Dan komt de top tien voor mij opeens wel heel dichtbijquote:Op woensdag 29 juni 2011 00:10 schreef danic het volgende:
Wat mij betreft wel. Sverbern heeft zich hier in het begin nog wel eens gemeld, maar volgens mij al lang niet meer.
Ik wacht even een dagje en als er niemand tegen je in gaathaal ik ze eruit.
moet je even bellenquote:Op dinsdag 28 juni 2011 23:04 schreef Kleurdoos het volgende:
mn zusje heeft trouwens een echo gehad vandaag althans, dat vertelde ze eergisteren.
maar heb niet meer van r vernomen
Ook ff bevallen?quote:Op woensdag 29 juni 2011 02:17 schreef Popples het volgende:
[..]
ik ben over mijn slaap heen. maar nu wel aan het genieten van een klein ventje dat de hik heeft
3 januari is een mooie dagquote:Op woensdag 29 juni 2011 08:05 schreef Deepfreeze het volgende:
Tnx danic..
Al blijf ik gewoon voor 1-2-3 januari gaan
Jose, alweer 40 weken. Nog max 2 weekjes wachten...
nee ik ben niet bevallen hoor.quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:17 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Ook ff bevallen?
Of had ik dat gemist?
Ik krijg tranen van dat eerste verhaal, zo mooi! Ik hoop ontzettend dat MissJ dit ook kan vertellen over een jaar. Toitoi!quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:18 schreef TimeJumper het volgende:
Hier effe 2 succesverhalen over het TTS syndroom
http://tweelingtransfusie.punt.nl/
http://members.home.nl/ja(...)%20van%20Hulzen.html
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:59 schreef Kyara het volgende:
TJ, zal ook wel door de regio komen waar ik werk hoorHehe, ik had al zo'n gevoel dat mijn woonplaats tevoorschijn zou komen voor ik op de spoiler klikteSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd, het gaat niet altijd zoals het vroeger voorstelde. Heb je ook meer moeite gehad met zwanger worden of viel dat wel mee?
Miss Jones, wat een vreselijk nieuwsIk ga duimen voor je meisjes!
Gefeliciteerd met je zoon PM![]()
Hier hetzelfde, moest er een beetje van huilen. Dan besef ik me weer eens wat een rijkdom het is dat ik zo'n vlekkeloze zwangerschap had en dat onze dochter zo kerngezond geboren is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 10:27 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik krijg tranen van dat eerste verhaal, zo mooi! Ik hoop ontzettend dat MissJ dit ook kan vertellen over een jaar. Toitoi!
En waar zou dan de klemtoon moeten zitten, want nu zijn er 2 totaal verschillende opties, beide even lollig overigensquote:Op woensdag 29 juni 2011 12:16 schreef Kleurdoos het volgende:
mn vriend werd vannacht lachend wakker
dat we m wel 'Oktobert'kunnen noemen
echt, mannen
Helemaal goed straks controle bij de KA maar verwacht dat die ook tevreden is.quote:Op woensdag 29 juni 2011 11:02 schreef bitterend het volgende:
Hoe gaat het met jou en je ukje ferrari?![]()
dat je überhaupt aan een ander denkt terwijl je zelf zo in spanning zit... wat lief van je...quote:Op woensdag 29 juni 2011 07:35 schreef miss-jones25 het volgende:
Thanks again allemaal.
Wij gaan zo, dus ik ( of mn vriend )brengen jullie op de hoogte wanneer het kan.
Zie staan dat jose vandaag is uitgerekend, dus mocht er wat gebeuren alvast suc6 !!
Done!quote:Op woensdag 29 juni 2011 09:11 schreef Beessie-Jen het volgende:
Jose; 40 weken vandaag joh!!! mooie dag om te bevallenmaak je nog even een nieuwe buikfoto in de keuken?
![]()
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:24 schreef bitterend het volgende:
Haha November lijkt echt een drukke baby maand te zijn hier!! er is flink geneukt in Februari-Maart!
best jammer eigenlijkquote:Op woensdag 29 juni 2011 14:46 schreef Nirak het volgende:
Balen voor je vrouw Scorpion.. Je lijkt me wel een meelevende vent, dus daar boft ze dan wel weer mee
En gezellig dat je oktober mee komt versterken, we (kleurdoos, susie en ik) waren erg ondervertegenwoordigd.. Nu al wat minder
Nu ga ik naar de fysio
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Komt vast door het weer.
Wij persoonlijk hadden in die maanden niets anders te doen
quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Komt vast door het weer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zo ja dan heb ik dat stuk ook in het plaatselijk krant gezien en ik woon in een naast gelegen dorp....
Sorry ben weer weg...ik lurk gewoon weer mee
Tja...Uh... ze zeggen hier wel altijd dat Carnaval er iets mee te maken heeft... Maarja het zijn toch echt niet allemaal Limbo's/Brabo's in november, toch?quote:Op woensdag 29 juni 2011 15:57 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
![]()
Komt vast door het weer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |