abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98766104
fijn dat je langs mag komen MJ!

Nirak, ik heb wat gemist.. adoptieprocedure? :@
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:28:15 #152
341729 calilov3
It's just caliloving
pi_98766338
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:23 schreef Vicky het volgende:
fijn dat je langs mag komen MJ!

Nirak, ik heb wat gemist.. adoptieprocedure? :@
Nirak en partner zijn 2 mama's! Vandaar denk ik?!
pi_98766388
MJ, fijn dat je langs mag komen.

Vicky, als ik het goed heb, wordt Nirak dan officieel 1van de 2 moeders ;)

Jose, je blijft maf 8)7
  dinsdag 28 juni 2011 @ 14:37:50 #154
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98766800
Thanks Bitterend :*

MissJones nog ff het is bijna half 4. :*

Deepfreeze, als je zit gewoon voorover buigen, scheelt vast stukken !

Gefeliciteerd Nirak *O* weet je nou ook al hoe lang het nog ongeveer gaat duren?
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 15:35:06 #155
30252 Soempie
Procreating
pi_98769389
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 08:14 schreef Take_A_Picture het volgende:
Ah balen Soempie dat het prikken dan zo'n geklooi was. Hopelijk dat het vandaag beter gaat!!

Ging prima dit keer. Stond echt na een paar minuten al buiten.

Hier in Breda zijn alle buien gewoon om de stad gegaan. Af en toe een donkere lucht vanmorgen, maar verder niks. Nu schijnt de zon vol en is het echt heel warm en drukkend buiten. :{ Hoop dat het bij jullie wel beter is.

MJ, goed dat je gebeld hebt en zo snel al terecht kunt. Ik duim voor je nu. :)
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
pi_98769517
nop hier ook ontzettend warm en broeierig
ik hoop echt dat het binnenkort minder warm wordt ik kan er zo moeilijk tegen
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98769613
Ook hier erg warm en plakkerig en daardoor ook knallende hoofdpijn. Al 2 x 1000mg paracetamol genomen vandaag, maar helaas. Daarbij ook nog heel erg verkouden, en dus benauwd. Ik zit al de hele middag hoopvol buienradar in de gaten te houden, maar helaas, er lijkt niets te gaan vallen. Alleen vanmorgen 10 druppels gehad.
pi_98769898
oh SB dat is echt niks...verkouden en hoofdpijn! beterschap! :*

http://www.weer.nl/nl/hom(...)n-verwacht-weer.html

volgens mij duur het even voor dat het gaat afkoelen, mijn enkels zijn wat dikker maar geen toestanden zoals Popples of Susie!

Ben benieuwd hoe het met jullie gaat nu? of iedereen met vocht problemen?
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98770215
Dank je wel bitterend. het gaat vanzelf wel weer over, maar vanwege de verkoudheid durf ik de ventilator hier niet aan te zetten, bang dat het dan op zijn minst langer duurt voor het over is. Gelukkig is het hier binnen 'maar' 26 graden. Dus ik hou de deur dicht (buiten is het volgens de tuinthermometer 35,3 graden) en ga zometeen mijn 6e liter ijskoud bubbeltjeswater maken. Dan is het allemaal best uit te houden hoor. Beentjes heb ik al de hele tijd omhoog. Lang leve een gigantische bank waar ik alleen maar vanaf kom om naar de wc te gaan, water te pakken of kattenkots op te ruimen. Arme poezenbeestjes hebben allebei last van de warmte denk ik...\

En inderdaad, hoe is het met de vochtvasthouders hier? Trekken jullie het nog een beetje?
pi_98771325
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:28 schreef calilov3 het volgende:

[..]

Nirak en partner zijn 2 mama's! Vandaar denk ik?!
Klopt :)

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 14:37 schreef TimeJumper het volgende:
Gefeliciteerd Nirak *O* weet je nou ook al hoe lang het nog ongeveer gaat duren?
De adoptie wordt aangevraagd nu, na de geboorte nog aangevuld met geboorte akte en paar weken daarna uitgesproken, met terugwerkende kracht. Zodat mijn vrouw toch vanaf de geboorte juridisch moeder is.
pi_98771695
Lijkt me met recht een *O* moment Nirak!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:21:26 #162
30252 Soempie
Procreating
pi_98771779
Nooit bij stilgestaan dat dat zo geregeld moet worden (met adoptie). Wel goed nieuws Nirak. *O*
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world.Piaget
  dinsdag 28 juni 2011 @ 16:22:32 #163
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_98771826
Zooo, bezoek is weg, ben heel geen hormonster meer. Straks even tukje doen...
Vriend snapt het ook allemaal wel, hij ziet het meegaan in mijn buien als zijn bijdrage aan het hele zwangerschapsgedoe. En ja, als dat alles is...want zo erg ben ik nou ook weer niet. Gewoon heel af en toe een uitbarsting :')

@Jose, verkapte ik-heb-een-huis-te-koop-post? :P En ik vind het alsnog een hoog afdakje en dus alsnog gekkenwerk! Hoe ist verder?

