Nirak en partner zijn 2 mama's! Vandaar denk ik?!quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:23 schreef Vicky het volgende:
fijn dat je langs mag komen MJ!
Nirak, ik heb wat gemist.. adoptieprocedure?
Ging prima dit keer. Stond echt na een paar minuten al buiten.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 08:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah balen Soempie dat het prikken dan zo'n geklooi was. Hopelijk dat het vandaag beter gaat!!
Kloptquote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef calilov3 het volgende:
[..]
Nirak en partner zijn 2 mama's! Vandaar denk ik?!
De adoptie wordt aangevraagd nu, na de geboorte nog aangevuld met geboorte akte en paar weken daarna uitgesproken, met terugwerkende kracht. Zodat mijn vrouw toch vanaf de geboorte juridisch moeder is.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerd Nirakweet je nou ook al hoe lang het nog ongeveer gaat duren?
Hij doet het nietquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef Nirak het volgende:
Ik hoop idd ook dat met MJ alles goed is..
In de tussentijd eens checken of de fotoknop op mn Iphone werkt. Zo wil ik gaan afkoelen:
[ afbeelding ]
Hmm, was ook een twitpic, misschien dat t daaraan ligt. Maar het was zaligquote:Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef NotTheSame het volgende:
En nou doen de plaatjes het allemaal niet meer Nirak... Maar ik had ze wel al gezien
Zoiets kan ik hier momenteel echt niet opzetten in onze puintuin!
Dan woon jij niet ver bij mij vandaan, want hier dezelfde status.quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef hilliebillie het volgende:
Hier gaat het ook elk moment beginnen.. donder en bliksem zijn al gesignaleerd maar nog geen regen, maar volgens buienradar duurt dat geen 10 minuten meer.. (ook in brabant trouwens)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En idd, het gaat niet altijd zoals het vroeger voorstelde. Heb je ook meer moeite gehad met zwanger worden of viel dat wel mee?
vertelquote:Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook, 2 keer mams op mijn 27e, althans t kan, maar waarschijnlijk ben ik net 28 geworden als meneertje eruitplopt
Had ik al geroepen dat wij echt de allerleukste namen voor hem hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |