch nog 2,5 uur kunnen slapen. nu nog even rust(ze zijn naar school), vanavond wil ik weeën en vannacht bevallen
Nou zoals je ziet ben ik er alquote:Op woensdag 29 juni 2011 19:52 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ik heb ook veel aan MJ gedacht vandaag. Hoop dat we snel iets van haar horen, al kan ik me voorstellen dat ze nu even iets anders aan haar hoofd heeft dan Fok.
helaas ken ik ook iemand in mijn volleybalteam; en daar heeft (maar) 1 van de 2 het overleefd.... vind het dus ook erg eng....quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:17 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb normaal niet zo'n empathisch vermogen.. maar ik denk al wel de hele dag aan Miss Jones, gewoon ook omdat ik gisteren zelf met mijn idiote kop heb zitten googlen, en hoewel er een paar succesverhalen zijn, moet ik wel bekennen dat ik voornamelijk klotescenario's heb gelezen, dus ik hoop echt zo hard dat alles goed is
goed nieuws!! ben blij dat het laseren is gelukt...quote:Op woensdag 29 juni 2011 19:57 schreef miss-jones25 het volgende:
[..]
Nou zoals je ziet ben ik er al
Lig in bed (ziekenhuis) en moet toch wat doen.
Ja heel vroeg slapen omdat ik wel heel erg moe ben nu.
quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:07 schreef Asyniur het volgende:
Miss_jones, kippenvel hier! Ik duim dat het goed blijft gaan
kan iemand mij vertellen waar ik de naam en foto van PM's jongste kan vinden
Goed van VLquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:25 schreef wickie het volgende:
BJ hoe was jou dag met dreumes?
Vriendlief heeft stiekem gebeld achter mn rug om met het ziekenhuis, hij was bezorgd![]()
Ik moet morgen urine laten controleren op blaasontsteking. Ik hoop zo ontzettend dat het dat is.. Anders moeten we weer bellen want heb nu ook in rust soms harde buiken en pijn![]()
We wachten morgen af.
over 10 weken heb ik al een babyquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:33 schreef Susie het volgende:
Bij mij kwam vandaag het besef dat het nog maar 11 weken is tot mijn verlof! Dat klinkt wel erg snel al eigenlijk
En dat bedoel ik! De tijd vliegt gewoon voorbij joh... brrrrrr....quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:35 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
over 10 weken heb ik al een babydas pas snel!!!
(en oeeee de vorige keer had ik over 4 weken al een baby....reality hits in...)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarschijnlijk waart er toch iets van een virus rond. Heb vandaag ook 3 uur geslapen terwijl mijn moeder Hannah bezig hield.
Ik realiseer met trouwens net pas dat ik sinds zondag in de tweede termijn zit![]()
Mette was vanochtend een wandelende chagrijn... Ze was gewoon nog moe, dus die heb ik om 10 uur al lekker bed gelegd. Om 12 uur was ze weer vrolijk en hebben we gezellig saampjes geluncht. Ik moest echt even bedenken wat allemaal te doen als je zelf eigenlijk niks mag. Dus we hebben wat getekend en ze heeft buiten de plantjes water gegeven (dus zichzelfquote:Op woensdag 29 juni 2011 20:30 schreef Beessie-Jen het volgende:
[..]
Goed van VLen morgen dus ook ff checkup voor jou... ik hoop dat het een simpele blaasontsteking is. En een kuurtje je goed zal doen.
Hoe was het bij jullie? heeft het dutje Mette goed gedaan?
Evie was vrij goed te pas... in elk geval het eerste deel van de dag; van 9-14 uur ging perfect, toen middagdutje; rond etenstijd was er ff wat gemopper en gedrein, en na het eten is Evie lekker met papa buiten zich moe gaan maken
dus het ging wel ok. Ze ligt er nu een half uurtje in....(en slaapt).
Is dat zo, dat ze dat maar op één plek doen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:17 schreef p_iglet het volgende:
Wat een onwijs mazzel en toeval ook dat je op 5-10 min afstand woont van de enige plek in Nederland waar ze dit doen
Jup, echt alleen in het LUMCquote:Op woensdag 29 juni 2011 21:19 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Is dat zo, dat ze dat maar op één plek doen?
Ik zat ook al te tellen, nog 1 weekje werken, dan 2,5 week vakantie, en dan nog zo'n 10 weken werken tot verlof! Wow dat klinkt ineens redelijk snel..quote:Op woensdag 29 juni 2011 20:41 schreef Nirak het volgende:
@ susie. Ik heb nog 1,5 week vakantie en ga dan 7 weken werken, dan weer vakantie en aansluitend dus verlofgaat snel he!