Missjones, hopelijk is alles goed met je twee kleintjes. Goed dat je hebt gebeld.

Nirak van harte. Ik las laatst iets over homostellen en ouderschap. Dat het dus vreemd is, zeker als je gereistreerd partner of gehuwd bent, dat de een dan toch moet adopteren. Dat hoeft bij heterostellen niet.
Het zo mooi zijn als dit in de toekomst anders kon.
pi_98774044
Het gaat veranderen in de toekomst, maar dat wetsvoorstel ligt nu bij de raad van state voor advies. Dus zal nog wel een paar jaar duren, want dit loopt al vanaf (dacht ik) 2007 ofzo..

Maar voor mijn vrouw wel belangrijk, want nu staat ze niet als moeder op de geboorte acte van ons kind, maar wordt later wel bijgeschreven gelukkig :)

En pffff wat is het warm.. Moet t toch ff kwijt, heb er echt last van vandaag :(
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:06:28 #165
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98774189
ik wil ook niet mopperen; maar werd vanmiddag echt ff misselijk van de warmte; een beetje bevangen door de hitte denk ik...
en wanneer komt die onweersbuit eindelijk? ;)

verder ff niet bijgelezen... komt vanavond wel weer, ga mijn dreumes uit bed halen...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98774430
BJ, die onweersbuien zijn alweer tot later vanavond of vanacht uitgesteld, afhankelijk van waar je woont.. Maar hou vol! We kunnen het aan, we zijn niet voor niets het sterke geslacht ;)
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:16:33 #167
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_98774640
Ik denk dat wij zwangeren met dit weer best wel mogen mopperen hoor! Ben normaal helemaal niet gauw onder de indruk van de hitte, maar het gaat mij nu ook wel mijn petje te boven.
Maar, net wat Nirak zegt, we laten ons gewoon niet kennen toch! Girl-power!

Vanmorgen nog ff gauw de (wat er nog van over is) tuin storm-proof gemaakt en met (8> de akte van erkenning van het ongeboren vrucht laten opmaken.
Wij hebben hier (regio ehv) tot op heden geen spoor van het slechte weer gezien, en als ik buienradar moet geloven zal het hier ook wel meevallen...
pi_98774808
ben benieuwd hoe het met MJ is
pi_98774867
Ik kwam ook spieken of er MJ nieuws was
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:24:41 #170
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98774895
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:21 schreef Kleurdoos het volgende:
ben benieuwd hoe het met MJ is
Yep, het is nu al bijna half 6.
Ik begin me een beetje ongerust te maken :{
Rayen 2½ jaar!
pi_98775147
Ik hoop idd ook dat met MJ alles goed is..

In de tussentijd eens checken of de fotoknop op mn Iphone werkt. Zo wil ik gaan afkoelen:
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:31:24 #172
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98775217
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:29 schreef Nirak het volgende:
Ik hoop idd ook dat met MJ alles goed is..

In de tussentijd eens checken of de fotoknop op mn Iphone werkt. Zo wil ik gaan afkoelen:
[ afbeelding ]
Hij doet het niet :N

Maar je bedoelt dit plaatje :9
Rayen 2½ jaar!
pi_98775226
Werkt niet helemaal lekker Nirak. Denk dat je de img-tags vergeet.

Met die tags werkt het namelijk wel:

En cool badje, had ik bij mijn ouders thuis vroeger ook altijd.
pi_98775744
oooooohhhh :9~ :9~ :9~ ik ben jaloers
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:48:40 #175
348178 NotTheSame
& Never Be The Same Again
pi_98776023
En nou doen de plaatjes het allemaal niet meer Nirak :N ... Maar ik had ze wel al gezien ;) Zoiets kan ik hier momenteel echt niet opzetten in onze puintuin!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 17:55:58 #176
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98776357
Ik hoop dat MissJones ons snel goed nieuws komt brengen.

TimeJumper, ik moet eerlijk toegeven dat mijn 1e reactie ook :o was :@ . Maar krijg met mijn 32 jaar ook al reacties (ik werk in een nogal conservatieve omgeving, reacties op mijn zwangerschap was dan ook: was het wel gepland want hey, als je kinderen zou willen dan had je er toch al een stuk of 4 moeten hebben op je 32e....

Nirak, fijn dat het geregeld wordt!

Ik ben trouwens nu ook mijn enkels kwijt.