Moet je daar ook bevallen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:02 schreef Vlindur het volgende:
Jee! MJ, wat een opluchting nu. Ik hoop dat je goed kunt slapen en morgen weer lekker naar huis kunt.
Als ik met het rhesus antagonisme problemen krijg moet ik ook naar het LUMC.Maar voor ons is het ruim anderhalf uur rijden..
Alleen als de baby echt ziek wordt. Rienk is gewoon hier in het ziekenhuis geboren. Die is gelukkig nooit ziek geworden. Thuis bevallen mag iig niet.quote:Op woensdag 29 juni 2011 22:31 schreef wickie het volgende:
[..]
Moet je daar ook bevallen?
Je hebt het aan het begin weleens uitgebreid verteld, kan mezelf zelfs herinneren dat ik het hele verhaal aan vriendlief heb verteld, maar weet even niet meer of je daar nou ook moet bevallen...
Wat is een belly bandit? ik kan jou v&a post niet zo gauw vindenquote:Op donderdag 30 juni 2011 09:49 schreef Takkembah het volgende:
MJ, ik denk aan je, duimen draaien hier!!!
Btw dames, in V&A heb ik wat spulletjes staan die wellicht iemand hier interesseren (o.a. belly bandit, angelsounds, etc)
quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:03 schreef Nirak het volgende:
Gisteren weer wat spulletjes gehaald: badje, standaard, luieremmer, beddengoed, aankleed/waskussen, spuugdoekjes en washandjes enzo. Toch weer leuk, iedere keer een beetje kopen. Dan lijkt het gelukkig ook niet zo duur allemaal :p
idemquote:Op donderdag 30 juni 2011 11:03 schreef Nirak het volgende:
Gisteren weer wat spulletjes gehaald: badje, standaard, luieremmer, beddengoed, aankleed/waskussen, spuugdoekjes en washandjes enzo. Toch weer leuk, iedere keer een beetje kopen. Dan lijkt het gelukkig ook niet zo duur allemaal :p
Nog niet durven/willen doen?quote:
Precies hoe wij het ook doen! Steeds wat kopen super leuk, en spreidt de kosten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 11:29 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
idem
gisteren hydrofielwashandjes, hydrofieldoeken, waskussenhoezen en 2 moltons voor t ledikant, dekentjes haak ik zelf
vandaag even een badje en kinderstoel kopen
Uhm vooral dat eerstequote:Op donderdag 30 juni 2011 11:57 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Nog niet durven/willen doen?
Of wil je wachten op![]()
zodat jullie het samen allemaal kunnen aangschaffen?
VlindurLeuk joh weer een zoon erbij strakjes
en fijn dat alles goed is!!!
Herkenbaarquote:Op donderdag 30 juni 2011 12:42 schreef NotTheSame het volgende:
Wat betreft kopen/niet kopen... Ik heb (14wkn) nog niks gekocht... Maar mijn moeder, oma en tante zijn dus gewoon niet te houden... Ik zie ze niet zo vaak omdat ik wat verder weg woon, maar elke keer als ik ze zie hebben ze weer wat bij zich... Van voedingskussen tot muziekmobiel... Ach, het is goed bedoeld zullen we maar zeggen...
Dankje! we gaan uit eten!quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:50 schreef Scorpionsworld het volgende:
Gefeli met het jubileum bitterend.
Tja, ik dacht ook dat ik die 40 weken nooit zou halen...quote:Op donderdag 30 juni 2011 13:42 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik hoop ook dat het niet zover komt! Om even of andere reden zegt mijn gevoel dat mijn jongen vroeger komt.. Maar ook dat gevoel kan het mis hebben
Ppssst... ben ik alquote:Op donderdag 30 juni 2011 15:29 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose; gezellig dat jullie nog bezoek krijgenen je klinkt nog positief en niet wachtende.. goed van je! Binnen nu en 2 weken ben je mama!!!
Gewoon bellen, daar is ze voor. Als ze het te druk heeft met een bevalling, dan neemt ze niet op of dan zegt ze het je welquote:Op donderdag 30 juni 2011 16:35 schreef Popples het volgende:
nee ze is alleen en heeft 6 kerkdorpen onder haar hoede.
normaal heeft ze spreekuur tussen 13.00 en 14.00 maar toen nam ze ook niet op dus denk een bevalling. mobiel bellen vind ik ook weer zo wat tijdens een bevalling.
ik heb 4 andere nummers voor als ze niet opneemt op haar mobiel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.**Life is e@sier with your eyes closed**
Nou hier dus niks meer aan baby spul... Dus hier moet e.e.a wel komenquote:Op donderdag 30 juni 2011 17:04 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Miss-Jones, hopelijk blijft alles goed gaan. Wat een spanning, niet fijn.