Verder nog steeds stralend weer hier. Bloedheet dat wel, maar waar dat noodweer blijft.... :?
pi_98777362
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 17:48 schreef NotTheSame het volgende:
En nou doen de plaatjes het allemaal niet meer Nirak :N ... Maar ik had ze wel al gezien ;) Zoiets kan ik hier momenteel echt niet opzetten in onze puintuin!
Hmm, was ook een twitpic, misschien dat t daaraan ligt. Maar het was zalig :) en ga straks nog een keer. En als t nog geen noodweer is als het donker is, dan ga ik nog een keer zonder badpak aan ;)
pi_98781081
Mj; hoop dat alles goed is met jou en de kleintjes!

Tj; nooit gedacht dat jij al zo oud bent, kan me voorstellen dat er reacties op komen.

Nirak; wat fijn dat het geregeld is!

Hier, Brabant, is het nu aan het betrekken, verwacht ieder moment regen maar je weet het vandaag nooit.

Ik ga ff in de zeurmodus. Hier gister weer begonnen met werken na de vakantie. Dat valt nog vies tegen :-( Na een halve dag is mijn energie ver te zoeken en na het werk kom ik niet verder slapend op de bank. Hoop dat ik gewoon nog even aan het werkritme moet wennen en snel weer gewoon lekker kan werken. Ik heb vooral moeite met te accepteren dat ik niet aan mijn eigen eisen en verwachtingen kan voldoen én ik wil niet dat mijn collega's last hebben van mijn zwangerschap. Ookal weet ik dat ze vinden dat ik aan mezelf en de kleine moet denken.

Nou, einde zeurmodus, want ben ook al 16 weken zwanger, mijn buik groeit heel hard en ik ben er echt ontzettend trots op!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:27:15 #179
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98781178
Vervelend Poezebeest. Hopelijk heb je snel meer energie. :*

Ik kwam ook even kijken voor MJ nieuws, ben toch een beetje ongerust.
pi_98781414
Ik begin me nu toch ook wel zorgen te maken over MJ.

Hier (omgeving Schiphol) begint het nu aardig hard te waaien, is het behoorlijk donker en de eerste onweersklap is net gevallen.
Ik heb even de tuindeur en een raam in de keuken opengezet zodat het even lekker door kan waaien. De kattebeesten vinden het heerlijk om met hun neus tegen de hor te zitten en alle geuren van buiten op te snuiven (ik heb twee katten die niet naar buiten gaan). Heel erg mooi om te zien
pi_98781546
Ik maak mij nu ook wel zorgen om MJ

Hier in brabant is het nu ook donker maar nog geen regen of onweer. Maar de schoorsteen stinkt dus ik verwacht wel regen.
pi_98781680
Jeetje, hoop dat MJ straks met goed nieuws komt, dit duurt wel een beetje lang.
Hier is zojuist het slechte weer opnieuw begonnen, scheen vanmorgen maar een voorproefje geweest te zijn. Terwijl ik toen nog wilde posten dat om 09,45 de pleuris was uitgebroken. Maar dat scheen niks geweest te zijn. Ben benieuwd. Vriend heeft nachtdienst, dus heb liever het slechte weer nu dan vannacht als ik alleen ben met mijn meisje en twee gestreste katten.
pi_98782434
Hier gaat het ook elk moment beginnen.. donder en bliksem zijn al gesignaleerd maar nog geen regen, maar volgens buienradar duurt dat geen 10 minuten meer.. (ook in brabant trouwens)
pi_98782563
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:45 schreef hilliebillie het volgende:
Hier gaat het ook elk moment beginnen.. donder en bliksem zijn al gesignaleerd maar nog geen regen, maar volgens buienradar duurt dat geen 10 minuten meer.. (ook in brabant trouwens)
Dan woon jij niet ver bij mij vandaan, want hier dezelfde status.
pi_98782823
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:56:02 #186
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98783184
Haha Kyara tsja als ik mijn leeftijd zie staan schrik ik zelf ook altijd even. :D
Maar ik voel me zo helemaal niet en word nooit op die leeftijd geschat.
En dat jij op jouw leeftijd al die reacties krijg vind ik wel verbazend.

Maar ja zo loopt het, ik riep om mijn 18de al dat ik graag kinderen wilde, maar die wilde ik wel samen met een man en die kwam ik maar niet tegen.
Nah ja, kwam er genoeg tegen :9 maar niet degene die ik als "vadertype" zou bestempelen.

Hier, brabant, regent het ondertussen wel en is aardig donker.
Maar nog geen hagelstenen, rukwinden en dergelijke meegemaakt :+

Ik weet niet hoor, ik hoop dat het goed gaat met MissJones, maar ze post normaal toch altijd regelmatig. :? en nu niet :{
Rayen 2½ jaar!
pi_98783407
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 19:50 schreef hilliebillie het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
  dinsdag 28 juni 2011 @ 19:59:29 #188
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98783426
TJ, zal ook wel door de regio komen waar ik werk hoor
SPOILER
En idd, het gaat niet altijd zoals het vroeger voorstelde. Heb je ook meer moeite gehad met zwanger worden of viel dat wel mee?
pi_98783561
Onweer hier in brabant
Tussen Hilliebillie en Poezebeest in
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:04:04 #190
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_98783745
Veel brabanders hier :)

Ik heb net een bestellinkje geplaatst bij wehkamp. Zowel voor mijzelf als voor de kleine. Kan alleen geen plaatjes van de site halen. :(
pi_98784447
ben de hele tijd al aan het spieken of mj post, maar niks.

hier trekt het weer voorbij (tussen eindhoven en venlo) zoals altijd.
mama van 3 kids!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:14:47 #192
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98784500
MJ; ik zit ook voor je te duimen en me zorgen te maken.... ik hoop zo dat het voor niets is, en je straks komt melden dat het allemaal goed is en ze je goed gecontroleerd hebben...(en dat je lekker hebt genoten van de airco in het ziekenhuis...)
:*

Poezebeest; wat vervelend dat je nog steeds zo ontzettend moe bent joh! heel herkenbaar.. weet hoe allesverlammend dat gevoel kan zijn. Hoop voor jou dat het wel bijtrekt de komende weken. En jeeeej ook al 16 weken joh!!!
*O*

TJ; gewoon lekker genieten van het feit dat je nog een kindje mag krijgen joh! laat mensen maar praten, jullie hebben straks nog een eigen kindje, een wondertje, een verrijking van je leven, en je mag het tenminste gaan meemaken!!! Het leven valt niet altijd te plannen.... :*

Ik ben overigens voor mijn 30e voor de 2e keer mama, klinkt nog heeeeeel jong ;) maar ken ook genoeg mensen die veel jonger zijn, denk dat ik redelijk gemiddeld ben qua leeftijd...

het is hier (Hoogeveen) nog steeds droog en hele blauwe lucht.... ben bang dat die regen en onweer hier helemaal niet gaat komen... :( en pfffff ik heb het nog steeds HEET!
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_98784641
ik ook, 2 keer mams op mijn 27e, althans t kan, maar waarschijnlijk ben ik net 28 geworden als meneertje eruitplopt

Had ik al geroepen dat wij echt de allerleukste namen voor hem hebben? O+
pi_98784728
Het regent in Amsterdam!! en waait heerlijk eindelijk!!

en erg benieuwd hoe het met missjones is!!! ik hoop echt dat alles goed is!

en ben nu 30...ukje wordt verwacht net na mijn 31ste verjaardag!
pi_98784922
Ik ben dit jaar 27 geworden maar heb maar 1 kindje
pi_98784951
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 juni 2011 20:16 schreef Kleurdoos het volgende:
ik ook, 2 keer mams op mijn 27e, althans t kan, maar waarschijnlijk ben ik net 28 geworden als meneertje eruitplopt

Had ik al geroepen dat wij echt de allerleukste namen voor hem hebben? O+
vertel ;)

ik ben 27 dit word de 3de komt. ik ben ook de jongste van het schoolplein. :D
mama van 3 kids!
pi_98785012
toen ik 27 was riep ik dat ik hekel had aan kinderen :D :D
pi_98785110
BJ; bij jou is de vermoeidheid nog steeds aanwezig of inmiddels niet meer? Dat is wel een beetje mijn "angst", dat ik de rest van de zwangerschap zo moe blijf en niet normaal mee kan draaien op het werk. Maar van de andere kant, als dit alles is.

Kd; ben heel benieuwd naar jullie naam, hoewel onze jongensnaam toch wel echt de allerleukste is, onze meisjesnaam trouwens ook ;-)

En ik word net voor mijn 31e voor de 1e keer mama. Wilde altijd voor mijn 30e de eerste, is helaas net niet gelukt.

Hier ook zorgen om miss jones, hoop écht dat alles ok is!
  dinsdag 28 juni 2011 @ 20:23:53 #199
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98785161
Dame zonder enkels meldt zich! Een drama vandaag! Baal ook van, omdat ze van het weekend zo bijgetrokken waren.... Mja.

hier Noord holland, tussen Schiphol en Alkmaar :P en hebben net wat onweer en bui gehad, nu weer wat rustiger.

Wat een rare opmerkingen over leeftijden enzo... Je zou die mensen toch?

MJ: doe es melden? Misschien is ze gewoon lekker wat anders aan het doen?
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
pi_98785319
Hier in zuid holland. Tussen leiden en den haag.

En ik word voor de 1ste keer mama bij ruim 21.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')