Kopen? Wat moet er gekocht worden dan? Ik heb alles nog, en het meeste is zowel voor jongens als meisjes geschikt. Bovendien zullen we vast nog wel cadeautjes krijgen, dus deze keer koop ik niets. Het is niet eens in me opgekomen, eerlijk gezegd...
je kunt ook moeilijk je kleine ventje in roze doen he.quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:16 schreef Kleurdoos het volgende:
euh ik vind kopen gewoon hartstikke leuk, en nummer 2 mag heus wel een lading eigen kleertjes ..ik heb zelf het klerenvanjezussyndroom
Groot gelijk heb je, helemaal los gaan!quote:Op donderdag 30 juni 2011 17:39 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb nu al meer voor Polle gekocht dan voor Elin toen hoor
sorry ik had je 2e berichtje over maandag over t hoofd gezienquote:Op donderdag 30 juni 2011 14:34 schreef miss-jones25 het volgende:
Angst loslaten gaat niet lukken tot maandag denk ik, als ik dan goed nieuws krijg voel ik me wat relaxer maar nu nog niet.
En mijn oom belde net, die wist nog nergens wat van af, hij maakt dus de baby bedjes voor ons, en vertelde dat hij al heel erg op schoot, en toen moest ik wel heel erg huilen omdat ik me dan druk maak of ik ze wel allebei nodig heb.
En denk dat de dagen nu lang gaan duren, tot het maandag is, ook omdat ik rustig aan moet doen en niet veel kan doen.
Toch weer zitten googelen naar meer tts verhalen en gelukkig ook wat goede verhalen gelezen dus daar hou ik me voorlopig maar aan vast.
Vraag me af hoe het met Jose is trouwens.![]()
quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:38 schreef Kyara het volgende:
...
* Kyara denkt op basis van angelsound dat ze zwanger is van een combinatie tussen darth vader en een alien met een snorkel
Jakkes SBquote:Op vrijdag 1 juli 2011 00:05 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik ben hier een slapeloze nacht tegemoet aan het zien. Ik ben om half 11 heel erg moe op bed gaan liggen, maar lig al vanaf dat moment te piekeren enzo. Vanaf morgen ben ik officieel Toos Werkloos en dat voelt naar. Ik heb namelijk de afgelopen maand bijna elke dag wel een sollicitatie (of meerdere) de deur uit gedaan. Op de meesten heb ik niets gehoord en de reacties die ik wel gekregen heb zijn afwijzingen. Bah, het maakt me onzeker en duwt me in een negatieve bui. En dat wil ik dus niet.
/einde egopost, sorry, moest het even kwijt
Ben toch wel benieuwd hoe dat klinkt!quote:Op donderdag 30 juni 2011 19:38 schreef Kyara het volgende:
* Kyara denkt op basis van angelsound dat ze zwanger is van een combinatie tussen darth vader en een alien met een snorkel
Klinkt goed! Gefeliciteerd met je collega!quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:51 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd met deze mega mijlpaal Vlindur!Je gaat snel voor mn gevoel
![]()
Mijn collega,34 weken zwanger van een tweeling, belde maandag naar t werk dat ze die middag haar allerlaatste dienstje voor verlof niet kwam werken want ze was effe bevallen![]()
![]()
Twee gezonde dochters van 4 en 4,5 pond die nog even in couveuse verblijven.
Vanaf vandaag heb ik recht op 10 maanden WW en ergens middenin ook nog eens 16 weken zwangerschapsverlof. Het nadeel is eigenlijk alleen maar dat ik niet zo goed tegen thuiszitten kan en er geen enkele werkgever is die iemand aanneemt die over minder dan 4 maanden met verlof gaat en in de tussentijd ook nog eens 3 weken op vakantie gaat (die vakantie staat al bijna een jaar vast, dus van ver voordat ik wist geen baan meer te hebben.)quote:Op vrijdag 1 juli 2011 09:03 schreef Beessie-Jen het volgende:
SB: erg vervelend dat je werkloos bent... mijn vriend is bijna een jaar thuis geweest. solliciteerde zich ook een ongeluk; en ging elke 2 weken bij alle uitzendbureau's langs. Hij is nu gelukkig net begonnen met een nieuwe baan. maar ik snap je onzekerheid en frustratie...
Heb je nog lang recht op een uitkering?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |